Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Iako nije završeno priključenje za aerodrom, radiće semafor tamo što čak i nije loše, podsećaće vozače na ograničenje brzine, a i koristiće nama koji živimo u blizini kako bismo prešli na stranu gde je biciklistička staza.
 

Prilozi

  • IMG_20230326_200005.jpg
    IMG_20230326_200005.jpg
    58,5 KB · Pregleda: 278
  • IMG_20230326_200051.jpg
    IMG_20230326_200051.jpg
    48,1 KB · Pregleda: 218
  • IMG_20230326_200043.jpg
    IMG_20230326_200043.jpg
    40,5 KB · Pregleda: 209
  • IMG_20230326_200013.jpg
    IMG_20230326_200013.jpg
    17 KB · Pregleda: 223
Не знам како остали, радујем се као мало дете сваком новом завршеном пројекту! Ни кашњења нису разлог за нервирање, што би комунисти рекли, то су субјективне и објективне слабости… Живела наша добра и вољена Србија!
Ја се спремам за петак.
 
@prostorni planer
Gledam ove snimke od danas (sve pohvale za autore istih).
Ono sto me intrigira je na koji način je bilo predviđeno spajanje prvobitnog (većeg) kružnog toka u varijanti 3+1 na okolne ulice?
Jel planirano proširenje istih? Sad imaju po 3 trake( izuzev ulice ka Ledinama).
Deluje mi i da je sad bilo moguće odraditi 3+1 ( moglo je uže ostrvo, a skretanje desno je dovoljno dugačko da ne blokira tu eventualnu treću traku) ali da u tom slučaju je neophodna rekonstrukcija i ostale tri ulice- morale bi i one da budu sa 4 trake.
Da li uopste ima mesta za to ( i fizički i da li je eksproprisano i sl.)?
 
ostale tri ulice- morale bi i one da budu sa 4 trake.
Sta cetiri, daj pet traka po smeru. Jel ste vi upoznati da u tim ulicama postoje kuce i zgrade u kojima zamislite zive ljudi. Jel bi normalno bilo da u takvim uslovima bilo da ulica ima osam traka?!
Sta se sve ovde ne moze procitati. Kakve sve ideje.
 
Sta cetiri, daj pet traka po smeru. Jel ste vi upoznati da u tim ulicama postoje kuce i zgrade u kojima zamislite zive ljudi. Jel bi normalno bilo da u takvim uslovima bilo da ulica ima osam traka?!
Sta se sve ovde ne moze procitati. Kakve sve ideje.
Ideja nije moja.
Bilo je reči da je prvobitan PROJEKAT kružnog toka predviđao tri trake u samom kružnom toku i po jednu za desno skretanje za sve smerove.

Moje pitanje upućeno članu foruma ( koji verujem ima te info) se odnosilo na način realizacije tog istog projekta.
 
Ideja nije moja.
Bilo je reči da je prvobitan PROJEKAT kružnog toka predviđao tri trake u samom kružnom toku i po jednu za desno skretanje za sve smerove.

Moje pitanje upućeno članu foruma ( koji verujem ima te info) se odnosilo na način realizacije tog istog projekta.
Nikad nije bila ideja da ulice koje se ulivaju u kruzni tok imaj po cetiri trake po smeru. To mislim da nigde i nema u BG. Ono sta ja znam je kratak deo u JG kod buvljaka i radnicka kod ade.
 
@prostorni planer
Gledam ove snimke od danas (sve pohvale za autore istih).
Ono sto me intrigira je na koji način je bilo predviđeno spajanje prvobitnog (većeg) kružnog toka u varijanti 3+1 na okolne ulice?
Jel planirano proširenje istih? Sad imaju po 3 trake( izuzev ulice ka Ledinama).
Deluje mi i da je sad bilo moguće odraditi 3+1 ( moglo je uže ostrvo, a skretanje desno je dovoljno dugačko da ne blokira tu eventualnu treću traku) ali da u tom slučaju je neophodna rekonstrukcija i ostale tri ulice- morale bi i one da budu sa 4 trake.
Da li uopste ima mesta za to ( i fizički i da li je eksproprisano i sl.)?
Imao si projekat na predhodnim stranama, sve ulice su trebale imati po tri trake izuzev ka Ledinama, 2+2 je trebala biti i sve ulice su trebale imati direktna desna skretanja. Sam kruzni tok je trebao imati tri trake. Ja mislim da ce sada ovakav ostati dugi niz godina.
 
Stvarno je frustrirajuće da za poslednjih 10 godina jedino osetno unapređenje saobraćaja u Beogradu će biti ovo i proširenje Save Maškovića, i Zemun - Pančevački put.
Da li je bilo još nešto?
Pri čemu ovo i proširenje Save Maškovića je samo parcijalno unapređenje. Save Maškovića bez spajanja sa Braće Jerković a ovo bez T6 je samo polovično, iako svakako znači/će značiti.
 
Snimah danas oko 19h od samog pocetka i kad sam stigao do ove deonice gde su radovi pade mrak i nista se nije videlo, ako bude sutra lepo snimicu pa sastaviti celu deonicu.

Kad sam snimao ostalo je sigurno 5cm ili ti taj poslednji sloj, koji su moguce uradili posle.
 
Snimah danas oko 19h od samog pocetka i kad sam stigao do ove deonice gde su radovi pade mrak i nista se nije videlo, ako bude sutra lepo snimicu pa sastaviti celu deonicu.

Kad sam snimao ostalo je sigurno 5cm ili ti taj poslednji sloj, koji su moguce uradili posle.
Možeš li detaljno snimiti nadvožnjak kod Quattro magacina?
 
Ideja nije moja.
Bilo je reči da je prvobitan PROJEKAT kružnog toka predviđao tri trake u samom kružnom toku i po jednu za desno skretanje za sve smerove.

Moje pitanje upućeno članu foruma ( koji verujem ima te info) se odnosilo na način realizacije tog istog projekta.

Пројектом НИЈЕ предвиђено да у кружном току буду три траке и једна за десно скретање, него две траке у кружном току и једна за десно скретање.

букобрани1.JPG
 
Пројектом НИЈЕ предвиђено да у кружном току буду три траке и једна за десно скретање, него две траке у кружном току и једна за десно скретање.

Pogledajte prilog 157444
Zahvaljujem se na pravoj informaciji.
 
Šta će biti na ovom prostoru između nove magistrale i stambenih zgrada?
Zvucna barijera & drvoredi - ostace zelena povrsina. Mozda parking sa saobracajnicom koja treba da zaokruzi ceo blok od okretnice (nije bila predvidjena) ako budu ispostovali originalni urbanisticki plan/projekat iz 1990/1991 za celinu bloka. Na prilozenoj slici je ulica i parking koje su preskocili - crveno su parkinzi, sivo ulica
Screenshot_20230327-015337_YouTube.jpg
 
Stvarno je frustrirajuće da za poslednjih 10 godina jedino osetno unapređenje saobraćaja u Beogradu će biti ovo i proširenje Save Maškovića, i Zemun - Pančevački put.
Da li je bilo još nešto?
Pri čemu ovo i proširenje Save Maškovića je samo parcijalno unapređenje. Save Maškovića bez spajanja sa Braće Jerković a ovo bez T6 je samo polovično, iako svakako znači/će značiti.
Zar nije prosirenje Vojvodjanska/Zemunska/Tosin bunar bilo u poslednjih 10-ak godina?
Takodje, probijanje Nikole Dobrovica do Omladinskih brigada je isto bilo u tom nekom periodu (ako se dobro secam).
 
Poslednja izmena:
Ovaj kružni tok će ostati u ovom formatu najmanje sledeće 2 godine.
Kad ga budu prerađivali u konačni projektovani format, moraće da ga zatvore na dvadesetak dana.
Zbog toga će verovatno čekati da se produžetak iz Jurija Gagarina završi i tako ne prekinu korištenje ove gradske magistrale.
Taj deo od Jurija Gagarina se realno može završiti za 2 godine. Pogotovo ako se kineski centar brzo završi, a izgleda da hoće.
Ove dve godine bi im trebalo dati dovoljno vremena da otkupe sve kuće iznad kružnog toka i počnu trasiranje za T6.
 
Vrh