Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

A,jbg,nisam pravnik.Polagao sam pre 30 i kusur godina i secam se samo toga,da sam duzan da propustim vozila sa prvenstvom prolaza(koje i sam vozim),a ostali ucesnici su valjda ravnopravni medjusobno.
 
Nisam duzan da poznajem zakon,ali znak za ogranicenje brzine moram da postujem.Nek me kazne za nepropustanje.Zna se ko mora da se propusti.
Vozač je takođe dužan (jer ima vozačku, jelte) da se informiše i o eventualnim promenama u zakonima. Po najnovijem ne mora vozač da zna koja mu kazna sleduje za koji prekršaj, ali da se znaju osnove saobraćaja, to mora. Nevezano za to pre koliko godina je neko položio.
 
Vozač je takođe dužan (jer ima vozačku, jelte) da se informiše i o eventualnim promenama u zakonima. Po najnovijem ne mora vozač da zna koja mu kazna sleduje za koji prekršaj, ali da se znaju osnove saobraćaja, to mora. Nevezano za to pre koliko godina je neko položio.
Post iznad.Informisao sam se.
 
Ако већ има искључење за ледине и гагарина мало пре кружног тока, онда су требали да направе и надвожњак преко самог кружног тока ка Војвођанској да се избегне гужва на самом кружном току. Они који се нису искључили пре кружног вероватно настављају право ка тошином бунару.
 
SANTA-LUĊIJA-ROUNDABOUT.jpg


Може и овако са подвожњаком.
 
Na žalost, teme nema. Za sada deluje da neće biti parcijalnog puštanja. Izgleda da je neko procenio da nema pozitivne propagande u tom slučaju, bar ne u dovoljnoj količini bez sprdanja.

Ako ovo čitaju, (čuj ako :))) , obećavamo da se nećemo sprdati, parcijalno puštanje ka vinogradskoj ovde ustvari ima smisla, a i ne mora taj da se slikuje kraj svakog otvorenog kontejnera...
 
Situacija.
Zaustavi te policija i kaže ti da si napravio prekršaj, ti se uljudno izviniš i kažeš da nisi znao da po zakonu tako mora.
Oni prihvate tvoje objašnjenje i puste te da ideš... jer ne moraš da znaš zakon...
Pa nije baš tako...

Sve je u redu, kolega forumaš Fireman je odmah shvatio da je u afektu napravio grešku u komentaru.
 
Da jos dodam da bi pre silaska ispod kruznog toka stajao Sapicev znak za potop.
Mislim da ce kada puste muceni prilljucak i kada krene kolaps da stave znak "izbegavajte za vreme guzve", i eto resen problem.
To je ta doktorska skola, tako su "resili" problem djubreta nesto vise na okretnici u nedeljka gvozdenovica

Gde vidis rupu ti tablu posadi
 
Na žalost, teme nema. Za sada deluje da neće biti parcijalnog puštanja. Izgleda da je neko procenio da nema pozitivne propagande u tom slučaju, bar ne u dovoljnoj količini bez sprdanja.

Ako ovo čitaju, (čuj ako :))) , obećavamo da se nećemo sprdati, parcijalno puštanje ka vinogradskoj ovde ustvari ima smisla, a i ne mora taj da se slikuje kraj svakog otvorenog kontejnera...
Никаквог парцијалног пуштања саобраћаја на овој градској магистралној саобраћајници неће бити.
 
Da, mislim da je to već vidljivo. Takođe, mislim da je sve u svemu (bez želje da se vraćam na razloge za i protiv), to ipak greška. Da bi korist od nove saobraćajnice bila veća od haosa koji bi pristup kroz patrljak vinogradske verovatno doneo. Ovako, imamo potpuno izgrađenu vezu koja će sada stajati 3-6 meseci. Ili duže. Situacija ista kao na autokomandi, samo na mnogo višem nivou.
 
Da su prvo uradili kružni tok o odmah krenuli sa rušenjem ne bismo došli u situaciju da imamo skoro sve gotovo i neupotrebljivo.

Da je tako rađeno, barem bi bilo neke koristi od parcijalnih radova,

Slično kao i Bulevar Patrijarha Pavla - radovi su morali da krenu od Mosta na Adi, a ne od sredine.
 
SANTA-LUĊIJA-ROUNDABOUT.jpg


Може и овако са подвожњаком.

Apsolutno ne mogu da verujem da smo 2004 bili u stanju da završimo dva denivelisana kružna toka kod arene i to pod tekućim saobraćajem naprometnijeg auto puta u zemlji a danas nismo sposobni usred ničega da napravimo ni kružni tok u nivou. Čak ni to, ekipa nije sposobna da postavi ni kršteni putokaz.

Kolko se sećam, petlje kod arene su završili baš ekspresno za nešto više od godinu dana, možda 14/15 meseci max mislim.
 
Da su prvo uradili kružni tok o odmah krenuli sa rušenjem ne bismo došli u situaciju da imamo skoro sve gotovo i neupotrebljivo.

Da je tako rađeno, barem bi bilo neke koristi od parcijalnih radova,

Slično kao i Bulevar Patrijarha Pavla - radovi su morali da krenu od Mosta na Adi, a ne od sredine.​
Po nekom njihovom suludom pravilu, uvek kreću od sredine, kako bi se što ravnomernije odradio projekat i kako bi se što manje trpelo. To je otprilike ta neka definicija. A u realnosti se pokazalo da to nije dobro rešenje u svakoj situaciji.​
 
Apsolutno ne mogu da verujem da smo 2004 bili u stanju da završimo dva denivelisana kružna toka kod arene i to pod tekućim saobraćajem naprometnijeg auto puta u zemlji a danas nismo sposobni usred ničega da napravimo ni kružni tok u nivou. Čak ni to, ekipa nije sposobna da postavi ni kršteni putokaz.

Kolko se sećam, petlje kod arene su završili baš ekspresno za nešto više od godinu dana, možda 14/15 meseci max mislim.
Pod a) malo bolje planiranje i malo veća stručnost i pod b) manja ugradnja i bahatost.
 
Danas mi đavo nije dao mira, pa sam otišao da proverim u kom je stanju nova magistrala, kao i da probam (zamolim) da me puste da se provozam.

Magistrala je potpuno završena, od skretanja za Vinogradsku, do samog ulivanja u A2. Nije bilo nikog (ni radnika, ni obezbeđenja), pa sam mogao i da je testiram:





Od tačke uključenja u Vinogradsku do samog ulivanja u A2 ostalo je posla možda za par dana... možda čak ni toliko. Nezavršeno je ostalo:

1. Na nekoliko mesta asfaltiranje oko tehničkih kućica (trafo?) pored puta
2. Na poslednjem nadvožnjaku pre petlje Surčin češljevi preko jedne diletacije
3. Iscrtavanje belih linija od petlje Surčin do ulivanja u A2

Druga i treća veza ka Vinogradskoj (dakle obe preostale veze između prvog uključenja iz Vinogradske i petlje Surčin) nisu ni trasirane. To će očigledno ko zna kada.

Asfalt je odličan, potpuno ravan i daje utisak kvaliteta. Bar je to moj laički doživljaj. Nije bilo bukvalno nikoga, tj. bilo je nekoliko " privatnih preduzimača" :D za koje mi je delovalo da marišu kablove. Prve sam oterao, jer je bilo vidljivo šta upravo rade. Druge dve ekipe su se šetkale, nisam imao direknog osnova da im drobim, pa sam samo produžio, no ne bi me iznenadilo da izvođač zategne manjak instalacija duž trase...

Sve u svemu veoma malo posla i ovo bi u postojećem obliku moglo da bude funkcionalno u roku od 3 dana. ŠTETA...

Uzgred, saobraćajnica od petlje Surčin do savskog nasipa je potpuno ruinirana kamionima sa gradilišta mosta Ostružnica na obilaznici:



Mrzelo me je da stajem i slikam non stop, ali ima deonica i sa po 50-70m potpuno bez asfalta. Više njih. Teško da će izvođač sanirati ovaj put, šteta je vrlo velika. Put i ranije nije bio sjajan, ali je bio daleko od ovog stanja.
 
Poslednja izmena:
Evo još jednog lepog doprinosa forumu...Hvala @sev

A što se tiče tih likova mislim da im kablovi nisu prioritet jer već neko duže vreme ide aluminijum umesto bakra.Te trafostanice su im egzotičnije i mislim da nije pametno ostaviti to gradilište bez nadzora!!!
Sledeće što mi pada na pamet je organizovanje trka na toj deonici a najgore od svega bi bila neka crna hronika sa još neotvorene deonice i naknadne pameti medija koji tako nešto i čekaju jer me smeju da postave pitanja pre nego što se nešto desi.
 
Vrh