Klasican primitivac.Klasican vatrogasac. Gasi svaki pozitivni komentar da slucajno ne bi proslo nesto na forumu.
Decko je izmedju ostalog rekao laksi izlazak iz grada sta ti prikane nije jasno tu?
Klasican primitivac.Klasican vatrogasac. Gasi svaki pozitivni komentar da slucajno ne bi proslo nesto na forumu.
Decko je izmedju ostalog rekao laksi izlazak iz grada sta ti prikane nije jasno tu?
Koliko bolja veza ce biti to cemo tek videti. Zao mi je sto ovo komentarisu ljudi koji uopste ne poznaju taj deo grada, a jos manje saobracaj kakav je i danas. Slucajnoscu svaki dan tuda prolazim i vracam se i znam kakav ce haos izazvati ova saobrqcajnica i da ce vrlo brzo postati za izbegavanje jer nista u vremenu necete ustedeti.E bas mi ih je zao.A oko 50 hiljada ljudi iz donjeg srema koji dobijaju bolju vezu sa gradom,izbegavaju komplet Surcin i ledine da bi stigli do grada,to nema veze?Vazni su stotinak ljudi koji zive na samom kraju vinogradske?Ma ajde...
Sent from my SM-A405FN using Tapatalk
To je mali deo Vinogradske koji postaje slep, a ljudima koji zive u njemu ce verovatno biti dosta prijatniji zivot nego do sad, iako moraju kolima da prodju 100m vise ili malo duze da ispesace od stanice prevoza, nece im pod nosom vrsljati stalno kamioni i dostavna vozila. Sto se tice ljudi koji imaju radnje i slično, oni ce biti osteceni smanjenim prometom.Чињеница је да Виноградска губи директан излаз на кружни ток и да ће њени становници морати да се укључују на магистралу преко раскрснице највероватније са семафором. Они на крају Виноградске најближем кружном току који постаје слеп у суштини добијају дужи пут до града.
Ja svakodnevno idem od Surcina prema gradu,ponekad i vinogradskom.I dobro poznajem i taj deo a i sire.I znam da mora biti bolje za ljude iz donjeg srema.Sigurno.Ali ne,lakse je sve okrenuti na politiku,popljuvati sve po malo,spomenuti veliki kapital i privatne dzepove,a ne shvatiti poentu cemu sluze putevi,i kome sluze.Koliko bolja veza ce biti to cemo tek videti. Zao mi je sto ovo komentarisu ljudi koji uopste ne poznaju taj deo grada, a jos manje saobracaj kakav je i danas. Slucajnoscu svaki dan tuda prolazim i vracam se i znam kakav ce haos izazvati ova saobrqcajnica i da ce vrlo brzo postati za izbegavanje jer nista u vremenu necete ustedeti.
A sto se tice iste shvatite da ista nije projektovana i naoravljena da olaksa pristup ljudima iz donjeg srema. Vec jedino i iskljucivo da bi se smestio Nacionalni stadion, zatim izgradile hale i na kraju tamo premestio sajam. A pogadjajte zasto. Da bi se izmestio Beogradski sajam i prosirio Beograd na Vodi i eneomni novac dalje slivao u privatne dzepove.
I znam da mora biti bolje za ljude iz donjeg srema.
Следеће је закрчење Војвођанске, док не изграде везу са Јурија Гагарина.
Pa kako nece biti bolje,svi oni ce da izbegnu Surcin i Ledine,ako idu ovim putem.A tako i sam Surcin ce biti rasterecen.E sad,problem je u tome sto sam novi Beograd ima malo "ulaza" sa ove zapadne strane.Ima samo tri ulice koje mogu da prime sav saobracaj.Surcinska-pa na B.kosu i Jurija Gagarina i Vojvodjansku.Ako ne racunamo stari E75 auto put,ali on bas i nije "usput" za stanovnike donjeg srema.Tako da svakako tu mora da bude krkljanac na samom ulazu u novi Beograd,jel je tu usko grlo.Meni se čini da je ovo sporna procena. Na koji način će biti bolje? Misliš da će ljudi iz Boljevaca, Jakova, Progara, Bečmena, Kupinova ići na obilaznicu da bi onda išli ka blokovima? Moooožda, ali to je jedno veliko možda, jer će im biti netrivijelno okolo. Jedino će možda iz Jakova biti ok alternativa.
Pa kako nece biti bolje,svi oni ce da izbegnu Surcin i Ledine,ako idu ovim putem.
Dva kilometra krace.Od becmenske stanice (ako znas gde je to),a svi tu moraju da prodju,do ulaska u blokove je za dva km krace novim putem.Proveri ako mi ne verujes.Duže je novom trasom, a ja poznajem moj narod. Videćeš
Шта је твој конкретан предлог, да се закопа ово до сада урађено на овој новој траси и обустави изградња да би онда све било како треба или штаNije poenta da li je krace ili duze 2 km, vec koliko ce vam vremena trebati da stignete na krajnje odrediste. Mozda i jeste krace do kruznog toka. Ali verujem da je retko kome to finalna destinacija, vec idu dalje kad centru ili drugim delovima NBG. A za to ce svima iz surcina i sa ledina trebati vise vremena nego sada.
Bogami, rekao bih po ovom snimku da trasa još nije potpuno rasčišćena do kraja (nisu sve kuće srušene koje smetaju). Tek kada sve to padne ulazimo u zonu borojanja i "sitno".
Voleo bih da si u pravu. Ali mislim da cemo mi koji ovu trasu svakodnevno korostimo dalleko vise izgubiti nego dobiti. Jer svaki dan idem do centra BG, gde cu verovatno kad se slije sav saobracaj u vojvodjansku i zemunsku gubiti u oba pravca pola sata. A odlazak do cacka ce mi biti zaista kraci, s tim sto u tom pravcu jednom godisnje. Mislim da je racunica veoma jasna.mene je ovdje neko pogresno shvatio
ja stvarno nisam nikada bio u to dijelu Beograda a na slikama vidim da je tu nekakvo rastinje, nekakve bare, nekakav otpad
sto vozila sto nekakve gomile rastresitog otpada
a pored vidim urbano naselje
i stekao sam utisak da oni bas sklanjaju taj zapusteni dio i otvaraju prostor za uredjenje tog dijela
a ti ako tu zivis izvini ja stvarno dosada nisam imao potrebu da upoznajem taj dio grada
a kada naprave ovu saobracajnicu i meni i tebi ce biti od koristi mada ti mislis da ti ne treba
zamisli krenes u cacak i eto te za par minuta na auto putu
pa i za novi sad pa i za nis ili bilo gdje
ja cu opet da ti se izvinem ako sam te necim uvrijedio ali stvarno mislim da ces ti time dobiti vise nego izgubiti
a ti mi objasni ako ja u necemu grijesim
Nije moje da predlazem. Nazalost ovde se samo privatni interesi gledaju, a ne interes zajednice. Sustina je da se ova saobracajnica nije smela graditi dok nije spojeno parce T6. Ovako dodatan saobracaj nema jednostavmo kuda da prodje. I napravice daleko vise stete nego koristi bilo kome. Onima koji dolaze nece vremenski skratiti putovanje, a onima koji zive u tom kraju znacajno pogorsati kvalitet zivota, kroz daleko vece guzve, buku, zagadjenje.... Zao mi je sto ne gledate korak dalje, nego cete se cuditi kada ss ovo otvori i shvatite da nista nije dobijeno. Samo cemo se svi patiti jedno par godina. I zbog cega?! Zato sto nas nesposobni ljudi vode koji ne mogu da izgrade jos dva kilometara ulice da olaksaju svima zivot i da ono sto grade dobije pun smisao.Шта је твој конкретан предлог, да се закопа ово до сада урађено на овој новој траси и обустави изградња да би онда све било како треба или шта
Како се овде све килаво гради добро је да изграде за почетак и само ову деоницу, па ће кад тад неко некада спојити са Т6,Nije moje da predlazem. Nazalost ovde se samo privatni interesi gledaju, a ne interes zajednice. Sustina je da se ova saobracajnica nije smela graditi dok nije spojeno parce T6. Ovako dodatan saobracaj nema jednostavmo kuda da prodje. I napravice daleko vise stete nego koristi bilo kome. Onima koji dolaze nece vremenski skratiti putovanje, a onima koji zive u tom kraju znacajno pogorsati kvalitet zivota, kroz daleko vece guzve, buku, zagadjenje.... Zao mi je sto ne gledate korak dalje, nego cete se cuditi kada ss ovo otvori i shvatite da nista nije dobijeno. Samo cemo se svi patiti jedno par godina. I zbog cega?! Zato sto nas nesposobni ljudi vode koji ne mogu da izgrade jos dva kilometara ulice da olaksaju svima zivot i da ono sto grade dobije pun smisao.