Znam Reljo za ovo iz ekapije. Ali u ovom tekstu se samo "predviđa" da će biti dve bici staze.
Da li se u toku projektovanja odustalo od dve bici staze?
Ili nije ni bilo planirano od samog početka već su prenesene nečije puste želje ili je politički marketing bio po sredi?
Malo sam "proguglao", i 2019 su Fonet i Tanjug preneli to saopštenje JP Putevi Srbije. Preneo je i Mondo. na Tanjugovom i Fonetovom sajtu nisam uspeo da nađem vest.
Mondo:
Svi oni, i Ekapija, prenose saoppštenje JP Putevi Srbije u kojem se kaže:
"U saopštenju se podseća da je komercijalni ugovor o projektovanju i izvođenju radova na izgradnji deonice Novi Beograd - Surčin potpisan 18. avgusta između Vlade Srbije, Puteva Srbije i kineske kompanije "Čajna komjunikejšens konstrakšen kompani", a njegova
vrednost je 70,5 miliona dolara.
Dužina deonice je 7,9 kilometara, proteže se od Vojvođanske ulice na Novom Beogradu, gde je planiran kružni tok, pa sve do buduće petlje "Surčin".
U Putevima Srbije ističu da je ta deonica specifična po tome što za razliku od dosadašnjih projekata na
izgradnji autoputeva prolazi kroz naseljeno, gradsko područje i što su planirane pešačke i biciklističke staze sa obe strane te saobraćajnice, širine dva i 2,2 metra."
To je dakle 2019.
Na sajtu JP Putevi Srbije nema arhive vesti za tu godinu (tek od 2021), pa nema ni ovog njihovog saopštenja.
Na sajtu Ministarstva se može naći
www.mgsi.gov.rs
JAVNA PREZENTACIJA URBANISTIČKOG PROJEKTA ZA IZGRADNjU DRŽAVNOG PUTA, DEONICA NOVI BEOGRAD - SURČIN KAO NASTAVAK AUTO-PUTA E763 BEOGRAD-POŽEGA
i projektna dokumentacija iz 2021. u folderu 02 IDR_3.zip, fajl trasa.pdf
U dokumentaciji iz 2021. je bici staza - samo sa jedne strane.
Cena objavljena 2019. je 70,5 M EUR.
Cena objavljena 2023. pred otvaranje je 70,9 M EUR.
Cena je malo korigovana (OK), ali druga bici staza se negde izgubila između 2019 i 2021.
Ostaviću tebi da zaključiš.