Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Hvala, nepravim nikakvu misiju leta mada sam gledao da uzmem neki app sa tim al nikako da stignem to da testiram, za sad ja upravljam, ne znam koji dron imas, ja imam onaj DJI Mini 2, kad snimam koristim cinema mode tj 5,6km/h brzina, visinu sve zavisi od kablova :) obicno nekih 30tak metara pa dizem i spustam po potrebi, a posle za obradu snimka koristim FinalCutPro.

Na Dji aplikaciji ima vec ucrtano gde sme da se leti gde ne (sad nadjoh da imaju i na netu istu stvar https://www.dji.com/flysafe/geo-map), nemam neku dodatnu aplikaciju ili web gde moze da se vidi gde je dozvoljeno a gde ne, za plavu zonu koje su oko aerodroma mora da se trazi licenca preko sajta http://fly-safe.dji.com tu ima par koraka, stvarno je lako i automatski ti stigne da ti je odobreno i upustvo kako da importujes licencu na dron, a unutar te plave zone ima i crvenu zonu za koju mislim da treba neka dodatna dozvola od nase vazduhoplovstva.
Posto je tezak 249gr vozim ga svuda :)
Oko letenja i kako napraviti snimke, tu sam najvise naucio gledajuci na youtube tutoriale, ima ih bezbroj gde dosta pokazuju od podesavanja do kako upravljati i ...
 
Je l neko upoznat sa ovim?
Ko pravi te soabraćajne planove oko tog projekta?

Navodno je to u razmišljanju, ali Boga mi, nije, nego fakat. Ana Karenjina je rupa glasača lojalnih, sad su izgradili i fasade. A gore na onoj njivi kako stoji po planu, ljudi grade kuću i završavaju fasadu. Šta se ovde dešava, je l stvarno nema nikog za info, čak i u privatnim porukama?

Znam da zvanično ovo nije deo projekta Surčin-Novi Beograd, ali se tiče, mnogo, mnogo, mnogo ljudi. Jer ima tu i tri kuće još. Sta ce biti sa nama pored ako se ovo ostvari? Da nam autoput ide pored ... kuce?

Zaista molim za info u DM, neću proslediti na Beobuild ako je to problem.
Jedino što se može videti iz projekta jeste da je isključenje na 400m pre mosta preko Galovice. To je otprilike ovde.
EB710FE7-EBEB-478D-85DF-8CA945E390F6.jpeg
Koliko se sećam crteža, posle isključenja ide blaga krivina ka Surčinu ali ne znam gde se kasnije uključuje u Vinogradsku. Nekako mi je logičnije da ide na 5. oktobra, ali opet i tamo je usko, posebno kod drvolux-a.
 
Poslednja izmena:
Ono što je meni tu čudno-glupo:
1) Kada se ne očekuje obim saobraćaja, šta ćemu više od 3+3 trake? To je od petlje u Surčinu do prve raskrsnice kod Blokova veći kapacitet nego Jurija Gararina i Vojvođanska zejedno. Nije li bolje bilo ostaviti zaustavnu kako bi se dobio kvalitet?
2) Čemu dve petlje u Sutčinu kada je mogla jedna? Mnogo logičnije bi bilo da je tu jedna, a da su sredstva sačuvana za petlju Jakovo.
3) Kašnjenje za vezu kod Blokova.
 
Jedino što se može videti iz projekta jeste da je isključenje na 400m pre mosta preko Galovice. To je otprilike ovde.
Pogledajte prilog 151369
Koliko se sećam crteža, posle isključenja ide blaga krivina ka Surčinu ali ne znam gde se kasnije uključuje u Vinogradsku. Nekako mi je logičnije da ide na 5. oktobra, ali opet i tamo je usko, posebno kod drvolux-a.
Hvala.
Uhhh, izgleda da je najnovija informacija tacna prema crtežu. Nece rušiti Karenjinu Surduk jer imaju dosta glasača, ali će rusiti zgradu od navodnog prvog mafijaša i on dobiti pare još za to, i isto je sa tim placom i SNS uhlebljenjima. Tako da će to sve ići preko Ane Karenjine - Cara Dušana, kako stvari stoje. Boga mi, kletva najgora za sve njih i porodice i 1000. koleno ako se to desi, jer je prvobitan plan bio da se ide kroz njivu pored Tutto objekta sve i svašta, da se skrene ka (pišem iz perspektive iz Vojvođanske) toj ulici 5 Oktobra i onda da se poveže.

Ali ako je tačka povezivanja tu, oni će ići kako sam opisao. Kletve duhovne za sve donosioce odluka i one koji utiču na njih nisu baš dobra stvar, šteta što sad nemaju mozak da uvide to, nego će osetiti kasnije u skladu sa kletvom. Ukoliko se odluče na tu verziju.

To šta je logično nama i sta je logično njima - je stvar drugačija, jer se oni ne vode kako bi trebalo da bude, nego pranjem novca oko eksproprijacije, kako mafija odluči i pritisne, itd. Da se ne pretvaramo, to je javna tajna u Srbiji.

Meni bi bilo najlogičnije da idu kroz tu njivu pored Tutto sve i svašta, ali da ne skreću na 5. oktobar, nego da naprave vijadukt i o tome se pre dosta pričalo. Čak je i logično da se ide na Anu Karenjinu (ali onda mora da se ruši Tutto sve i svašta objekat), jer u Ani Karenjini moraju da isplate samo jednog nosioca prava korišćenja, dok cela ulica je nelegalno sagrađena, i morali bi da ok, da isplate i Jos dosta njih u toj ulici dole. Ne znam, ma i briga me, kako bude. Neka oni razmišljaju o kletvi.

Vijadukt jeste najbolja opcija da izbegnu eksproprijaciju kod nekih koji su tu dole. Ali ovde ništa transparentno nije, samo ce da uruče koverat o eksproprijaciji jednog dana tim ljudima i to je to bez održavanja javne rasprave, a ako je i bude, proci će batinaski kao i u Novom Sadu nedavno.
Ova država je za evakuaciju, nikada nece biti bolje, znam neke dr sci i sve koji su ostali ovde, i kao nadaju se, ali su povredili, verujte mi da treba da šaljemo sve najbliže uključujući i nas odavde i da ovo ostavimo poturicama koji su na vlasti. A i sledeći ce isto biti poturice. U Srbiji je vazda moda da se bude poturica, imamo još 3 veka da se izlečimo od Turaka i dođemo na nivo Rusa. Jadni mi.
 
@Пантограф Onda je to tragedija od planiranja. Jednom imamo pusto polje da napravimo kršteni prigradski autoput ili motoput, a mi trapamo raskrsnice. Inače, kružni tok na prelazu u gradsku zonu je dobro rešenje za umirenje kretanja, šaltovanje mozga vozača na gradsku vožnju.
 
Јбг, не чини ми се да је трагедија, нису то важне раскрснице и неће узимати много времена њихови сигнали. Сличне путеве сам виђао поприлично, а најближе у Софији Цариградско шосе, мало даље ка периферији, три траке и семафори (и на жалост 50 км/х ограничење, јер семафора има доста), а то је тамо главни правац за Пловдив.

Кружни ток ће бити на улазу у Војвођанску.
 
Poslednja izmena:
da li mozda postoji mogucnost da se pomere barijere i pusti ovaj deo iz vinogradarske jer kruzni tok i ovaj ostatak,ko zna kada ce biti zavrsen,minimum jos 3mes ako ne i vise...bilo bi lepo privremeno ovo pustiti...guzve ce biti ali sta je tu je...bolje nego da stoji celu zimu. @Гага uvek zna nesto provereno...
 
Вероватно да пре марта месеца следеће године нема пуштања никаквог саобраћаја, док се не уради и кружни ток, а има још и да се доста ради. После тога на ред долази део спајања са Јурија Гагарина, а вероватно да ће се истовремено радити и петља "Јаково". За сад је тако.
Најжалије од свега ми је то што извођач радова и главни инжењер ову градску магистралну саобраћајницу назива ауто-пут!
 
Ne kapiram zašto ne sačekaju da završe sve radove pa tek na kraju udare završni sloj, ovako su ga isfugovali blatom i tu više nema pranja uđe u pore i asfalt ostane prljav
 
Ne znam dal su udarili cev ili hye još jedan podzemni izvor al od jutros teče voda od kružnog toka u ovu rubu što su iskopali.
 
Vrh