Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Kao neko ko je ceo prokleti zivot u blokovima, 11 se koristi ako zakazu 7 i 9 u gradu, 95 treba alternativa, s tim sto bi ja 68 iselio iz Bloka 70, i prebacio u Ivana Ribara da okrece u smrdljivim zgradama, u Blok 70 treba baciti 67... S tim, sto bi 68 isao od Omladinskih Brigada, do kraja Jurija Gagrina pa u Blok 72. 8 do 10 autobusa na interval ispod 10 minuta, a sa Borcanske strane pojacati 85, koji u svim situacijama do Buvljaka stigne za 10 do 15 minuta brze od 95. Samo treba kupovati autobuse, i uposliti vozace... I naravno, ova kruzna linija za Novi Beograd bi bila pun pogodak. Kada se 81 i 81L isele iz Pohorske, 81 prebaciti da ide Bulevarom Mihajla Pupina do Usca, i odatle na Blok 42, a 81L prebaciti da ide Ugrinovacka - Iviceva - Tosin Bunar - Studenjak - Autoput - Omladinskih Brigada - Treci Bulevar - Blok 42
 
11-ица се слабо користи јер има интервал од 20-25 минута. Са изградњом БАС-а ова линија биће права туристичка. Остало се слажемо. :D

Нови Београд је идеалан за трамвај. Само треба пустити шине на већ изграђеним булеварима. :sesir:
 
Slabo se koristi jer je inferiorna u odnosu na 7 i 9. Novom Beogradu treba tramvajska mreza duz Omladinskih Brigada, jer je veliki tranzit i promet ljudi, obzirom da je u istoj i administrativna jedinica opstine, i tu 73 i 610 sa svojim intervalom, jednostavno ne mogu sve prevesti do blokova i Surcina... Dzaba i 85, koji jeste tacan, kada je i on kritican vec mesecima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500480#p500480:qqkfma2d je napisao(la):
Norexan » December 13th, 2017, 2:48 pm[/url]":qqkfma2d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500473#p500473:qqkfma2d je napisao(la):
Пантограф » Сре Дец 13, 2017 1:42 pm[/url]":qqkfma2d]Да, а тај 11 ће за путовање до центра да користи пет путника на сат. Мојне си нереалан: кад се БАС пребаци код бувљака, 95-ци треба појачање. Или растерећење. То је просто ко пасуљ.

То онда значи да 11-цу трева појачати не 95 као и да се среди Пристанише једном за свагда како не би трамваји чекали полазак двојке. Узгред та 95-ица је једна од линија у коју не треба улазити осим ако немаш другог избора и због своје трасе никава ту појачања не помажу. Једина сигурна линија која би уз неке модификације била тачна као Швајцарац је 11. :sesir:
Kako misliš da pojačaš liniju 11 , kada su zbog nje smanjivali broj vozila na 7 , 9 i 13 , zbog toga što je mreža na maksimumu kapaciteta? Prvo treba izgraditi nove trafo stanice pa tek onda razmišljati o nekim pojačanjima tramvaja.
 
Ljudi, vi ne znate koliki je haos bio sa podstanicama u Bloku 45, nema vise gde da se naguravaju kompozicije i CAFovi tamo, pa u najvecem spicu u Bloku 45 je toliki haos, da od predzadnje stanice znaju da se nazidaju tramvaji!
 
Онда треба прво појачати капацитет мреже.
 
Džaba što mi to stalno ponavljamo , kad nema ko da čuje. Pri tom ne mislim na drge članove foruma.
 
trafo stanice... nece da cuju .... :shok:

ma ima ko ce da cuje i odma da se baci na poso oko trafo stanica.... :lol:
a evo i dela veštih trafo-majstora :notok:


ne davna sličica od astrodoluteta http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... 02#p497802

file.php
 
Треба све те трафое оградити оном новом индустријском оградом и обезбедити камерама. Јефтиније је од штете коју гамад лоповска направи.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500582#p500582:3aob21x1 je napisao(la):
boca-ica » December 13th, 2017, 8:33 pm[/url]":3aob21x1]trafo stanice... nece da cuju .... :shok:
Pogrešno si zaključio. Pogađaj ponovo. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500561#p500561:dhpma3p5 je napisao(la):
solecar » Сре Дец 13, 2017 5:21 pm[/url]":dhpma3p5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500480#p500480:dhpma3p5 je napisao(la):
Norexan » December 13th, 2017, 2:48 pm[/url]":dhpma3p5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500473#p500473:dhpma3p5 je napisao(la):
Пантограф » Сре Дец 13, 2017 1:42 pm[/url]":dhpma3p5]Да, а тај 11 ће за путовање до центра да користи пет путника на сат. Мојне си нереалан: кад се БАС пребаци код бувљака, 95-ци треба појачање. Или растерећење. То је просто ко пасуљ.

То онда значи да 11-цу трева појачати не 95 као и да се среди Пристанише једном за свагда како не би трамваји чекали полазак двојке. Узгред та 95-ица је једна од линија у коју не треба улазити осим ако немаш другог избора и због своје трасе никава ту појачања не помажу. Једина сигурна линија која би уз неке модификације била тачна као Швајцарац је 11. :sesir:
Kako misliš da pojačaš liniju 11 , kada su zbog nje smanjivali broj vozila na 7 , 9 i 13 , zbog toga što je mreža na maksimumu kapaciteta? Prvo treba izgraditi nove trafo stanice pa tek onda razmišljati o nekim pojačanjima tramvaja.

Па зато што је направљена накарада звана линија 13 зато све пуца. Надам се да ће изградњаом пруге преко Аде вратити у колико толико пристојно стање а линију 13 треба преусмерити да иде Новим Булеваром право до Бежаније, ако је то могуће. :D :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500627#p500627:2bvyx236 je napisao(la):
Norexan » December 14th, 2017, 12:12 am[/url]":2bvyx236]линију 13 треба преусмерити да иде Новим Булеваром право до Бежаније, ако је то могуће. :D :)
Nije moguće. Ako je za rekonstrukciju ulice tipa Mije Kovačevića / Ruzveltova potrošeno oko 6 meseci , zamisli tek koliko dugo bi trajala izgradnja pruge do Bežanijske kose. A dok dočekamo da se to realizuje , garantovano bi liniju 13 imali u sadašnjem obliku. Tako da , kako stvari sada stoje , mnogo bolje je da se linija preusmeri preko Mosta na ADI , a da se na delu trase koji bi linija izgubila , napravi kružna linija , koju su predlagali neki , i to da saobraća u oba smera , poput linije 2 , a ako bude sreće , pa spoje i Rakovicu , da se vrati linija 1 tako što bi išla preko Mosta na ADI i Milentija Popovića na Dorćol , a da se recimo linija 9 preusmeri Savskom , Bulevarom vojvode Mišića i preko mosta na ADI.
 
Predlog da se linija 512 preusmeri da iz pravca Sremcice skrene desno u ulicu Ilije Djuričiča i izadje preko Trgovacke kod Vera u Spasovdansku i zajedno sa 89 nastavi ka terminusu Cerak Vinogradi.
Predlog da linija 534 produzi trasu od terminusa Cerak Vinogradi do terminusa Bele Vode,naravno ulicom Cerski Venac zajedno sa 52,gde bi u Jablanickoj 52 nastavio redovnom trasom,a 534 nastavio put ka B.Vodama.
Predlog da linija 521 iz pravca Zeleznika produzi Ibarskom magistralom do terminusa Cukaricka Padina umesto kao do sada do Vidikovca.Samim tim bi se ukazala mogucnost za ukidanje nakaradne linije 56 L koja apsolutno nicemu ne sluzi,te bi terminus Cukaricka Padina mogao da se iskoristi za okretanje solo linija 87 i 521.
Obzirom da se okretnice Banovo Brdo i Vidikovac trenutno natrpavaju linijama i samim tim kapaciteti samih okretnica se dovode u pitanje,mozda je bolje iskoristiti one koje apsolutno nisu adekvatno iskoriscene.Druga stvar,mnoge saobracajnice koje imaju kapacitet da prihvate gradski prevoz,pre svega mislim na sirinu kolovoza,nisu uopste iskoriscene,kao sto je Ilije Djuricica koja povezuje Trgovacku i Vodovodsku,ili recimo kao alternativa njoj ulica Brace Vuckovic koja takodje moze da prihvati gradski prevoz isto tako kao veza Zarkova i Zeleznika.Ovako bi se gradjanima donjeg dela Zarkova i Belih Voda omogucilo da linijom 512 stignu i do Doma Zdravlja u Spasovdanskoj tako i do pijace na Vidikovcu.Naravno tu pre svega mislim na nase starije sugradjane,a prevashodno iz razloga sto je rec o strmim delovima Zarkova i dela Velih Voda koji nisu gradskim prevozom direktno povezani vec se mora pesaciti ili ka Vodovodskoj ili ka Trgovackoj.Isto tako omogucilo bi se i gradjanima Belih Voda direktna veza sa Vidikovcem ako bi eventualno linija 534 tu okretala.Linija 521 bi prolaskom kroz Trgovacku i.Cukaricku Padinu omogucila da bude alternativa liniji 55 u pravcu ka Zelezniku a kroz Cuk.Padinu.Posto se zbog predstojecih izbora svake nedelje koliko vidim neke linije menjaju skracuju ili produzuju,pogledajte sami i to koje 94,502,513,522.....misljenja sam da he sad idealan trenutak da neke predloge damo i razmenimo misljenja o tome....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500631#p500631:3j9xl2pa je napisao(la):
predrag1978 » December 14th, 2017, 12:37 am[/url]":3j9xl2pa]Predlog da se linija 512 preusmeri da iz pravca Sremcice skrene desno u ulicu Ilije Djuričiča i izadje preko Trgovacke kod Vera u Spasovdansku i zajedno sa 89 nastavi ka terminusu Cerak Vinogradi.
Po mom mišljenju ulica Ilije Djuričiča nije dovoljno široka u delu kod Super Vera , ali zato jeste ulica Braće Vučković , pa bi to trebalo nekako iskoristiti.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500631#p500631:3j9xl2pa je napisao(la):
predrag1978 » December 14th, 2017, 12:37 am[/url]":3j9xl2pa]Predlog da linija 534 produzi trasu od terminusa Cerak Vinogradi do terminusa Bele Vode,naravno ulicom Cerski Venac zajedno sa 52,gde bi u Jablanickoj 52 nastavio redovnom trasom,a 534 nastavio put ka B.Vodama.
Bolje je liniju 504 produžiti predloženom trasom , a skratiti je do okretnice u Edvarda Grira u Resniku , obzirom da je predlog izvodljiv sa istim brojem vozila i istim taktom kao na sadašnjoj trasi do Miljakovca 1. Ovako bi svi bili na dobitku , pogotovu što su ranije spominjali stanovnici Resnika da bi im značilo da imaju liniju na tu stranu , a sada kada je 94 produžena do EResnika , eto prave prilike za realizaciju.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500631#p500631:3j9xl2pa je napisao(la):
predrag1978 » December 14th, 2017, 12:37 am[/url]":3j9xl2pa]Predlog da linija 521 iz pravca Zeleznika produzi Ibarskom magistralom do terminusa Cukaricka Padina umesto kao do sada do Vidikovca.Samim tim bi se ukazala mogucnost za ukidanje nakaradne linije 56 L koja apsolutno nicemu ne sluzi,te bi terminus Cukaricka Padina mogao da se iskoristi za okretanje solo linija 87 i 521. Obzirom da se okretnice Banovo Brdo i Vidikovac trenutno natrpavaju linijama i samim tim kapaciteti samih okretnica se dovode u pitanje, mozda je bolje iskoristiti one koje apsolutno nisu adekvatno iskoriscene.
Ranije su stanovnici Železnika (deo bliže Ibaqrskoj) spominjali da im više znači da linija 521 bude produžena trasom 534 do Ceraka , jer na taj način dobijaju vezu sa pijacom i bolju presedačku tačku. Od okretnice 52 linija bi mogla pravo na Ibarsku magistralu i do okretnice 87 na Čukaričkoj padini. Jedino se postavlja pitanje koliko su nadležni spremni da pojačaju liniju , obzirom da bi za realizaciju tako nečeg bila potrebna 3 vozila , što znači da su to 2 dodatna vozila. Na ovaj način bi se dobio takt od 30 minuta , u odnosu na sadašnjih 50 minuta.
 
Pojedini ljudi jednostavno ne zaboravljaju stvari u 2013 godini, 69 da li se iko seca svrhe linije? Kada vidim komentare pojedinih tada, prisere mi se majke mi... 69 je trazen da se ukine, jos od otvaranja mosta na Adi... Zasto to niko ne kapira na ovom forumu? Blokovi 1, 33, 34, 37, 29 , 28, 38 i 39 gde ima preko 6000 stanovnika se borilo protiv toga, da 69 nije sluzbena linija GSP vozaca, veza Opstina Novi Beograd - Buvljak bez presedanja na Trecem Bulevaru je morala da postoji... Kako to ne kapirate vise? 5 godina se to govori?
 
Да се врати та чинија али као електробуска и са јачим тактом. Део око општине мора да има квалитетну везу са жст НБГ и будућом БАС.
 
Ja bih liniju 18 stavio da ide Bulevarom Milutina Milankovića , čime bi se dobila direktna i dobra veza budućeg BAS - a sa Opštinom i Zemunom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499739#p499739:1dh0cgaa je napisao(la):
Дошљак » December 10th, 2017, 9:01 pm[/url]":1dh0cgaa]Паде ми на памет једна идеја, када се повежу булевар Николе Тесле и улица Владимира Поповића да се уведе експрес линија 88Е са стајалиштима:
Кеј ослобођења
Карађорђев трг
Џона Кенедија
Југославија
Палата Србија
Ушће
Блок 20
Сава центар (пре петље)
Блок 19 А (пре раскрснице са М. Миланковића)
Блок 42 (нова БАС)
-прелазак Саве преко новог моста на Ади)
Ада Циганлија
даља траса и стајалишта као и стандардна 88 са опцијом да нека стајалишта прескаче.

Како вам се чини ова идеја? Можда и да буде линија нпр. 86 а да иде само до Бановог брда или да иде до Белих вода, Церака винограда, Видиковца, Петловог брда или чак Кнежевца?
U 2019. godini će započeti radove. Tako je najavio Folić. Piše u današnjem izdanju "24 sata".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500924#p500924:1kl7kqx6 je napisao(la):
solecar » Fri Dec 15, 2017 1:07 am[/url]":1kl7kqx6]Ja bih liniju 18 stavio da ide Bulevarom Milutina Milankovića , čime bi se dobila direktna i dobra veza budućeg BAS - a sa Opštinom i Zemunom.

A da li bi bio tako ljubazan da kazes sta bi se izgubilo?
 
Sole, malo si se preracunao, 85 postoji, zato se lepo i pominje, da je bolje kada se 81, 81L, 612 i 613 isele iz Pohorske, da 81 i 81L idu do Bloka 42, 613 je rak rana gde ga staviti, a 612 svi znamo Galenika - Ledine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500976#p500976:20ds79w1 je napisao(la):
Gaspar18 » December 15th, 2017, 11:13 am[/url]":20ds79w1]Sole, malo si se preracunao, 85 postoji, zato se lepo i pominje, da je bolje kada se 81, 81L, 612 i 613 isele iz Pohorske, da 81 i 81L idu do Bloka 42, 613 je rak rana gde ga staviti, a 612 svi znamo Galenika - Ledine.
Znam da postoji 85 , samo što ona pokriva deo između Belvila i pogona NBG , a 18 bi se koristio kao veza Bulevara Milutina Milankovića sa opštinom NBG , i jača ispomoć liniji 85. 81 i 81L bih spojio u jednu liniju koja bi išla trasom linije 81L kroz Altinu , dok bih je sa druge strane produžio da ide preko Bulevara Zorana Đinđića i Španskih boraca do bloka 42. Na ovaj način su pokriveni delovi Zemuna i NBG koje ne pokriva 18. Možda ne bi bilo loše i da se linija 81 preusmeri da od ulice Aleksandra Dubčeka saobraća kao linija 83 do Ugrinovačke. Time bi se dobile i dobre presedačke opcije za centar. Ni ona tvoja ideja o kružnoj liniji nije loša ideja. Jedino što bi jo trebalo videti je da se nekako poboljša veza starog dela Beograda sa blokom 42 , da ne padne sav teret na ionako problematičnu 95.

Evo kako bi izgledala trasa 81.

Pogledajte prilog 1

Evo ideje za kružnu liniju.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500924#p500924:3n1cuqvl je napisao(la):
solecar » Pet Dec 15, 2017 1:07 am[/url]":3n1cuqvl]Ja bih liniju 18 stavio da ide Bulevarom Milutina Milankovića , čime bi se dobila direktna i dobra veza budućeg BAS - a sa Opštinom i Zemunom.
:notok: :notok: :blah:

Evo ga opet, pera kojot suuuvi genije jedino sto ume da predlozi je upropascavanje normalnih linija. Ako je on dokon pa voli da se vozika turisticki okolo naokolo, mi drugi nismo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501006#p501006:166d8fyt je napisao(la):
solecar » Pet Dec 15, 2017 12:05 pm[/url]":166d8fyt]Evo ideje za kružnu liniju.


file.php
Sacuvaj nas, boze, linije koja:
-dangubi gore kod kbc-a
-pokriva blokove koji su vec odlicno povezani sa bl 42
-pokriva milankovicev bul koji sa jedne strane uopste i nema stanovnistvo.
Sta reci... :roll: :blah:
 
Predlog za promenu linije 74 - umesto preko auto-puta i Gazele, da ide preko bulevara Heroja i preko mosta na adi da se spusti na Sajam i onda na Kneza Miloša kako inače i ide. Tako bi dobili bar jednu liniju na trasi novog bulevara, spojili bi autobuskom linijom Bežanijsku kosu i Sajam, gde je konekcija ka Banovom Brdu, Čukarici, Žarkovu. I na kraju, dobili bi direktnu liniju od Sajma do Novog Beograda preko novog mosta na adi.
 
Linija 74 treba da ostane na sadašnjoj trasi. Odlična je veza sa Sava centrom , gornjim delom NBG , pokriva deo Bulevara Zorana Đinđića koji ne pokriva 17 , a ima bolji takt od linije 70 ...
 
Vrh