Termin vecernji sati je veoma rastegljiv pogotovu kada su zimski dani u pitanju...sada su vecernji sati kad je 6 sati uvece debeo mrak.....sto se tice paralele izmdju 85 i 88,mogu da se slozim da je 88 praznija uvece u pravcu ka NBGD-u,ali u periodu posle 21 sat...to mogu da kazem jer je vrlo cesto koristim kso i 85.Obzirom da linija 85 ima slabiji takt u odnosu na 88,a pritom zalazi dublje u Zemun,i logicno je ocekivati da ce imati vise putnika u odnosu na 88 koji ide samo do Keja.E sad,posto pominjes iskoriscenost kapaciteta,ne mozes liniji kojoj si dao oko 20 vozila kao sto je 88,uvece drasticno skinuti autobuse sa linije zato sto idu prazni....pa i 95 posle 21 sat iz pravca Borce poluprazne pa im niko ne skida buseve.Taj problem preraspodele kapaciteta se najlakse i najbezbolnije resava korekcijom trase pojedinih linija i samim tim vecom frekvencijom prolazaka autobusa kroz navedeni pravac koji je predmet analize.Jedno od resenja je da se liniji 85 preko Mosta na Adi doda jos jedna linija sa slicnim ili boljim taktom,kako bi se preko dana dobila mogucnostt za manje cekanja u pravcu ka Belvilu.....isto tako putnici se preko dana pre odlucuju da ipak cekaju takvu 85,nego 88 jer linija ima mnogo manje sansi da upada u one takozvane cepove...pogotovo se to odnosi na pravac preko Gazele koji cesto u spicevima ume da bude kritican...mozda je potrebno 88 eventualno modifikovati da okrece negde u Zemunu dalje....tipa Gornji Grad,Backa ili Prvomajska,i omoguciti joj da uzima vise putnika,jer ce svakako izgradnjom tramvajske pruge preko Mosta na Adi,pracac ka blokovima biti bolje pokriven,a pravac od Sajma ka N.Beogradu mogu da pokrivaju ta neka nova 88 i neka linija koja bi okretala u Bloku 20,tipa 51 ili neke koje sad okrecu na Zelenjaku 52,53,56....jer ce i one uskoro morati sa Zelenjaka kso i sve ostale linije.....dakle pojacati prevoz preko Mosta na Adi,a pravac preko Sajma ka NBGD I Zemunu resiti modifikacijom trase 88 i dodavanjem neke Cukaricke linine da okrece u Bloku 20....