Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Tу сам ја мислио да буде нова окретница 43 :) Мислим да МСУ заслужује сталну линију, а не ове промотерске. Лепо је доћи до њега парком, али треба обилазити музеј и зими кад завеје.
 
I meni je nešto slično palo na pamet , ali je ovo tvoje bolje. Ono ranije sa 60 baš i nije bilo nešto funkcionalno.
 
Već neko vreme potežemo priču o okretnici u Pljevljanskoj (a neki kažemo Pljevaljskoj)

Možda bi bilo dobro napraviti liniju 20U(urbano), tj da oživimo stari početni terminus linije 20.

Učiteljsko naselje i Mirijevo 4 da spojimo autobuskom linijom, a pritom napravimo odličnu vezu i sa potezom 300...
Okretnica Pljevljanska-Budvanska-Rudo-Bulevar Kralja Aleksandra(ukrštanje sa 308), Prvomajska (ukrštanje sa 308,309),
Bajdina(ukrštanje sa ostalim linijama sa poteza 300), Mirijevska, Škola MML, Pirandelova ,
zatim da vozilo ide do skretanja za ulicu Nine Kirsanove(da ljudi sa poteza 300 dočekaju više bus ka Mirijevu)
i negde u visini parkinga auto-perionice ima stajalište i vozi do okretnice Mirijevo 4.

U povratku sa okretnice Mirijevo 4 napraviti stajalište na raskrsnici Nine Kirsanove-Ljubiše Miodragovića(Mirijevski Put) gde se razdvajaju smerovi(verujte da bi dosta ljudi tu izašlo i dalje nastavilo peške ka stanici "Nine Kirsanove")
pa stajalište pre ukrštanja sa Smederevskim putem, dalje regularnim stajalištima sve do Pljevljanske (Pljevaljske).

Mnogo je bitno to što bi ova linija vrlo malo kačila čepove i što nema to "levo" skretanje kada se vraća iz Mirijeva već ide desno ka Bulevaru.
Dužina linije oko 5,5 km a bus bi ovo mogao da "prevesla" za 22-27 min lagano...

O pogodnostima linije ovakvog tipa smo odavno diskutovali, "tehničke mogućnosti" takodje postoje, potreba za ovakvom linijom takodje.

I one rečenice tipa "svi će da navale na 27e-79,25p" uopšte nisu na mestu, jednostavno napraviće se sjajan spoj za mnogo putnika i sa jedne i sa druge strane "brda".

Naravno da će se za 10 godina napraviti autobuska linija preko SMT kad on bude napravljen na potezu Medak-Mirijevo, ali... ko će da čeka još toliko?
 
Onako, predlog nije los ali sta se time dobija? Pa opet se dobija jos jedno presedanje i time potez 300 ce opet morati 2 puta da preseda i ceka tu 20U. Cemu komplikovanje samo podici 77 gore do Zvezdare Pijace ili cak do Konjarnika ili te okretnice u Pljevaljskoj i kako bi rekli ubili smo dve muve jednim potezom. Sa 1 presedanjem bi mogli direktno do centra, Novog Beograda, a niko ne bi bio ostecen cak stavise 77 bi dobila smisao jer je trenutno beskorisna na Zvezdari pored cestih trolejbusa. Neznam zasto Direkcija nece da prihvati ovaj predlog, ili je politika u pitanju ili ne zele ili mozda misle da bi linija bila puna 24/7 pa bi morali jos vozila ali opet i to nije razlog da se ne produzi. Ima toliko okretnica na koje bi mogla a to su: Pljevaljska, Zvezdara Pijaca, Konjarnik, Sumice, mogla bi da kruzi oko naselja Sumice ma ima milion predloga i to bez ikakvog ulaganja a ako bi bili spremni da uloze moze da se napravi okretnica kod Sumica, kod okretnice Tramvaja moglo bi cak i Stara Okretnica ali ocigledno vlasti nemaju sluha za ovaj deo grada bitnije im je da promovisu Ikea liniju i ostale gluposti.
 
O 77 smo davno diskutovali da "vitla" prazna od okretnice na Zvezdari i da bi popunjena bila kada bi se samo do Cvetka produzila, bilo je predloga i za sto bezbolnije resenje ustanicka, konjarnik... prvo mora da se rascisti terminus Ustanicka po Soletovom predlogu tj da se na njoj okrecu ako se dobro sećam 17/31... Naravno, ni u ludilu direkcija ne dozvoljava ukrstanje buseva sa tramvajima iako je ovde potreban, pre neki dan sam video prepunu pocetnu tram stanicu na Ustanickoj a tramvaja naravno nigde na vidiku...

Produže li 94 do Resnika, mi ćemo tražiti 77 bar do Ustaničke za početak :mrgreen:

Linija 20 u je izmedju ostalog i ubrzan dolazak za nas sa poteza 300 do Bogoslovije, Panč. mosta, M.bulevara, Karaburme, Višnjice i naravno ubrzan dolazak iz svih tih pravaca do Smederevskog puta, Ustaničke, Medaka...
Ne mora svaka linija uz i kroz centar, naselja koja su naslonjena jedno na drugo svakako treba povezati..
 
Tacno, 20 uopste nije beskorisna, stavise ona je tokom celog dana sasvim ok popunjena. Tramvaji su samo nuzda pre par dana nije se pojavio nijedan tramvaj i morao sam peske niz Bulevar.

Svakako ceo ovaj potez treba dobro preraspodeliti jer je haos. Sada dok su radovi ljudi nemaju alternative nikakve zbog ovog oko Slavije i tramvaji su jedini koje ne kace radovi pa eto vidimo sada koliko su pouzdani..
 
Ne kače radove , al kače Nemanjinu i Resavsku , gde je haos baš zbog radova. Juče sam dvadesetak minuta išao od GŽS do Taša , i to u 20h , da bih morao da izađem , jer su tramvaji iz nepoznatog razloga stali.
 
Caka kod 77 je kao i kod 28 i 40, planiraju da ih stave na planiranu okretnicu u Milana Rakića kao što planiraju da prebace i 309 tamo a verovatno i 55. Ali... Dzabe sve to kada okretnica nije u planu da se izgradi. U toj varijanti 79 ne bi više išao kroz Batutovu već bi išao trasom prek Milana Rakića do Cvetka. I sami znate koliko 79 izgubi vremena u Batutovoj, tri semafora na maloj razdaljini.
 
јуче сам видео линију М3 која иде од Бановог брда до МСУ. лепо се попунила код СЦ, што још једном показује да је потребна још једна линија да растерети 88 на правцу СЦ-Чукарица
 
M1 Trg Republike - MSU
M2 Vukov Spomenik - MSU
M3 Banovo brdo - MSU

Linije rade još danas.
 
Nas je juce M3 iskulirala i prosla bez da otvori vrata, na stanici Pastroviceva. I u povratku ispred muzeja smo morali da trcimo za njom da bi otvorila vrata. Ne znam ko ih organizuje jer ono je bas bezveze.
 
Подстакнут дискусијом око реконструкције Славије и Булевара Ослобођења и проблема продужавања пешачких рута при преседању у зони Славије (нпр. са линија из Бирчанинове на тролејбусе и слично), хтео сам да питам да ли сте већ претресали на овој теми могућност да се делимично или потпуно и после завршетка радова трајно задржи ова организација ЈГП линија која важи током радова са продужавањем линија из Бирчанинове кроз Немањину и окретањем у Адмирала Гепрата?

Мислим да би то било вишеструко корисно и због боље везе за преседање и због бољег повезивања Савског трга и Славије и даље на ту страну. Једино не знам да ли би то донело нове проблеме у Кнеза Милоша и слично, али ето чини ми се да се за ових шест месеци показало као решење о коме би вредело размислити.
 
To baš i nije praktično , jer bi autobusi dosta gubili na potezu od Slavije do Admirala Geprata , zbog čestih gužvi na tom potezu. Drugo , okretanje u Admirala Geprata je zabranjeno na inicijativu ministarstva koje se tu nalazi. To je dovelo do preusmerenja linije 34 ka Banjici i spajanja linija 44 i stare 36 u jednu liniju.
 
Да су нормални омогућили би скретање из булевара ЈНА у Тиршову, да возила не круже без разлога до Славије и назад.
 
А да ли би можда било добро да се после реконструкције Славије и успостављања новог стајалишта линије 31 и тролејбуса у Краља Милана у смеру ка Храму, уведе да 31 стаје и на стајалишту на почетку Булевара ослобођења које је раније пролазио без стајања? Мислим да би то имало смисла јер ће ново стајалиште ипак бити доста даље од старог.
 
Razdaljina je manja od 300m , a sve što obični građani predlože , a ispod 300m je , u 99% slučajeva se odbija uz obrazloženje da ne postoje tehnički uslovi.
 
Astrotrain":h5t5sz3u je napisao(la):
А да ли би можда било добро да се после реконструкције Славије и успостављања новог стајалишта линије 31 и тролејбуса у Краља Милана у смеру ка Храму, уведе да 31 стаје и на стајалишту на почетку Булевара ослобођења које је раније пролазио без стајања? Мислим да би то имало смисла јер ће ново стајалиште ипак бити доста даље од старог.
Mislim da je tvoj predlog na mestu i da ima osnova da bude usvojen.
Svojevremeno, dok je linija 42 isla do Trga Republike, ona je u pravcu ka centru stajala kako na kraju bulevara oslobodjenja, tako i na pocetku kralja milana.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Путовање из западног Новог Београда до старог Београда је због радова на Славији и мосту постало неподношљиво дуго и зато би колико сутра требало уместо тих Ммм линија увести линију од блока 45 преко Гагаринове ул. и моста на Ади и даље поред Сајма и улицом Кнеза Милоша, Дечанском до Трга Републике. Ако то није могуће, чему нам скупоцени нови мост ?
 
И то да буде експресна линија која би од моста на Ади до генералштаба стајала на битнијим стајалиштима.
 
A zasto bi samo na desnoj obali bila "ekspresna" ?

Uz opasko da od mosta na adi do generalstaba i postoje tri stajalista i to bitna:
Sajam, mostar i visegradska ;)
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488684#p488684:1iksm3uz je napisao(la):
solecar » Wed Nov 01, 2017 7:55 pm[/url]":1iksm3uz] Drugo , okretanje u Admirala Geprata je zabranjeno na inicijativu ministarstva koje se tu nalazi. To je dovelo do preusmerenja linije 34 ka Banjici i spajanja linija 44 i stare 36 u jednu liniju.

Koje droge koristiš?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488684#p488684:2d7fzn4y je napisao(la):
solecar » Wed Nov 01, 2017 7:55 pm[/url]":2d7fzn4y] Drugo , okretanje u Admirala Geprata je zabranjeno na inicijativu ministarstva koje se tu nalazi. To je dovelo do preusmerenja linije 34 ka Banjici i spajanja linija 44 i stare 36 u jednu liniju.

Stara 36 je isla od Zelenog venca do Bezanije, i nema ama bas nikakve veze sa nikakvim ministarstvom. :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:

Da li ti tvrdiš da je ministarstvo u Gepratovoj naredilo da 34 ide do Banjice (a pritom i ne ide)?

Sledeće što ćeš da napišeš je da je pijaca u Borči naredila da se spoje linije za Grocku i Mislođin, i da je to dovelo do preusmeravanja u Šimanovce???
 
Дечко је мислио на линију 36 која је постојала некада од Трга Републике преко Вилиних вода до Дунав станице.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Tačno. Nisam mislio na tu staru staru liniju 36 koja je išla na Bežanijsku kosu. Aleksandar 1 , kako baš da ti padne na pamet linija 36 koja je išla na Bežanijsku kosu , a ne recimo ona koja je išla na Banovo brdo? Nadam se da si razumeo šta sam hteo da kažem.
Ministarstvo je tražilo da se linije 34 i 44 ne okreću kod njih , kao ni bilo koja druga linija , te je tada DJP sam smislio rešenje za 34 i spajanje 44 (Senjak - Admirala Geprata) i 36 (Trg republike - Viline vode - Dunav stanica) u jednu liniju. Sadašnja linija 34 jednim delom trase kači Banjicu. Često je koristim i gravitiram ka Banjici , tako da sam upoznat sa tim delom grada.
Aleksandar 1 , ne vidim čemu potreba za napadanjem , nerviranjem i sl. kada sve može lepo da se razreši (rastumači) na civilizovan način.
 
Vrh