SRBO
Advanced
Ту је проблем јер Зелени Венац нема алтернативу, и на крају сви путеви воде на исто место, што је природан рецепт за бесконачне гужве које изазивају бесконачно ширење улица док сваки сокак не постане аутопут
Maltene sve linije iz Zemuna i NBG idu do Zelenog venca. Ako bi se neke izmestile odatle , tipa 67 , 71 ... bila bi mnogo bolja situacija. To ne znači da bi bila i savršena.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483244#p483244:1ba8ne1o je napisao(la):Kokos » October 7th, 2017, 3:26 pm[/url]":1ba8ne1o]Zeleni venac u sadašnjem stanju jeste ruglo. Ali ne možete stanovnicima Zemuna i/ili Novog Beograda reći evo stigli ste do Ušća sad presedajte do grada.
Sve to stoji , ali da se ranije mislilo , moglo je mnogo bolje da se odradi , pa nas sad ne bi bolela glava.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483244#p483244:1ba8ne1o je napisao(la):Kokos » October 7th, 2017, 3:26 pm[/url]":1ba8ne1o]Isto tako pravljenje linija koje prolaze Zeleni venac odnosno idu dalje mi se čini nemoguće jer su tunel, Prizrenska i Kraljice Natalije već zagušeni.
Gledaj....prva stanica iz pravca Resnika posle opstine Rakovica...tu staju i 47 i 54...koliko sam shvatio ti zelis da tu skrene 47 i u tom delu trase do povratka u Borsku ide dvosmerno...tu trenutno skrece 54 i ima jednosmernu trssu....moj predlog je da ako vec hoces da 47 tu skrene levo,ne znam kako se zove ta ulica,izvinjavam se,da onda nema potrebe da tamo vise skrece 54 vec da nastavi pravo Borskom kao sto bi u tom slucaju tako vozila stara 47 ukoliko prodje tvoj predlog.A sto se tice parkiranih vozila,tu pre svega mislim na deo kod Doma zdravlja na K.Brdu gde ima uzasno mnogo parkiranih vozila,to parce od nekih stotinak metara moze biti eventualno problem,uostalom verovatno postoji razlog zasto je kod Doma Zdravlja ukinuto pocetno stajaliste 54.Nadam se da smo se sad sporazumeli nekako...pozz[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483220#p483220:y7gxvie2 je napisao(la):solecar » Sub Okt 07, 2017 1:45 pm[/url]":y7gxvie2]Da li misliš na to da bi skretanje 47 iz Borske u Čelebićku iz pravca Resnika bilo problematično zbog parkiranih vozila?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483184#p483184:y7gxvie2 je napisao(la):predrag1978 » October 7th, 2017, 11:01 am[/url]":y7gxvie2]Sole....ok je predlog za 47,s tim sto bih tu pridodao i produzenje 54 do Vozdovca....znaci da onda 54 ne skrece levo na semaforu mislim u Varesku nego sa to radi 47....jedini problem po meni je ta ulica kojom bi 47 iz pravca Resnika ponovo ulazila u Borsku,jer je zaista pretrpana parkiranim vozilima....slazem se s tobom da prednost ima gradski prevoz u tom slucaju,da ne pomislis da se ne slazem tu s tobom,nego pretpostavljam da bi vozaci za parkiranje trazili neku alternativu uz verovatni poveci otpor na pocetku...ako se secas pricali smo ranije o tome kad sam te pitao da li neka od linija 23 53 ili neka treca buduca mogla uz Blagoja Parovica da skrece levo mislim u Zarkovacku,a tu na jednom uskom parcetu ulice od nekih stotinak metara je buljuk parkiranih automobila,cak i 57 koji tuda ide se dosta muci da prodje....e pa ovo sa 47 me podseca na to....mislim da je predlog za korekciju 47 ok,i obzirom da bi se zaista time puno dobila,molio bih te da ga i konkretno uoblicis i posaljes,s tim sto bih te eto zamolio da uz predlog vezes i produzenje 54 koje bi po meni bilo adekvatno...jer ako vec jednu kvalitetnu liniju kao sto je 47 prebacujes u donji deo K.Brda,onda bi samim tim omogucio bolji takt za 54 da ide Borskom pa neka to bude ili do Vozdovca ili cak VMA...samo da se sa tom linijom nesto kvalitetno uradi....
Ako sam te dobro razumeo , ti bi bi da se trase 47 i 54 rotiraju na delu od Srpskih udarnih brigada do Vareške?
Jedina ulica za koju znam je Velisava Vulovića , koja u donjem delu prolazi pored neke kasarne.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483184#p483184:y7gxvie2 je napisao(la):predrag1978 » October 7th, 2017, 11:01 am[/url]":y7gxvie2]pomenuo bih jos i pravac od Belog dvora doke ka Kanarevom Brdu gde postoji jedna fenomenalno uradjena saobracajnica pri tome veoma siroka,koja jos uvek nema gradski prevoz,priznajem da ne znam naziv ulice,ali njom automobilom relativno prosecnoom voznjom mozete stici do Dragise Misovic bolnice za nekih 5 minuta....tako da bi u nekim narednim predlozima mozda trebalo uvrstiti i ovu saobracajnicu u neki predlog reorganizacije....
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482066#p482066:3uapslqt je napisao(la):solecar » Mon Oct 02, 2017 7:06 pm[/url]":3uapslqt]A moja se odnosila na to da ne treba da gledaš isključivo vezu NBG i Prokopa , i da to nije jedina i isključiva poenta linije , već širu sliku. Daj konkretan odgovor kojim osporavaš vezu Prokopa i jednog dela NBG sa drugim delovima NBG i Železničkom stanicom , a ne stalno da ponavljaš jedno te isto što smo već shvatili.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482041#p482041:3uapslqt je napisao(la):Aleksandar1 » October 2nd, 2017, 6:43 pm[/url]":3uapslqt][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481167#p481167:3uapslqt je napisao(la):solecar » Thu Sep 28, 2017 3:11 pm[/url]":3uapslqt]Ovo je trenutno tako , a zamisli kako će tek da bude kada se još polazaka prebaci na Prokop , a budu dolazili iz Pravca Rakovice. Dosta ljudi koji dolazi vozom gravitira ka sadašnjoj GŽS , ali mnogi zameraju što ne postoji brža veza sa istom , nego mora da se kruži preko Autokomande i Slavije. Sa druge strane , mnogi se žale na loš tramvajski prevoz na NBG.
P.S.
Nije poenta ove nove 36+67 jedino i isključivo povezivanje Prokopa sa NBG. Ako si primetio , trasa pokriva i sadašnju ulicu Španskih boraca , koja jedina nema prevoz , izuzev dela kod Arene koji pokriva 74 , plus rasterećenje Zelenog venca , frekfentniji prevoz...
Moja primedba se odnosila na beskorisnost veze NBGD i Prokopa. Posto nisi ponudio nove argumente u vezi sa tim, da konstatujemo da bi u sadasnjem stanju takva veza bila apsurdna i rasipanje resursa, a na racun vec ustaljene veze NBGD sa Zelenim vencem.
Ovo što si ti naveo za vezu NBG sa Zelenim vencem se može primeniti na svaku pomenu promene trase bilo koje linije i reći da nije dobra zato što je ustaljena veza koju ima na trenutnoj trasi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482066#p482066:16sbpujv je napisao(la):solecar » Mon Oct 02, 2017 7:06 pm[/url]":16sbpujv]A moja se odnosila na to da ne treba da gledaš isključivo vezu NBG i Prokopa , i da to nije jedina i isključiva poenta linije , već širu sliku. Daj konkretan odgovor kojim osporavaš vezu Prokopa i jednog dela NBG sa drugim delovima NBG i Železničkom stanicom , a ne stalno da ponavljaš jedno te isto što smo već shvatili.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482041#p482041:16sbpujv je napisao(la):Aleksandar1 » October 2nd, 2017, 6:43 pm[/url]":16sbpujv][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481167#p481167:16sbpujv je napisao(la):solecar » Thu Sep 28, 2017 3:11 pm[/url]":16sbpujv]Ovo je trenutno tako , a zamisli kako će tek da bude kada se još polazaka prebaci na Prokop , a budu dolazili iz Pravca Rakovice. Dosta ljudi koji dolazi vozom gravitira ka sadašnjoj GŽS , ali mnogi zameraju što ne postoji brža veza sa istom , nego mora da se kruži preko Autokomande i Slavije. Sa druge strane , mnogi se žale na loš tramvajski prevoz na NBG.
P.S.
Nije poenta ove nove 36+67 jedino i isključivo povezivanje Prokopa sa NBG. Ako si primetio , trasa pokriva i sadašnju ulicu Španskih boraca , koja jedina nema prevoz , izuzev dela kod Arene koji pokriva 74 , plus rasterećenje Zelenog venca , frekfentniji prevoz...
Moja primedba se odnosila na beskorisnost veze NBGD i Prokopa. Posto nisi ponudio nove argumente u vezi sa tim, da konstatujemo da bi u sadasnjem stanju takva veza bila apsurdna i rasipanje resursa, a na racun vec ustaljene veze NBGD sa Zelenim vencem.
Ovo što si ti naveo za vezu NBG sa Zelenim vencem se može primeniti na svaku pomenu promene trase bilo koje linije i reći da nije dobra zato što je ustaljena veza koju ima na trenutnoj trasi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483343#p483343:3ninkia8 je napisao(la):solecar » Sat Oct 07, 2017 10:23 pm[/url]":3ninkia8]Nije loše da pogledaš ponekad i plan grada pre nego što govoriš o nekom delu grada , tj. ulici. Čisto da bi se lakše razumelo o čemu pričaš.
Sad sam shvatio o čemu pričaš i na osnovu onoga što je pričao Laki72 , najbolje bi bilo da linija 47 skrene dok Toplane iz Borske u Varešku , pa iz Vareške dalje sadašnjom trasom linije 54 do ponovnog ulaska u Borsku ulicu. Na taj način bi se najmanje izgubilo , a ujedno bi se i dobilo poboljšanje za Kanarevo brdo.
Pogledajte prilog 2
Linija 54 bi mogla da ide Borskom ulicom do okretnice na Voždovcu. Na linija bi ostao isti broj vozila i išla bi na 60 minuta.
Pogledajte prilog 2
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478767#p478767:3bd6ilr6 je napisao(la):solecar » Tue Sep 19, 2017 11:21 am[/url]":3bd6ilr6]Šta mislite o sledećem?
34 Pere Velimirovića - Lisičji potok - Prokop - Senjak
36 + 67 Prokop - GŽS - Staro sajmište - Španskih boraca - Blok 70A
51 Birčaninova - Prokop - Sajam - banovo brdo - Žarkovo - Bele vode
Na liniji 36 + 67 bi radilo 6 vozila (ukupan broj vozila na sa obe linije) što bi dalo takt od 11 minuta. Bilo bi potrebno 33 minuta od jedne do druge okretnice. Dobija se brža veza sa GŽS , bolji takt , bolja veza sa NBG i obrnuto ...
Na liniji 51 bi sve bilo isto (broj vozila , takt) kao što je i sada.
Linija 34 bi se pojačala sa jednim vozilom čime bi se dobio takt od 25 - 26 minuta umesto dosadašnjih 35. Vikendom bi radila 2 vozila sa taktom od 35 minuta , umesto sadašnjih 70.
Jako je bitno da bar dve linije imaju početnu stranicu na Beograd Centru.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478767#p478767:ygokn2eq je napisao(la):solecar » Tue Sep 19, 2017 11:21 am[/url]":ygokn2eq]Šta mislite o sledećem?
34 Pere Velimirovića - Lisičji potok - Prokop - Senjak
36 + 67 Prokop - GŽS - Staro sajmište - Španskih boraca - Blok 70A
51 Birčaninova - Prokop - Sajam - banovo brdo - Žarkovo - Bele vode
Na liniji 36 + 67 bi radilo 6 vozila (ukupan broj vozila na sa obe linije) što bi dalo takt od 11 minuta. Bilo bi potrebno 33 minuta od jedne do druge okretnice. Dobija se brža veza sa GŽS , bolji takt , bolja veza sa NBG i obrnuto ...
Na liniji 51 bi sve bilo isto (broj vozila , takt) kao što je i sada.
Linija 34 bi se pojačala sa jednim vozilom čime bi se dobio takt od 25 - 26 minuta umesto dosadašnjih 35. Vikendom bi radila 2 vozila sa taktom od 35 minuta , umesto sadašnjih 70.
Al' je zato tvoj argument da se linija ustalila na trenutnoj trasi i ne treba je menjati , argumentovan , ozbiljan i debelo opravdan ...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483659#p483659:16fxrpko je napisao(la):Aleksandar1 » October 9th, 2017, 4:35 pm[/url]":16fxrpko]Pa naravno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482066#p482066:16fxrpko je napisao(la):solecar » Mon Oct 02, 2017 7:06 pm[/url]":16fxrpko]A moja se odnosila na to da ne treba da gledaš isključivo vezu NBG i Prokopa , i da to nije jedina i isključiva poenta linije , već širu sliku. Daj konkretan odgovor kojim osporavaš vezu Prokopa i jednog dela NBG sa drugim delovima NBG i Železničkom stanicom , a ne stalno da ponavljaš jedno te isto što smo već shvatili.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482041#p482041:16fxrpko je napisao(la):Aleksandar1 » October 2nd, 2017, 6:43 pm[/url]":16fxrpko][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=481167#p481167:16fxrpko je napisao(la):solecar » Thu Sep 28, 2017 3:11 pm[/url]":16fxrpko]Ovo je trenutno tako , a zamisli kako će tek da bude kada se još polazaka prebaci na Prokop , a budu dolazili iz Pravca Rakovice. Dosta ljudi koji dolazi vozom gravitira ka sadašnjoj GŽS , ali mnogi zameraju što ne postoji brža veza sa istom , nego mora da se kruži preko Autokomande i Slavije. Sa druge strane , mnogi se žale na loš tramvajski prevoz na NBG.
P.S.
Nije poenta ove nove 36+67 jedino i isključivo povezivanje Prokopa sa NBG. Ako si primetio , trasa pokriva i sadašnju ulicu Španskih boraca , koja jedina nema prevoz , izuzev dela kod Arene koji pokriva 74 , plus rasterećenje Zelenog venca , frekfentniji prevoz...
Moja primedba se odnosila na beskorisnost veze NBGD i Prokopa. Posto nisi ponudio nove argumente u vezi sa tim, da konstatujemo da bi u sadasnjem stanju takva veza bila apsurdna i rasipanje resursa, a na racun vec ustaljene veze NBGD sa Zelenim vencem.
Ovo što si ti naveo za vezu NBG sa Zelenim vencem se može primeniti na svaku pomenu promene trase bilo koje linije i reći da nije dobra zato što je ustaljena veza koju ima na trenutnoj trasi.
Svako nepokrivanje postojećih trasa treba da bude debelo opravdano.
Imam utisak da ti samo crtaš kao dete linije po mapi, a ne analiziraš dovoljno kako se sadašnje linije koriste. Imaš neke argumente u stilu "čuo sam od nekog da se putnici žale", što je neozbiljno.
Laki 72,hvala na slikama,mislim da je i drugima sada malo lakse da procene situaciju....potpuno se slazem s tobom sto se tice sirine ulica,a uredjen parking u Srpskih udarnih brigada bio bi zaista pravi bonus.....mozemo razgovarati o tome da li 47 ili 48....ovo je sustina problema,a koja od linija da prodje,naravno da ce takt biti predmet analize....[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483719#p483719:13nftaa0 je napisao(la):laki72 » Pon Okt 09, 2017 9:53 pm[/url]":13nftaa0]Ajd malo da razgovaramo argumentima, a ne da se prepucavamo.
Argument da je ulica(su ulice) preuska(e) apsolutno ne stoji.
Po gradu nam po takvim ulicama saobraca i po nekoliko linija a ima i onih koje su uze.
Da, veliki broj vozila ume da ometa kretanje i tome bi se moralo naci resenje. A resenje je da se opstina Rakovica isprsi i zgradi nekoliko parkinga, sto nije neizvodljivo i nije preskupo.
Navike 'brza ulica' spora ulica se menjaju.
Jasno je da zbog skole ovde nikada necemo imati brzinu kao u borskoj.
Upravo zato sam i dao komentar da je mozda pametnije da ovuda saobraca linija 48, kojoj je ova lokacija relativno blizu krajnjoj stanici u odnosu na 47 koja je ovde na pola trase.
O tome cete vi, iskusniji u planiranju trasa,
Ja sam prilagodljiv po tom pitanju, ali eo malog doprinosa po pitanju sirine
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Aleksandar1":1cbn2uv3 je napisao(la):Hajde da razgovaramo argumentima, uvek sam za to. Ali...
Razmislite malo o vašim argumentima, koliko su oni realnl, objektivni:
- Laki postavlja sliku Čelebićke ulice, a ona i nije na predloženoj trasi! (A Čelebićka je otprilike najšira ulica u kraju posle Borske i Vareške)
- Drugi kolega kaže: Najširi deo predložene trase je širi od najužeg dela Cerskog venca, kojim prolazi 52! Ali nije bitno koliko je širok najširi deo predložene trase, nego - najuži.
Ovim sam oborio oba vaša argumenta.
Aleksandar1":1i3i266z je napisao(la):Predložena trasa je čak loša i za automobilski saobraćaj, a kamoli autobuski: Hajde recite pošteno da li bi vam na kraj pameti bilo da idete automobilom tom trasom na putu od Rakovice do Banjice (čak uz korišćenje Čelebićke)?
Da li bi ti mogao smireno i staloženo da daš neki odgovor , kojim ćeš da kažeš da se neslažeš sa nekim predlogom , i da pri tom daš i odgovor na pitanje koje se tebi uputi? "Napao" si me zbog predloga spajanja linija 67 i 36 u jednu liniju , upoređujući moje ideje sa idejama deteta koje se igra u planu plus crtajući trase linija , a da pri tom nisi uopšte odgovorio na moje pitanje upućeno za pomenuti predlog. Kao jedini kontra argument si naveo to da se linija 67 ustalila na sadašnjoj trasi i da je zato ne treba menjati. Ja to obrazloženje ne mogu nikako da shvatim kao argumentovano , jer ima toliko primera , dobrih i loših , kojim mogu da to opovrgnem.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483747#p483747:2pix0mr7 je napisao(la):Aleksandar1 » October 10th, 2017, 12:18 am[/url]":2pix0mr7]Pa valjda je na predlagaču da objektivno elaborira tehničku izvodljivost. Ovako, postavlja se predlog, i onda kada neko kaže negativno mišljenje, traži se dokaz. Ma nemoj! A kada se predlaže, ne mora nikakav dokaz... Kao vozaču, poznato mi je stanje tih ulica, i iz toga crpim zaključke. Nemam nameru da premeravam ulice, neka to čini predlagač.
Prvo kažeš da podržavaš predlog , a posle kažeš da ne podržavaš. Hajde pošteno reci o čemu se radi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483747#p483747:2pix0mr7 je napisao(la):Aleksandar1 » October 10th, 2017, 12:18 am[/url]":2pix0mr7]Predložena trasa je čak loša i za automobilski saobraćaj, a kamoli autobuski: Hajde recite pošteno da li bi vam na kraj pameti bilo da idete automobilom tom trasom na putu od Rakovice do Banjice (čak uz korišćenje Čelebićke)?
U jednom posto sam promenio predlog na sugestiju drugih i odmah ispade da u svakom postu menjam predlog. Poslednji i konačni predlog za 47 ne uključuje Čelebićku.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483754#p483754:2cndxa8e je napisao(la):Aleksandar1 » October 10th, 2017, 12:46 am[/url]":2cndxa8e]Kao prvo, da li predlog uključuje Čelebičku ili ne? Sa svakim postom menjaš predlog.
Možda je bolje da odstanimo liniju 54 u potpunosti da bi oni imali celu ulicu za parkiranje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483754#p483754:2cndxa8e je napisao(la):Aleksandar1 » October 10th, 2017, 12:46 am[/url]":2cndxa8e]Drugo, nije bitna širina ulice od ivičnjaka do ivičnjaka, već širina prigodnog dela kolovoza. Na jednoj od slika se vide parkirani automobili. Šta ćemo sa njima? Da li da ih odstranimo i time zavijeno u crno vozače iz tog kraja koji bi morali da parkiraju na Miljakovcu 2 jer je sve dotle popunjeno?
Ne znam kada će neko to da uzme u obzir , ali dokle god je suprotna situacija , a takvih primera ima dosta , ne vidim zašto bih ja nešto menjao po tom pitanju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483754#p483754:2cndxa8e je napisao(la):Aleksandar1 » October 10th, 2017, 12:46 am[/url]":2cndxa8e]Treće, kada će neko da uzme u obzir da se autobuski saobraćaj izbegava u okolini škola?
Šta misliš kako će stanovnici Miljakovca da prime da se linija 94 ne okreće više kod njih , nego se produžava do Resnika?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483754#p483754:2cndxa8e je napisao(la):Aleksandar1 » October 10th, 2017, 12:46 am[/url]":2cndxa8e]Četvrto, kako će putnici iz Resnika da prime to da moraju da tumaraju autobusom sokacima Kanarevog brda, umesto da autobus ide najbržim putem?
Ovim si sve rekao , ne direktno , već indirektno. Imati dvostruke aršine , i pri tom prigovari za širinu ulice , i na taj način osporavati predlog je smešno , u najmanju ruku ...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483754#p483754:2cndxa8e je napisao(la):Aleksandar1 » October 10th, 2017, 12:46 am[/url]":2cndxa8e]Peto, zaista nemam predstavu kako si mogao da porediš Bulevar oslobođenja sa Ulicom srpskih udarnik brigada.
Zbog tog lokala (linija 54 na delu kroz Kanarevo brdo) , je i započeta ponovna rasprava. Da smatram da je bolje da postoji linija koja bi kružila po Kanarevom brdu , dao bih taj predlog.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483754#p483754:2cndxa8e je napisao(la):Aleksandar1 » October 10th, 2017, 12:46 am[/url]":2cndxa8e]Šesto, zar ne bi bilo jednostavnije da lokal kruži Kanarevo brdo, a da se 47 ostavi kakva je sada - jer ionako mora da se doda autobus na 47, ukoliko se promeni trasa prema tvom predlogu, a da se očuva isti interval.