Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482447#p482447:inamctkf je napisao(la):
solecar » Sre Okt 04, 2017 12:21 pm[/url]":inamctkf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482441#p482441:inamctkf je napisao(la):
Wuchina » October 4th, 2017, 11:55 am[/url]":inamctkf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482318#p482318:inamctkf je napisao(la):
Gaspar18 » Uto Okt 03, 2017 10:22 pm[/url]":inamctkf]Resnik je recimo dalji od jedne Altine u odnosu na Trg, namerno cu navoditi kao primer, jer ocigledno se mora politicki sve resavati i drugacije ne moze... Nekome je tesko da preseda i dva puta do centra grada, a njima je tesko u nekim slucajevima jednom? Plus ce dobiti voz, i imaju nocni... Glave im polomiti, jer ocigledno je tamo neko mudo SNSa izboksovalo liniju preko ledja ljudi...
Resnik je naselje koji postoji preko 200 godina i nije kao Altina nastalo tako što su zemunski radikali nasumice prodavali zemlju partijskim poslušnicima za sitne pare tokom devedesetih. Altina je urbanističko ruglo i dobro je što uopšte ima gradski prevoz, koji sasvim solidno funkcioniše. Biće potrebe da se menja kako se naselje bude širilo, to svakako, ali je strašno kako kod nas nema reda i redosleda, pa je jedno takvo naselje postalo standard u ovom nesrećnom Beogradu. Pritom, i Altina će dobiti stajalište BG voza, bar je planirano tako nešto. Što se noćnog prevoza tiče, treba ga obezbediti i Altini, pre svega zbog bezbednosti putnika koji sada koriste noćne linije koje su dosta daleko, ali nemojte da to naselje navodite kao neki pozitivan primer. To je slika i prilika katastrofe koja se legalizuje isključivo kroz političke manipulacije.
Niko ni ne navodi Altinu kao pozitivan primer i standard , ali isto tako niko ne diže u nebesa Resnik i produženje 94 kao super stvar. Čitajući komentare po forumima , gotovo da ne postoji osoba koja to ne smatra lošim rešenjem. Analogno onom što si rekao , ne vidim šta će Resniku linija 94 , kada će dobiti stajalište BG: voza, bar je planirano tako nešto.
Pričati kako je Altina političko ruglo i da treba da budu srećni što uopšte imaju gradski prevoz je jadno da jadnije ne može biti. Braniti neodbranjivo putem politike je vrhunac. Pričati o tome kako je ovo za Resnik odlično , a da u Altini ne valja ništa , i da bi je otprilike trebalo staviti kao zadnju za rešavanje svih problema je u najmanju ruku smešno , jer isti ti političari koji su prodavali placeve u Zemunu kao članovi Srppske radikalne stranke , sada uvode liniju 94 u Resnik kao članovi SNS - a. To što je neko promenio ime , ne znači da može i prošlost. Hvala bogu pa ima nas koji još uvek pamtimo njihovu "svijetlu" prošlost.
Altina se odavno postala naselje koje je dovoljno veliko da postojeće rešenje gradskog prevoza ne zadovoljava njihove potrebe i da tu treba nešto da se menja , a ne samo da se čeka da se problem reši sam od sebe , kao i u dosta drugih naselja , jer problemi se nikada neće rešiti na taj način.

Prvo, gde sam ja napisao da je produženje linije 94 super stvar? Drugo, gde sam ja napisao da stanovnici Altine treba da budu srećni što uopšte imaju gradski prevoz? Treće, gde sam ja rekao da je nešto za Resnik odlično i da Altinu treba staviti kao zadnju za rešavanje svih problema?
Ovde neki ljudi samo postoje da bi napadali druge, stavljali im reči u usta i donosili proizvoljne zaključke. Aplauz za tebe, sve si u pravu i najpametniji si na forumu. :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482485#p482485:1bt4w9gq je napisao(la):
Wuchina » October 4th, 2017, 2:02 pm[/url]":1bt4w9gq]Prvo, gde sam ja napisao da je produženje linije 94 super stvar? Drugo, gde sam ja napisao da stanovnici Altine treba da budu srećni što uopšte imaju gradski prevoz? Treće, gde sam ja rekao da je nešto za Resnik odlično i da Altinu treba staviti kao zadnju za rešavanje svih problema?
Ovde neki ljudi samo postoje da bi napadali druge, stavljali im reči u usta i donosili proizvoljne zaključke. Aplauz za tebe, sve si u pravu i najpametniji si na forumu. :bash:
Ne no si ti najpametniji. To što nešto nisi napisao direktno , ne znači da ja ono što si napisao ne mogu da protumačim na način na koji sam to protumačio i da to javno iznesem. Ne vidim da je to zabranjeno bilo kojim pravilom na ovom forumu. Drugo , to što se nekolicini pojedinaca ne sviđa moje mišljenje i javno tumačenje njihovih komentara , kao i način na koji to iznosim , je nešto drugo. Sa tolikim ljudima na forumu komuniciram normalno , i nikad nije bilo problema u razumevanju , niti ljutnje , čak i kada se ne slažemo u mišljenju.
 
Nocni prevoz za Altinu???
Sta ce im?!
:D


Salim se naravno, pa to je svojevrsni idiotluk.
Rentabilnost linije se ne gleda time koliko putnika u tom busu ide do poslednje stanice.
Naravno da mora postojati nocni prevoz, ne toliko zbog izlazaka (kako to ovi iz direkcije izgleda rezonuju) vec zato sto znatan broj sugradjana radi do kasno, ima predavanja na faksu ima sportske aktivnosti u kasnim vecernjim, pa i ranim nocnim satima...
Svima njima treba omoguciti da se vrate kuci.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Кад причамо о Реснику, ја нисам мислио да тим људима не треба још једна линија. Али, она не треба да води баш до станице Нови Београд, као и будући БГ:воз, нека се уведе потпуно нова линија донекле докле им треба.

То је као оно - са Бежанијске косе можеш до Вуковог споменика аутобусом 74. Па онда можеш и са 65... али и БГ:возом са Тошиног бунара. Могло би и на неку другу страну, за промену...
 
Svaka cast direkciji sta je uspela da uradi.. Dobro su se setili da stave zglobne buseve na 21, inace bi bio haos. Jutros nije moglo da se udje u zglobni 21 u Vojislava Ilica.. Popodne isto, nije moglo na Terazijama da se udje u 21 i to zglobni. O 29 ne vredi ni pricati, pa to je haos, dok je jedino 22 ok za sada barem nisam video punu.
 
Mozda bi bilo najbolje sto se Altine tice da se nadje lokacija na kojoj bi se okretali autobusi,video sam ovde predloge gde bi to moglo biti,i naravno zasto i ciji se interesi preplicu da bi se to ostvarilo ili ne.Mozda bi bilo jedno od resenja produzenje 83 do Galenike trasom 85 preko Gornjeg grada,a da se 18 produzi do te neke nove okretnice na Altini....nema potrebe da i 18 i 83 idu do Altine...dovoljno je 18 i 81 i 81 L...e sad....dok se to ne desi,mnogo vode ce proteci......slican problem koliko se secam ima i sa linijama 76 i 77 koje bi mogle da se produze dalje od KBC Bez.Kosa ali i tu fali infrastruktura...sad je odlicna prilika za lokalne politicare da ubiraju poene,ali isto rako i za nas da pojacamo predloge tamo gde nesto mozemo promeniti....izbori idu,sada ce mnogo toga ici lakse jer naravno sve za glasove....
 
Pa ako kaci Altnu morao bi 2 puta da sece novi NSput . Nisam siguran dal je to uopste izvodljivo bez obzira dal je 18. 83 ili cak 84
I dalje smatram da je opcija produzenje 18 i 83 za 1 stanicu prihvatljiva jer 81 L moze samo da kruzi po Altini razvozeci putnike i do BGvoza i te nove okretnice :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482728#p482728:2qu8pqgs je napisao(la):
Kokos » Čet Okt 05, 2017 12:44 pm[/url]":2qu8pqgs]Gde će 83 na Galeniku?
Prijatelju....samo glasno razmisljam...nisam Direkcija za prevoz...nekad je Zemun Backa bio kraj puta....vise to nije...niklo celo naselje iza i normalno je i prirodno naci neko novo resenje...ja samo o tome pricam...a opet mislim da 83 moze da ide i dalje od Zemuna....pa sam se setio Galenike....ima i 612 tu,ali bi njega mogla jednog dana da zameni neka jaca linija do Galenike na primer...dakle ideja....nema ljutnje....hvala..
 
Ne ljutim se, izvini na tonu, samo sadašnja okretnica na Galenici je prilično tesna. Ne znam da li može da se napravi negde nešto na obodu naselja. Slažem se da treba pojačati saobraćaj ka Altini, ali ne znam koliko bi to uticalo na pouzdanost 83-ke.
 
Алтина је дугачка, што не бисте направили окретницу између Земун Поља и Алтине, колико знам ту ничег нема
 
Kad se već diskutuje o političkim poenima, prosto je neverovatno da niko nije predložio liniju tipa Rakovica pa Kružni put,sve do Leštana,
time bi spojili bukvalno obodi tri opstine pritom jaka uporišta vladajuće strukture (Voždovac, Rakovica, Grocka) , pojedini bi se zaprepastili koliko se brže stiže tom trasom nego npr od Vinče na 50, pa presedanje na 47 do Resnika (navodim primer)... a mislim da postoji potreba za ovom linijom i to bi bila neka radničko srednjoškolska linija...

Druga linija za samopromociju je linija 70 kojoj pod hitno treba stajalište kod Nis pumpe VML (upravo tako linija 607,611 i 711 staju na stajalištu "Zmaj" u neposrednoj blizini Nis pumpe, nigde trotoara ...tako da aj malo i za ovu stranu neko uticajan da povuče)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482898#p482898:1hrfxez1 je napisao(la):
prigradski » Čet Okt 05, 2017 11:42 pm[/url]":1hrfxez1]Kad se već diskutuje o političkim poenima, prosto je neverovatno da niko nije predložio liniju tipa Rakovica pa Kružni put,sve do Leštana,
time bi spojili bukvalno obodi tri opstine pritom jaka uporišta vladajuće strukture (Voždovac, Rakovica, Grocka) , pojedini bi se zaprepastili koliko se brže stiže tom trasom nego npr od Vinče na 50, pa presedanje na 47 do Resnika (navodim primer)... a mislim da postoji potreba za ovom linijom i to bi bila neka radničko srednjoškolska linija...

Druga linija za samopromociju je linija 70 kojoj pod hitno treba stajalište kod Nis pumpe VML (upravo tako linija 607,611 i 711 staju na stajalištu "Zmaj" u neposrednoj blizini Nis pumpe, nigde trotoara ...tako da aj malo i za ovu stranu neko uticajan da povuče)
Koliko je meni poznato...linije 505 i 505 L su veoma blizu da postanu kruzne upravo na potezu Miljakovac-Avalski put...medjutim koliko znam ulice su jos preuske i ne postoji odgovarajuca infrastruktura za dvosmeran saobracaj u tom delu....nemoj me drzati za rec...ali svakako treba da postoji nesto slicno tome o cemu pricas...nekad je to bila ona cuvena privatna 47 k....koja je obilazila i kruzila jednosmerno kroz pola grada...kruzne linije bi bile dobro resenje uvek kada su ovakvi potezi u pitanju,ali zato sad pred izbore na tome i treba insistirati....
 
Ja sam ranije predlagao da se 504 produži do IKEE , kada smo pričali na tu temu. Evo link: viewtopic.php?t=1578&start=3125

file.php
 
504 bi sevap bio vratiti ljudima na Miljakovac 3 pre svega, ova trasa do Miljakovca 1 nikakve logike nema.
 
Šta mislite o sledećem predlogu? Da se linija 47 preusmeri da saobraća preko Kanarevog brda trasom linije 54 , dvosmerno. Za ovo ne bi bilo potrebno da se angažuju dodatna vozila , niti da se menja red vožnje , a rešio bi se višedecenijski problem stanovnika pomenutog naselja. Kao što sam ranije spominjao , ulice su dovoljno široke da mogu dva solo autobusa da se mimoiđu bez problema.

 
Nisu dovoljno siroke, jer su u ulicama po K.Brdu parkirana vozila.
Ideja mozda i nije losa, ali vi definitivno naisla na otpore stanovnika.
Sa druge strane, mozda je pametnije za to iskoristiti 48 koja je kraca linija.
Ona takodje ne i morala da skrece kod semafora na raskrsnici borska-celebicka, gde realno i nema bas prostora, a pri tom je dosta pesaka koji prelaze ulicu.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
A predlog za 48 ne bi naišao na otpor stanovnika? Retko koji predlog , a da je usvojen , nije naišao na otpor stanovnika. Barem ja nisam primetio da je nešto mnogo drukčije , što opet ne znači da su loši svi predlozi i promene koji se dogode (realizuju). Primera radi , kada je dat predlog da se linija 77 preusmeri da saobraća Bulevarom Zorana Đinđića , digla se frka oko toga , iako je to jedna od najređih linija koje saobraćaju Bulevarom Mihajla Pupina. Jedan od komentara je bio , da se ne vidi poenta za tako nečim , kada nije problem da se peške dođe iz blokova uz Bulevar Zorana Đinđića do najbliže stanice 77 i da bi se preusmerenjem više izgubilo nego dobilo.

Razlog zašto sam dao predlog baš za 47 je taj što on nema neko mesto , osim Autokomande , gde može da upadne u gužvu , a opet dovoljno duboko zalazi u centar grada da bi značio stanovnicima Kanarevog brda. Takođe , nisam znao da je bitnije da se automobil parkira na ulici nego da gradski prevoz ide tuda.
 
Sole....ok je predlog za 47,s tim sto bih tu pridodao i produzenje 54 do Vozdovca....znaci da onda 54 ne skrece levo na semaforu mislim u Varesku nego sa to radi 47....jedini problem po meni je ta ulica kojom bi 47 iz pravca Resnika ponovo ulazila u Borsku,jer je zaista pretrpana parkiranim vozilima....slazem se s tobom da prednost ima gradski prevoz u tom slucaju,da ne pomislis da se ne slazem tu s tobom,nego pretpostavljam da bi vozaci za parkiranje trazili neku alternativu uz verovatni poveci otpor na pocetku...ako se secas pricali smo ranije o tome kad sam te pitao da li neka od linija 23 53 ili neka treca buduca mogla uz Blagoja Parovica da skrece levo mislim u Zarkovacku,a tu na jednom uskom parcetu ulice od nekih stotinak metara je buljuk parkiranih automobila,cak i 57 koji tuda ide se dosta muci da prodje....e pa ovo sa 47 me podseca na to....mislim da je predlog za korekciju 47 ok,i obzirom da bi se zaista time puno dobila,molio bih te da ga i konkretno uoblicis i posaljes,s tim sto bih te eto zamolio da uz predlog vezes i produzenje 54 koje bi po meni bilo adekvatno...jer ako vec jednu kvalitetnu liniju kao sto je 47 prebacujes u donji deo K.Brda,onda bi samim tim omogucio bolji takt za 54 da ide Borskom pa neka to bude ili do Vozdovca ili cak VMA...samo da se sa tom linijom nesto kvalitetno uradi....pomenuo bih jos i pravac od Belog dvora doke ka Kanarevom Brdu gde postoji jedna fenomenalno uradjena saobracajnica pri tome veoma siroka,koja jos uvek nema gradski prevoz,priznajem da ne znam naziv ulice,ali njom automobilom relativno prosecnoom voznjom mozete stici do Dragise Misovic bolnice za nekih 5 minuta....tako da bi u nekim narednim predlozima mozda trebalo uvrstiti i ovu saobracajnicu u neki predlog reorganizacije....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483184#p483184:3g6tyfvj je napisao(la):
predrag1978 » October 7th, 2017, 11:01 am[/url]":3g6tyfvj]Sole....ok je predlog za 47,s tim sto bih tu pridodao i produzenje 54 do Vozdovca....znaci da onda 54 ne skrece levo na semaforu mislim u Varesku nego sa to radi 47....jedini problem po meni je ta ulica kojom bi 47 iz pravca Resnika ponovo ulazila u Borsku,jer je zaista pretrpana parkiranim vozilima....slazem se s tobom da prednost ima gradski prevoz u tom slucaju,da ne pomislis da se ne slazem tu s tobom,nego pretpostavljam da bi vozaci za parkiranje trazili neku alternativu uz verovatni poveci otpor na pocetku...ako se secas pricali smo ranije o tome kad sam te pitao da li neka od linija 23 53 ili neka treca buduca mogla uz Blagoja Parovica da skrece levo mislim u Zarkovacku,a tu na jednom uskom parcetu ulice od nekih stotinak metara je buljuk parkiranih automobila,cak i 57 koji tuda ide se dosta muci da prodje....e pa ovo sa 47 me podseca na to....mislim da je predlog za korekciju 47 ok,i obzirom da bi se zaista time puno dobila,molio bih te da ga i konkretno uoblicis i posaljes,s tim sto bih te eto zamolio da uz predlog vezes i produzenje 54 koje bi po meni bilo adekvatno...jer ako vec jednu kvalitetnu liniju kao sto je 47 prebacujes u donji deo K.Brda,onda bi samim tim omogucio bolji takt za 54 da ide Borskom pa neka to bude ili do Vozdovca ili cak VMA...samo da se sa tom linijom nesto kvalitetno uradi....
Da li misliš na to da bi skretanje 47 iz Borske u Čelebićku iz pravca Resnika bilo problematično zbog parkiranih vozila?
Ako sam te dobro razumeo , ti bi bi da se trase 47 i 54 rotiraju na delu od Srpskih udarnih brigada do Vareške?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483184#p483184:3g6tyfvj je napisao(la):
predrag1978 » October 7th, 2017, 11:01 am[/url]":3g6tyfvj]pomenuo bih jos i pravac od Belog dvora doke ka Kanarevom Brdu gde postoji jedna fenomenalno uradjena saobracajnica pri tome veoma siroka,koja jos uvek nema gradski prevoz,priznajem da ne znam naziv ulice,ali njom automobilom relativno prosecnoom voznjom mozete stici do Dragise Misovic bolnice za nekih 5 minuta....tako da bi u nekim narednim predlozima mozda trebalo uvrstiti i ovu saobracajnicu u neki predlog reorganizacije....
Jedina ulica za koju znam je Velisava Vulovića , koja u donjem delu prolazi pored neke kasarne.
 
Sole, ne smatram da su automobili vazniji, ali mora se uvaziti da alternativa ne postoji.
Jedini parking u "blizini" je kod RK Beograd i pun je, a on je za one sa kanarevog predaleko.
Mora se sistematski resavati problem a ne resavanjem jednog, praviti dva nova.

Ja smatram da saobracaj javnog prevoza mora pretrpeti potpunu reorganizaciju.
Mi smo NAVIKLI i svaka reakcija na pomen promena je tipa "aaa, nisu normalni"
Zeleni venac je nastao kao hab za prigrad, jer je NBG u to vreme i bio prigrad i za 'drugi grad' - Zemun.
Danas je po meni suludo da Z.Venac postoji u takvoj formi, ali ce i na ovaj post mnogi opsovati i reci kako je to bogohuljenje.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Velisava Vulovica jeste prosirena, ali je ostalo usko grlo na vrhu i dnu te ulice.
Nije se imalo sluha da se napravi 30m puta od kapije B.Dvora do pocetka ulice, kao i da se na dnu ulice odradi bolje spajanje.
To jeste najbrza veza rakovacke doline sa Dedinjem, topciderskim brdom i centrom grada

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483222#p483222:3fbk2ukm je napisao(la):
laki72 » October 7th, 2017, 1:57 pm[/url]":3fbk2ukm]Sole, ne smatram da su automobili vazniji, ali mora se uvaziti da alternativa ne postoji.
Jedini parking u "blizini" je kod RK Beograd i pun je, a on je za one sa kanarevog predaleko.
Mora se sistematski resavati problem a ne resavanjem jednog, praviti dva nova.
Linija 47 može da iz I Šumadijske brigade da skrene u Varešku pa u Borsku i dalje svojom sadašnjom trasom. Na taj način bi se izgubile samo dve stanice u Borskoj.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483222#p483222:3fbk2ukm je napisao(la):
laki72 » October 7th, 2017, 1:57 pm[/url]":3fbk2ukm]Ja smatram da saobracaj javnog prevoza mora pretrpeti potpunu reorganizaciju.
Mi smo NAVIKLI i svaka reakcija na pomen promena je tipa "aaa, nisu normalni"
Zeleni venac je nastao kao hab za prigrad, jer je NBG u to vreme i bio prigrad i za 'drugi grad' - Zemun.
Danas je po meni suludo da Z.Venac postoji u takvoj formi, ali ce i na ovaj post mnogi opsovati i reci kako je to bogohuljenje.
Rasterećenje Zelenog venca je potrebno , ali ako si mogao da primetiš , kada sam predložio da se 67 i 36 spoje u jednu liniju , tako što bi se 67 spuštao preko Starog savskog mosta do GŽS , pa Savskom ulicom i novom saobraćajnicom kod Prokopa do okretnice u Dragana Mancea , nastao je "haos" zbog toga što se gubi veza sa Zelenim vencem , i da ne treba dirati 67 jer se ustaslila na trasi do Zelenog venca.
Ne znam ko je ranije spominjao da su bile odlične linije koje su privatnici sami osmišljavali , da su bile smislenije od mnogih koje danas smišljaju ljudi kojima jer to struka. Po meni je šteta nije više njihovih linija zaživelo , jer su neke bez problema mogle da zamene neke od GSP linija.
Takođe , nije da im je baš svaka izmena loša , jer ima i nekih koje su proistekle iz naših ideja , ali da se ranije bolje radilo , to stoji. Pojedine ideje bi im bile mnogo bolje kada bi imale više vozila.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483223#p483223:3fbk2ukm je napisao(la):
laki72 » October 7th, 2017, 2:00 pm[/url]":3fbk2ukm]Velisava Vulovica jeste prosirena, ali je ostalo usko grlo na vrhu i dnu te ulice.
Nije se imalo sluha da se napravi 30m puta od kapije B.Dvora do pocetka ulice, kao i da se na dnu ulice odradi bolje spajanje.
To jeste najbrza veza rakovacke doline sa Dedinjem, topciderskim brdom i centrom grada
Cela ta raskrsnica gde se spajaju Velisava Vulovića , Pivljanina Baje i Mihaila Avramovića bi trebalo da se preuredi kako bi se bolje rešilo pitanje skretanja u ulice u Lisičjem potoku. Što se tiče donjeg dela ulice u Starom Košutnjaku , tu nije problem da proširi ulica.
 
Zeleni venac u sadašnjem stanju jeste ruglo. Ali ne možete stanovnicima Zemuna i/ili Novog Beograda reći evo stigli ste do Ušća sad presedajte do grada. Isto tako pravljenje linija koje prolaze Zeleni venac odnosno idu dalje mi se čini nemoguće jer su tunel, Prizrenska i Kraljice Natalije već zagušeni.
 
Vrh