Ovaj put će primiti samo deo saobraćaja koji dolazi/odlazi iz Beograda, deo će nastaviti da koristi autoput.
Neko ko živi/radi, na primer, kod starog Merkatora, Tošin Bunar, Zemun... Sava centar...kada izlazi iz grada ili se vraća, teško da će da ide na Tošin bunar/Zemunsku/Vojvođansku ili Jurija Gagarina pa na obilaznicu preko nove ulice... ići će na autoput, kao i do sada: Bežanijska kosa, Tošin bunar, Omladinskih brigada, Arena, Sava centar......
Samo, autoput će biti rasterećen kada se obilaznica završi u punom profilu, i tada će ga najpre koristiti koji koji gravitiraju delovima grada kroz koji on prolazi... isto tako će novu saobraćajnicu najviše koristiti oni koji žive ili rade u njenoj okolini... mi iz blokova ćemo da budemo upravo ti koji će generisati taj dodatni saobraćaj, umesto da ga genrišemo negde drugde, kao danas.
Bog sveti zna koliko sam ja ovde kritikovao razne ideje i projekte.... ali ovde može da se priča o trasi, pravnim i tehničkim detaljima, o vezi sa bočnim ulicama i sa putem za aerodrom, da li će međugradski autobusi da tuda prolaze na putu do nove autobuske stanice (ili neće?), ali bar ja lično ne vidim išta sporno da ovde postoji još jedna veza grada sa obilaznicom.