Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483143#p483143:2m2oz534 je napisao(la):
solecar » Sat Oct 07, 2017 12:29 am[/url]":2m2oz534]Šta mislite o sledećem predlogu? Da se linija 47 preusmeri da saobraća preko Kanarevog brda trasom linije 54 , dvosmerno. Za ovo ne bi bilo potrebno da se angažuju dodatna vozila , niti da se menja red vožnje , a rešio bi se višedecenijski problem stanovnika pomenutog naselja. Kao što sam ranije spominjao , ulice su dovoljno široke da mogu dva solo autobusa da se mimoiđu bez problema.


file.php
Liniju 47 ima smisla samo produžiti od Slavije sadašnjom trasom (nemanjina, balkanska...) gavrila principa do ZELENOG VENCA! Pogotovo ako se uzme u obzir da je u planu produženje 94 do Resnika. Mislim da njena solo vozila ne bi puno opteretila terminus jer sa druge strane ima mnogo više linija pa se saobraćaj odvija. Ukoliko ne, onda istom trasom produžiti 59 jer Miljakovac sem Slavije nema nijedan kvalitetan terminus u centru grada sa koga bi se presedalo za mnoge delove grada. Ovako u sadašnjoj postavci potrebno je po 3 linije menjati do većine naselja.
 
Sto je toliki problem presedati u gradskom prevozu? :)

Takodje, osim na slaviji i kod fransa ima linija ka drugim delovima grada (transverzalnih). ;)

Al da se vratim na presedanja.
I sada kao sredovecna osoba presedam bez problema i kombinujem ne samo zbog brzeg prevoza, vec i zbog izbegavanja guzvi i zastoja, a godinama mi nikaka problem nije pretstavljalo da od masarikove sa trole idem peske do z.venca.
Evo, moja majka je kao baka od 75 godina jutros otisla sa 3 prevoza kod lekara, do klinickog centra, dakle, do mesta gde NI JEDNA LINIJA javnog prevoza ne ide, vec se mora peske, a svakako nije jedina.
Te ako nasi stariji sugradjani mogu da 'prosetaju' ne vidim toliki problem u tome da neko sa miljakovca (rakovickog pravca) malo protegne noge i predje u tramvaj, bus ili trolejbus i nastavi putovanje ka odredistu.

A terminuse tipa zelenog venca po centru grada treba ukinuti.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki postali smo bolesno sedačka nacija. Samo bi da sedimo i da sedimo. I ako ima mogućnosti da nas neko prenese do odredišta.
Gledam po autobusima sede dok vrata ne krenu da se zatvaraju i onda proboj kroz ljude koji su upravo ušli. :notok:

Bolje kraće linije koje su daleko manje podložne prekidima saobraćaja, poremećajima u redu vožnje nego ultra dugačke koje svima odgovaraju i nikako da dođu.
 
59 не треба продужавати до Зеленог венца јер постоји 56.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485262#p485262:3bi1opoo je napisao(la):
Žika » October 16th, 2017, 10:38 am[/url]":3bi1opoo]Bolje kraće linije koje su daleko manje podložne prekidima saobraćaja, poremećajima u redu vožnje nego ultra dugačke koje svima odgovaraju i nikako da dođu.
Kako svima odgovaraju ultra dugačke linije ako ih čekaš sto godina da dođu i na kraju sa sve presedanjima dođeš bržeš do odredišta?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485264#p485264:3bi1opoo je napisao(la):
Djole Pevcanin » October 16th, 2017, 10:55 am[/url]":3bi1opoo]59 не треба продужавати до Зеленог венца јер постоји 56.
Produženje 59 je spominjano zbog bolje veze Miljakovca , a ne zbog Petlovog brda. A sve je to lepo objasnio Laki72 sa "Karađorđevim parkom".
 
Evo ja imam protiv presedanja, zato sto kada se u Beogradu napravi sistem presedanja i kada se neko poziva na njega, to je ono sto ja zovem "Beogradsko presedanje". Imas jednu liniju koja ti zadovoljava potrebe (npr 504 i Miljakovac 3). Onda ti tu liniju sklone i puste neku drugu, ili te predusmere na tu drugu pod bas tim izgovorom "moze da se preseda". A ta druga linija ide na 15 minuta, ali samo u spicu. Sto znaci da van spica mozes komotno 45 minuta duze da putujes jer je naravno nemoguce optimizovati red voznje da se sve poklopi. E, zato imam protiv. Jer uvek se stanovnici periferija pozivaju na presedanja i slicno, a ovamo linija Bezanijska Kosa - Prodavnica namestaja u Zucama uopste nije dugacka.
 
Bežanijska kosa je nešto sasvim drugo i tu je problem što se prema njima ponašaju kao prema belim medvedima. Za 504 se slažem , takvih primera ima još , ali isto tako za neke druge se baš i ne slažem. Ima dosta primera gde produženje linije nije dobro , ali i obrnuto , i ne može se za sve reći da je crno ili belo.
 
Slazem se, nego sam samo hteo da ilustrujem poentu druge strane. Presedanje gde vozila idu na <=10 minuta i van spica totalno ima smisla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485318#p485318:gqmlmww4 je napisao(la):
solecar » 16 Окт 2017, 13:35[/url]":gqmlmww4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485262#p485262:gqmlmww4 je napisao(la):
Žika » October 16th, 2017, 10:38 am[/url]":gqmlmww4]Bolje kraće linije koje su daleko manje podložne prekidima saobraćaja, poremećajima u redu vožnje nego ultra dugačke koje svima odgovaraju i nikako da dođu.
Kako svima odgovaraju ultra dugačke linije ako ih čekaš sto godina da dođu i na kraju sa sve presedanjima dođeš bržeš do odredišta?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485264#p485264:gqmlmww4 je napisao(la):
Djole Pevcanin » October 16th, 2017, 10:55 am[/url]":gqmlmww4]59 не треба продужавати до Зеленог венца јер постоји 56.
Produženje 59 je spominjano zbog bolje veze Miljakovca , a ne zbog Petlovog brda. A sve je to lepo objasnio Laki72 sa "Karađorđevim parkom".
То је дебилизам не треба је продужавати.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485318#p485318:i0e5gp4h je napisao(la):
solecar » Pon Okt 16, 2017 12:35 pm[/url]":i0e5gp4h]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485262#p485262:i0e5gp4h je napisao(la):
Žika » October 16th, 2017, 10:38 am[/url]":i0e5gp4h]Bolje kraće linije koje su daleko manje podložne prekidima saobraćaja, poremećajima u redu vožnje nego ultra dugačke koje svima odgovaraju i nikako da dođu.
Kako svima odgovaraju ultra dugačke linije ako ih čekaš sto godina da dođu i na kraju sa sve presedanjima dođeš bržeš do odredišta?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485264#p485264:i0e5gp4h je napisao(la):
Djole Pevcanin » October 16th, 2017, 10:55 am[/url]":i0e5gp4h]59 не треба продужавати до Зеленог венца јер постоји 56.
Produženje 59 je spominjano zbog bolje veze Miljakovca , a ne zbog Petlovog brda. A sve je to lepo objasnio Laki72 sa "Karađorđevim parkom".
Sve sam lepo napisao , prosto i jasno. Bolje kraće i redovne linije.Odličan primer lin 42 koja je nastala produženjem do Petlovog brda i ukidanjem lin 542, od dve redovne linije dobili jednu neredovnu sa najviše prijava .
Uklapanja linija su ranije radili iz reda vožnje sad je to nadležnost DJP.
Što se tiče produženja 59, potpuno besmisleno jer Slavijom prolazi gomila trolejbuskih linija koje vode ka Zelenom vencu ili 78,83 ka Ušću.
 
Постоје и дебилозне линије које служе искључиво за превоз до пола, скоро нико не иде од почетка до краја (20, 14, 23 итд...)
 
Pa takve su mnoge linije u gradu, ja bih tu ukljucio i sve tramvaje. Dakle, presedacke linije, drugim recima. 20, iako je tacno sto kazes da niko ne koristi da ode iz VML do Mirijeva, meni je to odlicna linija jer prebacuje ljude iz MML do Medaka pa na sta zele, a ujedno i pomaze linijama do Sumica, pa posle gore od Mite Ruzica pomaze linijama do Mirijeva. Sto u sustini rade i ostale linije, tako da ih ja ne bih nazvao debiloznim. Mada ima takvih linija, kao npr 26L, koja prakticno nem svrhe pola svoje trase, spusti ljude sa onog brda do Jerkovica i posle tu ljudi presedaju, a do Medaka nema nikakve poente da ide. Da barem postoji mogucnost za drugi tip vozila pa da ide negde duze, do Sumica npr, pa mozda da ima malo vise smisla.
 
Meni se cini da bi ovakvo trolejbusko resenje bilo efikasno i jeftino za Prokop:

LINIJA A: Zel. st. Beograd Centar - Zvezdara

Prakticno skracena linija 40. Za Banjicu bi se nasla neka druga linija, trolejbuska ili ne. Recimo, za njih bi mozda bila bolja linija koja ih povezuje sa Bezanijskom kosom, ili slicno.

LINIJA B: Zel. st. Beograd Centar - Crveni Krst

Isla bi isto Kneza Milosa, ali bi skretala u Nemanjinu, i dalje preko Slavije i Cubure do Crvenog krsta. Samo mali deo Nemanjine bi trebalo opremiti trolejbuskom mrezom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485365#p485365:3qy96kzd je napisao(la):
solecar » Pon Okt 16, 2017 3:46 pm[/url]":3qy96kzd]Bežanijska kosa je nešto sasvim drugo i tu je problem što se prema njima ponašaju kao prema belim medvedima. Za 504 se slažem , takvih primera ima još , ali isto tako za neke druge se baš i ne slažem. Ima dosta primera gde produženje linije nije dobro , ali i obrnuto , i ne može se za sve reći da je crno ili belo.
Alo momcic skini nam se bre vise sa one stvari, oladi bre sa tim pljuvanjem po bež kosi i izmisljanjem da imamo nekakve privilegije.

Presedanje je najmanje prihvatljiva opcija sve dok postoje nepouzdane linije i totalno neusklađeni redovi voznje.
Svako produzenje je dobrodoslo sve dok se postuje princip razdvajanja gradskih i prigradskih linija. Ako djp debili iz politickih razloga produze 94, to ce biti nova gradsko-prigradska frankenstajn linija. Resnik kao prigradsko naselje pripada trocifrenom segmentu i nikakve gradske linije tamo ne treba da idu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483719#p483719:2p09awgk je napisao(la):
laki72 » Pon Okt 09, 2017 8:53 pm[/url]":2p09awgk]Ajd malo da razgovaramo argumentima, a ne da se prepucavamo.

80d2dc8dfbc3063349f461f30ac9301c.jpg


c22af0e05569ac4107586792c1dcbb73.jpg


13acada4c904d177be55bc84da813b03.jpg


Argument da je ulica(su ulice) preuska(e) apsolutno ne stoji.
Po gradu nam po takvim ulicama saobraca i po nekoliko linija a ima i onih koje su uze.

Da, veliki broj vozila ume da ometa kretanje i tome bi se moralo naci resenje. A resenje je da se opstina Rakovica isprsi i zgradi nekoliko parkinga, sto nije neizvodljivo i nije preskupo.
Navike 'brza ulica' spora ulica se menjaju.
Jasno je da zbog skole ovde nikada necemo imati brzinu kao u borskoj.
Upravo zato sam i dao komentar da je mozda pametnije da ovuda saobraca linija 48, kojoj je ova lokacija relativno blizu krajnjoj stanici u odnosu na 47 koja je ovde na pola trase.

O tome cete vi, iskusniji u planiranju trasa, ;)
Ja sam prilagodljiv po tom pitanju, ali eo malog doprinosa po pitanju sirine :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Iako postoje tehn uslovi (ili mogu da se naprave), realno u ovim ulicama tesko da ce biti neka ozbiljna linija, za svaku bi to bilo bespotrebno kruzenje. Mozda je ipak najbolja opcija da se samo 34 produzi, ali da ne ide na miljakovac 1( kako se kombi ne bi punio u borskoj), vec da skrene desno u varesku i da okrece na pumpi kod miljak pijace.
Linija je ovde pre svega potrebna zbog konfiguracije terena kako bi se olaksalo starijima, a zbog blizine borske bilo bi neopravdano bilo koju frekventnu liniju staviti da kruzi.

Predlog korisnika solekar da 34 okrece u borskoj je los jer bi se kombi napunio na pocetnoj pa bi putnici u lisicjem potoku mogli samo da placu kao sto mi ovde placemo kad vidimo neki od njegovih genijalnih predloga, koji samo pokazuju njegovo elementarno nepoznavanje stanja na terenu.
 
Problem sa presedanjima je što umesto jednom, mora dva ili čak tri puta da se čeka nepoznata i nepredvidiva količina vremena, zar postoji iko kome to nije očigledno????????

Gesendet von meinem SM-G850F mit Tapatalk
 
Уведене су три привремене линије до МСУ и то Mузеј 1 од Трга републике, Музеј 2 од Вуковог споменика и Музеј 3 од Бановог брда.
 
На инфо-таблама до Славије и лепоте града
До децембра ће бити постављени лед екрани на стајалиште јавног превоза од Славије до Трга Републике. Осим обавештења о доласку аутобуса, на екранима ће се налазити и информације Туристичке организације

НОВЕ инфо-табле са обавештењима о доласку аутобуса освануће до почетка децембра на свим стајалиштима од Славије до Трга републике. На ЛЕД екранима ће се, између осталог, налазити информације Туристичке организације Београда. Тако ће гости престонице, док буду чекали превоз, читати о туристичкој понуди и лепотама нашег града.

Прво стајалиште на реду за сређивање и увођење нове интерактивне табле је на Теразијама, и то код Хотела "Москва". Тамо су радници ЕДБ пре неколико дана радили и "довели" струју до станице. Како су рекли из Секретаријата за јавни превоз, нове надстрешнице биће постављене код Пионирског парка.

НОВЕ инфо-табле са обавештењима о доласку аутобуса освануће до почетка децембра на свим стајалиштима од Славије до Трга републике. На ЛЕД екранима ће се, између осталог, налазити информације Туристичке организације Београда. Тако ће гости престонице, док буду чекали превоз, читати о туристичкој понуди и лепотама нашег града.

Прво стајалиште на реду за сређивање и увођење нове интерактивне табле је на Теразијама, и то код Хотела "Москва". Тамо су радници ЕДБ пре неколико дана радили и "довели" струју до станице. Како су рекли из Секретаријата за јавни превоз, нове надстрешнице биће постављене код Пионирског парка.
 
Kakva je ovo nova linija M1? Vidim da ide od Trga do MSU, ali zašto M1? I jel privremena ili trajna?
 
Привремене, због отварања МСУ. Да је било онда памети, могли су окретницу 43 позиционирати код шпица Ушћа код Астерикса, тако да аутобус има још и стајалиште испред МСУ, али и да се лакше укључи на мост булеваром Николе Тесле, уместо што се провлачи кроз Сајмиште. А притом би се линији додало и стајалиште Ушће у булевару Николе Тесле на ком стају и линије 15 и 84 у смеру ка Зеленом венцу те би постојала још једна алтернатива из тржног центра ка центру града.

Наравно, није касно за ове додатне измене линије 43, постојећи терминус лако може да буде и стајалиште те ту нису бачене паре, само још фали додати стајалиште код МСУ и нови терминус.
 
Ako sam te dobreo razumeo , sadašnja okretnica 43 bi postala stajalište , dok bi se uvela nova stanica kod MSU samo u smeru ka Asteriksu? To bi u strvari značilo da bi linija 43 išla kružno ulicom Ušće , pa levo u Bulevar Nikole Tesle?
 
Vrh