Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Jel sicve nije nista rekao za T6 i ostalo? Kako je to propusteno sada da se radi,necu nikad shvatiti i razumeti...moglo je bar da od kvantasa krene da se radi,bilo sta...katastrofa...doduse da je bilo pameti u ovom gradu to bi bilo gotovo jos pre vise od 25god kad je i raskrsnica kod kvantasa uradjena..ne bi se desio cep na ledinama nikada...a ni divlja gradnja, ni cigani na okretnici itd itd...
 
Ovo je republički projekat, a T6 gradski, to su dva različita izvora finansiranja pa nema Vesić kao republički ministar veze sa projektima koje grad finansira, to za T6 treba kaže Šapić ili neko iz grada. Bilo bi neadekvatno da republika finansira svaku lokalnu ulicu po Srbiji, zato i postoje gradovi i opštine da rešavaju lokalne stvari.
 
A sta ce se desiti sa Grand fabrikom kafe kad se bude radio T6? Meni deluje da ona smeta da bi se odradilo sve sto je potrebno i da ce biti potreban bar deo prostora koji zauzima da bi se sve to odradilo.
 
Ovo je republički projekat, a T6 gradski, to su dva različita izvora finansiranja pa nema Vesić kao republički ministar veze sa projektima koje grad finansira, to za T6 treba kaže Šapić ili neko iz grada. Bilo bi neadekvatno da republika finansira svaku lokalnu ulicu po Srbiji, zato i postoje gradovi i opštine da rešavaju lokalne stvari.
Razume se da ide preko grada...ali skroz nebitno preko koga ide,uvek mogu da dobiju pare iz Republika,najmanji problem. Sustina je da se ne radi...ne moze projekat da se deli na osnovu toga preko koga ide...sustina je bitnija da se sve spoji u jedan ogroman projekat...kako vidis i ovo se zove Gradska saobracajnica i nije autoput a finansiranje ide preko republike...
 
27.03. - 12:46
20230327_125218.jpg
20230327_125206.jpg
20230327_125157.jpg
 
Uglavnom, kraj je polako na vidiku, pa da rezimiram(o) situaciju:

1. Veza sa bgd obilaznicom (A1) i auto-putem A2 direktno iz savskih blokova najzad će biti operativna (ovo je u svakom logičkom smislu bio integralni deo projekta A2 i puno smo, možda i previše, čekali na završetak, no dobro). Izgrađena je skupo, na donjem minimumu funkcionalnosti (sve što je moglo da otpadne, otpalo je iz ovog "završetka" projekta), ali će proraditi! Zbog ovog ošljarenja i polurešenja teško će stomaku biti sledećih 5-10 dana oko otvaranja, no vezu imamo i dobili smo je, neka nam je srećna, vala smo je čekali, platili i preplatili!

2. Uticaj priliva saobraćaja sa A2 i A1 na postojeći mali, neadekvatni i mučeni kružni tok, koji na kraju Vojvođanske nije dobio svog projektovanog sukcesora, još je nejasan. Lično nisam siguran da će biti kolapsa, ali nisam siguran ni da sam u pravu :D, što bi rekli Ameri - porota je još van sale :). Zato smo mi laici, a nadam se ipak da je bio neko stručan da tu nešto izračuna, videti ćemo...

3. Velika je šteta što je zamah i politička nužnost za medijskim pokrivalicama propušten i u ovom izvlačenju nismo isposlovali proširenje bar surduka ka Ledinama, ako ne i vezu ka Jurija Gagarina (T6 ne pominjem, to su ipak uvek bile samo naše lepe želje). Iskustvo nas uči, na raznim projektima ovde, kako nakon velikih i politički inspirisanih sprintova dolazi nekoliko godina antiklimaksa i potpune neaktivnosti na projektu. Uostalom, i ova nova veza je svedok upravo tome (dug period neaktivnosti nakon puštanja A2 prethodio je dugoj i kilavoj realizaciji iste!)

4. Za krak ka JG i preostale dve bočne veze sa Vinogradskom ostaje nada da neće trebati duže od 5 godina za realizaciju. Videćemo. Naročito je naravno bitan krak ka JG, profesionalni opsenari sa obrazom koji ih ne obavezuje :D pričaju o početku gradnje već u maju, ali to je potpuni nonsens (osim možda neke šarade i igrokaza sa parkiranim bagerom). Na terenu, naime, nema bilo kakvih naznaka za tako nešto. Kafana radi, ostali objekti na trasi stoje, od neophodnog proširenja od kote "kada šina savije", pa ka novom kraku -> u stvarnosti nema ni jedne pokošene travke kao pokazatelja svetle budućnosti... Nadajmo se da bar tih 5 godina nije preoptimističan rok :) . Videćemo i to.


Što bi rekle ove mlade kolege, jer ako nisu mladi i poletni ružičaste naočare kroz koje gledaju svet mLogo su mi sumnjive, ŽIVELA SRBIJA!!
 
@Bkspak Ne slažem se da je iz nikuda u nigde, ovaj nadvožnjak je planiran kao jedina saobraćajna veza Vinogradske sa poljoprivrednim površinama južno od magistrale, i namenjen je upravo za traktore, kombajne... i druga poljoprivredna vozila koji ovim putem pristupaju njivama. Trasa magistrale je presekla sve dosadašnje pristupne puteve njivama i izgradnja ovog nadvožnjaka je zapravo jedna od smislenih i svetlih tačaka ovog projekta punog nelogičnosti.
 
Мени се нешто чини да ће се од Мостарске петље до петље Сурчин-југ даље временски исто или брже долазити преко Сајма и Остружнице него преко нове саобраћајнице јер има мање семафора, више вожње ван насељеног места и више вожње по аутопуту са ограничењем 130 км/ч, а свега 3 км више него преко Тошиног бунара и нове саобраћајнице и 4 км више него преко Јурија Гагарина и нове саобраћајнице.

Дакле, нова саобраћајница ће првенствено служити за Нови Београд, док ће стари део Београда чекати изградњу мотопута Остружница - Обреновац како би скратио време путовања до аутопута Сурчин - Јужни Јадран.
 
Pa to valjda i jeste poenta? Da se rasterete mostovi ka Novom Beogradu, a ne da svakog petka imamo seobu naroda iz centra na NBGD samo da bi se posle ponovo vracali na jug/jugozapad autoputem.
 
Pa to valjda i jeste poenta? Da se rasterete mostovi ka Novom Beogradu, a ne da svakog petka imamo seobu naroda iz centra na NBGD samo da bi se posle ponovo vracali na jug/jugozapad autoputem.

Mostovi ka Novom Beogradu bi se rasteretili kada bi otvorili autoput od Čukarice do Obrenovca, sa te strane Save. Ovo će samo dodatno opteretiti mostove ka Novom Beogradu

Trenutno ljudi iz starog dela Beograda, neki idu ka Čačku preko Dobanovaca, neki preko Ostružnice. Kada otvore ovu saobraćajnicu, ona će preuzeti deo saobraćaja koji ide ka Čačku, uključujući i deo onih koji idu preko Ostružnice, što znači imaćemo veće opterećenje na mostove ka Novom Beogradu, naročito dok se ne završi obilaznica, jer će ljudi sa Novog Beograda ići ka Nišu preko Gazele. Kad se otvori obilaznica, tek tad možemo imati malo rasterećenje Gazele, jer će se ljudi sa Novog Beograda možda odlučivati da ka Nišu idu novom saobraćajnicom, pa na obilaznicu.
 
Mostovi ka Novom Beogradu bi se rasteretili kada bi otvorili autoput od Čukarice do Obrenovca, sa te strane Save. Ovo će samo dodatno opteretiti mostove ka Novom Beogradu

Trenutno ljudi iz starog dela Beograda, neki idu ka Čačku preko Dobanovaca, neki preko Ostružnice. Kada otvore ovu saobraćajnicu, ona će preuzeti deo saobraćaja koji ide ka Čačku, uključujući i deo onih koji idu preko Ostružnice, što znači imaćemo veće opterećenje na mostove ka Novom Beogradu, naročito dok se ne završi obilaznica, jer će ljudi sa Novog Beograda ići ka Nišu preko Gazele. Kad se otvori obilaznica, tek tad možemo imati malo rasterećenje Gazele, jer će se ljudi sa Novog Beograda možda odlučivati da ka Nišu idu novom saobraćajnicom, pa na obilaznicu.
Mislio sam na deo gde si pisao o zavrsetku brze saobracajnice Ostruznica - Obrenovac. Ona je kljuc svega i tek sa njom ovi trenutni radovi imaju smisla.
Cukarica i ostatak juznog dela bi tada isli direktno na Ostruznicu i Obrenovac. Zvezdara i jugoistok bi isli rutom IKEA - Ostruznica - Obrenovac.
Strogi centar grada bi imao bilo koju od ove tri opcije prema licnim preferencijama i trenutnoj situaciji u saobracaju.

Samo sve ovo zajedno bi znacajno rasteretilo mostove ka Novom Beogradu. Situacija otkada je otvoren Milos Veliki je blago receno uzasna na potezu od Gazele do Dobanovaca. Veci deo godine se pravi cep vec od Geneksa, pogotovo petkom.
 
Biće fora da kažnjavaju bicikliste koji budu vozili trotoarom, a zapravo oni nemaju drugog načina da dođu biciklom do Surčina jer se biciklistička staza završava kod početka budućeg kraka koji ide do Jurija Gagarina
Ма неее, стаза иде скроз до изласка за Сурчин. Био сам већ више пута.

Iz nekog razloga baš me ovo nervira ahahah, što nisu mogli da lepo ispeglaju ovo, nego ima ovo suženje od 20-30m? xd
Pogledajte prilog 157530Pogledajte prilog 157531
Da se sačeka proširenje uz surduk, pa da urade razdelno ostrvo i ulazak sa Ledina na magistralu.
 
Ej ma slazem se da je dobro smisljeno za prelazak poljo. masina nemam nista protiv
Vise sam rekao zbog toga sto iz Vinogradske do nadvoznjaka moras imati Tenk da bi prosao ne znam da li neko moze da slika taj prilazni put to je katastrofa mislim da je jako tesko i traktorima proci tuda...
 
Pisao sam o ovome pre par meseci na temi o produživanju tranvajske linije, ali pošto ki se čini da je malo mrtva tema da potam ovde. Kako vam se čini ideja da se kroz razdelna ostrva provuče tramvaj iz Jurija Gagarina do centra surčina sa okretnicom na surčinskom trgu. U početku bi to bila neka vrsta ekspres linije sobzirom da put većinom delom ne porolazi kroz gusto naseljena područja, ali svi znamo da neće još dugo tako. Možda sam ja samo malo zanesen jer obožavam tramvaje kao javni prevoz pa me zanima vaše mišljenje
 
Uglavnom, kraj je polako na vidiku, pa da rezimiram(o) situaciju:

1. Veza sa bgd obilaznicom (A1) i auto-putem A2 direktno iz savskih blokova najzad će biti operativna (ovo je u svakom logičkom smislu bio integralni deo projekta A2 i puno smo, možda i previše, čekali na završetak, no dobro). Izgrađena je skupo, na donjem minimumu funkcionalnosti (sve što je moglo da otpadne, otpalo je iz ovog "završetka" projekta), ali će proraditi! Zbog ovog ošljarenja i polurešenja teško će stomaku biti sledećih 5-10 dana oko otvaranja, no vezu imamo i dobili smo je, neka nam je srećna, vala smo je čekali, platili i preplatili!

2. Uticaj priliva saobraćaja sa A2 i A1 na postojeći mali, neadekvatni i mučeni kružni tok, koji na kraju Vojvođanske nije dobio svog projektovanog sukcesora, još je nejasan. Lično nisam siguran da će biti kolapsa, ali nisam siguran ni da sam u pravu :D, što bi rekli Ameri - porota je još van sale :). Zato smo mi laici, a nadam se ipak da je bio neko stručan da tu nešto izračuna, videti ćemo...

3. Velika je šteta što je zamah i politička nužnost za medijskim pokrivalicama propušten i u ovom izvlačenju nismo isposlovali proširenje bar surduka ka Ledinama, ako ne i vezu ka Jurija Gagarina (T6 ne pominjem, to su ipak uvek bile samo naše lepe želje). Iskustvo nas uči, na raznim projektima ovde, kako nakon velikih i politički inspirisanih sprintova dolazi nekoliko godina antiklimaksa i potpune neaktivnosti na projektu. Uostalom, i ova nova veza je svedok upravo tome (dug period neaktivnosti nakon puštanja A2 prethodio je dugoj i kilavoj realizaciji iste!)

4. Za krak ka JG i preostale dve bočne veze sa Vinogradskom ostaje nada da neće trebati duže od 5 godina za realizaciju. Videćemo. Naročito je naravno bitan krak ka JG, profesionalni opsenari sa obrazom koji ih ne obavezuje :D pričaju o početku gradnje već u maju, ali to je potpuni nonsens (osim možda neke šarade i igrokaza sa parkiranim bagerom). Na terenu, naime, nema bilo kakvih naznaka za tako nešto. Kafana radi, ostali objekti na trasi stoje, od neophodnog proširenja od kote "kada šina savije", pa ka novom kraku -> u stvarnosti nema ni jedne pokošene travke kao pokazatelja svetle budućnosti... Nadajmo se da bar tih 5 godina nije preoptimističan rok :) . Videćemo i to.


Što bi rekle ove mlade kolege, jer ako nisu mladi i poletni ružičaste naočare kroz koje gledaju svet mLogo su mi sumnjive, ŽIVELA SRBIJA!!
Kfak iz J. Gagarina će uraditi
Uglavnom, kraj je polako na vidiku, pa da rezimiram(o) situaciju:

1. Veza sa bgd obilaznicom (A1) i auto-putem A2 direktno iz savskih blokova najzad će biti operativna (ovo je u svakom logičkom smislu bio integralni deo projekta A2 i puno smo, možda i previše, čekali na završetak, no dobro). Izgrađena je skupo, na donjem minimumu funkcionalnosti (sve što je moglo da otpadne, otpalo je iz ovog "završetka" projekta), ali će proraditi! Zbog ovog ošljarenja i polurešenja teško će stomaku biti sledećih 5-10 dana oko otvaranja, no vezu imamo i dobili smo je, neka nam je srećna, vala smo je čekali, platili i preplatili!

2. Uticaj priliva saobraćaja sa A2 i A1 na postojeći mali, neadekvatni i mučeni kružni tok, koji na kraju Vojvođanske nije dobio svog projektovanog sukcesora, još je nejasan. Lično nisam siguran da će biti kolapsa, ali nisam siguran ni da sam u pravu :D, što bi rekli Ameri - porota je još van sale :). Zato smo mi laici, a nadam se ipak da je bio neko stručan da tu nešto izračuna, videti ćemo...

3. Velika je šteta što je zamah i politička nužnost za medijskim pokrivalicama propušten i u ovom izvlačenju nismo isposlovali proširenje bar surduka ka Ledinama, ako ne i vezu ka Jurija Gagarina (T6 ne pominjem, to su ipak uvek bile samo naše lepe želje). Iskustvo nas uči, na raznim projektima ovde, kako nakon velikih i politički inspirisanih sprintova dolazi nekoliko godina antiklimaksa i potpune neaktivnosti na projektu. Uostalom, i ova nova veza je svedok upravo tome (dug period neaktivnosti nakon puštanja A2 prethodio je dugoj i kilavoj realizaciji iste!)

4. Za krak ka JG i preostale dve bočne veze sa Vinogradskom ostaje nada da neće trebati duže od 5 godina za realizaciju. Videćemo. Naročito je naravno bitan krak ka JG, profesionalni opsenari sa obrazom koji ih ne obavezuje :D pričaju o početku gradnje već u maju, ali to je potpuni nonsens (osim možda neke šarade i igrokaza sa parkiranim bagerom). Na terenu, naime, nema bilo kakvih naznaka za tako nešto. Kafana radi, ostali objekti na trasi stoje, od neophodnog proširenja od kote "kada šina savije", pa ka novom kraku -> u stvarnosti nema ni jedne pokošene travke kao pokazatelja svetle budućnosti... Nadajmo se da bar tih 5 godina nije preoptimističan rok :) . Videćemo i to.


Što bi rekle ove mlade kolege, jer ako nisu mladi i poletni ružičaste naočare kroz koje gledaju svet mLogo su mi sumnjive, ŽIVELA SRBIJA!!
Uradiće oni vrlo brzo krak iz J. Gagarina zbog kineskog tržnog centra.
 
Vrh