Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ту је проблем јер Зелени Венац нема алтернативу, и на крају сви путеви воде на исто место, што је природан рецепт за бесконачне гужве које изазивају бесконачно ширење улица док сваки сокак не постане аутопут
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483244#p483244:1ba8ne1o je napisao(la):
Kokos » October 7th, 2017, 3:26 pm[/url]":1ba8ne1o]Zeleni venac u sadašnjem stanju jeste ruglo. Ali ne možete stanovnicima Zemuna i/ili Novog Beograda reći evo stigli ste do Ušća sad presedajte do grada.
Maltene sve linije iz Zemuna i NBG idu do Zelenog venca. Ako bi se neke izmestile odatle , tipa 67 , 71 ... bila bi mnogo bolja situacija. To ne znači da bi bila i savršena.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483244#p483244:1ba8ne1o je napisao(la):
Kokos » October 7th, 2017, 3:26 pm[/url]":1ba8ne1o]Isto tako pravljenje linija koje prolaze Zeleni venac odnosno idu dalje mi se čini nemoguće jer su tunel, Prizrenska i Kraljice Natalije već zagušeni.
Sve to stoji , ali da se ranije mislilo , moglo je mnogo bolje da se odradi , pa nas sad ne bi bolela glava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483220#p483220:y7gxvie2 je napisao(la):
solecar » Sub Okt 07, 2017 1:45 pm[/url]":y7gxvie2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483184#p483184:y7gxvie2 je napisao(la):
predrag1978 » October 7th, 2017, 11:01 am[/url]":y7gxvie2]Sole....ok je predlog za 47,s tim sto bih tu pridodao i produzenje 54 do Vozdovca....znaci da onda 54 ne skrece levo na semaforu mislim u Varesku nego sa to radi 47....jedini problem po meni je ta ulica kojom bi 47 iz pravca Resnika ponovo ulazila u Borsku,jer je zaista pretrpana parkiranim vozilima....slazem se s tobom da prednost ima gradski prevoz u tom slucaju,da ne pomislis da se ne slazem tu s tobom,nego pretpostavljam da bi vozaci za parkiranje trazili neku alternativu uz verovatni poveci otpor na pocetku...ako se secas pricali smo ranije o tome kad sam te pitao da li neka od linija 23 53 ili neka treca buduca mogla uz Blagoja Parovica da skrece levo mislim u Zarkovacku,a tu na jednom uskom parcetu ulice od nekih stotinak metara je buljuk parkiranih automobila,cak i 57 koji tuda ide se dosta muci da prodje....e pa ovo sa 47 me podseca na to....mislim da je predlog za korekciju 47 ok,i obzirom da bi se zaista time puno dobila,molio bih te da ga i konkretno uoblicis i posaljes,s tim sto bih te eto zamolio da uz predlog vezes i produzenje 54 koje bi po meni bilo adekvatno...jer ako vec jednu kvalitetnu liniju kao sto je 47 prebacujes u donji deo K.Brda,onda bi samim tim omogucio bolji takt za 54 da ide Borskom pa neka to bude ili do Vozdovca ili cak VMA...samo da se sa tom linijom nesto kvalitetno uradi....
Da li misliš na to da bi skretanje 47 iz Borske u Čelebićku iz pravca Resnika bilo problematično zbog parkiranih vozila?
Ako sam te dobro razumeo , ti bi bi da se trase 47 i 54 rotiraju na delu od Srpskih udarnih brigada do Vareške?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483184#p483184:y7gxvie2 je napisao(la):
predrag1978 » October 7th, 2017, 11:01 am[/url]":y7gxvie2]pomenuo bih jos i pravac od Belog dvora doke ka Kanarevom Brdu gde postoji jedna fenomenalno uradjena saobracajnica pri tome veoma siroka,koja jos uvek nema gradski prevoz,priznajem da ne znam naziv ulice,ali njom automobilom relativno prosecnoom voznjom mozete stici do Dragise Misovic bolnice za nekih 5 minuta....tako da bi u nekim narednim predlozima mozda trebalo uvrstiti i ovu saobracajnicu u neki predlog reorganizacije....
Jedina ulica za koju znam je Velisava Vulovića , koja u donjem delu prolazi pored neke kasarne.
Gledaj....prva stanica iz pravca Resnika posle opstine Rakovica...tu staju i 47 i 54...koliko sam shvatio ti zelis da tu skrene 47 i u tom delu trase do povratka u Borsku ide dvosmerno...tu trenutno skrece 54 i ima jednosmernu trssu....moj predlog je da ako vec hoces da 47 tu skrene levo,ne znam kako se zove ta ulica,izvinjavam se,da onda nema potrebe da tamo vise skrece 54 vec da nastavi pravo Borskom kao sto bi u tom slucaju tako vozila stara 47 ukoliko prodje tvoj predlog.A sto se tice parkiranih vozila,tu pre svega mislim na deo kod Doma zdravlja na K.Brdu gde ima uzasno mnogo parkiranih vozila,to parce od nekih stotinak metara moze biti eventualno problem,uostalom verovatno postoji razlog zasto je kod Doma Zdravlja ukinuto pocetno stajaliste 54.Nadam se da smo se sad sporazumeli nekako...pozz
 
Nije loše da pogledaš ponekad i plan grada pre nego što govoriš o nekom delu grada , tj. ulici. Čisto da bi se lakše razumelo o čemu pričaš.
Sad sam shvatio o čemu pričaš i na osnovu onoga što je pričao Laki72 , najbolje bi bilo da linija 47 skrene dok Toplane iz Borske u Varešku , pa iz Vareške dalje sadašnjom trasom linije 54 do ponovnog ulaska u Borsku ulicu. Na taj način bi se najmanje izgubilo , a ujedno bi se i dobilo poboljšanje za Kanarevo brdo.



Pogledajte prilog 2

Linija 54 bi mogla da ide Borskom ulicom do okretnice na Voždovcu. Na linija bi ostao isti broj vozila i išla bi na 60 minuta.

Pogledajte prilog 2
 
Pa realno....i bolje je kod Toplane da skrene....najmanje stete,a lakse za skretanje i sira raskrsnica kod Toplane...nekad covek ima ideju pre nego sto se seti nekog naziva ulice,tako da ja na taj nacin reagujem,ali ako nemam taj podatak,uvek se unapred ogradim.Tako je i bilo u ovoj situaciji.Kritika ti jeste na mestu,pokusacu da prilozim naziv tamo gde pisem o odredjenoj trasi....
 
Зар није боље оставити 47 како сад јесте а 34 продужити до Миљаковца 1, појачати са једним возилом и ставити соло аутобусе?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Time se ne dobije ništa . mislim na pojačanje. Autobusi bi i išli na 30 minuta , umesto 35. Ako već nisu hteli da produže 34 , onda da se pokuša neki drugi predlog. A ovo što sam predložio je najbezbolnije rešenje , posle produženja 34.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482066#p482066:3uapslqt je napisao(la):
solecar » Mon Oct 02, 2017 7:06 pm[/url]":3uapslqt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482041#p482041:3uapslqt je napisao(la):
Aleksandar1 » October 2nd, 2017, 6:43 pm[/url]":3uapslqt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481167#p481167:3uapslqt je napisao(la):
solecar » Thu Sep 28, 2017 3:11 pm[/url]":3uapslqt]Ovo je trenutno tako , a zamisli kako će tek da bude kada se još polazaka prebaci na Prokop , a budu dolazili iz Pravca Rakovice. Dosta ljudi koji dolazi vozom gravitira ka sadašnjoj GŽS , ali mnogi zameraju što ne postoji brža veza sa istom , nego mora da se kruži preko Autokomande i Slavije. Sa druge strane , mnogi se žale na loš tramvajski prevoz na NBG.

P.S.
Nije poenta ove nove 36+67 jedino i isključivo povezivanje Prokopa sa NBG. Ako si primetio , trasa pokriva i sadašnju ulicu Španskih boraca , koja jedina nema prevoz , izuzev dela kod Arene koji pokriva 74 , plus rasterećenje Zelenog venca , frekfentniji prevoz...

Moja primedba se odnosila na beskorisnost veze NBGD i Prokopa. Posto nisi ponudio nove argumente u vezi sa tim, da konstatujemo da bi u sadasnjem stanju takva veza bila apsurdna i rasipanje resursa, a na racun vec ustaljene veze NBGD sa Zelenim vencem.
A moja se odnosila na to da ne treba da gledaš isključivo vezu NBG i Prokopa , i da to nije jedina i isključiva poenta linije , već širu sliku. Daj konkretan odgovor kojim osporavaš vezu Prokopa i jednog dela NBG sa drugim delovima NBG i Železničkom stanicom , a ne stalno da ponavljaš jedno te isto što smo već shvatili.
Ovo što si ti naveo za vezu NBG sa Zelenim vencem se može primeniti na svaku pomenu promene trase bilo koje linije i reći da nije dobra zato što je ustaljena veza koju ima na trenutnoj trasi.

Pa naravno.

Svako nepokrivanje postojećih trasa treba da bude debelo opravdano.

Imam utisak da ti samo crtaš kao dete linije po mapi, a ne analiziraš dovoljno kako se sadašnje linije koriste. Imaš neke argumente u stilu "čuo sam od nekog da se putnici žale", što je neozbiljno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482066#p482066:16sbpujv je napisao(la):
solecar » Mon Oct 02, 2017 7:06 pm[/url]":16sbpujv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482041#p482041:16sbpujv je napisao(la):
Aleksandar1 » October 2nd, 2017, 6:43 pm[/url]":16sbpujv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481167#p481167:16sbpujv je napisao(la):
solecar » Thu Sep 28, 2017 3:11 pm[/url]":16sbpujv]Ovo je trenutno tako , a zamisli kako će tek da bude kada se još polazaka prebaci na Prokop , a budu dolazili iz Pravca Rakovice. Dosta ljudi koji dolazi vozom gravitira ka sadašnjoj GŽS , ali mnogi zameraju što ne postoji brža veza sa istom , nego mora da se kruži preko Autokomande i Slavije. Sa druge strane , mnogi se žale na loš tramvajski prevoz na NBG.

P.S.
Nije poenta ove nove 36+67 jedino i isključivo povezivanje Prokopa sa NBG. Ako si primetio , trasa pokriva i sadašnju ulicu Španskih boraca , koja jedina nema prevoz , izuzev dela kod Arene koji pokriva 74 , plus rasterećenje Zelenog venca , frekfentniji prevoz...

Moja primedba se odnosila na beskorisnost veze NBGD i Prokopa. Posto nisi ponudio nove argumente u vezi sa tim, da konstatujemo da bi u sadasnjem stanju takva veza bila apsurdna i rasipanje resursa, a na racun vec ustaljene veze NBGD sa Zelenim vencem.
A moja se odnosila na to da ne treba da gledaš isključivo vezu NBG i Prokopa , i da to nije jedina i isključiva poenta linije , već širu sliku. Daj konkretan odgovor kojim osporavaš vezu Prokopa i jednog dela NBG sa drugim delovima NBG i Železničkom stanicom , a ne stalno da ponavljaš jedno te isto što smo već shvatili.
Ovo što si ti naveo za vezu NBG sa Zelenim vencem se može primeniti na svaku pomenu promene trase bilo koje linije i reći da nije dobra zato što je ustaljena veza koju ima na trenutnoj trasi.

Pa naravno.

Svako nepokrivanje postojećih trasa treba da bude debelo opravdano.

Imam utisak da ti samo crtaš kao dete linije po mapi, a ne analiziraš dovoljno kako se sadašnje linije koriste. Imaš neke argumente u stilu "čuo sam od nekog da se putnici žale", što je neozbiljno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483343#p483343:3ninkia8 je napisao(la):
solecar » Sat Oct 07, 2017 10:23 pm[/url]":3ninkia8]Nije loše da pogledaš ponekad i plan grada pre nego što govoriš o nekom delu grada , tj. ulici. Čisto da bi se lakše razumelo o čemu pričaš.
Sad sam shvatio o čemu pričaš i na osnovu onoga što je pričao Laki72 , najbolje bi bilo da linija 47 skrene dok Toplane iz Borske u Varešku , pa iz Vareške dalje sadašnjom trasom linije 54 do ponovnog ulaska u Borsku ulicu. Na taj način bi se najmanje izgubilo , a ujedno bi se i dobilo poboljšanje za Kanarevo brdo.



Pogledajte prilog 2

Linija 54 bi mogla da ide Borskom ulicom do okretnice na Voždovcu. Na linija bi ostao isti broj vozila i išla bi na 60 minuta.

Pogledajte prilog 2
file.php

file.php

file.php

Elementarno nepoznavanje terena. Ulicama koji si predvideo da ide izmenjena trasa 47 ne mogu da se mimoiđu dva autobusa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478767#p478767:3bd6ilr6 je napisao(la):
solecar » Tue Sep 19, 2017 11:21 am[/url]":3bd6ilr6]Šta mislite o sledećem?

34 Pere Velimirovića - Lisičji potok - Prokop - Senjak

34-nova-trasa-1.jpg


36 + 67 Prokop - GŽS - Staro sajmište - Španskih boraca - Blok 70A



51 Birčaninova - Prokop - Sajam - banovo brdo - Žarkovo - Bele vode

51P.jpg


Na liniji 36 + 67 bi radilo 6 vozila (ukupan broj vozila na sa obe linije) što bi dalo takt od 11 minuta. Bilo bi potrebno 33 minuta od jedne do druge okretnice. Dobija se brža veza sa GŽS , bolji takt , bolja veza sa NBG i obrnuto ...
Na liniji 51 bi sve bilo isto (broj vozila , takt) kao što je i sada.
Linija 34 bi se pojačala sa jednim vozilom čime bi se dobio takt od 25 - 26 minuta umesto dosadašnjih 35. Vikendom bi radila 2 vozila sa taktom od 35 minuta , umesto sadašnjih 70.
file.php


Linija 51 ne može da ima isti broj vozila i isti takt, jer joj je po tvom predlogu trasa duža više od kilometar i trista metara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478767#p478767:ygokn2eq je napisao(la):
solecar » Tue Sep 19, 2017 11:21 am[/url]":ygokn2eq]Šta mislite o sledećem?

34 Pere Velimirovića - Lisičji potok - Prokop - Senjak

34-nova-trasa-1.jpg


36 + 67 Prokop - GŽS - Staro sajmište - Španskih boraca - Blok 70A



51 Birčaninova - Prokop - Sajam - banovo brdo - Žarkovo - Bele vode

51P.jpg


Na liniji 36 + 67 bi radilo 6 vozila (ukupan broj vozila na sa obe linije) što bi dalo takt od 11 minuta. Bilo bi potrebno 33 minuta od jedne do druge okretnice. Dobija se brža veza sa GŽS , bolji takt , bolja veza sa NBG i obrnuto ...
Na liniji 51 bi sve bilo isto (broj vozila , takt) kao što je i sada.
Linija 34 bi se pojačala sa jednim vozilom čime bi se dobio takt od 25 - 26 minuta umesto dosadašnjih 35. Vikendom bi radila 2 vozila sa taktom od 35 minuta , umesto sadašnjih 70.
file.php
Jako je bitno da bar dve linije imaju početnu stranicu na Beograd Centru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483659#p483659:16fxrpko je napisao(la):
Aleksandar1 » October 9th, 2017, 4:35 pm[/url]":16fxrpko]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482066#p482066:16fxrpko je napisao(la):
solecar » Mon Oct 02, 2017 7:06 pm[/url]":16fxrpko]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482041#p482041:16fxrpko je napisao(la):
Aleksandar1 » October 2nd, 2017, 6:43 pm[/url]":16fxrpko]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481167#p481167:16fxrpko je napisao(la):
solecar » Thu Sep 28, 2017 3:11 pm[/url]":16fxrpko]Ovo je trenutno tako , a zamisli kako će tek da bude kada se još polazaka prebaci na Prokop , a budu dolazili iz Pravca Rakovice. Dosta ljudi koji dolazi vozom gravitira ka sadašnjoj GŽS , ali mnogi zameraju što ne postoji brža veza sa istom , nego mora da se kruži preko Autokomande i Slavije. Sa druge strane , mnogi se žale na loš tramvajski prevoz na NBG.

P.S.
Nije poenta ove nove 36+67 jedino i isključivo povezivanje Prokopa sa NBG. Ako si primetio , trasa pokriva i sadašnju ulicu Španskih boraca , koja jedina nema prevoz , izuzev dela kod Arene koji pokriva 74 , plus rasterećenje Zelenog venca , frekfentniji prevoz...

Moja primedba se odnosila na beskorisnost veze NBGD i Prokopa. Posto nisi ponudio nove argumente u vezi sa tim, da konstatujemo da bi u sadasnjem stanju takva veza bila apsurdna i rasipanje resursa, a na racun vec ustaljene veze NBGD sa Zelenim vencem.
A moja se odnosila na to da ne treba da gledaš isključivo vezu NBG i Prokopa , i da to nije jedina i isključiva poenta linije , već širu sliku. Daj konkretan odgovor kojim osporavaš vezu Prokopa i jednog dela NBG sa drugim delovima NBG i Železničkom stanicom , a ne stalno da ponavljaš jedno te isto što smo već shvatili.
Ovo što si ti naveo za vezu NBG sa Zelenim vencem se može primeniti na svaku pomenu promene trase bilo koje linije i reći da nije dobra zato što je ustaljena veza koju ima na trenutnoj trasi.
Pa naravno.
Svako nepokrivanje postojećih trasa treba da bude debelo opravdano.
Imam utisak da ti samo crtaš kao dete linije po mapi, a ne analiziraš dovoljno kako se sadašnje linije koriste. Imaš neke argumente u stilu "čuo sam od nekog da se putnici žale", što je neozbiljno.
Al' je zato tvoj argument da se linija ustalila na trenutnoj trasi i ne treba je menjati , argumentovan , ozbiljan i debelo opravdan ...
 
Obzirom da poznajem taj deo K.Brda,mogu da kazem da se gradski prevoz u pojedinim ulicama odvija dvosmerno i u uzim ulicama u odnosu na ove po K.Brdu.Najbolji primer je ulica Cerski Venac,kojom ide 52,na njoj kad se mimoilaze 2 Solarisa,verujte mi da su santimetri u pitanju,a tu nigde nema parkiranih vozila duz ulice.Ja prvi sam skeptik da li moze bus da ide trasom 54 dvosmerno kroz K.Brdo,ali videvsi da ta ulica je cak i sira na pojedinim mestima u odnosu na ovu na Ceraku,onda bi cak i jedna solo linija 47 mogla kroz Celebicku i Varesku da ide lepo.Nesporno je da je taj deo naselja jako zgusnut kako zgradama tako i vozilima,ali obzirom da tu vec ide 54 jednosmerno,ne vidim problem da se samo pusti linija u oba smera,tu je i Osnovna skola,vec postoje lezeci policajci,tako da ne postoji verovatnoca od stvaranja vecih brzina,a istovremeno se omogucava i starijim licima bolja veza sa Miljakovackom pijacom i Domom zdravlja...mislim da je Sole pre svega tu video interes radi povezivanja delova naselja,ne smatram da je to nepoznavanje terena,vec naprotiv,poznavanje mogucnosti za bolje tamo gde ih ima....
 
Apsolutno sam za tu malu korekciju trase 47, skratila bi dosta pešačenje mnogo ljudi. Međutim, ona nije tehnički moguća, ulica je pogodna samo za mimoilaženje jednog autobusa i jednog automobila.

Samo se u nekim selima u okolini dozvoljava da idu autobusi takvim trasama, i napravi se red vožnje tako da se nikad dva ne mimoilaze na dotičnim deonicama.

Treba imati u vidu da bi se vreme putovanja produžilo za oko 3 minuta. To je zato što nova trasa ide sporim ulicama. To praktično znači potreba za jednim autobusom više na 47.
 
Ajd malo da razgovaramo argumentima, a ne da se prepucavamo.

80d2dc8dfbc3063349f461f30ac9301c.jpg


c22af0e05569ac4107586792c1dcbb73.jpg


13acada4c904d177be55bc84da813b03.jpg


Argument da je ulica(su ulice) preuska(e) apsolutno ne stoji.
Po gradu nam po takvim ulicama saobraca i po nekoliko linija a ima i onih koje su uze.

Da, veliki broj vozila ume da ometa kretanje i tome bi se moralo naci resenje. A resenje je da se opstina Rakovica isprsi i zgradi nekoliko parkinga, sto nije neizvodljivo i nije preskupo.
Navike 'brza ulica' spora ulica se menjaju.
Jasno je da zbog skole ovde nikada necemo imati brzinu kao u borskoj.
Upravo zato sam i dao komentar da je mozda pametnije da ovuda saobraca linija 48, kojoj je ova lokacija relativno blizu krajnjoj stanici u odnosu na 47 koja je ovde na pola trase.

O tome cete vi, iskusniji u planiranju trasa, ;)
Ja sam prilagodljiv po tom pitanju, ali eo malog doprinosa po pitanju sirine :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483719#p483719:13nftaa0 je napisao(la):
laki72 » Pon Okt 09, 2017 9:53 pm[/url]":13nftaa0]Ajd malo da razgovaramo argumentima, a ne da se prepucavamo.

80d2dc8dfbc3063349f461f30ac9301c.jpg


c22af0e05569ac4107586792c1dcbb73.jpg


13acada4c904d177be55bc84da813b03.jpg


Argument da je ulica(su ulice) preuska(e) apsolutno ne stoji.
Po gradu nam po takvim ulicama saobraca i po nekoliko linija a ima i onih koje su uze.

Da, veliki broj vozila ume da ometa kretanje i tome bi se moralo naci resenje. A resenje je da se opstina Rakovica isprsi i zgradi nekoliko parkinga, sto nije neizvodljivo i nije preskupo.
Navike 'brza ulica' spora ulica se menjaju.
Jasno je da zbog skole ovde nikada necemo imati brzinu kao u borskoj.
Upravo zato sam i dao komentar da je mozda pametnije da ovuda saobraca linija 48, kojoj je ova lokacija relativno blizu krajnjoj stanici u odnosu na 47 koja je ovde na pola trase.

O tome cete vi, iskusniji u planiranju trasa, ;)
Ja sam prilagodljiv po tom pitanju, ali eo malog doprinosa po pitanju sirine :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Laki 72,hvala na slikama,mislim da je i drugima sada malo lakse da procene situaciju....potpuno se slazem s tobom sto se tice sirine ulica,a uredjen parking u Srpskih udarnih brigada bio bi zaista pravi bonus.....mozemo razgovarati o tome da li 47 ili 48....ovo je sustina problema,a koja od linija da prodje,naravno da ce takt biti predmet analize....
 
Hajde da razgovaramo argumentima, uvek sam za to. Ali...

Razmislite malo o vašim argumentima, koliko su oni realnl, objektivni:

- Laki postavlja sliku Čelebićke ulice, a ona i nije na predloženoj trasi! (A Čelebićka je otprilike najšira ulica u kraju posle Borske i Vareške)

- Drugi kolega kaže: Najširi deo predložene trase je širi od najužeg dela Cerskog venca, kojim prolazi 52! Ali nije bitno koliko je širok najširi deo predložene trase, nego - najuži.

Ovim sam oborio oba vaša argumenta.
 
Aleksandar1":1cbn2uv3 je napisao(la):
Hajde da razgovaramo argumentima, uvek sam za to. Ali...

Razmislite malo o vašim argumentima, koliko su oni realnl, objektivni:

- Laki postavlja sliku Čelebićke ulice, a ona i nije na predloženoj trasi! (A Čelebićka je otprilike najšira ulica u kraju posle Borske i Vareške)

- Drugi kolega kaže: Najširi deo predložene trase je širi od najužeg dela Cerskog venca, kojim prolazi 52! Ali nije bitno koliko je širok najširi deo predložene trase, nego - najuži.

Ovim sam oborio oba vaša argumenta.

E ajde da zaista razgovaramo argumentima.
Prvi predlog je upravo bila da bus skrece u celebicku (na koji sam ja reagovao kako bi bilo problema za skretanje na istoj raskrnici u kontra smeru.

Dalje, ja postovah nekoliko na brzinu skinutih (grebivanih) fotki sa st. vju, te bih i tebe zamolio da svoj argument u najuzem delu ulice (koji ja nisam postavio) postavis. Dakle prezentuj tu cinjenicu nekim argumentom, a eto, ne moras sa metrom premeravati ulicu. ;)
U protivnom, ti NEMAS argument i nisi nista oborio, osim ozbiljnosti diskusije.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pa valjda je na predlagaču da objektivno elaborira tehničku izvodljivost. Ovako, postavlja se predlog, i onda kada neko kaže negativno mišljenje, traži se dokaz. Ma nemoj! A kada se predlaže, ne mora nikakav dokaz... Kao vozaču, poznato mi je stanje tih ulica, i iz toga crpim zaključke. Nemam nameru da premeravam ulice, neka to čini predlagač.

Predložena trasa je čak loša i za automobilski saobraćaj, a kamoli autobuski: Hajde recite pošteno da li bi vam na kraj pameti bilo da idete automobilom tom trasom na putu od Rakovice do Banjice (čak uz korišćenje Čelebićke)?
 
Da ne mislim da su ulice dovoljno široke , ne bih ni davao predlog za liniju 47. Sa druge strane , ako se ne postavlja pitanje širine traka u rekonstruisanom delu Bulevaru Osobođenja od Autokomande do Slavije kao prepreka da ostanu sve linije koje i sada saobraćaju , a svi znamo da će biti uže zarad dobijanja dodatne trake , ne vidim zašto bi na Kanarevom brdu bio problem da se mimoiđu dva solo autobusa. A bahatih vozača ima na obe pomenute lokacije.
Za liniju 47 sam se odlučio pre nego za liniju 48 , bez obzira što je okretnica Miljakovac III relativno blizu , a na trasi 47 je na pola puta , zato što linija osim Autokomande maltene da i nema mesto gde može da se "zaglavi" , dok linija 48 ima na potezu od Autokomande do Pančevačkog mosta , jer konstantne žalbe na neredovnost i slike po nekoliko autobusa na okretnici Miljakovac III , nisu od juče i bez osnova.
Na sugestiju Laki72 sam delimično promenio predloženu trasu , čime se ustvari najmanje gubi , a mnogo više dobija. Skretanje u Čelebićku iz Borske (iz pravca GO Rakovica) jeste problematično , što se najbolje moglo videti kada su bili radovi u Borskoj od Čelebićke do Vareške , pa su autobusi praktično pravili kolonu iza sebe dok bi sačekali da se stvore uslovi da se skrene u Čelebićku. Desno skretanje iz Čelebićke u Borsku nije problem , ali jeste iz suprotnog smera i ono se jedino može izbeći preusmerenjem linije u smeru ka centru ide preko Vareške. Ako je već situacija takva , onda je bolje da se Čelebićka ulica izbaci iz predloga i da se dobije bezbednije i pouzdanije skretanje u / iz Borske , jer se na taj način najmanje gubi , obzirom da kroz celu Čelebićku nema stanica (mislim na onaj bitni deo gde su zgrade) , već je ona tek kod raskrsnice sa Vareškom , a postojeća stanica u Vareškoj nekih 100m napred.
 
Aleksandar1":1i3i266z je napisao(la):
Predložena trasa je čak loša i za automobilski saobraćaj, a kamoli autobuski: Hajde recite pošteno da li bi vam na kraj pameti bilo da idete automobilom tom trasom na putu od Rakovice do Banjice (čak uz korišćenje Čelebićke)?

Dosta cesto upravo koristim tu trasu kada idem ka banjici, jer ako ima 2-3 autobusa kroz borsku, ovuda brze stignem uprkos sporijem protoku, nego cekajuci iza busa kod poste na miljakovcu
Pa na sledecoj kod toplane...

Takodje, gotovo svi koji iz ovog dela rakovice idu kra gradu idu o im ulicama pa uz lisiciji potok.

I dalje nisi obelezio (ili makar kazao) koje je to najuze mesto, sto sam te direktno pitao, jer si naveo da sam ja postavio slike gde su ulice najsire ;)

P.S
A pogledaj sirinu blagoja parovica, ljutice bogdana, mihajla avramovica (gde zaista fizicki nema sanse da se mimoidju dva busa, pa opet tuda idu dvosmerno)...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483747#p483747:2pix0mr7 je napisao(la):
Aleksandar1 » October 10th, 2017, 12:18 am[/url]":2pix0mr7]Pa valjda je na predlagaču da objektivno elaborira tehničku izvodljivost. Ovako, postavlja se predlog, i onda kada neko kaže negativno mišljenje, traži se dokaz. Ma nemoj! A kada se predlaže, ne mora nikakav dokaz... Kao vozaču, poznato mi je stanje tih ulica, i iz toga crpim zaključke. Nemam nameru da premeravam ulice, neka to čini predlagač.
Da li bi ti mogao smireno i staloženo da daš neki odgovor , kojim ćeš da kažeš da se neslažeš sa nekim predlogom , i da pri tom daš i odgovor na pitanje koje se tebi uputi? "Napao" si me zbog predloga spajanja linija 67 i 36 u jednu liniju , upoređujući moje ideje sa idejama deteta koje se igra u planu plus crtajući trase linija , a da pri tom nisi uopšte odgovorio na moje pitanje upućeno za pomenuti predlog. Kao jedini kontra argument si naveo to da se linija 67 ustalila na sadašnjoj trasi i da je zato ne treba menjati. Ja to obrazloženje ne mogu nikako da shvatim kao argumentovano , jer ima toliko primera , dobrih i loših , kojim mogu da to opovrgnem.
Ovde nije svrha toga da jedni drugima "podmećemo klinove" , već da zajedno dođemo do najboljeg rešenja , nebitno o kom predlogu se radi i ko ga predlaže.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483747#p483747:2pix0mr7 je napisao(la):
Aleksandar1 » October 10th, 2017, 12:18 am[/url]":2pix0mr7]Predložena trasa je čak loša i za automobilski saobraćaj, a kamoli autobuski: Hajde recite pošteno da li bi vam na kraj pameti bilo da idete automobilom tom trasom na putu od Rakovice do Banjice (čak uz korišćenje Čelebićke)?
Prvo kažeš da podržavaš predlog , a posle kažeš da ne podržavaš. Hajde pošteno reci o čemu se radi.
 
Kao prvo, da li predlog uključuje Čelebičku ili ne? Sa svakim postom menjaš predlog.

Drugo, nije bitna širina ulice od ivičnjaka do ivičnjaka, već širina prigodnog dela kolovoza. Na jednoj od slika se vide parkirani automobili. Šta ćemo sa njima? Da li da ih odstranimo i time zavijeno u crno vozače iz tog kraja koji bi morali da parkiraju na Miljakovcu 2 jer je sve dotle popunjeno?

Treće, kada će neko da uzme u obzir da se autobuski saobraćaj izbegava u okolini škola?

Četvrto, kako će putnici iz Resnika da prime to da moraju da tumaraju autobusom sokacima Kanarevog brda, umesto da autobus ide najbržim putem?

Peto, zaista nemam predstavu kako si mogao da porediš Bulevar oslobođenja sa Ulicom srpskih udarnik brigada.

Šesto, zar ne bi bilo jednostavnije da lokal kruži Kanarevo brdo, a da se 47 ostavi kakva je sada - jer ionako mora da se doda autobus na 47, ukoliko se promeni trasa prema tvom predlogu, a da se očuva isti interval.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483754#p483754:2cndxa8e je napisao(la):
Aleksandar1 » October 10th, 2017, 12:46 am[/url]":2cndxa8e]Kao prvo, da li predlog uključuje Čelebičku ili ne? Sa svakim postom menjaš predlog.
U jednom posto sam promenio predlog na sugestiju drugih i odmah ispade da u svakom postu menjam predlog. Poslednji i konačni predlog za 47 ne uključuje Čelebićku.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483754#p483754:2cndxa8e je napisao(la):
Aleksandar1 » October 10th, 2017, 12:46 am[/url]":2cndxa8e]Drugo, nije bitna širina ulice od ivičnjaka do ivičnjaka, već širina prigodnog dela kolovoza. Na jednoj od slika se vide parkirani automobili. Šta ćemo sa njima? Da li da ih odstranimo i time zavijeno u crno vozače iz tog kraja koji bi morali da parkiraju na Miljakovcu 2 jer je sve dotle popunjeno?
Možda je bolje da odstanimo liniju 54 u potpunosti da bi oni imali celu ulicu za parkiranje.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483754#p483754:2cndxa8e je napisao(la):
Aleksandar1 » October 10th, 2017, 12:46 am[/url]":2cndxa8e]Treće, kada će neko da uzme u obzir da se autobuski saobraćaj izbegava u okolini škola?
Ne znam kada će neko to da uzme u obzir , ali dokle god je suprotna situacija , a takvih primera ima dosta , ne vidim zašto bih ja nešto menjao po tom pitanju.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483754#p483754:2cndxa8e je napisao(la):
Aleksandar1 » October 10th, 2017, 12:46 am[/url]":2cndxa8e]Četvrto, kako će putnici iz Resnika da prime to da moraju da tumaraju autobusom sokacima Kanarevog brda, umesto da autobus ide najbržim putem?
Šta misliš kako će stanovnici Miljakovca da prime da se linija 94 ne okreće više kod njih , nego se produžava do Resnika?
Šta misliš kako su stanovnici stare Bežanije primili izmeštanje linije 72 na Bežanijsku kosu i izmeštanje linije 71 u Bulevar umetnosti , i gubitak za njih bitne veze sa Studentskim gradom i Fontanom?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483754#p483754:2cndxa8e je napisao(la):
Aleksandar1 » October 10th, 2017, 12:46 am[/url]":2cndxa8e]Peto, zaista nemam predstavu kako si mogao da porediš Bulevar oslobođenja sa Ulicom srpskih udarnik brigada.
Ovim si sve rekao , ne direktno , već indirektno. Imati dvostruke aršine , i pri tom prigovari za širinu ulice , i na taj način osporavati predlog je smešno , u najmanju ruku ...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483754#p483754:2cndxa8e je napisao(la):
Aleksandar1 » October 10th, 2017, 12:46 am[/url]":2cndxa8e]Šesto, zar ne bi bilo jednostavnije da lokal kruži Kanarevo brdo, a da se 47 ostavi kakva je sada - jer ionako mora da se doda autobus na 47, ukoliko se promeni trasa prema tvom predlogu, a da se očuva isti interval.
Zbog tog lokala (linija 54 na delu kroz Kanarevo brdo) , je i započeta ponovna rasprava. Da smatram da je bolje da postoji linija koja bi kružila po Kanarevom brdu , dao bih taj predlog.
Nije uopšte problem to jedno vozilo koje bi se dodalo , takvi predlozi lakše prolaze , tj. oni koji ne zahtevaju pojačanje ili je minimalan broj vozila u pitanju (do 5 vozila). Ovde se ograđujem o predloge koji su po političkoj osnovi usvojeni i koji su zahtevali veći broj vozila.
 
Vrh