Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Malo slika sa početne tačke nove veze između kružnog toka i Miloša Velikog.Ovo je slika sa početka Vinogradske,kroz ovo šiblje pored zgrada će počinjati nova saobraćajnica(kuće su odavno useljene sekundarcima,eksproprijacija je završena)

Na mestu ovog starog puta,koji je sada van Vinogradske će biti budući novi kružni tok.

I ove kuće(Vinogradska 2,4 i 6) se ruše,isto su otplaćene a sada naseljene sekundarcima.

Pogled na te kuće sa strane,uzbrdo pogled na čuveni surduk ka Grand kafi.Koliko sam razumeo Gagin post,proširenje na 3+3 u okviru radova na kružnom toku će biti do ovog sada vidljivog proširenja a onda levak i na staru trasu 1+1.

Zbog sklonosti ka lepom nisam mogao da ne zabeležim ovu umetničku instalaciju preko puta ovih udžerica koje će se rušiti.

Još jedan pogled na tzv.Surduk buduću ulicu Srđana Aleksića.Gore iza crvenog auta na slici,sadašnja ulica skreće u levo a kada se bude uradila kao 3+3 produžavaće pravo ka T6.

Pogled na sadašnj(mali) kružni tok

I pogled sa početka Vinogradske ka istom kružnom toku
 
Sa dodatkom da bi trebalo da se ruši i kuća prekoputa udžerica (sa divnom umetničkom instalacijom), iliti za lokalce poznata kuća Maksimovih. Za sada je ta ekspropriacija stopirana, jer država nudi sulude uslove (samo delić kuće tj. kocku na uglu kuće kao da je od lego kockica, put ispod prozora, do toga da im nude da otkupe kuću u bescenje jer je jelte stara). Tako da, videćemo šta će biti sa pravcom ka Ledinama, svakako željno iščekujemo da neko od nadležnih saopšti kako će izgledati dinamika radova, i koliko će dugo Vinogradska biti odsečena od sveta.
 
Društvo, da li sam dobro razumeo iz prethodnih postova da se "surduk" 3+3 sada neće raditi?

Sent from my M2012K11AG using Tapatalk
 
 
Pa opet ce dosta njih kao i do sada preko jurija gagarina, pa ivana ribara do vojvodjanske. Niko tu nece profitirati svi su na gubitku.
 
Da li ovo znaci da ce dok traju radovi prilaz iz pravca vojvodjanske ka surcinskoj biti onemogucen. To znaci da ce dok traju radovi u surcinsku ulicu biti moguce uci samo iz nedeljka gvozdenovica. Jedini spas bi bio i logicno resenje da urade barem grcku sada pre nego sto zatvore dole prilaz iz blokova. U suprotnom bice haos na tom delu bezanijske kose.
 
Društvo, da li sam dobro razumeo iz prethodnih postova da se "surduk" 3+3 sada neće raditi?

Sent from my M2012K11AG using Tapatalk
Добро си разумео.
Да поновим из моје претходне поруке, прво ће се изградити магистрална саобраћајница Нови Београд-Сурчин, па Грчка улица, па онда Т6 до Грчке, па тек онда улица Срђана Алексића од Грчке до Војвођанске.
 
... i posle svega toga, možda, JG krak magistrale NBGD-Surčin. Ako je Gagin redosled tačan, to je red veličina 10-15 god
 
Na žalost, tako i meni zvuči. Neverovatno, imajući u vidu tovar našeg novca koji se u krak ulaže.

Ubiše nas privremena i polu rešenja!
 
Nece nazalost neka epska kisa da padne pa da se sve ono odroni, pa neka razmisljaju sta im se vise isplati da rade.
 
Malo slika sa početne tačke nove veze između kružnog toka i Miloša Velikog.

Pogled na te kuće sa strane,uzbrdo pogled na čuveni surduk ka Grand kafi. Koliko sam razumeo Gagin post,proširenje na 3+3 u okviru radova na kružnom toku će biti do ovog sada vidljivog proširenja a onda levak i na staru trasu 1+1.


Još jedan pogled na tzv.Surduk buduću ulicu Srđana Aleksića.Gore iza crvenog auta na slici,sadašnja ulica skreće u levo a kada se bude uradila kao 3+3 produžavaće pravo ka T6.
Управо тако @Тиквице. Ту где се на твојој слици види тај ткз. левак ту ће почиње сужење Сурчинске улице на 1+1,
 
Данас-27.03.2022. године је објављен „Јавни увид у Нацрт ПДР блока северно од Виноградске улице“. То је простор који обухвата део северног блока од Виноградске улице, Сурчинске улице и лесног одсека. Све имате овде: https://www.beograd.rs/cir/gradski-oglasi-konkursi-i-tenderi/1793542-javni-uvid-u-nacrt-pdr-bloka-severno-od-vinogradske-ulice---novi-beograd/

С обзиром да је предвиђено изградњом магистралне саобраћајнице Сурчин-Нови Београд да део Виноградске улице, а који је испред кружног тока, се заврши као слепи део, планирано је да се изгради једна саобраћајница која ће повезивати магистралну саобраћајницу Сурчин-Нови Београд тј. Виноградску улицу са садашњом Сурчинском улицом. То ће бити саобраћајница Нова 2.

Ево ортофото који сам урадио, најбоље како сам могао;), куда ће ићи та саобраћајница Нова 2 и неколико цртежа планиране намене са увећаним деловима тог цртежа, где треба да се из Виноградске улице излази на садашњу Сурчинску улицу.

опис из текста.JPG
ортофото плана.JPG


Ово је цртеж постојеће намене
постојећа намена.JPG


Ово су цртежи планиране намене
планирана намена.JPG

увећано_планирана намена1.JPG

увећано_планирана намена2.JPG

увећано_планирана намена3.JPG

:sesir:
 
Чему сад ова улица? Надам се да неће бити левог скретања из Срђана Алексића/данашње Сурчинске у сурдуку.
 
Prvi put čujem za ovo, i moram reći da sam neprijatno iznenadjen, s obzirom da bi ta ulica prošla kroz deo mog placa. Takodje nas kao vlasnike niko nije kontaktirao, niti smo obavešteni, tako da nisam siguran za kada je planirana ta uličica koja je potpuno besmislena. Svakako se nadam da neće ni pokušavati da je izgrade.

Takodje, ja koliko sam shvatio, Vinogradska ulica će biti povezana sa Nova 2 ulicom koja počinje negde kod marketa Sunce, dalje niz ulicu. Ono što me buni jeste kako misle da izvedu tu ulicu, s obzirom da na osnovu crteža koji je Gaga postavio, to bi bilo na najstrmijem delu brda.
 
Niko vas neće ni kontaktirati Vinograđanine. To je žalosna istina. Oglasi se javni uvid, Vi i Vaše komšije ste duži "sami sebe" da informišete revnossnim praćenjem grqadskih oglasa i obaveštenja.

Ulica Nova 1 izgleda da počinje tamo gde je ona večita mini-deponija u surduku, i proći će tik ispod najstrmijeg dela brega, koji je na ovom planu osenčen ovom maslinasto-zelenom bojom...

Neće ova gradnja biti sutra, ali izguraće je. Za početak tako što neće dozvoliti legalizaciju obejkata koji su na trasi ulice, i možda 5-10 metara bočno, zavisi kako u tekstu plana bude definisana zona građenja...
 
Niko vas neće ni kontaktirati Vinograđanine. To je žalosna istina. Oglasi se javni uvid, Vi i Vaše komšije ste duži "sami sebe" da informišete revnossnim praćenjem grqadskih oglasa i obaveštenja.

Ulica Nova 1 izgleda da počinje tamo gde je ona večita mini-deponija u surduku, i proći će tik ispod najstrmijeg dela brega, koji je na ovom planu osenčen ovom maslinasto-zelenom bojom...

Neće ova gradnja biti sutra, ali izguraće je. Za početak tako što neće dozvoliti legalizaciju obejkata koji su na trasi ulice, i možda 5-10 metara bočno, zavisi kako u tekstu plana bude definisana zona građenja...
Istina Bežaninac. Videćemo kako će ovo teći, moram prvo da se dobro obavestim i posavetujem sa advokatom. Nepotrebna ulica koja će uništiti kvalitet života stanara, a naravno sa ciljem da se lepo napravi teren kumovskim "investitorima" da sagrade lepe zgradice od 10+ spratova.

Naša država nastavlja da dokazuje da je samo jedan veliki siledžija koji gleda da na svaki način uništi interes sopstvenih građana. Od projekta koji je treba da pomogne u razvoju tog kraja, do projekta koji će biti opšti fijasko. Tužno i bedno.
 
Istina Bežaninac. Videćemo kako će ovo teći, moram prvo da se dobro obavestim i posavetujem sa advokatom. Nepotrebna ulica koja će uništiti kvalitet života stanara, a naravno sa ciljem da se lepo napravi teren kumovskim "investitorima" da sagrade lepe zgradice od 10+ spratova.

Naša država nastavlja da dokazuje da je samo jedan veliki siledžija koji gleda da na svaki način uništi interes sopstvenih građana. Od projekta koji je treba da pomogne u razvoju tog kraja, do projekta koji će biti opšti fijasko. Tužno i bedno.
Zaista mi je zao kada procitam ocekivanja da ce ova magistralna saobracajnica omoguciti razvoj ovog kraja. Pa na koji nacin gospodo?! Mozda samo ukoliko imate njive tu, pa cete ih posle masno prodati i odseliti se u drugi deo grada. Pa ova saobracajnica ce samo zagusiti taj kraj, usmeriti novi saobracaj kroz JG i Vojvodjansku. Napraviti dodatne cepove kroz zemunsku koja je i sada vec katastrofalna, kao i JG kojoj su zutim trakama vec oduzeli trecinu kapaciteta za obicna vozila. Nadam se da ce me vreme demantovati, ali plasim se da ce kolone vozila koje vidjamo na gazeli poceti da vidjamo i u Zemunskoj, Tosinom bunaru i JG. Znam reci cete pa one su vec tu, ali to je nista u odnosu sta nas ceka. Kad se kod nas odluke donose bez ikakvog plana, vec samo prema burazersko ortackim interesima. Napraviti ovu saobracajnicu bez produzetka T6 i prosirivanja ulice od kruznog toka ka ledinama, kao i probijanja ulice kroz IMT je totalna ludost. Pa to i laik kao ja vidim, a kamoli strucnjaci kojima jento posao. Ali ko njih pita. Bitan je nacionalni stadion i parcele oko istoga.
 
Zemunska sto pre da se rasiri na po 3 trake, T6 da se zavrsi i Jurija Gagarina da se regulise sa onim glupim levim skretanjima i prestrojavanja traka za pravo u levo, jer se ocigledno ljudi ne snalaze sa tim. Ako treba neka prosire jos malo, nije da nema mesta. Da se probije bedem ispod pruge, kako se ne bi pravila guzva u Omladiniskih brigada. Svakako bi trebalo da bude primetno rasterecenje auto-puta otvaranjem ove saobracajnice.

I da se razumemo, ja bih svuda zute trake i ogradjene, izdvojene biciklisticke staze (ne nacrtane, jer to ocigledno nista ne znaci) i da se ljudi nauce da mogu biciklom 90% kretanja po gradu da obave. Sirenje ulica nigde nije resilo saobracajne guzve, ali vece su sanse da sns sad izgubi nego to da se desi.
 
Jurija Gagarina može na 4+4, ali još je mnogo važnije da se napravi poneki podvožnjak, ili da se kako drukčije reše leva skretanja. Ali ako im je to previše, onda bar nek prošire na 4+4, kao oko BAS-a. TB- Zemunska, naravno, sve na 3+3 i opet - još važnije je da se nekako poboljša raskrsnica kod Rome.

Da se širi prolaz ispod pruge u OB ne može, to je ozbiljan objekat. Bolje da se nekako probije nasip iz Ho Ši Minove😉
 
Stvarno bi značilo da se Jurija Gagarina proširi na 4+4 i to do raskrsnice sa Gandijevom. Dalje od toga ka Bloku 45 nema potrebe (naravno videćemo kako će biti kad se jednom u budućnosti izgradi krak ka JG). A za ta leve skretanja bi mogli da produže krajnju levu traku i da nju ostave za skretanje, a ostale za pravo. Trenutno su dve za levo, dve za pravo što je po meni em nepotrebno em stvara veliku gužvu kad ljudi krenu da se prestrojavaju u traku za pravo.
 
Mislim da je ispravnije reci da su ljudi bezobrazni nego da se ne snalaze prilikom skretanja za levo u jg. 90 posto njih vrlo dobroo zna nego se prave ludi u principu procI ce. Meni ne moze da prodje makar cela traka iza mene za bila blokirana ne moze da se ubaci. Posebno sam alergican na bahate bilmeze
 
Za početak, semafor u Gandijevoj u popdnevnom špicu može da se ubrza da dodatnom desnom trakom za sretanje desno u Gandijevu... i da prva stvar koja se izgradi na prostoru IMT-a bude usključenje iz Jurija Gagarina u smeru prema Japanskoj/Evropskoj.
 
Za početak, semafor u Gandijevoj u popdnevnom špicu može da se ubrza da dodatnom desnom trakom za sretanje desno u Gandijevu... i
@Реља, како то семафору Гандијевој улици да се убрза за скретање у Гандијеву улицу ? У истој улици да скреће у исту улицу !
 
Vrh