Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

I par slika uz miris svezeg asfalta, po prvi put na samoj trasi.

P.s ovo ulivanje iz Vinogradske je jako usko, tu je trebalo isto manji kruzni tok.

Utisak je da za nedelju dana mogu da pusti sve do tog ulivanja.
Pogledajte prilog 150988Pogledajte prilog 150989Pogledajte prilog 150992
Nije mi bas najjasnije cemu ovde znak Ledine, slozicu se da i Vinogradska na neki nacin spada pod naselje Ledine. Ali ipak svi smatramo pre svega to naselje gore sa leve i desne strane Surcinske ulice. Sto znaci da neko ko dolazi autoputem i prati taj znak ce izaci na Vinogradsku i posle desno udariti u slepu ulicu. Naravno ko poznaje snaci ce se pa izaci gore kroz neku malu ulicicu. Ali to svakako nije ozbiljna veza da bi ovde stajao taj znak.
 
Ja zaista ne znam kako da se čovek ne iznervira zbog ove slike. Odlgedam ceo video i vidim da je SVE urađeno do auto-puta i da može sutra da se pusti i onda vidim da ovih 100-200m još nije ni spremno za radove.

spoj sa vojv.jpg
 
Kad pogledam kako će se spojiti autoput na NBg ponovo se setim zašto sam bio za opciju Jurija Gagarina.
Па градиће се и део магистралне саобраћајнице према Јурија Гагарина, мај/јуни следеће године.
 
Па градиће се и део магистралне саобраћајнице према Јурија Гагарина, мај/јуни следеће године.
Problem je u tome što to neće biti glavni smer, imaće samo dve trake po smeru što će ljude navoditi da idu preko Vojvođanske koja će iz nekog razloga biti glavni smer i tako će pretrpati već pretrpanu Vojvođansku, Zemunsku i Tošin Bunar kroz koje se tokom špica prolazi mic po mic.
 
Neće nikoga odvratiti to parče u 4 trake, a Jurija Gagarina je inače (znatno) opterećenija u špicu od Vojvođanske... Tošinog bunara.
Jeste opterećenija ali brže se prolazi jer taj potez ima usklađene semafore, dok ovaj nema i tu nastaju gužve i van špica.
 
наравно да је требало ставити кружни ток. само што је то велика наука за наше саобраћајне инжењере. отприлике у рангу нормалног програмирања семафора и нуклеране фисије

Mislim da se odustalo od kruznog toka jer je za saobracajnicu 3+3 potreban bas veliki precnik, da ne bi dolazilo do tangentih putanja. Kad se saberu i pesacke i biciklisticke staze morala bi da se radi dodatna eksproprijacija.
 
U tom delu nije saobracajnica 3+3 a nece biti ni bici staze, bici staza se zavrsava sa raskrsnicom gde se desno odvaja put za Jurija Gagarina, ako pogledas snimak gde je ta raskrscnica videces da se put suzava i da je trotoar kraci i da nema mesta za bici stazu, cak mislim i da je taj trotoar vise onako za slucaj nekog udesa ili tako nesto posto ne verujem da ce biti pesacki prelaz na toj raskrsnici gde se desno odvaja za Jurija Gagarina.
 
Problem je u tome što to neće biti glavni smer, imaće samo dve trake po smeru što će ljude navoditi da idu preko Vojvođanske koja će iz nekog razloga biti glavni smer i tako će pretrpati već pretrpanu Vojvođansku, Zemunsku i Tošin Bunar kroz koje se tokom špica prolazi mic po mic.
Није битно што није главни смер, а наставак Јурија Гагарина ће имати 3+3 траке по смеру, а не 2+2 траке.

раскрсница са јурија гагарина.JPG


Увећан део спајања Градске магистралне саобраћајнице и Јурија Гагарина
јурија гагарина 3+3.JPG
 
Није битно што није главни смер, а наставак Јурија Гагарина ће имати 3+3 траке по смеру, а не 2+2 траке.

Pogledajte prilog 151268

Увећан део спајања Градске магистралне саобраћајнице и Јурија Гагарина
Pogledajte prilog 151269
Moja greška onda, bio sam ubeđen da sam pročitao negde da će biti 2+2
 
Za spajanje sa pravcem ka Gagarina je trebalo uraditi denivelisanu petlju a ne semafore, nema potrebe da se saobraćaj tu usporava nepotrebno.
Ljudi koji sve ovo rade ne čitaju ovaj podforum? Je l nama Kinezi izvode i planove?

Nebitno u svakom slučaju. Evo insajderskih informacija za Aerodromski put ili šta već - Ana Karenjina - magistrala najnovijih.
Biće Ana Karenjina od raskrsnice za aerodrom. Ruši se nelegalno izgrađen mafijaševa zgrada Čume neki, njegovi naslednici iz surcinskog klana - na početku Ane Karenjina i on time pere novac, isto kao i mafijaš koji je vlasnik placa praznog u Cara Dušana, vlasnik Tuttto svega i svačega. SNS kadar sledeći dobro obezbeđen, a sledeća je neka domaćinska kuća veliki plac, ali poštena siromašna, i iza je suštinski plac na kom niko ne živi, pa dole veliki plac gde žive ljudi pošteni domaćinski, i Vinogradska ide onda. Verovatno ce biti vijadukt. Pogledajte na Geosrbija. Bas me interesuje da li je Čume izveo fake prodaju trik stanarima, jer ionako iza te zgrade u pravcu Surčina planirana je železnica transportna podzemna?
Dakle, ko o čemu, svi mi o tome da građevinska mafija vodi ovu državu, a ona samo pere novac od droge kao što je i napisano skoro. Srbija Peru.
Ko zna, ne odgovaram za informacije, samo čuo to kao najnovije informacije. E da, nece rušiti Tutto zgradu, nego ce napraviti preko prvog praznog placa sa beogradske strane Ane Karenjine gore samo vezu koja ce prolaziti preko te njive gde je trebalo ova poveznica da prolazi prvobitno.

Kakva smo mi banana! Koliko ovaca ovde ima, a koliko uhlebljenih? Užasno.
 
Mislim da se odustalo od kruznog toka jer je za saobracajnicu 3+3 potreban bas veliki precnik, da ne bi dolazilo do tangentih putanja. Kad se saberu i pesacke i biciklisticke staze morala bi da se radi dodatna eksproprijacija.

то су само изговри да се не уради

Za spajanje sa pravcem ka Gagarina je trebalo uraditi denivelisanu petlju a ne semafore, nema potrebe da se saobraćaj tu usporava nepotrebno.

или кружни ток
 
Не ваља ту кружни ток; са семафорима све три траке могу да буду за главни правац (а овде другог правца осим главног, практично, нема). Знатно би опао капацитет са кружним током.

Није кружни ток свемоћан.
 
Ljudi koji sve ovo rade ne čitaju ovaj podforum? Je l nama Kinezi izvode i planove?

Nebitno u svakom slučaju. Evo insajderskih informacija za Aerodromski put ili šta već - Ana Karenjina - magistrala najnovijih.
Biće Ana Karenjina od raskrsnice za aerodrom. Ruši se nelegalno izgrađen mafijaševa zgrada Čume neki, njegovi naslednici iz surcinskog klana - na početku Ane Karenjina i on time pere novac, isto kao i mafijaš koji je vlasnik placa praznog u Cara Dušana, vlasnik Tuttto svega i svačega. SNS kadar sledeći dobro obezbeđen, a sledeća je neka domaćinska kuća veliki plac, ali poštena siromašna, i iza je suštinski plac na kom niko ne živi, pa dole veliki plac gde žive ljudi pošteni domaćinski, i Vinogradska ide onda. Verovatno ce biti vijadukt. Pogledajte na Geosrbija. Bas me interesuje da li je Čume izveo fake prodaju trik stanarima, jer ionako iza te zgrade u pravcu Surčina planirana je železnica transportna podzemna?
Dakle, ko o čemu, svi mi o tome da građevinska mafija vodi ovu državu, a ona samo pere novac od droge kao što je i napisano skoro. Srbija Peru.
Ko zna, ne odgovaram za informacije, samo čuo to kao najnovije informacije. E da, nece rušiti Tutto zgradu, nego ce napraviti preko prvog praznog placa sa beogradske strane Ane Karenjine gore samo vezu koja ce prolaziti preko te njive gde je trebalo ova poveznica da prolazi prvobitno.

Kakva smo mi banana! Koliko ovaca ovde ima, a koliko uhlebljenih? Užasno.
Je l neko upoznat sa ovim?
Ko pravi te soabraćajne planove oko tog projekta?

Navodno je to u razmišljanju, ali Boga mi, nije, nego fakat. Ana Karenjina je rupa glasača lojalnih, sad su izgradili i fasade. A gore na onoj njivi kako stoji po planu, ljudi grade kuću i završavaju fasadu. Šta se ovde dešava, je l stvarno nema nikog za info, čak i u privatnim porukama?

Znam da zvanično ovo nije deo projekta Surčin-Novi Beograd, ali se tiče, mnogo, mnogo, mnogo ljudi. Jer ima tu i tri kuće još. Sta ce biti sa nama pored ako se ovo ostvari? Da nam autoput ide pored ... kuce?

Zaista molim za info u DM, neću proslediti na Beobuild ako je to problem.
 
Ne mogu da nadjem post ko mi je rekao da moze da se "otkljuca" deo za snimanje oko aerodroma al ovim putem mu se zahvaljujem :)


Pozdrav, snimak je stvarno fantastican, slika ide bas glatko bez ikakvog cimanja, imam par pitanja u vezi drona, jer sam skoro uzeo dron pa mi je sve to novo... da li pravis misije leta i ako je odgovor da koju brzinu i visinu stavljas i koji softver koristis?
I ako moze jos par nekih smernica u vezi zabrana leta gde sme gde ne sme, koliko sam citao dron koji je manji od 250gr ne treba nikakva dozvola i da li to vazi za nenaseljena podrucja ili kako vec, ako moze neko da napise ili preusmeri na link gde mogu te stvari detaljnije da pogledam i neke mape gde sme gde ne sme :) Hvala :)
 
Vrh