carlazar
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 06.10.2022.
- Poruke
- 1.384
- Pohvaljen
- 2.500
Ali ne ide do kružnog toka, završava se kod buduće raskrsnice sa Jurija GagarinaМа неее, стаза иде скроз до изласка за Сурчин. Био сам већ више пута.
Ali ne ide do kružnog toka, završava se kod buduće raskrsnice sa Jurija GagarinaМа неее, стаза иде скроз до изласка за Сурчин. Био сам већ више пута.
Prema trenutnom stanju 31.3. ćemo dobiti ovo:Skarabudženo na max
Pogledajte prilog 157261
Па где лоше, одлично је решење. И још кад се прошири на горе, биће топ. Ништа ту друго више неће требати.Ovo rešenje sa dve trake koje vode u sam kružni tok i odvojeno desno skretanje iz svakog smera, po meni i nije loše rešenje. Čak je i to odvojeno desno skretanje i poželjno jer neće uticati na protok saobraćaja u samom kružnom toku.
A sta je podrazumevao taj " veći kružni tok"?
Bilo je pisanja da ce sve morati da se pomera zbog tog "većeg kružnog toka"( sam centar kr.toka, ose ulivnih traka...) a čovek je napisao dva posta iznad sta cemo dobiti...Pa dve poruke ranije imaš odgovor, majku mu
A sta je podrazumevao taj " veći kružni tok"?
Trebalo 3+1, biće 2+1.veci kruzni tok sa tri trake i odvojena skretanja u svakom smeru.
Vlogzilla u akciji
Vlogzilla u akciji
Uglavnom se postavljaju ivicnjaci na onim delovima gde masina nije mogla da prodje zbog prepreka u vidu okna sahtova koji vire i slicno, jer njoj je potrebna ravna podloga bez prepreka.Zašto se na nekim delovima izliva beton, a na nekima postavljaju gotovi ivičnjaci?
Ovo rešenje sa dve trake koje vode u sam kružni tok i odvojeno desno skretanje iz svakog smera, po meni i nije loše rešenje. Čak je i to odvojeno desno skretanje i poželjno jer neće uticati na protok saobraćaja u samom kružnom toku.
......
25.03 - 3:0
U normalnoj državi ovo bi bio samo jedan delić saobraćajne mreže, u koju spadaju i T6, i veza sa Jurija Gagarina... proširenje Dušana Vukasovića, Mustafe Golubića, Gandijeve... i ta fiktivna veza sa aerodromom... tada ne bismo strepeli od saobraćajnih gužvi jer bi se i saobraćaj rasporedio i splasnuo a JGP bi bolje funkcionisao.Dakle dobijamo novu Autokomandu, mikro kružni tok a kapacitet ulica koje se priključuju na isti su znatno veće. Normalna država pri radovima proširi kružni tok, ali ta normalna država se ne zove Srbija.
Bicikisticke staze u oba smera?Prema trenutnom stanju 31.3. ćemo dobiti ovo:
1. Razdelna ostrva su drugačija.
2. Krug unutar kružnog toka ostaje isti. Definitivno dve trake u kružnom.
Pogledajte prilog 157291
Šta je ostalo:
1. Kada se sruše kuće u parnom delu Vinogradske pravi se razdelno ostvo u smeru ka surčinu i delimično duple trake uz surduk.