Već neko vreme potežemo priču o okretnici u Pljevljanskoj (a neki kažemo Pljevaljskoj)
Možda bi bilo dobro napraviti liniju 20U(urbano), tj da oživimo stari početni terminus linije 20.
Učiteljsko naselje i Mirijevo 4 da spojimo autobuskom linijom, a pritom napravimo odličnu vezu i sa potezom 300...
Okretnica Pljevljanska-Budvanska-Rudo-Bulevar Kralja Aleksandra(ukrštanje sa 308), Prvomajska (ukrštanje sa 308,309),
Bajdina(ukrštanje sa ostalim linijama sa poteza 300), Mirijevska, Škola MML, Pirandelova ,
zatim da vozilo ide do skretanja za ulicu Nine Kirsanove(da ljudi sa poteza 300 dočekaju više bus ka Mirijevu)
i negde u visini parkinga auto-perionice ima stajalište i vozi do okretnice Mirijevo 4.
U povratku sa okretnice Mirijevo 4 napraviti stajalište na raskrsnici Nine Kirsanove-Ljubiše Miodragovića(Mirijevski Put) gde se razdvajaju smerovi(verujte da bi dosta ljudi tu izašlo i dalje nastavilo peške ka stanici "Nine Kirsanove")
pa stajalište pre ukrštanja sa Smederevskim putem, dalje regularnim stajalištima sve do Pljevljanske (Pljevaljske).
Mnogo je bitno to što bi ova linija vrlo malo kačila čepove i što nema to "levo" skretanje kada se vraća iz Mirijeva već ide desno ka Bulevaru.
Dužina linije oko 5,5 km a bus bi ovo mogao da "prevesla" za 22-27 min lagano...
O pogodnostima linije ovakvog tipa smo odavno diskutovali, "tehničke mogućnosti" takodje postoje, potreba za ovakvom linijom takodje.
I one rečenice tipa "svi će da navale na 27e-79,25p" uopšte nisu na mestu, jednostavno napraviće se sjajan spoj za mnogo putnika i sa jedne i sa druge strane "brda".
Naravno da će se za 10 godina napraviti autobuska linija preko SMT kad on bude napravljen na potezu Medak-Mirijevo, ali... ko će da čeka još toliko?