Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Da li je planirano da se linija 12 vrati preko Slavije a da 3 ide Resavskom kao nekada kada se zavrsi Slavija?
 
Dobro pitanje , ali nažalost ne znam ništa na tu temu , a nisam ni čuo druge da su spominjali tako nešto. Možda je najbolje da kontaktiraš DJP preko kontakt forme (http://www.bgprevoz.rs/kontakt) i pitaš ih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483752#p483752:rtxhimkn je napisao(la):
laki72 » October 10th, 2017, 12:32 am[/url]":rtxhimkn]
Aleksandar1":rtxhimkn je napisao(la):
Predložena trasa je čak loša i za automobilski saobraćaj, a kamoli autobuski: Hajde recite pošteno da li bi vam na kraj pameti bilo da idete automobilom tom trasom na putu od Rakovice do Banjice (čak uz korišćenje Čelebićke)?

P.S
A pogledaj sirinu blagoja parovica, ljutice bogdana, mihajla avramovica (gde zaista fizicki nema sanse da se mimoidju dva busa, pa opet tuda idu dvosmerno)...
Sad mi pade na pamet trasa linije 26 na Dušanovcu , gde trenutno saobraćaju solo vozila , a dok je liniju držao GSP , terali su čak i zglobna vozila , a ulice su toliko široke da se jedino dva automobila mogu mimoići bez problema , i to pod uslovom da nisu veći modeli.
 
Ne vidim razloga za toliko sujete.Ja sam podrzao predlog,Aleksandre 1 ti to uopste ne moras i ne vidim problem..imas svoje razloge da budes protiv,i to postujem ali se zaista ne trudim da pri tome omalovazam tvoje prigovore i da ih dodatno analiziram.Evidentno je da i sam moras biti svestan da ima izuzetaka koji potvrdjuju pravilo,pomenuo sam 52....imas primer centra grada,uzak deo ulice Bulevar Despota Stefana od Doma Omladine do Banije,to fale milimetri da se zakace retrovizori,onda Vidikovacki Venac od pijace do okretnice na Vidikovcu,pogledaj deo kojim ide linija 50 od Trosarine do skretanja za Brace Jerkovic...primera koliko hoces da bus ide u oba smera tamo gde je rizik veci zbog sirine kolovoza...covek je i predlozio da opstina ucini dodatni korak sa svoje strane i u Krajiske divizije uredi parking mesta tako da moze i taj problem biti resen,naravno ukoliko postoji volja nadleznih... ja zelim da cujem tvoje predloge po bilo kom pitanju,pa ukljucujuci i ovo,ali ih ne docekujem na noz....nema razloga za ostrascenost....a za ideje mesta koliko zelis...
 
Хајде да разумем Чубуру, Звездару и Душановац са уским улицама као наслеђем од пре 2. светског рата, али није ми јасно зашто су се урбанисти из доба комунизма зезнули са сателитским насељима и уместо да су се држали рецептра са НБГ са улицама од 4 до 6 трака они урадили све са 2?
 
Na to pitanje ne mogu da dam odgovor, ali mogu da kazem da su trake o kojima ovde pisemo zadnjih nekoliko postova, potpuno normalne sirine.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Tačno tako. Eto čak sam naknadno dao i primer Dušanovca i trase linije 26 na tom delu.
Meni se pre čini da sve ovo ima veze sa predlogom koji sam dao za spajanje 67 i 36 u jednu liniju , bez svraćanja na Zeleni venac , što je izgleda mnogo pogodilo dotičnog člana Aleksandar1 , koji sada pokušava na sve moguće i nemoguće načine da ospori predlog za preusmerenje 47 , uz to tražeći da se sve argumentovano obrazloži , a kada se to isto zatraži od njega , ne dobije se odgovor. Sve me ovo podseća na Deja vu i jednog drugog čllana kome sam se "zamerio".
 
@solecar
Mnogo se 'bre' zameras...
;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Мени није јасно зашто ноћни саобраћај није у систему ИТС-а кад може да се постигне да у њему важи Бус Плус а да опет путник карту мора да има у возилу. Решење је једноставо а сложиће те се да је веома компромисно: Увести да важе у ноћном саобраћају искључиво персонализованане картице (уз опциону доплату од 1000 динара) или да путник плаћа на лицу места папирну карту од 150 динара. Ово би умного помогло људима који стално користе ноћни превоз а ови што повремео користе остали би све по старом.
 
Саме ноћне линије треба скроз реорганизовати тако да уместо оних линија Трг републике-сви остали делови града имамо нормалне трасе као код дневних линија, с тим да јаче линије (31, 65, 95, 17, 18...) иду на пола сата a слабије на сат. ГСП да обавља само ноћне поласке трамваја а остало да обављају приватници.
 
да, требало би појачати ноћни превоз, и увести да ноћне линије прате трасе својих дневних пандана. једино би троцифрене оставио да иду са Трга, а не са њихових оригиналних терминуса
 
Postoje linije koje bi trebaloi da imaju svoju noćnu verziju kao što je dnevna , dok ima i onih koje koje bi mogle da pokrivaju trase dve ili više linija. Takođe , ne bih baš sve dvocifrene linije izmestio sa Trga. Isto tako , pojedine linije bi se ukinule , a zamenile ih druge , neke produžiti , a neke skratiti ...
 
Шта мислите о предлогу да се уведе кружна линија кроз Кнежевац нпр. да носи ознаку 42Л? Минибусеви би окретали на Видиковцу а траса би била оваква:

Видиковац-XI Крајишке дивизије-Опленачка-Милорада Драшковића-Расинска-Димитрија Вученова-17. Октобра-Маричка-Пилота Михајла Петровића-Патријарха Јоаникија-Видиковац

Или:

Видиковац-Патријарха Јоаникија-Пилота Михајла Петровића-Маричка-17. Октобра-Видиковачки венац-Патријарха Јоаникија-Видиковац

Мислим да би била потребна 2 комбија на 30 мин.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484467#p484467:3668zib6 je napisao(la):
Djole Pevcanin » Thu Oct 12, 2017 6:00 pm[/url]":3668zib6]Шта мислите о предлогу да се уведе кружна линија кроз Кнежевац нпр. да носи ознаку 42Л? Минибусеви би окретали на Видиковцу.

Ideja je mislim odlicna. Sa malo resursa veliki efekti. Bitno je nekako "dobaciti" Knezevcane do mesta gde ima mnogo linija. Obe predlozene trase su dobre
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484467#p484467:zkurkjah je napisao(la):
Djole Pevcanin » October 12th, 2017, 7:00 pm[/url]":zkurkjah]Шта мислите о предлогу да се уведе кружна линија кроз Кнежевац нпр. да носи ознаку 42Л? Минибусеви би окретали на Видиковцу а траса би била оваква:

Видиковац-XI Крајишке дивизије-Опленачка-Милорада Драшковића-Расинска-Димитрија Вученова-17. Октобра-Маричка-Пилота Михајла Петровића-Патријарха Јоаникија-Видиковац

Или:

Видиковац-Патријарха Јоаникија-Пилота Михајла Петровића-Маричка-17. Октобра-Видиковачки венац-Патријарха Јоаникија-Видиковац

Мислим да би била потребна 2 комбија на 30 мин.
Predlagao sam ranije i tu ideju kao rešenje , ali tada su Kneževčani rekli da je kao ideja OK , ali im ne znači to što bi išla na 30 minuta. Inače po meni je bolja varijanta da ide iz Petlovog brda ka Pilota Mihajla Petrovića , jer bi u tom slučaju brže stizali do TC Vidikovac i mesta za presedanje na druge linije. U suprotnom bi morali između ostalog i da čekaju vreme na okretnici na Vidikovcu , pa da nakon toga dođu do željene stanice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484538#p484538:1cf8w5lo je napisao(la):
solecar » Thu Oct 12, 2017 9:48 pm[/url]":1cf8w5lo] Inače po meni je bolja varijanta da ide iz Petlovog brda ka Pilota Mihajla Petrovića , jer bi u tom slučaju brže stizali do TC Vidikovac i mesta za presedanje na druge linije. U suprotnom bi morali između ostalog i da čekaju vreme na okretnici na Vidikovcu , pa da nakon toga dođu do željene stanice.

A povratku? Zašto preferiraš smer ka TC Vidikovac u odnosu na smer od TC Vidikovca? Nije mi jasan rezon, samo pitam da razjasnim.
 
Ne znam štas bih ti još odgovorio , a što već nisam. Brže se "izvučeš" iz Kneževca sa ovim mojim predlogom , do mesta gde imaš mnogo više opcija za presedanje (23 , 37 , 50 , 53 , 59 , 89 , 534 i oko 150m dalje 52). To pogotovu znači kada se ide na posao , posebno ujutru.
 
Slazem se sa Soletom oko smera kruzenja.

Dozvolite da objasnim i zasto je taj smer bolji. Kada neko ceka prevoz u Knezevcu, onda sada ceka sa istocne strane glavne ulice (one strane kojom 42 ide u grad). Mnogo njih samo ceka "izbacivanje" do najblize druge linije. Mnogo je bolje da na istim stanicama cekaju i novu predlozenu liniju, nego da recimo pretrcavaju ulicu ako su ugledali da novi kombi dolazi.

Znaci bolje je da kombi ide iz pravca Petlovog brda (ovo ne znaci da ide OD Petlovog brda) ka Rakovici, nego obrnuto.
 
predrag1978":xqn3yrmh je napisao(la):
Mozda bi bilo najbolje sto se Altine tice da se nadje lokacija na kojoj bi se okretali autobusi,video sam ovde predloge gde bi to moglo biti,i naravno zasto i ciji se interesi preplicu da bi se to ostvarilo ili ne.Mozda bi bilo jedno od resenja produzenje 83 do Galenike trasom 85 preko Gornjeg grada,a da se 18 produzi do te neke nove okretnice na Altini....nema potrebe da i 18 i 83 idu do Altine...dovoljno je 18 i 81 i 81 L...e sad....dok se to ne desi,mnogo vode ce proteci......slican problem koliko se secam ima i sa linijama 76 i 77 koje bi mogle da se produze dalje od KBC Bez.Kosa ali i tu fali infrastruktura...sad je odlicna prilika za lokalne politicare da ubiraju poene,ali isto rako i za nas da pojacamo predloge tamo gde nesto mozemo promeniti....izbori idu,sada ce mnogo toga ici lakse jer naravno sve za glasove....
Ovde verovatno neko zna gde će biti napravljena žel. stanica na Altini pa je čini mi se najbolja varijanta da 18 i 83 budu produženi do te stanice. Time se dobija spoj železnice i autobusa za presedanje. Takođe tu bi trebalo da bude pothodnik kako bi stanovnici plavih horizonata mogli da dođu do oba perona žel stanice a samim tim i autobuske stanice. Naravno to sve, ako je moguće ubaciti okretnicu tu kod železničke stanice. Ako neko zna neka označi na mapi gde će biti žel stanica na Altini. Na kraju krajeva ne mora autobus da okreće u mestu već može da okruži oko manjeg bloka a takvi su baš u tom delu do pruge na Altini.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Vrh