Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ceo severozapad Nbg je osudjen sa te strane na 85, opet se postavlja pitanje, podrska 85, gde i kako? Autoput - Omladinskih Brigada, ili Autoput - Tosin Bunar - III Bulevar pa Buvljvak?
 
До Кнежевца или Певца да. Ресник никако јер већ има доооообру везу са НБГД а ускоро ће имати још бољу...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498946#p498946:1b8xi9vn je napisao(la):
direktor » Čet Dec 07, 2017 8:11 pm[/url]":1b8xi9vn]27 + 68 moze nova linija

Treba povezati 27E i 68, a ne 27. 27E ionako previše vremena gubi da od Brankovog mosta stigne na terminus u bloku 20, jer kruži. Isto tako, na 27E i 68 saobraćaju solo vozila, a na 27 zglobna (a solo ponekad). 27 ne treba gurati preko mosta, dovoljno je što 27E i 74 idu na Novi Beograd. Ovako bi sve tri glavne mirijevske linije zavisile od gužve na mostovima, i ne bi postojala nikakva alternativa tome. 27 treba da ostane na Trgu, tj. kasnije u Dunavskoj. Pogotovo nakon što je ove nedelje odlučeno da se redukuju polasci na ovoj liniji, koja je od ove godine konstantno krcata, a i već je dovoljno dugačka.
 
Ako spojis 27E i 68, odakle da stvoris privatniku dodatne autobuse, a pod uslovom da nije Tamnava? Za interval koji ide 68, i 27E treba da obezbedis jos 5 autobusa da bi za pocetak pokrio interval 27E, pa onda 68 da pokrijes...
 
Pa neka djele liniju sa busevima sa 27 e i sa 68 sasvim dovoljno buseva
 
Direktore, pogledaj i uporedi intervale 27E i 68, pa od 1.1.2016 su podelili linije na GSP i Privatnike... Nema vise mesovitosti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500154#p500154:2sxupt8w je napisao(la):
Gaspar18 » Uto Dec 12, 2017 11:36 am[/url]":2sxupt8w]Ako spojis 27E i 68, odakle da stvoris privatniku dodatne autobuse, a pod uslovom da nije Tamnava? Za interval koji ide 68, i 27E treba da obezbedis jos 5 autobusa da bi za pocetak pokrio interval 27E, pa onda 68 da pokrijes...

To si potpuno u pravu. Ali, sa 27 bi bila još gora situacija. 27 ide češće od 27E, zglobna su vozila, a i trasa bi bila znatno duža....
 
Спојиш 27 са 67 и 68. Остану ознаке новобеоградских линија, а 27е постане 27.
 
Aко бога знате не правите још пантљичарских склепотина од линија само зато што неког мрзи да пресада! :bash:
 
Па није баш само због тога. Онда би и 67 и 68 на Зелењаку и на мосту узимале путнике од 95, јер би стајале на истој станици. Имајући у виду да се БАС сели на трасу 95-ице, ово би, богме, имало значаја...
 
Докле више с прављењем од поузданих линија непоузданих склепотина све на свету ми није јасно. :rant: ДОКЛЕ БРЕ! Шта радите то с градом?! Још један монстрозни злочин геноцид звани 95 или 74 ? :roll: Радије би аутобус који иде на 30 минута али да знам да ће доћи тачно у 17:15 на пример него аутобус који иде на 5 минута код кога ништа не могу да планирам зато што не знам да ли ће доћи за 5 или 20 минута и онда дође конвој пун људи...
:violina:
 
Ништа, ти онда, БРЕ, предложи како да се поправи веза локације будућег БАС-а са центром...
 
Da li bi bilo izvodljivo, da recimo postoji lokalni bus od Opstine Novi Beograd, koji bi spajao Blok 42 sa jedne strane, Studenjak,Stari Merkator, Opstina Nbg, Omladinskih Brigada, Treci Bulevar i Tosin Bunar. Da bude dvosmeran kruzna linija, jer bi time sigurno rasteretila severozapadni deo Novog Beograda, i 85 bi dobio pojacanje, na tom kriticnom delu trase, jer ta linija je prevelika postala i za 11 vozila u spicu je premalo postalo danima, jos kad 73 zakaze, eto belaja i rusvaja kod Erport Sitija...
 
Апсолутно је неопходно да се појачају везе будућег БАС-а и ж. ст. НБ са осталим деловима општине!
 
Da, i zato mi se mota ta ideja, da recimo taj kruzni bus po Novom Beogradu vremena polazaka ceka u Bloku 42, ali ispod Zeleznicke Stanice na Buvljaku, pa da prodje pored velikih perona.
Blok 42 - Jurija Gagarina - Omladinskih Brigada - Treci Bulevar - Tosin Bunar - Studentski Grad - Pariske Komune - Stari Merkator - Opstina Novi Beograd - Omladinskih Brigada - Jurija Gagarina - Blok 42
Sta je dobijeno ovom linijom i korist od iste
1. Povezivanje Studenjaka sa Starim Merkatorom sa brzim presedanjem, bez zavlacenja kao sto radi 82
2. U jednom cugu dobijamo liniju koja ce studentima pomoci da stignu do Buvljaka
3. Dobija se podrska severozapadnom delu Novog Beograda koji samo ima 85 do Buvljaka
Linija bi imala oznaku 86 ili po nekoj blokovskoj nomenklaturi 64 svejedno
Da ide na 8 do 10 minuta, sa 6 autobusa bi bilo dovoljno, da radi od polaska prvog autobusa koji dolazi na Blok 42 nebitan karakter grad ili medjugrad, pa do zadnjeg. Znaci fazon od 4 do 23:45 . Posle iseliti 81 i 81L iz Pohorske, 612 i 613 promeniti trasu i to je to.
 
Није лоше, пошто би то била новобеоградска двојка, ознака може да буде 62.

(Еко 1 преименовати у 69)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500198#p500198:1811epdc je napisao(la):
Пантограф » Уто Дец 12, 2017 1:15 pm[/url]":1811epdc]Ништа, ти онда, БРЕ, предложи како да се поправи веза локације будућег БАС-а са центром...

Буди бог с нама какве има везе БАС са 68 и вашим накарадама... Има трамвај 11 директно до центра. :bash:

А ако хоћеш на ону страну ту су 7 и 9 као и БГ:ВОЗ. Можда поново 7Л почне да ради. :D
 
Да, а тај 11 ће за путовање до центра да користи пет путника на сат. Мојне си нереалан: кад се БАС пребаци код бувљака, 95-ци треба појачање. Или растерећење. То је просто ко пасуљ.
 
Едитовах пост. Са безмало свим деловима НБ је нови БАС слабо повезан, осим са савским блоковима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500473#p500473:3qsangjr je napisao(la):
Пантограф » Сре Дец 13, 2017 1:42 pm[/url]":3qsangjr]Да, а тај 11 ће за путовање до центра да користи пет путника на сат. Мојне си нереалан: кад се БАС пребаци код бувљака, 95-ци треба појачање. Или растерећење. То је просто ко пасуљ.

То онда значи да 11-цу трева појачати не 95 као и да се среди Пристанише једном за свагда како не би трамваји чекали полазак двојке. Узгред та 95-ица је једна од линија у коју не треба улазити осим ако немаш другог избора и због своје трасе никава ту појачања не помажу. Једина сигурна линија која би уз неке модификације била тачна као Швајцарац је 11. :sesir:
 
Ама, каква црна 11-ца, она само тангира центар града.
Центар Београда су Теразије и околина, и то је то. А тамо са бувљака вози 95. Препуни 95.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500483#p500483:m546tydg je napisao(la):
Пантограф » Сре Дец 13, 2017 1:52 pm[/url]":m546tydg]Ама, каква црна 11-ца, она само тангира центар града.
Центар Београда су Теразије и околина, и то је то. А тамо са бувљака вози 95. Препуни 95.

О да имаш избора... на пример трамвај па 27Е, 35 , 68 , 95 али ти чекај и клацкај у 95 а ја ћу да путуем као гроф 11-цом или да користим пресадање са више линија на више линија. Већина људи иде изван центар града а центар је само пролазна тачка. :)
 
Ја нећу ништа да чекам да бих стигао до бувљака, јер могу дотле да прошетам од куће, али, мало реалнијег сагледавања ситуације не би било наодмет на Беобилду.
 
Ево једна идеја за нови БАС, 60 продужити до 42. блока, да се претвори у Еко линију са електробусом и да се појача такт са више возила.
 
Vrh