carlazar
Intermediate
Iako nije završeno priključenje za aerodrom, radiće semafor tamo što čak i nije loše, podsećaće vozače na ograničenje brzine, a i koristiće nama koji živimo u blizini kako bismo prešli na stranu gde je biciklistička staza.
Ја се спремам за петак.Не знам како остали, радујем се као мало дете сваком новом завршеном пројекту! Ни кашњења нису разлог за нервирање, што би комунисти рекли, то су субјективне и објективне слабости… Живела наша добра и вољена Србија!
Sta cetiri, daj pet traka po smeru. Jel ste vi upoznati da u tim ulicama postoje kuce i zgrade u kojima zamislite zive ljudi. Jel bi normalno bilo da u takvim uslovima bilo da ulica ima osam traka?!ostale tri ulice- morale bi i one da budu sa 4 trake.
Ideja nije moja.Sta cetiri, daj pet traka po smeru. Jel ste vi upoznati da u tim ulicama postoje kuce i zgrade u kojima zamislite zive ljudi. Jel bi normalno bilo da u takvim uslovima bilo da ulica ima osam traka?!
Sta se sve ovde ne moze procitati. Kakve sve ideje.
Nikad nije bila ideja da ulice koje se ulivaju u kruzni tok imaj po cetiri trake po smeru. To mislim da nigde i nema u BG. Ono sta ja znam je kratak deo u JG kod buvljaka i radnicka kod ade.Ideja nije moja.
Bilo je reči da je prvobitan PROJEKAT kružnog toka predviđao tri trake u samom kružnom toku i po jednu za desno skretanje za sve smerove.
Moje pitanje upućeno članu foruma ( koji verujem ima te info) se odnosilo na način realizacije tog istog projekta.
Imao si projekat na predhodnim stranama, sve ulice su trebale imati po tri trake izuzev ka Ledinama, 2+2 je trebala biti i sve ulice su trebale imati direktna desna skretanja. Sam kruzni tok je trebao imati tri trake. Ja mislim da ce sada ovakav ostati dugi niz godina.@prostorni planer
Gledam ove snimke od danas (sve pohvale za autore istih).
Ono sto me intrigira je na koji način je bilo predviđeno spajanje prvobitnog (većeg) kružnog toka u varijanti 3+1 na okolne ulice?
Jel planirano proširenje istih? Sad imaju po 3 trake( izuzev ulice ka Ledinama).
Deluje mi i da je sad bilo moguće odraditi 3+1 ( moglo je uže ostrvo, a skretanje desno je dovoljno dugačko da ne blokira tu eventualnu treću traku) ali da u tom slučaju je neophodna rekonstrukcija i ostale tri ulice- morale bi i one da budu sa 4 trake.
Da li uopste ima mesta za to ( i fizički i da li je eksproprisano i sl.)?
Možeš li detaljno snimiti nadvožnjak kod Quattro magacina?Snimah danas oko 19h od samog pocetka i kad sam stigao do ove deonice gde su radovi pade mrak i nista se nije videlo, ako bude sutra lepo snimicu pa sastaviti celu deonicu.
Kad sam snimao ostalo je sigurno 5cm ili ti taj poslednji sloj, koji su moguce uradili posle.
Ideja nije moja.
Bilo je reči da je prvobitan PROJEKAT kružnog toka predviđao tri trake u samom kružnom toku i po jednu za desno skretanje za sve smerove.
Moje pitanje upućeno članu foruma ( koji verujem ima te info) se odnosilo na način realizacije tog istog projekta.
Zahvaljujem se na pravoj informaciji.Пројектом НИЈЕ предвиђено да у кружном току буду три траке и једна за десно скретање, него две траке у кружном току и једна за десно скретање.
Pogledajte prilog 157444
Gde se nalazi taj magacin?Možeš li detaljno snimiti nadvožnjak kod Quattro magacina?
Šta će biti na ovom prostoru između nove magistrale i stambenih zgrada?
Zvucna barijera & drvoredi - ostace zelena povrsina. Mozda parking sa saobracajnicom koja treba da zaokruzi ceo blok od okretnice (nije bila predvidjena) ako budu ispostovali originalni urbanisticki plan/projekat iz 1990/1991 za celinu bloka. Na prilozenoj slici je ulica i parking koje su preskocili - crveno su parkinzi, sivo ulicaŠta će biti na ovom prostoru između nove magistrale i stambenih zgrada?
Zar nije prosirenje Vojvodjanska/Zemunska/Tosin bunar bilo u poslednjih 10-ak godina?Stvarno je frustrirajuće da za poslednjih 10 godina jedino osetno unapređenje saobraćaja u Beogradu će biti ovo i proširenje Save Maškovića, i Zemun - Pančevački put.
Da li je bilo još nešto?
Pri čemu ovo i proširenje Save Maškovića je samo parcijalno unapređenje. Save Maškovića bez spajanja sa Braće Jerković a ovo bez T6 je samo polovično, iako svakako znači/će značiti.