Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Prema trenutnom stanju 31.3. ćemo dobiti ovo:
1. Razdelna ostrva su drugačija.
2. Krug unutar kružnog toka ostaje isti. Definitivno dve trake u kružnom.

Screen-Shot-2023-03-25-at-18.15.10.jpg


Šta je ostalo:
1. Kada se sruše kuće u parnom delu Vinogradske pravi se razdelno ostvo u smeru ka surčinu i delimično duple trake uz surduk.
 
Ovo rešenje sa dve trake koje vode u sam kružni tok i odvojeno desno skretanje iz svakog smera, po meni i nije loše rešenje. Čak je i to odvojeno desno skretanje i poželjno jer neće uticati na protok saobraćaja u samom kružnom toku.

A sta je podrazumevao taj " veći kružni tok"?
 
Ovo rešenje sa dve trake koje vode u sam kružni tok i odvojeno desno skretanje iz svakog smera, po meni i nije loše rešenje. Čak je i to odvojeno desno skretanje i poželjno jer neće uticati na protok saobraćaja u samom kružnom toku.

A sta je podrazumevao taj " veći kružni tok"?
Па где лоше, одлично је решење. И још кад се прошири на горе, биће топ. Ништа ту друго више неће требати.
 
Nadamo se vrvt samo da ce nakon pustanja ulice imati isti takav tempo radova na sredjivanju kanalizacije iz velike cevi,jer mi na nekoj od slika deluje da se opet neka voda zadrzava,da ce ocistiti i levo i desno,sto od viska zemlje,sto od raznog otpada sto od nelegalnih objekata. Takodje bi se slozio sa prethodnicima da je trebalo odmah raditi i T6 I prosirenje Zemunske...bukvalno ni nema objekata za rusenje na obe lokacije,Zemunska ima parking koji je javna svojina 100% a ka t6 80% ide kod drzavno ili gradsko zemljiste ili od groblja...ali ostaje da se ceka...bice jos veci cep prilikom spustanja sa ledina kad se pusti ulica..garantujem...i naravno u zemunskoj...ocekujem red od Bele Reke pa do Gandijeve svakodnevno...a pred sve praznike opsti kolaps...naravno i krak ka Jurija G. je takodje veoma bitan,smanjice pritisak na KT. Hvala svima na vrhunskim slikama i komentarima.
 
Zašto se na nekim delovima izliva beton, a na nekima postavljaju gotovi ivičnjaci?
 
Ovo rešenje sa dve trake koje vode u sam kružni tok i odvojeno desno skretanje iz svakog smera, po meni i nije loše rešenje. Čak je i to odvojeno desno skretanje i poželjno jer neće uticati na protok saobraćaja u samom kružnom toku.
......

Ima jedna začkoljica - da, 2 trake u kružnom toku i po jedna za desno skretanje odgovaraju postojećem stanju.
Ali ta sadašnja, a i buduća, desna skretanja su u nastavku krajnjih desnih traka... a u njima se nalaze stajališta javnog prevoza (i pre i posle KT).
Videli smo poslednjih dana kako to funkcioniše kada se uspori ili zaustavi saobraćaj u kružnom toku, kada autobusi mile do stajališta jer je gužva između stajališta i kružnog toka, i kada treba da se prestroje u levo posle stajališta kad ne skreću desno na KT nego se uključuju u njega... šta kad tek uvedu i nova stajališta iza isključenja iz kružnog toka?
Sada ovuda idu samo linije JGP, možemo očekivati i međugradski prevoz koji će takođe koristiti ova stajališta.
Nije toliki problem u 2 trake u samom krzžnom toku (taj profil odgovara broju traka koje se uključuju u KT), poželjno bi bilo da postoje i po dve trake za desna skretanja.
 
Dakle dobijamo novu Autokomandu, mikro kružni tok a kapacitet ulica koje se priključuju na isti su znatno veće. Normalna država pri radovima proširi kružni tok, ali ta normalna država se ne zove Srbija.
 
Dakle dobijamo novu Autokomandu, mikro kružni tok a kapacitet ulica koje se priključuju na isti su znatno veće. Normalna država pri radovima proširi kružni tok, ali ta normalna država se ne zove Srbija.
U normalnoj državi ovo bi bio samo jedan delić saobraćajne mreže, u koju spadaju i T6, i veza sa Jurija Gagarina... proširenje Dušana Vukasovića, Mustafe Golubića, Gandijeve... i ta fiktivna veza sa aerodromom... tada ne bismo strepeli od saobraćajnih gužvi jer bi se i saobraćaj rasporedio i splasnuo a JGP bi bolje funkcionisao.
 
Prema trenutnom stanju 31.3. ćemo dobiti ovo:
1. Razdelna ostrva su drugačija.
2. Krug unutar kružnog toka ostaje isti. Definitivno dve trake u kružnom.

Pogledajte prilog 157291

Šta je ostalo:
1. Kada se sruše kuće u parnom delu Vinogradske pravi se razdelno ostvo u smeru ka surčinu i delimično duple trake uz surduk.
Bicikisticke staze u oba smera?
 
Мислим да ће бити двосмерна стаза са десне стране гледано из правца НБГ ка Јаркову.
 
Нови кружни ток ће прикључити пројекту према Т6 (Сурчинску)…
 
Vrh