Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Imam dva pitanja: za petlju"Surčin"... jel se s te petlje dolazi u centar naselja Surčin...? i gde se stiže kad se budemo isključivali na drugoj petlji...

Da, jedan smer odvešće te (pored pijace) u sam centar Surčina, a drugi na savski nasip... tamo blizu "vikendica".
 
Ljudi spominju li se ukljucenja 2 i 3 iz Vinogradske i da li se zna gde su uopste?
I gde ce tacno biti racvanje za buduci krak ka JG
Posto nema nikakvog iskljucenja za sada
 
Krak ka Jurija Gagarina ide pored Starog Ognjišta između blokova 71 i 72 i ide ka šumi ka Kineskom trznom centru koji će biti gotov na jesen sledeće godine u prvoj fazi. Niko ne zna kada će se asvaltirati taj krak ali nekako je logično kada počne ozbiljno da se gradi Kineski tržni centar.
 
Провозао сам данас бицикл од крака из Виноградске до Галовице. На путу се тачно види где иду везе са Виноградском и продужетак Јурија Гагарина по томе што фали разделно острво а тротоари се прекидају и престаје заштитна ограда. Ни једна од тих веза се тренутно не ради.
Само прва веза са Виноградском коју су данас асфалтирали. Такође сам снимио ту вожњу ал због лошег подешавања је видео ужасан.
 
Kolko je nebitan videće se po puštanju kolka će gužva biti na semaforu za skretanje levo uključenje u J. Gagarina. Ako u dnevnoj polovini dana 7-21h priliv bude 1000 vozila/sat, i raspored priliva bude 60% dalje Vojvođanskom, 5% ka Ledinama i 35% u Gagarina, onda je to oko dodatnih 300 vozila/sat na semaforu za skretanje levo, što verovatno zajedno sa sadašnjim prometom, i time da se sada za skreranje levo čeka da prvo prođu oni iz suprotnog smera pravo, pa kolko vremena ostane zelelenog za skretanje levo, znači da jedan zeleni talas neće moći propusti nakupljeni saobraćaj pa će se izgubiti par minuta na semaforu. S druge strane da je krak Gagarina završen, bile bi na raspolaganju 3 trake pravo bez čekanja kao sada uslovno za levo, pa ne bi bilo čepa u tom delu. Povećani čep bi se mogao očekivati na autoputu kroz grad i uključenju za Gazelu gde bi recimo 30% onih koji uđu autoputem u NBg nastavilo preko Save. Jer za pola stanovnika preko Save (Stari Grad, Vračar, Palilula, Zvezdara, deo Voždovca) ovaj pravac je najkraći za uključenje na ovaj autoput pa će ga oni koristiti nema sumnje. Jer ono vreme koje bi on potrošio od silaska sa petlje Surčin do prelaska Ostružničkog mosta, on bi za to vreme već bio u NBgu, a naravno da mu je to bliže od petlje Ostružnica i dalje ka Sajmu kada ta dva pravca uporedi, a celom Obilaznicom je dosta duže (sem za delove Čukarice i Rakovice), što znači da će 80% ukupnog priliva sa ovog autoputa u grad ići na Vojvođansku i Gagarina.
 
Kolko je nebitan videće se po puštanju kolka će gužva biti na semaforu za skretanje levo uključenje u J. Gagarina. Ako u dnevnoj polovini dana 7-21h priliv bude 1000 vozila/sat, i raspored priliva bude 60% dalje Vojvođanskom, 5% ka Ledinama i 35% u Gagarina, onda je to oko dodatnih 300 vozila/sat na semaforu za skretanje levo, što verovatno zajedno sa sadašnjim prometom, i time da se sada za skreranje levo čeka da prvo prođu oni iz suprotnog smera pravo, pa kolko vremena ostane zelelenog za skretanje levo, znači da jedan zeleni talas neće moći propusti nakupljeni saobraćaj pa će se izgubiti par minuta na semaforu. S druge strane da je krak Gagarina završen, bile bi na raspolaganju 3 trake pravo bez čekanja kao sada uslovno za levo, pa ne bi bilo čepa u tom delu. Povećani čep bi se mogao očekivati na autoputu i uključenju za Gazelu gde bi recimo 30% onih koji uđu autoputem u NBg nastavilo preko Save. Jer za pola stanovnika preko Save (Stari Grad, Vračar, Palilula, Zvezdara, deo Voždovca) ovaj pravac je najkraći za uključenje na ovaj autoput pa će ga oni koristiti nema sumnje. Jer ono vreme koje bi on potrošio od silaska sa petlje Surčin do prelaska Ostružničkog mosta, on bi za to vreme već bio u NBgu, a naravno da mu je to bliže od petlje Ostružnica i dalje ka Sajmu kada ta dva pravca uporedi, a celom Obilaznicom je dosta duže (sem za delove Čukarice i Rakovice). Što znači da će 80% priliva ovog autoputa u grad ići u Vojvođansku i Gagarina, pa uključenje u Gagarina nije nimalo nevažno.
 
Tako mi je nebitan taj krak,ako mogu doci do okretnice kod lidla,to mi je dovoljno.500 metara gore-dole nista mi ne znaci.
Није и не може бити небитан . Ако је тако у пројекту ,мора да се тако и уради и то у одређеном року.
 
Potpuno je neobjašnjivo da krak ka JG nije primarno ciljan pri izgradnji. Objašnjenje sa kafanom+perionicom mi je ipak potpuno neverovatno, sitna je to riba.

Pre se kladim na staru dobru inerciju i reaktivnu narav naše birokratije.

Imajući u vidu izazove u Vinogradskoj, krak ka JG je bio prirodna strategija.

Još jedna u nizu svinjarija u ovom projektu, i da, biram reči...
 
Kolko je nebitan videće se po puštanju kolka će gužva biti na semaforu za skretanje levo uključenje u J. Gagarina. Ako u dnevnoj polovini dana 7-21h priliv bude 1000 vozila/sat, i raspored priliva bude 60% dalje Vojvođanskom, 5% ka Ledinama i 35% u Gagarina, onda je to oko dodatnih 300 vozila/sat na semaforu za skretanje levo, što verovatno zajedno sa sadašnjim prometom, i time da se sada za skreranje levo čeka da prvo prođu oni iz suprotnog smera pravo, pa kolko vremena ostane zelelenog za skretanje levo, znači da jedan zeleni talas neće moći propusti nakupljeni saobraćaj pa će se izgubiti par minuta na semaforu. S druge strane da je krak Gagarina završen, bile bi na raspolaganju 3 trake pravo bez čekanja kao sada uslovno za levo, pa ne bi bilo čepa u tom delu. Povećani čep bi se mogao očekivati na autoputu i uključenju za Gazelu gde bi recimo 30% onih koji uđu autoputem u NBg nastavilo preko Save. Jer za pola stanovnika preko Save (Stari Grad, Vračar, Palilula, Zvezdara, deo Voždovca) ovaj pravac je najkraći za uključenje na ovaj autoput pa će ga oni koristiti nema sumnje. Jer ono vreme koje bi on potrošio od silaska sa petlje Surčin do prelaska Ostružničkog mosta, on bi za to vreme već bio u NBgu, a naravno da mu je to bliže od petlje Ostružnica i dalje ka Sajmu kada ta dva pravca uporedi, a celom Obilaznicom je dosta duže (sem za delove Čukarice i Rakovice). Što znači da će 80% priliva ovog autoputa u grad ići u Vojvođansku i Gagarina, pa uključenje u Gagarina nije nimalo nevažno.
A gde ce ovi ljudi kad udju u Vojvodjansku? U Zemunsku? Pa vec danas kad je spic je problematicno ici ukljucenje iz Vojvodjanske u Zemunsku.
 
Неко рационалније планирање би ову магистралу повезало са Јапанском/Европском, па кроз бивши ИМТ спојили са Ђорђа Станојевића и даље Шпанских бораца, па ко хоће може лако да бира куда ка свим мостовима преко Саве - УМП, аутопут, Пупинов булевар, све је у наставку.
Нажалост онај накарадни блок је то онемогућио са пет лоше позиционираних зграда.
 
Za ovo nisi sasvim u pravu. Evropska/Japanska nemaju tranzitni potencijal, više su građene kao unutrašnje razvodne magistrale, koje interno povezuje 6x blokove. Recimo da su parking mesta u njima rešiva potezom pera (kako su i uvedena), ali ostaju dva dečija parka, više marketa itd u zoni između ovih ulica, više internih poprečnih uključenja (bar 10-15!), što ih svakako čini vrlo lošim rešenjem za brz tranzit. JG, kao tranzitni bulevar od koga je gradnja dovoljno udaljena, uz neophodne denivelacije na jedno 5-6 mesta (ukrštanje sa Gandijevom, Oml. brigada, Belvil i Buvljak - bar ta 4 su neophodna), plus ispomoć sa Vojvođanskom, to je dovoljno dobro rešenje.

Zvuči skupo? Pa, i ne baš! Tih 4-6 denivelacija sa JG, uz 2-3 denivelacije nove saobraćajnice verujem da ne bi opteretile ceo ovaj projekat sa više od 50% budžeta, a vremenski su, fazno, već mogle da budu urađene bar 2-3.
 
A gde ce ovi ljudi kad udju u Vojvodjansku? U Zemunsku? Pa vec danas kad je spic je problematicno ici ukljucenje iz Vojvodjanske u Zemunsku.
Neće svi u Vojvođansku, možda većina, ali dobar deo će i u Gagarina. Ali ako je pitanje kuda će dalje iz Vojvođanske, onda proporcionalno mislim da će najviše na gradski autoput kod Studentskog grada. Da je bar unutrašnji Magistralni Prsten posle mosta na Adi završen kako je planirano (Topčiderski tunel- Autokomanda- Šumice- Pančevački most) i taj pravac bi uzeo dobar deo prometa, a ovako nezavršen moraće Gazela. A UMP stoji već 5 godina na mrtvoj tački, vlast nije radila ništa na gradskoj putnoj infrastrukturi tako da mogu biti samo veći kolapsi saobraćaja. Ono, za nikakvu platu da blejiš 2-3 sata dnevno do i sa posla jer smisao života je čekati u saobraćaju Beograda
 
Za ovo nisi sasvim u pravu. Evropska/Japanska nemaju tranzitni potencijal, više su građene kao unutrašnje razvodne magistrale, koje interno povezuje 6x blokove. Recimo da su parking mesta u njima rešiva potezom pera (kako su i uvedena), ali ostaju dva dečija parka, više marketa itd u zoni između ovih ulica, više internih poprečnih uključenja (bar 10-15!), što ih svakako čini vrlo lošim rešenjem za brz tranzit. JG, kao tranzitni bulevar od koga je gradnja dovoljno udaljena, uz neophodne denivelacije na jedno 5-6 mesta (ukrštanje sa Gandijevom, Oml. brigada, Belvil i Buvljak - bar ta 4 su neophodna), plus ispomoć sa Vojvođanskom, to je dovoljno dobro rešenje.

Zvuči skupo? Pa, i ne baš! Tih 4-6 denivelacija sa JG, uz 2-3 denivelacije nove saobraćajnice verujem da ne bi opteretile ceo ovaj projekat sa više od 50% budžeta, a vremenski su, fazno, već mogle da budu urađene bar 2-3.
Истина, настале су ка међублоковске саобраћајнице, али опет имају и потенцијал да прерасту у булевар и да се споје са Ђорђа Станојевића у коридор који је Новом Београду неопходан, са корисним везама. Наравно од свега тога нема ништа због насеља Милева Марић.
Слажем се да ЈГ треба денивелисати у спорним раскрсницама.
 
Obzirom da ce (kako neko napisa ranije) u martu biti sudski epilog za neke od kuca na trasi prema Vojvodjanskoj, a za pravac prema JG treba nekoliko meseci posla, ili ce pustiti parcijalno ili cekamo leto.
 
Ako te polusrušene objekte što pre totalno ne sruše do proleća (do odluke suda) će ti objekti dobiti nove stanare.
 
Novo stanje na dan 21.12.2022.

Par slika odozgo od zgrada.
IMG_20221221_115349.jpg
IMG_20221221_115416.jpg
IMG_20221221_115421.jpg
IMG_20221221_115517.jpg
 
Vrh