Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Za gornji deo bulevara Zorana Đnđića prema B.kosi mogu postojeće linije da se preraspodele, recimo 72. Trenutno ne postoji nijedna linija koja saobraća od Novog Beograda do Sajma preko mosta na Adi pa mislim da bi 74 bila idealna da pokrije taj pravac.
 
74 ovakav kakav je , dosta ljudi koristi , pogotovu da iz starog dela grada dođu do NBG i / ili Zemuna. Ili neka nova linija , ili recimo 70 , koju ljudi masovno koriste da bi presedali , uglavnom na 17 / 18 , a manje na 46 / 55. Pored ove linije bi mogla da ide i minibus linija E4 , čiju sam trasu predložio u toj temi , a ponoviću je i ovde.

file.php
 
Da li je neko saznao koja linija ce ici kroz onaj deo novoizgradjenog Bulevara koji ide od Mosta na Adi do Tosinog Bunara...sve stoji spremno za autobus...da li oni uopste i imaju ideju za taj deo...
 
Mислим да ће стајалишта ту да се начекају на линију, као и стајалишта на петљи Радничка.
 
Doduse....za Radnicku si u pravu...mislim da su i oni liftovi zardjali od cekanja na eksploataciju....
 
Opet se jurite sami... Severozapad Novog Beograda osim 85, nema direktnu liniju ka Bloku 42... Zasto to ne kapirate svo ovo vreme? Ja mogu i na 5, i na 10 zajecarskih da vam govorim, taj deo Novog Beograda, mora da ima podrsku 85, ili da se 85 pojaca, makar i po cenu redukcija 88 i 95, pre svega zbog Bloka 42...
 
Druze nemoj molim te na zajecarskom...i nema potrebe za ironijom...ja upravo se i zalazem za pojacanje poteza Cukarica-Buvljak nekom dodatnom linijom tipa 51 ili 511 upravo iz razloga sto 85 i 89 ocigledno nemaju dovoljno kvalitetan takt kako bi to ispratile....kad bi po tvome 85 bila kao 95,to bi resilo problem,a sta mislis jel neko u gradu trenutno raspolozen da ti da bar 25 vozila na 85...daj molim te malo realnosti....Most na Adi svakodnevno koristim i ne vidim ama bas nijedan razlog za nabijanje svih mogucih linija u grad,a most zvrji prazan...pricaj ti i 5 i 10 puta koliko zelis,ali kad bi malo bili racionalniji i koristili ono sto vidimo golim okom,a malo smanjili netealne zelje....mozda bi nesto pametno uradili....dodji prijatelju bilo kad na stanicu kod Ade ka gradu i samo gledaj koliko putnika ulazi u 85 i 89...pa mi onda kazi da li je bolje pojacati jos nekom linijom tak potez ili praviti vasionsku 85 koju nikad neces dobiti....
 
85 sa 88 i 95 itekako ima paralelu, prva sa 88, koja u vecernjim satima je daleko, ali daleko praznija od 85 i dovozi vrlo malo putnika na Nbg, dok 85 u vecernjim satima kod Erport Sitija ima problem sa ulazenjem u autobus, i bude gadno do Ugrinovacke, a 88 dovozi prazan autobus od Opstine do Keja u Zemunu, sto se za 85, od Ade do Gornjeg Zemuna ne moze reci, u to budi vrlo siguran. Jednostavno rasporediti kapacitete, da se autobusi racionalno trose na nekim linijama, a na nekim redukovati kapacitete odredjenih, ali u meri da su adekvatno iskorisceni... Cinjenica je ta, da 95 jedino metro moze spasiti, ali ga taj isti spasava u vidu voza i 85 sa jedne strane, gde Borcanci odbijaju pre svega zbog loseg intervala, da bar 85 ide na ispod 10 minuta, koristio bi se isti itekako iz Borce narocito!
 
Termin vecernji sati je veoma rastegljiv pogotovu kada su zimski dani u pitanju...sada su vecernji sati kad je 6 sati uvece debeo mrak.....sto se tice paralele izmdju 85 i 88,mogu da se slozim da je 88 praznija uvece u pravcu ka NBGD-u,ali u periodu posle 21 sat...to mogu da kazem jer je vrlo cesto koristim kso i 85.Obzirom da linija 85 ima slabiji takt u odnosu na 88,a pritom zalazi dublje u Zemun,i logicno je ocekivati da ce imati vise putnika u odnosu na 88 koji ide samo do Keja.E sad,posto pominjes iskoriscenost kapaciteta,ne mozes liniji kojoj si dao oko 20 vozila kao sto je 88,uvece drasticno skinuti autobuse sa linije zato sto idu prazni....pa i 95 posle 21 sat iz pravca Borce poluprazne pa im niko ne skida buseve.Taj problem preraspodele kapaciteta se najlakse i najbezbolnije resava korekcijom trase pojedinih linija i samim tim vecom frekvencijom prolazaka autobusa kroz navedeni pravac koji je predmet analize.Jedno od resenja je da se liniji 85 preko Mosta na Adi doda jos jedna linija sa slicnim ili boljim taktom,kako bi se preko dana dobila mogucnostt za manje cekanja u pravcu ka Belvilu.....isto tako putnici se preko dana pre odlucuju da ipak cekaju takvu 85,nego 88 jer linija ima mnogo manje sansi da upada u one takozvane cepove...pogotovo se to odnosi na pravac preko Gazele koji cesto u spicevima ume da bude kritican...mozda je potrebno 88 eventualno modifikovati da okrece negde u Zemunu dalje....tipa Gornji Grad,Backa ili Prvomajska,i omoguciti joj da uzima vise putnika,jer ce svakako izgradnjom tramvajske pruge preko Mosta na Adi,pracac ka blokovima biti bolje pokriven,a pravac od Sajma ka N.Beogradu mogu da pokrivaju ta neka nova 88 i neka linija koja bi okretala u Bloku 20,tipa 51 ili neke koje sad okrecu na Zelenjaku 52,53,56....jer ce i one uskoro morati sa Zelenjaka kso i sve ostale linije.....dakle pojacati prevoz preko Mosta na Adi,a pravac preko Sajma ka NBGD I Zemunu resiti modifikacijom trase 88 i dodavanjem neke Cukaricke linine da okrece u Bloku 20....
 
36 под хитно да промени трасу, овако зврји празна, требали би је негде ка центру продужити и појачати.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
36 treba da bude brža veza sa GŽS i to dvosmerna , a ne ovako kako je sad. Baš zbog toga što prvo obiđe Autokomandu , Slaviju i Nemanjinu , mnogi je izbegavaju i idu na trolu ... Jedno od rešenja bi moglo da bude i preusmerenje 46 i 51 preko Prokopa. Sa postojećim brojem vozila na obe linije , dobijamo odličnu povezanost pravaca koje sada pokriva 36 , i to dvosmerno , za razliku od 36 koji to radi samo u jednom smeru.
 
Realno zvrji Prokop prazan,a moze da se baci jos neka linija tu...zasto je to tako nije mi jasno...pogotovo jer su rekonstrukcije i Slavije i Bulevara Oslobodjenja zavrsene...ali dok neki nadlezni gospodin ne proceni da tu ima potencijalnih glasova,od toga za sada nista...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502117#p502117:3atz9ble je napisao(la):
solecar » Сре Дец 20, 2017 1:23 pm[/url]":3atz9ble]36 treba da bude brža veza sa GŽS i to dvosmerna , a ne ovako kako je sad. Baš zbog toga što prvo obiđe Autokomandu , Slaviju i Nemanjinu , mnogi je izbegavaju i idu na trolu ... Jedno od rešenja bi moglo da bude i preusmerenje 46 i 51 preko Prokopa. Sa postojećim brojem vozila na obe linije , dobijamo odličnu povezanost pravaca koje sada pokriva 36 , i to dvosmerno , za razliku od 36 koji to radi samo u jednom smeru.

Svakako treba izmestiti 51 a 36 treba nekako povezati sa centrom grada a da kaci zeleznicku stanicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502117#p502117:lfffs176 je napisao(la):
solecar » Sre Dec 20, 2017 12:23 pm[/url]":lfffs176]Jedno od rešenja bi moglo da bude i preusmerenje 46 i 51 preko Prokopa.
:notok: :blah:

Sto bi ljudi isli direktno, kad mogu turisticki da se vozikaju okolo naokolo... :bash: :bash: :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502139#p502139:3ap3vmhn je napisao(la):
predrag1978 » Sre Dec 20, 2017 1:08 pm[/url]":3ap3vmhn]Realno zvrji Prokop prazan,a moze da se baci jos neka linija tu...zasto je to tako nije mi jasno...pogotovo jer su rekonstrukcije i Slavije i Bulevara Oslobodjenja zavrsene...ali dok neki nadlezni gospodin ne proceni da tu ima potencijalnih glasova,od toga za sada nista...
Na prokop treba preseliti kompletnu kont mrezu za 40, 41. Nista se ne gubi, stanica je i sad prakticno na samoj raskrsnici sa dr mancea.
 
Пребацити 42 на Прокоп нема потребе да иде до Славије јер од КБЦ Драгиша Мишовић постоје 59 и 78...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502215#p502215:12vrynfi je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Sre Dec 20, 2017 7:37 pm[/url]":12vrynfi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502139#p502139:12vrynfi je napisao(la):
predrag1978 » Sre Dec 20, 2017 1:08 pm[/url]":12vrynfi]Realno zvrji Prokop prazan,a moze da se baci jos neka linija tu...zasto je to tako nije mi jasno...pogotovo jer su rekonstrukcije i Slavije i Bulevara Oslobodjenja zavrsene...ali dok neki nadlezni gospodin ne proceni da tu ima potencijalnih glasova,od toga za sada nista...
Na prokop treba preseliti kompletnu kont mrezu za 40, 41. Nista se ne gubi, stanica je i sad prakticno na samoj raskrsnici sa dr mancea.
Slazem se....realno najbolje resenje...ali da li i oni misle tako...
 
Само треба да сврати на Прокоп и да се врати на редовну трасу...
 
Pa dobro, da li ima nacina da se neki predlozi proslede direkciji? Ali ne treba nesto megalomanski, mozda par linija, oko kojih ima kolikog tolikog konsenzusa ovde?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502239#p502239:5fk8zha2 je napisao(la):
Djole Pevcanin » December 20th, 2017, 9:54 pm[/url]":5fk8zha2]Само треба да сврати на Прокоп и да се врати на редовну трасу...
Od GŽS do Autokomande predloženom trasom , dalje redovnom trasom.
 
Mozda bi trebalo razmotriti jedan od ranijih predloga da linija 39 ide preko Prokopa ka Kumodrazu...s tim sto bih je ja prebacio da ide do Bloka 20 preko Starog Savskog Mosta....cini mi se prosto da ce se u nekom trenutku neka od linija 39,42,46,51 morati definisati gde i kako dalje..ovo stanje svakako ne pije vodu.....a i okretnica na Prokopu je pogodna recimo sto kaze Bumbarevo Brdo da prihvati trolejbuski saobracaj sto nije lose uopste,ili da se nadje resenje mozda za neku elektrobus liniju...ta elektrifikacija ove nove saobracajnice zaista mi pada ns pamet kao jedno vrlo solidno resenje,mozda bi trebalo razmotriti malo detaljnije u vidu nekog predloga....
 
Eee, da smo svi zaludni i dokoni kao drug solekar, pa da mozemo turisticki-obilazno da se vozikamo po gradskom prevozu ceo dan, gde bi nam bio kraj...eee...

A predlozena mu trasa: stajga-mirijevo, preko male krsne i velikog borka :lool:
 
Vrh