Svaka čast dr strangelove, tvoji snimci su uvek izuzetno kvalitetni i informativni.kud svi...
To se i ja pitamA čemu ovo suženje sa desne na početku pravca ka surčinu
A čemu ovo suženje sa desne na početku pravca ka surčinu
To se i ja pitam
A što nisu to uradili sada? Jel su problem kuće u Surčinskoj?Ulaziće sa kružnog toka sa dve trake u magistralu sa dve trake, zato je magistrala na samom početku "uska" (kako i treba). Ubuduće se na širi deo nakačiti traka iz Surčinske kao direktno uključenje u magistralu. Analogno kao što je izlaz 2 trake u kružni tok sa desnom trakom koja se uključuje direktno u Dr. Ivana Ribara.
Upravo to.A što nisu to uradili sada? Jel su problem kuće u Surčinskoj?
Zna Sićve bolje od nasVesić: U petak se otvara brza saobraćajnica Novi Beograd - Surčin
U Srbiji se u ovom trenutku gradi 530 kilopmetara auto-puteva i brzih saobraćajnicu, a u planu je još oko 900 kilometara, izjavio je danas minister građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić i najavio da će u petak biti otvorena brza saobraćajnicu Novi Beograd – Surčin.nova.rs
Moguće da će biti kao u Vojvođanskoj. Odnosno do raskrsnice sa Jurija Gagarina razdvojeno desno u smeru ka Surčinu a levo u smeru ka Novom Beogradu gledano od KT. Ovo je nagađanje ali po snimcima deluje jer nisu dovoljno nasipali po širini za kompletnu biciklističku stazu.Bicikisticke staze u oba smera?
Nije da me nešto briga, ali jel ima neko stručan da da objašnjenje zašto nisu izgradili pun profil puta, sada kada grade, pa nekim saobraćajnim mobilijarom blokirali traku do izgradnje novog kružnog? Ovo mi je baš nelogično ovako.
Pa nema smisla sada graditi “pun profil” pošto se ta traka koja se uliva u magistralu odmah odvaja u privatne parcele.Nije da me nešto briga, ali jel ima neko stručan da da objašnjenje zašto nisu izgradili pun profil puta, sada kada grade, pa nekim saobraćajnim mobilijarom blokirali traku do izgradnje novog kružnog? Ovo mi je baš nelogično ovako.
Ne izgleda tako na slici. Samo produžiti liniju. Ide preko sredine ostatka vinogradske.Pa nema smisla sada graditi “pun profil” pošto se ta traka koja se uliva u magistralu odmah odvaja u privatne parcele.