Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Како се овде све килаво гради добро је да изграде за почетак и само ову деоницу, па ће кад тад неко некада спојити са Т6,
просто речено боље да има ове деонице, него да је нема.
Verovatno bih i ja tako razmisljao da ne cenim da cu zbog iste gubiti pola sata dnevno, pri cemu verujem da nekog realnog dobitka za ostale nece biti dok se ne zavrse ti spojevi koji su morali da joj prethode. Ali kod nas se struka ni za sta ne pita, vec je poslednja korumliranih i pohlepnih vlastodrzaca.
 
Заправо, струка је велемајсторски "прогурала" ову саобраћајницу, јер она растерећује аутопут на НБ и Газелу у шпицу. Све и да нема Милоша Великог, ово је савршена допуна уличној матрици Београда.
 
Заправо, струка је велемајсторски "прогурала" ову саобраћајницу, јер она растерећује аутопут на НБ и Газелу у шпицу. Све и да нема Милоша Великог, ово је савршена допуна уличној матрици Београда.
Ahahaha
 
Уместо што си непристојан, погледај мапу и провери могуће трасе (Чукарица -) НБ - Сурчин (- Батајница, - Пазове, - Бановци, - Шимановци, - Нови Сад, - Рума... "и даље на зааапад"), као и НБ блокови - Бубањ поток (- Петлово брдо, - Сремчица, - Гроцка...) у поподневном шпицу.

И размисли шта се тиме растерећује, па кад видиш да је реч о једној од најоптерећенијих саобраћајница у Европи, а ти се смеј до миле воље.
 
Cim u recenici vidim da je nesto nase naj u Evropi znam odakle vetar duva. Kokretno ovo ato ste vi izjavili moze da kaze neko ko dalje od Obrenovca nije otisao.
O pristojnosti ne bih komentarisao, dovoljno je procitati vas komentar i nacin obracanja.
Na isti nacin je struka odredila lokaciju nacionalnog stadiona, krivudanje ovog puta oko jedne ergele, kao i lokaciju za za sajam za pazi sad Expo u Beogradu. Gradu koji nema ni kanalizaciju, zbog cega ce i pocetak ove saobracajnice fekalijama biti potopljen kod svake i umerenije kise. Pogledajte znak koji je dr Sapic tu postavio.
 
Kao neko ko živu u delu Vinogradske koji će postati slepa ulica, uopšte se ne žalim na izgradnju ovog puta. Radije ću da vozim dodatnih 100m niz Vinogradsku pa nazad ka NBG, nego da mi se kuća trese od kamiončina kompanije "Sunce", od ostalih mešalica, autobusa, kombija, divljaka koji idu 80-90 na sat. Vinogradska je u poslednjih 5-6 godina postala divlji zapad, u kome je nemoguće da isparkiraš auto iz dvorišta u jutarnjim i popodnevnim špicevima. Da li će biti podjednaka ili veća gužva? Hoće, i zato i treba krak ka JG, ali makar su ovo izgradili i sklanjaju neuslovne kuće koje se već 2 decenije raspadaju. Majstora konstantno ima, i stvarno skidam kapu jer sve vrvi od radnika. Ostatak Vinogradske neću ni da komentarišem, kao industrijska zona u Bangladešu, put razvaljen, vozi ko kako stigne, trotoar kao da ne postoji za pešake, opšti užas.
 
Kao neko ko živu u delu Vinogradske koji će postati slepa ulica, uopšte se ne žalim na izgradnju ovog puta. Radije ću da vozim dodatnih 100m niz Vinogradsku pa nazad ka NBG, nego da mi se kuća trese od kamiončina kompanije "Sunce", od ostalih mešalica, autobusa, kombija, divljaka koji idu 80-90 na sat. Vinogradska je u poslednjih 5-6 godina postala divlji zapad, u kome je nemoguće da isparkiraš auto iz dvorišta u jutarnjim i popodnevnim špicevima. Da li će biti podjednaka ili veća gužva? Hoće, i zato i treba krak ka JG, ali makar su ovo izgradili i sklanjaju neuslovne kuće koje se već 2 decenije raspadaju. Majstora konstantno ima, i stvarno skidam kapu jer sve vrvi od radnika. Ostatak Vinogradske neću ni da komentarišem, kao industrijska zona u Bangladešu, put razvaljen, vozi ko kako stigne, trotoar kao da ne postoji za pešake, opšti užas.
Pa ko se na vasem mestu ne bi radovao ovoj saobracajnici. Ja bih prvi. Ali da ste na mestu ljudi u Vojvodjanskoj, JG, kao i uostalom vecine blokova u tom delu bas i ne biste.
 
Cim u recenici vidim da je nesto nase naj u Evropi znam odakle vetar duva. Kokretno ovo ato ste vi izjavili moze da kaze neko ko dalje od Obrenovca nije otisao.
Ја најдаље до Гуангџоуа и Шенџена, возио се и аутопутем (Пекинг - Хонгконг) између та два града. Дабоме, Газела је један од највећих саобраћајних чепова у Европи. Метрополитенско подручје од Новог Сада па тамо негде до око Смедерева и Велике Плане је озбиљно и у европским размерама, а ово је његова главна осовина, тј. уско грло.

Нови пут повезује један од најнасељенијих делова града и пословни центар Београда и поменутог метрополитенског подручја са обилазницом, тиме и са целим регионом и светом, па чак и са неким градским насељима. Заправо даје функцију приградског и регионалног саобраћаја једином кружном прстену који имамо! Ко не зна чему служе кружни прстенови, како утичу на токове саобраћаја и на навике у вожњи, тај, дакле, није отишао даље од Обреновца...
 
Ovaj put će primiti samo deo saobraćaja koji dolazi/odlazi iz Beograda, deo će nastaviti da koristi autoput.

Neko ko živi/radi, na primer, kod starog Merkatora, Tošin Bunar, Zemun... Sava centar...kada izlazi iz grada ili se vraća, teško da će da ide na Tošin bunar/Zemunsku/Vojvođansku ili Jurija Gagarina pa na obilaznicu preko nove ulice... ići će na autoput, kao i do sada: Bežanijska kosa, Tošin bunar, Omladinskih brigada, Arena, Sava centar......
Samo, autoput će biti rasterećen kada se obilaznica završi u punom profilu, i tada će ga najpre koristiti koji koji gravitiraju delovima grada kroz koji on prolazi... isto tako će novu saobraćajnicu najviše koristiti oni koji žive ili rade u njenoj okolini... mi iz blokova ćemo da budemo upravo ti koji će generisati taj dodatni saobraćaj, umesto da ga genrišemo negde drugde, kao danas.

Bog sveti zna koliko sam ja ovde kritikovao razne ideje i projekte.... ali ovde može da se priča o trasi, pravnim i tehničkim detaljima, o vezi sa bočnim ulicama i sa putem za aerodrom, da li će međugradski autobusi da tuda prolaze na putu do nove autobuske stanice (ili neće?), ali bar ja lično ne vidim išta sporno da ovde postoji još jedna veza grada sa obilaznicom.
 
Навикли људе да им држе главне путеве у статусу слепих улица, лакат-кривина и путељака од 2 траке по 50 година, па се сад мисли да тако треба.
 
Izvinjavam se ako nisam pratio na času. Da li je na obeleženom planirana neka saobraćajnica?

20221021_150313.jpg
 
Заправо, струка је велемајсторски "прогурала" ову саобраћајницу, јер она растерећује аутопут на НБ и Газелу у шпицу. Све и да нема Милоша Великог, ово је савршена допуна уличној матрици Београда.

Можда грешим, али не видим како ова саобраћајница растерећује Газелу. До сада су људи који иду из старог Београда на "Милоша Великог" ишли или преко Газеле и Добановаца или преко Сајма и Остружнице. Сада ће и једни и други ићи преко Газеле па се или код Сава Центра или код Тошиног Бунара искључивати ка новој саобраћајници. Дакле, никакво растерећење Газеле се неће десити. Десиће се можда растерећење аутопута од негде око Генекса до Добановаца. Мотопут или Аутопут Чукарица - Обреновац остаје потреба. И без њега, мени је вожња обреновачком магистралом преко Умке до Обреновца и даље примамљивија од колона на Новом Београду, а временски слична (зависи од гужве).

Друга ствар, не знам како мисле да до краја године заврше крак до Војвођанске, ако људи и даље живе у кућама на траси тог крака. Шта би са проширењем кружног тога код Лидла? Појела маца језик? Па и то је део овог пројекта, као и крак ка Јурија Гагарина. По мени, мислим да је потпуно непотребан тај "главни" крак ка Војвођанској, нарочито имајући у виду да се два крака одвајају раскрсницом, а не петљом или кружним током. Главни и једини крак је требао бити ка Јурија Гагарина, уз изградњу Т6.
 
Poslednja izmena od urednika:
@WLABmz
Путовање Блокови - Гроцка? У поподневном шпицу? Сад идеш на Газелу, убудуће ћеш на обилазницу - осим ако ниси мазохиста.

Из Блокова до Железника, то је мање од 20 минута вожње.
 
@WLABmz
Путовање Блокови - Гроцка? У поподневном шпицу? Сад идеш на Газелу, убудуће ћеш на обилазницу - осим ако ниси мазохиста.

Из Блокова до Железника, то је мање од 20 минута вожње.

И који је проценат, да кажем промил, оних који иду из блокова у Гроцку? Нисам знао да је саобраћај из блокова за Гроцку узрок закрчења на Газели...:LOL:

Што се тиче Железника, сигуран сам да они сада користи Мост код Аде, а не Газелу.
 
Ova saobraćajnica će rasteretiti autoput od Genexa pa na dalje i ne vidim što bi neko sa Novog Bg-a išao na Miloš Veliki obilaznicom, kad je ovaj put 15ak km kraći. To će da optereti JG i Vojvođansku, ali autoput bi trebalo da rastereti. Zato je bitno da se sredi JG, da se proširi Zemunska, da se odradi T6... Gazelu može samo obilaznica da rastereti.
 
И који је проценат, да кажем промил, оних који иду из блокова у Гроцку? Нисам знао да је саобраћај из блокова за Гроцку узрок закрчења на Газели...:LOL:

Што се тиче Железника, сигуран сам да они сада користи Мост код Аде, а не Газелу.
Hahaha-hihihi...
U Ikeu ne ide niko sa Novog Beograda - ni u Vrčin, ni u Zaklopaču, ni u Mladenovac... Ni dalje ka Nišu, naravno. Blokovi koje ovaj put vadi iz ćorsokaka imaju više stanovnika nego Kragujevac, ali je njima veza ka jugu i ka istoku zemlje nebitna - posebno, recimo, u petak popodne, kad su najveće gužve... na Gazeli.

Eto, rasteretiće i Most na Adi i raskrsnice kod Ade.

Čak i oni što idu iz Blokova ka Batajnici neće više morati uz Gandijevu, pa na famozno levo skretanje iz Norveške ka kvantašu, gde prolaze na 5. zeleni signal. I za Surčin neće morati kroz Surčinsku.

Vrh saobraćajnica - pravi smart dodatak inače glupoj uličnoj mreži Beograda koja tera sve u jedan lonac.
 
Gazelu može samo obilaznica da rastereti.

Управо. И мотопут/аутопут до Обреновца са јужне стране Саве.

Vrh saobraćajnica - pravi smart dodatak inače glupoj uličnoj mreži Beograda koja tera sve u jedan lonac.

Ово што кажеш за лонац свакако. Наравно, тек у оном тренутку кад обилазница до Бубањ Потока буде готова. Само је питање, колико ће народа да сконта да им је брже туда. Највише од тога зависи минорно растећење Газеле.
 
Ово што кажеш за лонац свакако. Наравно, тек у оном тренутку кад обилазница до Бубањ Потока буде готова. Само је питање, колико ће народа да сконта да им је брже туда. Највише од тога зависи минорно растећење Газеле.
ko ima imalo mozga skontace da je tuda brze
 
Istina je da beogradski vozači ponekad sporo shvataju takve stvari; ipak, stanje na Gazeli je takvo, da će se raspričati.
 
Чињеница је да Виноградска губи директан излаз на кружни ток и да ће њени становници морати да се укључују на магистралу преко раскрснице највероватније са семафором. Они на крају Виноградске најближем кружном току који постаје слеп у суштини добијају дужи пут до града.
@Дошљак, ниси пратио на часу;)
Становници Виноградске улице се неће укључивати на градску магистралну саобраћајницу са "Т" раскрсницом са семафором, која је планирана, него ће се укључивати са кружном раскрсницом или ти кружним током (измена у пројекту). Градиће се још један кружни ток. Све сам то објавио на овој подтеми на страни 57 https://forum.beobuild.rs/threads/gradska-magistralna-saobraćajnica-novi-beograd-surčin.4362/page-57#post-994981
 
Hahaha-hihihi...
U Ikeu ne ide niko sa Novog Beograda - ni u Vrčin, ni u Zaklopaču, ni u Mladenovac... Ni dalje ka Nišu, naravno. Blokovi koje ovaj put vadi iz ćorsokaka imaju više stanovnika nego Kragujevac, ali je njima veza ka jugu i ka istoku zemlje nebitna - posebno, recimo, u petak popodne, kad su najveće gužve... na Gazeli.

Eto, rasteretiće i Most na Adi i raskrsnice kod Ade.

Čak i oni što idu iz Blokova ka Batajnici neće više morati uz Gandijevu, pa na famozno levo skretanje iz Norveške ka kvantašu, gde prolaze na 5. zeleni signal. I za Surčin neće morati kroz Surčinsku.

Vrh saobraćajnica - pravi smart dodatak inače glupoj uličnoj mreži Beograda koja tera sve u jedan lonac.
Eto vidiš, od moje zgrade do IKEA robne kuće preko Gazele 25km. Isto odredište novom saobraćajanicom pa na obilaznicu cirka 42km. Razlika u oba smera oko 34km. Jedina stvar koju u tom slučaju treba da uradim jeste da proverim stanje saobraćaja na Google mapama i procenim trenutak kada tamo krenuti. Preko Gazele naravno.

Ova saobraćajnica je razvojnog karaktera, na isti način kao što će prva linija metroa biti razvojna za priobalje Dunava. Da je sreće da je sa 2+2 trake produžen motoput od Ostružnice do Obrenovca, a da je ispod blokova 71 i 72 nastavljeno sa širenjem ortogonalne mreže Novog Beograda. Ovako smo dobili krivudavu ulicu u ravnom Sremu, koja se u karmičkom smislu savršeno nadovezuje na nedavni krivudavi bulevar Vudroa Vilsona, a i na malo davniji pošteni user u gore pomenutu mrežu NBG u vidu onog naselja MM Ajnštajn. Sve same "kerefeke" i improvizacije.
 
Pa normalno da ćeš krenuti preko Gazele ako možeš da biraš vreme. Ali nije svakom ko ide na tu stranu vreme varijabla... da jeste, ne bi bilo špiceva. A oni su nam se malko produžili. Ja ću sad oko 11 na Gazelu - pretprošle subote sam vozio drugom od Arene do Dušanovca.

Kruže ljudi po svetu poprilično da izbegnu krkljanac, 17 km u jednom smeru se brzinom od 120 km/h pređe za 8,5 minuta, a to mu zapravo dobrim delom dana dođe beznačajan gubitak vremena. U suprotnom, imamo paradoks: obilaznica nam nije ni potrebna; i Turci će nastaviti da voze preko Gazele, jer im je kraće...
 
Poslednja izmena:
Vrh