Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498187#p498187:1tomani0 je napisao(la):
Marcus Lupus » December 5th, 2017, 12:36 am[/url]":1tomani0]Pored Emmezete vala sam ja prošao. Sada kada su tu i 70 i 74 stvarno bi jedan mogao pravo na autoput.
74 ne bih dirao , a 70 može od Studenjaka na autoput.
 
70 neka turisticki skuplja posetioce ikee sadasnjom trasom kojom ide 74, a 74 da ide nik dobrovica, tos bunar pa na autoput. Tako bi celo naselje konacno dobilo brzu NEobilaznu liniju preko gazele, a dobili bi i normalnu vezu sa zel stanicom, do koje nam idu samo antibiotik-linije 70,72.
 
Da tebra, ali ti ostaje deo Zorana Djindjica do Perpera, gde nemas nijednu liniju. Bolje da 74 ostane ovakav kakav je, a da recimo 70 se pusti da pegla Tosin Bunar - Auto Put do Ikee, taman pokupi masu od Autokomande do Tosinog Bunara, i preuzme deo putnika 72 i 601 barem do okretnice gore. Misljenja sam da 51 bi trebalo promeniti trasu, da recimo cepa preko Mosta na Adi do recimo Kvantasa novim Bulevarom i Nikole Dobrovica, da okrece kod Kvantasa kao 612 u stara dobra vremena :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498374#p498374:26w5y8lh je napisao(la):
Gaspar18 » Uto Dec 05, 2017 6:29 pm[/url]":26w5y8lh]Da tebra, ali ti ostaje deo Zorana Djindjica do Perpera, gde nemas nijednu liniju.
Kako nema, pa tu nek ide 70, napisah gore.
Ovako mi izbegavamo 74 jer kruzi, a ovi iz bul avnoja je koriste uglavnom za presedanje do sava centra, jer za grad su im brze linije preko brankovog. Ovakav 74 kruzi i nama i njima.
 
Auf da, ali onda bi pre svega morao da pojacas interval na 70 i da ostane da radi uvece otprilike kao i 74 :) . GSP trenutno nema vozaca ni za ovo bede, tako da je bolje sacekati jos malo...
 
Svakako da ne idu 'u grad' sa njim, vise od pola busa se isprazni kod sava centra, vecina ga izbegava bas i upravo zbog kruzenja, i BK i studenjak i ovi oko carine, fontane, merkatora. Sto bi ljudi isli okolo naokolo kad mogu direktno na brankov.
 
Bulevar Zorana Djindjica od Perpera do Studenjaka da nema nijednu liniju? A to bas i ne moze, neka ostane za sad ovako kako je :D
 
Sta ce biti sa tim da se 83 produzi do UN. ? U 21 se vec uveliko prica o tome sta drugo reci nego da su ljudi ogorceni.. Nema prevoza pola sata , i onda dolaze dva prepuna trolejbusa na okretnicu. Ljudi iz ovog kraja bi zeleli da 20 ima stanicu bas kod okretnice 21, jer cesto se desava mi koji idemo trolejbusom a nema ga dugo i tako prolaze 20ice i mozes da se slikas ili da trcis dole u Veliz. Kosanovica.
 
Jedino što bi bilo izvodljivo je da se stanica "Učiteljsko naselje" za liniju 20 iz Pljevaljske prebaci u Velizara Kosanovića.
 
Samo kod one pijačice treba skloniti 3 tezge i obeležiti stanicu, mada onda se dobije baš veliko rastojanje između te stanice i prethodne kod zgrade Rudo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498710#p498710:3ls7bmip je napisao(la):
Biciklistkinja » Sre Dec 06, 2017 11:00 pm[/url]":3ls7bmip]Samo kod one pijačice treba skloniti 3 tezge i obeležiti stanicu, mada onda se dobije baš veliko rastojanje između te stanice i prethodne kod zgrade Rudo.

Nije, cini mi se ima jos jedna stanica tu ako se ne varam zove se Budvanska to je izmedju Ruda i UN. :D
 
Gle sad kad pred izbore spoje 15 i 16....pa sa Karaburme u Zemun...ili na primer 27 i 68....kako se tacno vidi da su izbori blizi....ove promene do sad samo su pocetak....mozda najbolje ostave za kraj......ha ha ha ha....
 
Sve ce znati najbolje kada se autobuska stanica prebaci na Buvljak :D
 
Gaspar18":43xl6xjv je napisao(la):
Bulevar Zorana Djindjica od Perpera do Studenjaka da nema nijednu liniju? A to bas i ne moze, neka ostane za sad ovako kako je :D
Ne kontam šta je tu tako problematično. Jedna stanica?

P.S. Ima 612.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498946#p498946:2yk51oss je napisao(la):
direktor » Čet Dec 07, 2017 7:11 pm[/url]":2yk51oss]27 + 68 moze nova linija
Nbg i mirijevo treba povezati koristeci se logikom putnika (46+17/18), a ne turisticki-zaobilazno, jednu takvu (74) vec imamo.

Izmestanjem 89/94, nbg blokovi su kriminalno osakaceni i jedini nemaju vezu sa gazelom, jedino posteno je da se 46 produzi nekadasnjom trasom 94, i to onom prvobitnom (autoput, oml brigada, JG).
Rasterecuje se savski trg, podrska za 17/18 na najopterecenijem delu SC-autokomanda i pola nbg dobija najbrzu i najlogicniju vezu ka cvetku i mirijevu.
 
Od ponedeljka 11. XII 2017. linija 522 saobraća na produženoj trasi. Opsluživaće i naselje Železnik /Vinogradi/.

1511943051.jpg


daljinar: http://bgprevoz.rs/documents/files/SJP% ... %20522.pdf

izvor: bgprevoz.rs
 
Паде ми на памет једна идеја, када се повежу булевар Николе Тесле и улица Владимира Поповића да се уведе експрес линија 88Е са стајалиштима:
Кеј ослобођења
Карађорђев трг
Џона Кенедија
Југославија
Палата Србија
Ушће
Блок 20
Сава центар (пре петље)
Блок 19 А (пре раскрснице са М. Миланковића)
Блок 42 (нова БАС)
-прелазак Саве преко новог моста на Ади)
Ада Циганлија
даља траса и стајалишта као и стандардна 88 са опцијом да нека стајалишта прескаче.

Како вам се чини ова идеја? Можда и да буде линија нпр. 86 а да иде само до Бановог брда или да иде до Белих вода, Церака винограда, Видиковца, Петловог брда или чак Кнежевца?
 
Имаш право. Но за целу ову идеју кључно је и најбитније спајање булевара НТ и улице ВП.
 
Vrh