Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

E bas mi ih je zao.A oko 50 hiljada ljudi iz donjeg srema koji dobijaju bolju vezu sa gradom,izbegavaju komplet Surcin i ledine da bi stigli do grada,to nema veze?Vazni su stotinak ljudi koji zive na samom kraju vinogradske?Ma ajde...

Sent from my SM-A405FN using Tapatalk
Koliko bolja veza ce biti to cemo tek videti. Zao mi je sto ovo komentarisu ljudi koji uopste ne poznaju taj deo grada, a jos manje saobracaj kakav je i danas. Slucajnoscu svaki dan tuda prolazim i vracam se i znam kakav ce haos izazvati ova saobrqcajnica i da ce vrlo brzo postati za izbegavanje jer nista u vremenu necete ustedeti.
A sto se tice iste shvatite da ista nije projektovana i naoravljena da olaksa pristup ljudima iz donjeg srema. Vec jedino i iskljucivo da bi se smestio Nacionalni stadion, zatim izgradile hale i na kraju tamo premestio sajam. A pogadjajte zasto. Da bi se izmestio Beogradski sajam i prosirio Beograd na Vodi i eneomni novac dalje slivao u privatne dzepove.
 
Чињеница је да Виноградска губи директан излаз на кружни ток и да ће њени становници морати да се укључују на магистралу преко раскрснице највероватније са семафором. Они на крају Виноградске најближем кружном току који постаје слеп у суштини добијају дужи пут до града.
To je mali deo Vinogradske koji postaje slep, a ljudima koji zive u njemu ce verovatno biti dosta prijatniji zivot nego do sad, iako moraju kolima da prodju 100m vise ili malo duze da ispesace od stanice prevoza, nece im pod nosom vrsljati stalno kamioni i dostavna vozila. Sto se tice ljudi koji imaju radnje i slično, oni ce biti osteceni smanjenim prometom.
 
Koliko bolja veza ce biti to cemo tek videti. Zao mi je sto ovo komentarisu ljudi koji uopste ne poznaju taj deo grada, a jos manje saobracaj kakav je i danas. Slucajnoscu svaki dan tuda prolazim i vracam se i znam kakav ce haos izazvati ova saobrqcajnica i da ce vrlo brzo postati za izbegavanje jer nista u vremenu necete ustedeti.
A sto se tice iste shvatite da ista nije projektovana i naoravljena da olaksa pristup ljudima iz donjeg srema. Vec jedino i iskljucivo da bi se smestio Nacionalni stadion, zatim izgradile hale i na kraju tamo premestio sajam. A pogadjajte zasto. Da bi se izmestio Beogradski sajam i prosirio Beograd na Vodi i eneomni novac dalje slivao u privatne dzepove.
Ja svakodnevno idem od Surcina prema gradu,ponekad i vinogradskom.I dobro poznajem i taj deo a i sire.I znam da mora biti bolje za ljude iz donjeg srema.Sigurno.Ali ne,lakse je sve okrenuti na politiku,popljuvati sve po malo,spomenuti veliki kapital i privatne dzepove,a ne shvatiti poentu cemu sluze putevi,i kome sluze.
 
Bez T6 i spajanja Grčke i Surčinske, ovo će biti "muko moja, pređi na drugoga", gde će se gužve iz Vinogradske i Surčinske preseliti u Vojvođansku. Tako da, malo će da svane ljudima pre kružnog toka, a malo će da se smrkne ljudima posle.

Sad će neko da kaže da su morali da krenu od nečega, ali odmah da dodam da je T6 u planu od izgradnje Bežanije, a i zdrav razum nalaže da se prvo to da se radi (što smanjuje gužve), pa onda Surčin-NBG (što generiše gužve). Ali ne, pitanje je da li će se ikad raditi...
 
Читава изградња аутопута до Чачка је пуна половичних решења на ободу Београда. Прво је био закрчен обреновачки пут, док није била изграђена деоница Сурчин - Обреновац, затим је додатно закрчен већ закрчен аутопут на новом Београду, јер се сад сви који иду у правцу Новог Сада, Сремске Митровице, Чачка и аеродрома сударају у једном уском грлу. Следеће је закрчење Војвођанске, док не изграде везу са Јурија Гагарина. Ово све једино решава изградња мотопута Остружница - Обреновац (продужетак постојећег мотопута Чукарица - Остружница) или чак изградња пуног профила аутопута Чукарица - Обреновац, како би се саобраћај са "Милоша Великог" распоредио између две савске обале Београда.
 
I znam da mora biti bolje za ljude iz donjeg srema.

Meni se čini da je ovo sporna procena. Na koji način će biti bolje? Misliš da će ljudi iz Boljevaca, Jakova, Progara, Bečmena, Kupinova ići na obilaznicu da bi onda išli ka blokovima? Moooožda, ali to je jedno veliko možda, jer će im biti netrivijelno okolo. Jedino će možda iz Jakova biti ok alternativa.

Evo, kovertiramo obojica procene, pa da vidiš.

Ono kome će biti zaista mnogo bolje, to je nama Novobeograđanima, kada se zaputimo na A2. Zbog toga se i gradi, to će i ispuniti. Ipak, na ovoj klasi projekata MORALO je da se reši i nekoliko lokalnih problema, što bi već poslovična veza ka T6 ispunila. E tada bi bilo bolje za donji Srem.
 
Следеће је закрчење Војвођанске, док не изграде везу са Јурија Гагарина.

I dalje tvrdim da veza sa JG nije toliko kritična koliko se ovde piše i da Vojvođanska posle izgradnje iste neće biti ni više ni manje zakrčena. Svi kojima JG paše, već sada će skretati kod Lidla desno i onda levo u JG. Isto i u obrnutom smeru.
 
Bogami, rekao bih po ovom snimku da trasa još nije potpuno rasčišćena do kraja (nisu sve kuće srušene koje smetaju). Tek kada sve to padne ulazimo u zonu borojanja i "sitno".
 
Meni se čini da je ovo sporna procena. Na koji način će biti bolje? Misliš da će ljudi iz Boljevaca, Jakova, Progara, Bečmena, Kupinova ići na obilaznicu da bi onda išli ka blokovima? Moooožda, ali to je jedno veliko možda, jer će im biti netrivijelno okolo. Jedino će možda iz Jakova biti ok alternativa.
Pa kako nece biti bolje,svi oni ce da izbegnu Surcin i Ledine,ako idu ovim putem.A tako i sam Surcin ce biti rasterecen.E sad,problem je u tome sto sam novi Beograd ima malo "ulaza" sa ove zapadne strane.Ima samo tri ulice koje mogu da prime sav saobracaj.Surcinska-pa na B.kosu i Jurija Gagarina i Vojvodjansku.Ako ne racunamo stari E75 auto put,ali on bas i nije "usput" za stanovnike donjeg srema.Tako da svakako tu mora da bude krkljanac na samom ulazu u novi Beograd,jel je tu usko grlo.
 
Duže je novom trasom, a ja poznajem moj narod. Videćeš :D
Dva kilometra krace.Od becmenske stanice (ako znas gde je to),a svi tu moraju da prodju,do ulaska u blokove je za dva km krace novim putem.Proveri ako mi ne verujes.

Ma nebitno,kao sto kazes,videcemo.
 
Nije poenta da li je krace ili duze 2 km, vec koliko ce vam vremena trebati da stignete na krajnje odrediste. Mozda i jeste krace do kruznog toka. Ali verujem da je retko kome to finalna destinacija, vec idu dalje kad centru ili drugim delovima NBG. A za to ce svima iz surcina i sa ledina trebati vise vremena nego sada.
 
Ipak, ono što je primarna namena ovog kraka, veza sa nbgd ka A2, biće itekako ispunjeno. Oko 15min uštede i to van špica oko ANT, koji je sada već polako gotovo konstantan.

Ovo je mereno, nije samo utisak. :)
 
Prvi put posle proredjene letnje sezone sam isao uz surduk ka gore skoro do aerodroma. Vise nije ni t6 problem ni grand, haos je celom duzinom, mili sve do holivuda i duze. mnogo je kola, svako bi da udje u svoje dvoriste, lokal, birtiju da izadje, izlaze ulaze izlaze iz sporednih ulica, katastrofa. Kamioni, kvadovi, traktori, jos sam sam cekao neki gliser da se pojavi, svi nervozni besni, debil sa kolima atlantik grupe uz uspon kod granda, pun gas u suprotnom smeru zamalo da ubije nekoga. Vazno da se ima para za kamere
 
mene je ovdje neko pogresno shvatio
ja stvarno nisam nikada bio u to dijelu Beograda a na slikama vidim da je tu nekakvo rastinje, nekakve bare, nekakav otpad
sto vozila sto nekakve gomile rastresitog otpada
a pored vidim urbano naselje
i stekao sam utisak da oni bas sklanjaju taj zapusteni dio i otvaraju prostor za uredjenje tog dijela
a ti ako tu zivis izvini ja stvarno dosada nisam imao potrebu da upoznajem taj dio grada
a kada naprave ovu saobracajnicu i meni i tebi ce biti od koristi mada ti mislis da ti ne treba
zamisli krenes u cacak i eto te za par minuta na auto putu
pa i za novi sad pa i za nis ili bilo gdje
ja cu opet da ti se izvinem ako sam te necim uvrijedio ali stvarno mislim da ces ti time dobiti vise nego izgubiti
a ti mi objasni ako ja u necemu grijesim
 
Nije poenta da li je krace ili duze 2 km, vec koliko ce vam vremena trebati da stignete na krajnje odrediste. Mozda i jeste krace do kruznog toka. Ali verujem da je retko kome to finalna destinacija, vec idu dalje kad centru ili drugim delovima NBG. A za to ce svima iz surcina i sa ledina trebati vise vremena nego sada.
Шта је твој конкретан предлог, да се закопа ово до сада урађено на овој новој траси и обустави изградња да би онда све било како треба или шта
 
Bogami, rekao bih po ovom snimku da trasa još nije potpuno rasčišćena do kraja (nisu sve kuće srušene koje smetaju). Tek kada sve to padne ulazimo u zonu borojanja i "sitno".

Nije mi đavo dao mira, pa sam se provozao večeras do Vinogradske, posle nekog vremena van BG. Kasno je bilo za slikovanje, moraćete da mi verujete na opis :D

Elem, za povezivanje kraka ka Vojvođanskoj smeta još jedno 5-6 kuća koje nisu srušene. Jedna čini mi se da je možda i prazna i tu su neki radnici prčkali okolo, kao da će rušenje uskoro. U ostalih 5 rekao bih da se uredno još uvek živi. Sa pravom ili bez istog, to već ne znam. OD toga, prve dve kuće smetaju čak i nekim ad-hoc rešenjima kojima bi ulica mogla da "privremeno" bude povezana. Drugim rečima, bez toga nema ništa od okončanja posla.

Van te priče, još dva utiska: kao prvo, zaista se radi. Mehanizacija je na sve strane, radi punom parom, a bilo je već kasno. Kao drugo, Vinogradska je u KATASTROFALNOM stanju. Neko duže vreme je nisam posećivao, ređe sam u rodnom gradu nego nekada, i ostao sam šokiran. Fekalne vode po ulici, prašnjavo, divlja gradnja osvojila i levu stranu do iza Galovice, uništeno i ono što je pre par godina rekonstruisano. Šleperi, kamioni do divljih magacina... Haos.

Jad i čemer.
 
mene je ovdje neko pogresno shvatio
ja stvarno nisam nikada bio u to dijelu Beograda a na slikama vidim da je tu nekakvo rastinje, nekakve bare, nekakav otpad
sto vozila sto nekakve gomile rastresitog otpada
a pored vidim urbano naselje
i stekao sam utisak da oni bas sklanjaju taj zapusteni dio i otvaraju prostor za uredjenje tog dijela
a ti ako tu zivis izvini ja stvarno dosada nisam imao potrebu da upoznajem taj dio grada
a kada naprave ovu saobracajnicu i meni i tebi ce biti od koristi mada ti mislis da ti ne treba
zamisli krenes u cacak i eto te za par minuta na auto putu
pa i za novi sad pa i za nis ili bilo gdje
ja cu opet da ti se izvinem ako sam te necim uvrijedio ali stvarno mislim da ces ti time dobiti vise nego izgubiti
a ti mi objasni ako ja u necemu grijesim
Voleo bih da si u pravu. Ali mislim da cemo mi koji ovu trasu svakodnevno korostimo dalleko vise izgubiti nego dobiti. Jer svaki dan idem do centra BG, gde cu verovatno kad se slije sav saobracaj u vojvodjansku i zemunsku gubiti u oba pravca pola sata. A odlazak do cacka ce mi biti zaista kraci, s tim sto u tom pravcu jednom godisnje. Mislim da je racunica veoma jasna.
 
Шта је твој конкретан предлог, да се закопа ово до сада урађено на овој новој траси и обустави изградња да би онда све било како треба или шта
Nije moje da predlazem. Nazalost ovde se samo privatni interesi gledaju, a ne interes zajednice. Sustina je da se ova saobracajnica nije smela graditi dok nije spojeno parce T6. Ovako dodatan saobracaj nema jednostavmo kuda da prodje. I napravice daleko vise stete nego koristi bilo kome. Onima koji dolaze nece vremenski skratiti putovanje, a onima koji zive u tom kraju znacajno pogorsati kvalitet zivota, kroz daleko vece guzve, buku, zagadjenje.... Zao mi je sto ne gledate korak dalje, nego cete se cuditi kada ss ovo otvori i shvatite da nista nije dobijeno. Samo cemo se svi patiti jedno par godina. I zbog cega?! Zato sto nas nesposobni ljudi vode koji ne mogu da izgrade jos dva kilometara ulice da olaksaju svima zivot i da ono sto grade dobije pun smisao.
 
Nije moje da predlazem. Nazalost ovde se samo privatni interesi gledaju, a ne interes zajednice. Sustina je da se ova saobracajnica nije smela graditi dok nije spojeno parce T6. Ovako dodatan saobracaj nema jednostavmo kuda da prodje. I napravice daleko vise stete nego koristi bilo kome. Onima koji dolaze nece vremenski skratiti putovanje, a onima koji zive u tom kraju znacajno pogorsati kvalitet zivota, kroz daleko vece guzve, buku, zagadjenje.... Zao mi je sto ne gledate korak dalje, nego cete se cuditi kada ss ovo otvori i shvatite da nista nije dobijeno. Samo cemo se svi patiti jedno par godina. I zbog cega?! Zato sto nas nesposobni ljudi vode koji ne mogu da izgrade jos dva kilometara ulice da olaksaju svima zivot i da ono sto grade dobije pun smisao.
Како се овде све килаво гради добро је да изграде за почетак и само ову деоницу, па ће кад тад неко некада спојити са Т6,
просто речено боље да има ове деонице, него да је нема.
 
Vrh