Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Људи, а шта ћемо са 612? Нико неће и не жели да решава проблем линије, која од Похорске до Бежанијске Косе нема апсолутну сврху, поготову од Похорске до Студењака, где пешака брже стигнеш него са 612, ту линију треба организовати на мало бољи начин, и уз трошкове од 0 динара са истим бројем возила да скратиш трасу, јер немају сви кола, а веза Сурчин - Ледине - Горњи Земун не постоји осим ако нећеш да кружиш сат до два превозом... Физички колима је близу, али превозом је напорно. Зато најбоље решење је скратити 612 на том делу, значило би свима, Бежанијска Коса не губи ништа тиме, а највише добијају у Сурчину и на Лединама... 2 возила на 25 до 30 минута од 4 до 23 би значило свима. Да буду поласци 00 и 30 са обе окретнице, лако се памте!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489050#p489050:18zaof52 je napisao(la):
laki72 » Пет Нов 03, 2017 7:50 am[/url]":18zaof52]A zasto bi samo na desnoj obali bila "ekspresna" ?

Uz opasko da od mosta na adi do generalstaba i postoje tri stajalista i to bitna:
Sajam, mostar i visegradska ;)
Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Mислио сам да прескочи Руску :D

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488989#p488989:18zaof52 je napisao(la):
Astrotrain » Чет Нов 02, 2017 10:48 pm[/url]":18zaof52]А да ли би можда било добро да се после реконструкције Славије и успостављања новог стајалишта линије 31 и тролејбуса у Краља Милана у смеру ка Храму, уведе да 31 стаје и на стајалишту на почетку Булевара ослобођења које је раније пролазио без стајања? Мислим да би то имало смисла јер ће ново стајалиште ипак бити доста даље од старог.

Пошто нпр. трамвај 9 стаје и на стајалишту Славија/Немањина и на стајалишту Славија/Булевар ослобођења, мислим да би било сасвим коректно да и 31 стаје на стајалиштима и пре и после кружног тока.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489093#p489093:192vtooo je napisao(la):
Gaspar18 » November 3rd, 2017, 1:13 pm[/url]":192vtooo]Људи, а шта ћемо са 612? Нико неће и не жели да решава проблем линије, која од Похорске до Бежанијске Косе нема апсолутну сврху, поготову од Похорске до Студењака, где пешака брже стигнеш него са 612, ту линију треба организовати на мало бољи начин, и уз трошкове од 0 динара са истим бројем возила да скратиш трасу, јер немају сви кола, а веза Сурчин - Ледине - Горњи Земун не постоји осим ако нећеш да кружиш сат до два превозом... Физички колима је близу, али превозом је напорно. Зато најбоље решење је скратити 612 на том делу, значило би свима, Бежанијска Коса не губи ништа тиме, а највише добијају у Сурчину и на Лединама... 2 возила на 25 до 30 минута од 4 до 23 би значило свима. Да буду поласци 00 и 30 са обе окретнице, лако се памте!
Razmišljao sam na tu temu ovih dana i evo revidiranog predloga. Video sam da uopšte nije problem da se linija šrovuče Grčkom ulicom , jer sve što treba da se uradi je da se postave stajališni stubovi i iscrtaju oznake na ulici , obzirom da već postoje urađena mesta za stajališta. Linija 612 bi išla Grčkom i Norveškom , dok bi Magelanovom i Marka Pola išla u jednom smeru (ka Ledinama i Zemunu). Linija ne može da saobraća na 30 minuta , ali na 35 može , čime se u svakom slučaju dobija znatno bolji prevoz , jer je ušteda od 15 minuta po smeru u odnosu na sadašnji red vožnje. Nedeljka Gvozdenovića i Dr. Huga Klajna nema potrebe da ide zato što tuda odnedavno saobraća 70.
Pored ovoga , i liniju 76 bi stavio da saobraća Grčkom , tako što bi se tu okretala , obzirom da postoji mesto predviđeno za početnu stanicu , ali samo za solo linije. Na ovaj način bi se konačno i taj deo Bežanijske kose uredio i prekinulo višegodišnje zapostavljanje pomenutog dela. Red vožnje i takt bi ostali isti , kao i broj vozila.
Takođe bih ovom predlogu pridodao i raniji predlog za liniju 708 , koja bi išla Nikole Dobrovića , Bulevar heroja sa Košara , Omladinskih brigada , GO Novi Beograd , Stari Merkator , Paviljoni. Ovim sde ne gubi verza sa opštinom , a dobija se ušteda od 10 minuta po smeru sa istim brojem vozila.

76 Blok 70A - Bežanijska kosa /Grčka/

Pogledajte prilog 1

612 Ledine - Bežanijska kosa /Grčka/ - Zemun - Nova Galenika



708 Novi Beograd /Paviljoni/ - Bulevar heroja sa Košara - Zemun polje

708-nova-saobracajnica-predlog-3-1.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489110#p489110:2153k2ep je napisao(la):
Дошљак » November 3rd, 2017, 2:04 pm[/url]":2153k2ep]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488989#p488989:2153k2ep je napisao(la):
Astrotrain » Чет Нов 02, 2017 10:48 pm[/url]":2153k2ep]А да ли би можда било добро да се после реконструкције Славије и успостављања новог стајалишта линије 31 и тролејбуса у Краља Милана у смеру ка Храму, уведе да 31 стаје и на стајалишту на почетку Булевара ослобођења које је раније пролазио без стајања? Мислим да би то имало смисла јер ће ново стајалиште ипак бити доста даље од старог.
Пошто нпр. трамвај 9 стаје и на стајалишту Славија/Немањина и на стајалишту Славија/Булевар ослобођења, мислим да би било сасвим коректно да и 31 стаје на стајалиштима и пре и после кружног тока.
Zaboravio si i autobuse 78 i 36.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489026#p489026:2t2bmygf je napisao(la):
solecar » 03 Нов 2017, 02:17[/url]":2t2bmygf]Razdaljina je manja od 300m , a sve što obični građani predlože , a ispod 300m je , u 99% slučajeva se odbija uz obrazloženje da ne postoje tehnički uslovi.
Поставио члан stf 29. августа 2017.
file.php

file.php

file.php


По овоме, раздаљине су преко 300 метара зар не?
 
Питање је како мере стручњаци из ДЈП, да ли према удаељности за пешаке или за возила.
 
Udaljenost prema vozilima se računa. Više puta sam bio u prilici da se uverim to. Mada , ako bi se sada izvršio pritisak , možda i uspemo da izboksujemo stvar. Izbori su blizu , a koliko tačno blizu , e to se ne zna. Pogledajmo samo situaciju sa Tranšpedom i linijom 70.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489048#p489048:22jq9fmf je napisao(la):
Дошљак » Пет Нов 03, 2017 8:12 am[/url]":22jq9fmf]И то да буде експресна линија која би од моста на Ади до генералштаба стајала на битнијим стајалиштима.

Линија која би могла да се назове по оној која је некад ишла трасом 95 од блока 61, али до Зеленог в. - број 66, после моста на Ади би могла да стаје на Сајму, код Вишеградске, Бирчанинове, Лондона, Скупштине и на Тргу Републике, све у свему 6 станица. А на Новом Београду 95 има од ОТЦа 5 станица и још 2 после моста, а пре Дома омладине. Значи 5 према 7.
Значи и број станица би био мало мањи, а застој пре моста који је сада свакодневан би био избегнут !
 
Соле што се 612 тиче, Грчка улица није угрожена... Што се 76 тиче, та линија осим што генерално нема никакву сврху на траси, боље да се укине, а да се два возила одатле пребаце на 85, како би се на истој смањио интервал, све ове године линија је невероватно поуздана... 708 да остане на овој траси, а треба гледати у будућности да се ова екипа из Похорске 81 и 81Л да пребаце негде даље и дубље на Нови Београд... Само је питање где би требало исте пребацити, можда до Блока 42 кад се изгради аутобуска станица, само да промене трасу од Похорске, како би се рецимо релација Студентски Град - Тошин Бунар - Нова Аутобуска станица у Блоку 42 могла прећи једном линијом, а друга линија да буде некаква подршка 85 од Угриновачке до Блока 42. За нови Булевар на Новом Београду, мене ако питате идеална линија је 51, јер иста је некако неискоришћена од Сајма до Бановог Брда... Да рецимо иде новим Булеваром донекле, али где да заврши је боље питање...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489286#p489286:tk8fr669 je napisao(la):
Gaspar18 » November 4th, 2017, 12:35 am[/url]":tk8fr669]Соле што се 612 тиче, Грчка улица није угрожена...
Još manje su ugrožene Nedeljka Gvozdenovića i Dr. Huga Klajna.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489286#p489286:tk8fr669 je napisao(la):
Gaspar18 » November 4th, 2017, 12:35 am[/url]":tk8fr669]Што се 76 тиче, та линија осим што генерално нема никакву сврху на траси, боље да се укине, а да се два возила одатле пребаце на 85, како би се на истој смањио интервал, све ове године линија је невероватно поуздана...
Odakle nabaviti dva zglobna vozila?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489286#p489286:tk8fr669 je napisao(la):
Gaspar18 » November 4th, 2017, 12:35 am[/url]":tk8fr669]708 да остане на овој траси
Razlog?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489286#p489286:tk8fr669 je napisao(la):
Gaspar18 » November 4th, 2017, 12:35 am[/url]":tk8fr669]а треба гледати у будућности да се ова екипа из Похорске 81 и 81Л да пребаце негде даље и дубље на Нови Београд... Само је питање где би требало исте пребацити, можда до Блока 42 кад се изгради аутобуска станица, само да промене трасу од Похорске, како би се рецимо релација Студентски Град - Тошин Бунар - Нова Аутобуска станица у Блоку 42 могла прећи једном линијом, а друга линија да буде некаква подршка 85 од Угриновачке до Блока 42.
Po meni je mnogo svrsishodnije spojiti 81 i 81L u jednu liniju koja bi išla trasom 81L kroz Altinu , obzirom da trasu 81 pokriva 707. Liniju produžiti od Starog Merkatora preko Omladinskih brigada i Bulevara Milutina Milankovića do bloka 42.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489286#p489286:tk8fr669 je napisao(la):
Gaspar18 » November 4th, 2017, 12:35 am[/url]":tk8fr669]За нови Булевар на Новом Београду, мене ако питате идеална линија је 51, јер иста је некако неискоришћена од Сајма до Бановог Брда... Да рецимо иде новим Булеваром донекле, али где да заврши је боље питање...
Po meni je bolje rešenje koje je predložio Karlo da ide preko Prokopa i Autokomande do Slavije.
 
solecar":2qye6rz5 je napisao(la):
Udaljenost prema vozilima se računa. Više puta sam bio u prilici da se uverim to. Mada , ako bi se sada izvršio pritisak , možda i uspemo da izboksujemo stvar.
Налетео сам на сајт busevi.com где сам видео да може да се пријави предлог за измене линија и стајалишта. Једна жена је писала са предлогом да се успостави стајалиште у Миријеву и одбили су је, али је образложење било да су постојећа суседна стајалишта унутар прописаног радијуса пешачке доступности, што значи да је бар на папиру критеријум растојање пешачења. Нису додуше рекли колики им је тај прописани радијус.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489082#p489082:1vdbx4y8 je napisao(la):
solecar » Pet Nov 03, 2017 10:52 am[/url]":1vdbx4y8] kako baš da ti padne na pamet linija 36 koja je išla na Bežanijsku kosu , a ne recimo ona koja je išla na Banovo brdo? Nadam se da si razumeo šta sam hteo da kažem.
Evo ja sam te odlicno razumeo - nisi ziv dok ne opljujes po bež kosi. Umesto da se drzis svoje kućice cveća.

Decko u svom postu uopste nije ni pomenuo bež kosu vec bezaniju, bež kosa tada nije ni postojala, a taj 36 je isao na ledine i prenumerisan je u 71.
 
Kakva crna Grčka ulica i autobusi? To je jedan od najgorih predloga koji sam čuo ovde! Lepu tihu ulicu uništavati, a frekventni prevoz postoji pola bloka dalje? :bash: :bash: :bash: :?: :?: :?:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489553#p489553:1or7tve7 je napisao(la):
Aleksandar1 » 05 Nov 2017, 01:17[/url]":1or7tve7]Kakva crna Grčka ulica i autobusi? To je jedan od najgorih predloga koji sam čuo ovde! Lepu tihu ulicu uništavati, a frekventni prevoz postoji pola bloka dalje? :bash: :bash: :bash: :?: :?: :?:
Ako se samo setimo pre koju godinu je izasao plan reorganizacije i buducnosti JGP na sajtu DJP putem 3 predloga. Na kraju Grcke Ulice je predvidjena okretnica za par linija (nekoliko tramvajskih i autobuskih). Mozemo da ostavimo po stranu sirenje tramvajske mreze do pomenutog dela, ali se secam da je predvidjeno izmestanje linije 604 tamo.

Tako da, Aleksandre, niko ne dira Grcku Ulicu na silu, cak je predvidjeno da se poveze sa Surcinskim putem. Kakav ce tek tada biti "napad" na ovu ulicu...
 
Мени ова 76-ица исто нема никакву сврху, док је повезивање Сурчина и Нове Галенике пун погодак. Можда би чак могла да се спусти да иде Војвођанском па да се код оне фарбаре пење на БКосу. Ми са БКосе можемо да је сачекамо код Теретане у Марка Челебоновића.
 
Пардон, у Љубинке Бобић. Побрках улице :)
 
Или да се уведе линија Блокови, БКоса, Т6, НГаленика, а да се испеглају неке друге линије.

Овако некако. Мада у блоковима могу и друге комбинације.

linija.jpg
 
612 овакав какав је, никоме генерално не одговара, осим уседелицама које мрзи да преседају... Од окретнице у Похорској он путује 10 минута само до Студењака, због лоше организације и паркирања код Царине. Генерално 612 своје путнике има само од Кванташа па до Галенике, а мислим да би повезивање Ледина преко Б.Косе трасом 74 и 75 до Кванташа, па даље овом трасом био пун погодак, јер цео тај доњи део Новог Града је слабо на југ повезан, јер сем воза постоји и 45 који кружи. Овако се тај потез растерећује, јер ако хоћеш у блокове, сиђеш са 612 на Гранд Кафи, и одмах наилази неки 600... Опет је уштеда времена велика, а колима смо ја и моја екипа правили неку симулацију, ако возиш 55 до 60 може се стићи за 25 минута, а ако идеш 50, ту је мало зај*****, јер можеш путовати и 40 минута. Што се Војвођанске тиче, мислим да би паметније било да 70 спусти доле и да иде Војвођанском Тошин Бунар Студењак. Имао би више људи
 
U nedelju i zvanično 94 puštaju liniju 94 do Resnika...
Da ne budem dežurni hejter ali sada od svih satelit-obod naselja jedino potez 300 nema direktnu liniju ka Novom Beogradu. Toliko nemoćni i neuticajni ljudi iz opštine ne mogu ni da srede stajalište bar kod nadvožnjaka na Klenku na liniji 70 u oba pravca .Buduća linija 312 od Leštana preko Kaluđerice stvarno treba konačno da izadje na autoput i da ide bar do Prokopa, ako ne i do buduće autobuske stanice u Bloku 42, dosta je više "guženja" buseva na Ustaničkoj. I 77 do okretnice tramvaja, kad već 89 može do Resnika da se produži(oko 5-6 km)
 
Требало би да се измести окретница трамваја у Мокри Луг по плану па би се тиме решило ал треба то дочекати

А да 312 изађе на аутопут мора прво да се уради петља
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492982#p492982:202gt8ty je napisao(la):
prigradski » November 16th, 2017, 5:56 pm[/url]":202gt8ty]kad već 89 može do Resnika da se produži(oko 5-6 km)
Odakle ti info? Zar im je malo 94.
 
@SRbo tramvaj svakako neće biti brza veza do Novog Beograda jer to klaćenje od Ustaničke pa do Ušća traje užasno dugo, zamisli još produžetak od 5 stanica...
Što se tiče te buduće 312 ko kaže da je potrebna petlja da bi izašla na autoput? Ima dve solucije, prva bi bila od klenka da krene ka VML(Nikole Grulovica), skrene ka Milosevom kladencu(prati trasu linije 38, ide u ekspres rezimu gde se iskljuci za konjarnik kao 38, stajaliste linije 70 kod slap pumpe i dalje autoputem) ili varijanta 2 posto svi forsiraju kretanje ka Ustaničkoj od Klenka prati stajalista linije 308 ka Ustanickoj, nastavlja do raskrsnice V.Ilića i Ustanicke, koristi stajaliste linije 70 kod slap pumpe i dalje na autoput ka mostaru, nbgu... ovakvom linijom se dobija mnogo dobra i brza veza sa autokomandom,nbgom... 46 i 55 bi bile znatno rasterecenije, kao i 17... aliii... ko uopste ima sluha kad i nemamo uticajnih ljudi, ne mogu niminibus liniju na relaciji Tri tiganja-Mirijevo da umuvaju a ne nešto ozbiljnije..

@solecar Uh, greskom napisao... Mislio sam 94. A 89 će kad tad do Petlovog brda a ko zna možda i do Kijeva...
 
Та хипотетичка 312 би доста растеретила 309 јер њу користе претежно људи који ни нису из Калуђерице јер их мрзи да иду до устаничке па пола њих изађе пре скретања у саму Калуђерицу
 
Ne bih se bas složio da ih mrzi. Pre bih rekao da se upravo ta nepouzdanost tramvaja i "klackanje" od 10-12 minuta 3 stanice izbegne prešaltavanjem na 309, pričamo za presedače sa ostalih linija, par puta je marrecar naveo situacije kad tramvaja nema pa nema i kakve silne presedačke egzibicije izvodi. Linija 309 je skoro uvek solidno popunjena a u špicu dupke puna već kod stajališta "Novo naselje", hipotetička 312 bi rasteretila solidno 309 ako bi išla trasom koju sam naveo, prosto ne vidim svrhu gomilanja linija na Ustaničkoj ( približno ista trasa)a ovako bi bila znatno efektivnija jer odavno nije cilj centar grada, već ovaj potez koji sam par puta pomenuo..
 
Vrh