Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Na isti kružni tok ti se ide i za Surčinsku pa tu dakle nema razlike, a na novom putu zadugo se neće praviti gužve na semaforima.
 
Na isti kružni tok ti se ide i za Surčinsku pa tu dakle nema razlike, a na novom putu zadugo se neće praviti gužve na semaforima.
Nadam se da će biti tako, sve sam nešto pesimističan oko kružnog toka i oko mosta u Surčinu, pak su mogli staviti zaštitnu ogradu na putu od Surčina do petlje, rizično je ono
 
Silazak od granda ka kruznim toku kolaps iako je nedelja.

Prošao sam danas oko 15h, nije bio baš kolaps, ali gužva jeste. Brine što je danas nedelja, ako je ovo vesnik, nije dobro. Sa druge strane, možda je saobraćaj povećan iz zdrave znatiželje, jeftin provod za nedeljno popodne, provozati se novom deonicom. Videćemo, sveže je još. Kao što rekoh ranije, moj prvi utisak da ovakav KT neće biti ogroman problem, problem sa njim je što neće moći da guta vršna opterećenja. A tada će nastupati kolaps, bez izuzetka.

Što se kvaliteta puta tiče, ima šta da se pohvali, ima šta da se zameri. O upotrebljenim rešenjima ne bih i ovog puta, tu sam vrlo kritičan imajući u vidu veoma visoku cenu ove ulice, kao i veoma dug rok izgradnje. Na žalost, kod velike većine će proći i prošlo je već, kultura brige za javni novac nije previše izražena kod nas. Na žalost.
 
Gde moze iz Vinogradske se prilkljuci novom putu sem na prvom iskljucenju 200 metara od kruznog?
 
Prema aplikaciji Waze vozila se kreću usporeno
Screenshot_2023-04-02-17-00-04-903_com.waze.jpg
 
Nije taj KT tragedia, daleko od toga, biće ovo nova Bogoslovija.
Ipak ovo je neki lajtmotiv koji se ponavlja.
Završe brzi put za Kragujevac, ostave petlju Batočina sa X iz 1977.
Rade svemirski autoput za Kruševac, a petlju Pojate će samo da skarabudže.
Naprave odličan put do Obrenovaca a na početku, kao trajno rešenje ostave KT. Para je bilo i previše. Mogli su sa Obilaznicom da urade prostiju a funkcionalniju petlju, a ušteđene pare da prebace ovde.
I kroz industrijsku zonu Solun se vozi sličnom magistralom. Najbolji autoput Balkana Solun - Atina počinje semaforom u Solunu
 
I dalje ne verujem da nisu izgradili i spoj sa Jurija Gagarina... koliko je sve to nesposobno..
A ja se čudim što ti ne veruješ i što je gotovo nezapaženo prošlo da je rok za ovo bio prvo kraj 2021, pa kraj 2022, pa je otvoreno tek 31. marta 2023 - praktično na juriš, i tada još sakato - bez kraka ka Jurija Gagarina i bez jedne bici staze :)
 
Ovo za drugu bici stazu. Jel ona bila deo projekta ili su u pitanju laži političara?
 
Ovo za drugu bici stazu. Jel ona bila deo projekta ili su u pitanju laži političara?
Izvor: eKapija | Četvrtak, 22.08.2019.
"...predviđa se i izgradnja biciklističkih i pešačkih staza, što za rezultat ima širi profil (trup) čitavog auto-puta i značajno veće količine radova". Planirane su pešačke i biciklističke staze sa obe strane ove saobraćajnice, širine 2,0 m i 2,20 m. Imajući to u vidu, širina normalnog poprečnog profila ove deonice ide čak do 47,2 m..."
 
Послао сам им прекјуче захтев. Потребно је 24 сата да се измена у потпуности имплеметира и са навигацијом и са мапом. Одрадили су грубо, али сачекаћу пар дана да видим да ли ће све уцртати па ако не ураде онда ћу им послати детаљније.
Како им се шаље захтев? Имам примедбе на неке једносмерне и погрешна скретања али не знам како да им пријавим. Капирам едитовање мапа може на западу а у Србији не може.

Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
 
Како им се шаље захтев? Имам примедбе на неке једносмерне и погрешна скретања али не знам како да им пријавим. Капирам едитовање мапа може на западу а у Србији не може.

Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Ne može nigde da se edituju mape.
 
Izvor: eKapija | Četvrtak, 22.08.2019.
"...predviđa se i izgradnja biciklističkih i pešačkih staza, što za rezultat ima širi profil (trup) čitavog auto-puta i značajno veće količine radova". Planirane su pešačke i biciklističke staze sa obe strane ove saobraćajnice, širine 2,0 m i 2,20 m. Imajući to u vidu, širina normalnog poprečnog profila ove deonice ide čak do 47,2 m..."
Znam Reljo za ovo iz ekapije. Ali u ovom tekstu se samo "predviđa" da će biti dve bici staze.
Da li se u toku projektovanja odustalo od dve bici staze?
Ili nije ni bilo planirano od samog početka već su prenesene nečije puste želje ili je politički marketing bio po sredi?
 
Vrh