Šta je novo?

Forum, sajt - sugestije, primedbe, pitanja

Sad videh, oborismo rekord od pre 2 godine:
Najviše korisnika OnLine istovremeno bilo je 198 ,dana Sub Okt 08, 2016 8:04 pm :gobb:
 
I broj poruka je presao 400 hiljada :sesir: :gobb:
 
Tema "Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]" se na poslednjih nekoliko stranica udaljila od teme , jer se počelo raspravljati o tome kako se pruga u centru grada ukida kako bi se zemljište prodalo po skupe pare i o ukidanju starog železničkog mosta. Il' da se tema preimenuje il' da se razdvoji na dve ...
 
Saglasan sam sa ovim što sole kaže. Tema treba da bude kako napreduju radovi i šta su novosti oko samog "Prokopa", a ne gde je centar Beograda (i ko bi gde čupao ili nečupao šine :mrgreen:).
 
Dokle god neko bude govorio da je stanica na lošem mestu i da treba ostaviti staru glavnu železničku stanicu u upotrebi itd. Uvek će biti rasprave u toj oblasti, a sve to jeste vezano u smislu za samu temu i novu stanicu u prokopu "Beograd centar".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413019#p413019:1ax2e6zy je napisao(la):
Mair » October 26th, 2016, 11:03 pm[/url]":1ax2e6zy]Dokle god neko bude govorio da je stanica na lošem mestu i da treba ostaviti staru glavnu železničku stanicu u upotrebi itd. Uvek će biti rasprave u toj oblasti, a sve to jeste vezano u smislu za samu temu i novu stanicu u prokopu "Beograd centar".
Znači onda treba otvoriti novu temu "Radovi na stanici Prokop" , jer će se stalno naći neko ko će iznova da pokreće tu temu tamo.
 
Samo kratko: molim ekipu starih forumaša od kojih je imalo šta pametno da se vidi i pročita, da ne hrane odgovorima trollere kojih se nakotilo mnogo po najposećenijim temama.

Kvalitet diskusije opada, ljudi više i ne pišu po tim temama, povlače se u čitanje i forum se degradira. Najoptimističniji među nama se i dalje uspinju da objasne, razjasne... Nemojte to više raditi. Ne sumnjam u najbolje namere i razumem nekada revolt i uznemirenost, ali uzalud vam trud. Nema smisla, tako i sami učestvujete u degradaciji kvaliteta diskusije.

Hvala.
 
tesko je to postici, svojim komentarima ti kako ih zoves trolovi te samo tako povuku da im odgovorish. Ja fitriram to tako sto odaberem par imena (da ih ne pominjem) za koje znam da su objektivni i kvalitetni i citamsamo njihove postove
 
Ne odgovarati slažem se
Baš u inat treba postavljati sto više novih informacija i novih sličica
jer ni jedna novinarska informativna kuca nema toliko novinara koliko BB ima članova
a čini mi se da troluju upravo da bi se oslobodili prestižnih novih inormacija sa BB
i tako njihov medij izašao na višlju lestvicu

Našim povlačenjem bi ostvarili cilj ,
te za njih je jedini ,,Trol-otrov,,
još više informacija na BB vezanih za pracenje razvoja i izgradnje Bgda

:sesir:
 
Htedoh odavno da pišem na ovu temu. Postoje dve krupnije stvari, koje su mi zasmetale tokom ovog mog ne mnogo dugog "staža" na forumu.

I Offtopic kao permanentna boljka srpskih foruma, pa ne zaobilazi ni "Beobuild" :D
Igor se koliko-toliko dobro bori sa tim, ali evo šta meni smeta:

1. Kačenje ideja šta-bi-bilo-da-je-bilo i rendera od pre 20-30 godina, koji nisu, niti će zaživeti, i to na temama koje nisu primerene takvom sadržaju. Ti postovi zauzimaju minimum 60% prostora na ovom forumu. Banalan primer: zašto bi na temi o Prokopu tema bila železnička stanica u Makenzijevoj, ako se od tog plana odustalo pre skoro 30 godina? Bilo bi možda u redu da je to otišlo u "BG:Voz/Beovoz", ali to je u najboljem slučaju za temu "Paralelni Beograd.

2. Kačenje isuviše rendera projekata iz inostranstva - tj, oni mogu da budu korisni, kao konkretna demonstracija na temi o nekom domaćem projektu, ali ako se neki baja pojavi i potpuno random okači render neke zgrade iz Šangaja, Sidneja, pa se onda zakuva rasprava na tri strane o tome zašto je konkretno TAJ projekat dobar ili loš, ta tema gubi kvalitet i fokus.

3. "Mešanje" tema - na primer, punih 5 strana na temi o "BG:Vozu" se vodila svađa oko toga da li, zašto (ne) i kako (ne) treba plaćati gradski prevoz (okidač za to je bilo postavljanje onih rampi na tri beogradske stanice). Sve te postove je trebalo premestiti u temu o "Bus Plus"-u.

4. Prezentovanje lične političke ideologije na svakom postu, iliti, koga bi na građevinskom forumu trebalo da se tiče dokle je bilo Dušanovo carstvo, za koga su se borili srpski dobrovoljci u 17. veku i zašto je crvena banda ojadila nekoga pre 70 godina!? Imate "Forum Krstarice" za te gluposti :dil:

II "(Ne)uticajne grupe

Dok je "Imamo plan" još i ima kakav-takav uticaj na medije, pa i na gradske vlasti, njihova tema ovde je mrtva već mesecima.
"Udruženje ljubitelja železnice" je i na forumu i po društvenim mrežama aktivnije, ali oni imaju drugi problem: naime, usudio bih se da kažem, zbog svojevrsne sujete pojedinih članova (da ne kažem da se dosta toga svodi na to da je jedan član postavio stvari po sistemu "Grupa, to sam ja") nedostaje neophodna fleksibilnost i pragmatizam. Nikako ne sporim stručnost tih članova, ali nije plasirana samo stručnost, već i neke lične ideje, koje sa sada već odavno utemeljenim strateškim planovima nemaju već decenijama nemaju nikakve veze, već predstavljaju verovatno odraz nekakve lične nostalgije. Ako se ovaj forum primarno bavi aktuelnim projektima, onda treba raspravljati o tome šta oni donose ili odnose, a ne (kao što sam rekao pri početku posta) šta-bi-bilo-kad-bi-bilo i kako ništa ne valja.
 
оф топик је најнормалнија ствар на форумима широм света, томе се једноставно не може побећи
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414486#p414486:2nie44ir je napisao(la):
DzonTravolta » 04 Nov 2016 12:16 pm[/url]":2nie44ir]
Dok je "Imamo plan" još i ima kakav-takav uticaj na medije, pa i na gradske vlasti, njihova tema ovde je mrtva već mesecima.
"Udruženje ljubitelja železnice" je i na forumu i po društvenim mrežama aktivnije, ali oni imaju drugi problem: naime, usudio bih se da kažem, zbog svojevrsne sujete pojedinih članova (da ne kažem da se dosta toga svodi na to da je jedan član postavio stvari po sistemu "Grupa, to sam ja") nedostaje neophodna fleksibilnost i pragmatizam. Nikako ne sporim stručnost tih članova, ali nije plasirana samo stručnost, već i neke lične ideje, koje sa sada već odavno utemeljenim strateškim planovima nemaju već decenijama nemaju nikakve veze, već predstavljaju verovatno odraz nekakve lične nostalgije.


Можеш ли да наведеш макар једну такву идеју?
 
Једна, конкретно? Пошто сам и ја члан, па бих волео да чујем, да могу да ти одговорим.
 
Konkretno, meni je duvanje u čabar priča da GŽS treba da ostane GŽS. Odavno je jasno da to neće biti tako (Johnny je uostalom lepo istakao poentu), da to nema veze ni sa aktuelnim režimom, ni sa bivšim režimima, ni sa stručnjacima ili "stručnjacima". Koja god vlast da dođe ili sutra, ili naredne godine, ona će nastaviti da izmešta polaske u Prokop.
Prokop je, kao neka vrsta novog čvorišta, zacrtan još 1970ih godina i (ako se izuzmu godine najžešće krize) svi režimi od tada do danas su forsirali tu priču. Neko lobiranje, protestovanje ili tome slično neće promeniti tu činjenicu, a to je upravo ono što ova grupa pokušava da radi. Maksimum koji može da se dobije od GŽS je da ona služi za gradske polaske i to će očito biti tako.

Drugo, ono na šta UŽ može da se fokusira jesu neke promene u domenu realnog. Mi gledamo tu jednu osobu kako tvrdoglavo visi po YT snimcima, lokalnim i regionalnim televizijama, priča o pruzi do Obrenovca (koja NE POSTOJI više, morala bi da se gradi nova), revitalizaciji saobraćaja po Mačvi, zakazuje neke sastanke po Srbvozu, a od svega toga NIŠTA nije realno da se uradi. Zašto? Zato što podrazumeva za naše uslove enormna ulaganja. Jedino što jeste u domenu realnog je da se insistira na revitalizaciji prigradske železnice. A izuzev pisanja privatnih poruka članovima da se uradi... pa... ništa, od cele te priče nismo videli nikakvu konkretizaciju.
Gde su akcije po društvenim mrežama? Gde je zakazivanje protesta? Gde je poziv medijima?
 
ревитализација саобраћаја по Мачви је реална, није да су ту потребна нека претерана улагања
 
Dobro, recimo da je to tačno. Ali je još realnije da se napravi jedan prokleti protest na nekom javnom mestu (a da to ne deluje kao sastančić ispred ulaza u GŽS) i da se od grada i železnica traži da postojeće vozove prerasporede na postojeće pruge i tako vrate u funkciju prigradske železnice (dakle uz zanemarljiva ulaganja).
Ili je i to problem za ovaj "esnaf"!?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414520#p414520:32eagxfk je napisao(la):
DzonTravolta » 04 Nov 2016 02:33 pm[/url]":32eagxfk]Konkretno, meni je duvanje u čabar priča da GŽS treba da ostane GŽS. Odavno je jasno da to neće biti tako (Johnny je uostalom lepo istakao poentu), da to nema veze ni sa aktuelnim režimom, ni sa bivšim režimima, ni sa stručnjacima ili "stručnjacima". Koja god vlast da dođe ili sutra, ili naredne godine, ona će nastaviti da izmešta polaske u Prokop.
Prokop je, kao neka vrsta novog čvorišta, zacrtan još 1970ih godina i (ako se izuzmu godine najžešće krize) svi režimi od tada do danas su forsirali tu priču. Neko lobiranje, protestovanje ili tome slično neće promeniti tu činjenicu, a to je upravo ono što ova grupa pokušava da radi. Maksimum koji može da se dobije od GŽS je da ona služi za gradske polaske i to će očito biti tako.

Drugo, ono na šta UŽ može da se fokusira jesu neke promene u domenu realnog. Mi gledamo tu jednu osobu kako tvrdoglavo visi po YT snimcima, lokalnim i regionalnim televizijama, priča o pruzi do Obrenovca (koja NE POSTOJI više, morala bi da se gradi nova), revitalizaciji saobraćaja po Mačvi, zakazuje neke sastanke po Srbvozu, a od svega toga NIŠTA nije realno da se uradi. Zašto? Zato što podrazumeva za naše uslove enormna ulaganja. Jedino što jeste u domenu realnog je da se insistira na revitalizaciji prigradske železnice. A izuzev pisanja privatnih poruka članovima da se uradi... pa... ništa, od cele te priče nismo videli nikakvu konkretizaciju.
Gde su akcije po društvenim mrežama? Gde je zakazivanje protesta? Gde je poziv medijima?


1) Железница на простору Главне станице опстајала је у плановима до пре годину дана. Није "очито", како кажеш, да ће ГЖС "служити за градске поласке", већ супротно - чини се да неће служити ни за какве поласке. Дакле, то је веома актуелан проблем;

2) Замераш некоме што "виси" по "јутјуб" снимцима, локалним и регионалним телевизијама? А ту је лоше... шта? Па, ништа. Нема од тога, лично, никакву корист, то ти потписујем. У чему је проблем?
Удружење НЕ ЗАГОВАРА обнову старе пруге за Обреновац, али разматра куда би она требало да прође - упозорићу те да се тренутно планира пруга за Обреновац, али левом обалом Саве, кроз пољане. Дакле, поново, актуелан проблем.
За Мачву (Шабац) ти је човек већ рекао.
Када је реч о приградским железницама, на то је отишло највише енергије Удружења, али његови чланови нису могли да предвиде да је тако тешко од грађана изнудити потпис за петицију, за нешто што им директно иде у корист.
У медијима је Удружење љубитеља железнице сасвим солидно заступљено (што си и сам приметио, критикујући појављивање на телевизијама?!).

Ето, и ти би могао мало да се покренеш, да видимо шта ћеш конкретно да урадиш, какав ћеш протест да организујеш итд.
 
Dzon Travolta, vidis kako se lako sklizne u offtopic. Prica se upravo moze i treba nastaviti u temi o udruzenju i njihovim aktivnostima.
 
1) Железница на простору Главне станице опстајала је у плановима до пре годину дана. Није "очито", како кажеш, да ће ГЖС "служити за градске поласке", већ супротно - чини се да неће служити ни за какве поласке. Дакле, то је веома актуелан проблем;
Neće nju tek tako otpisati, hajde da se kladimo. ;) Ipak sama zgrada ima enorman istorijski značaj.

2) Замераш некоме што "виси" по "јутјуб" снимцима, локалним и регионалним телевизијама? А ту је лоше... шта? Па, ништа. Нема од тога, лично, никакву корист, то ти потписујем. У чему је проблем?

Nije loše, ali poenta je da se na taj način ne postiže - ništa. Medijski domet takvog nastupa se završava u krugu od nekolicine, možda par desetina ljudi. Može čovek da priča šta god hoće, ali time je izneo samo svoj lični stav. A, kao što sam rekao, sve više imam utisak da nije reč o Udruženju, već o jednom jedinom čoveku koji nameće svoju volju.

Удружење НЕ ЗАГОВАРА обнову старе пруге за Обреновац, али разматра куда би она требало да прође - упозорићу те да се тренутно планира пруга за Обреновац, али левом обалом Саве, кроз пољане. Дакле, поново, актуелан проблем.

Tu prugu ćemo videti kad na vrbi rodi kukuruz ako se ne pojavi strani investitor. A investitora treba ubediti ;)

За Мачву (Шабац) ти је човек већ рекао.

Videti prethodni komentar, uz nešto blaži cinizam, jer pruga već postoji. :sesir:

Када је реч о приградским железницама, на то је отишло највише енергије Удружења, али његови чланови нису могли да предвиде да је тако тешко од грађана изнудити потпис за петицију, за нешто што им директно иде у корист.

E, stižemo do problema. Prvo, peticiju je formulisao jedan jedini čovek, a drugi su je samo aminovali. Nije bilo fleksibilnosti, nije bilo vrdanja, pa sve da je ta osoba i najveći stručnjak za železnice na svetu. Šta ako se nekome ne dopada takva varijanta? Konkretno, lično znam dve kategorije ljudi za koje smem da kažem da su apsolutni ljubitelji železnica: prvi nisu ni čuli za peticiju, a drugi je nisu podržali upravo zato što smatraju da je čak i aktuelno rešenje bolje od - predloženog. Treće, način na koji se apelovalo da se ona ostvari je mršav

У медијима је Удружење љубитеља железнице сасвим солидно заступљено (што си и сам приметио, критикујући појављивање на телевизијама?!).

Video sam po Fejsu i ovde snimke.

Ето, и ти би могао мало да се покренеш, да видимо шта ћеш конкретно да урадиш, какав ћеш протест да организујеш итд.

Ako zanemarimo ovaj krajnje infantilan komentar, koji bi mogao da se uporedi sa onim što nam Vučić plasira svakog dana putem televizije, mogu da ti kažem da se ja konsultujem sa raznim ljudima: od onih koji rade u Železnicama, do onih koji se bave saobraćajem i naročito sa onima koji železnice na svakodnevnom nivou koriste. Sasvim sam siguran da bi takva grupa ljudi bolje formulisala šta da očekuje od gradskih i prigradskih železnica od Udruženja ljubitelja, koje na nekoliko postova razmatra kako je zločin protiv čovečnosti što Železnice prodaju nemačku lokomotivu iz Drugog svetskog rata... Jedino nekom muzeju mogu da je utrampe. :grand:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414535#p414535:6buu1uw7 je napisao(la):
Igor » Pet Nov 04, 2016 3:29 pm[/url]":6buu1uw7]Dzon Travolta, vidis kako se lako sklizne u offtopic. Prica se upravo moze i treba nastaviti u temi o udruzenju i njihovim aktivnostima.
Saglasan sam. Odgovorio, ali nemam ništa protiv toga da se tamo cela diskusija iskopira ;)
 
Ok nastavite u postojecim temama uz citiranje dela posta na koje se odgovor odnosi posto se provlaci par tema od aktivnosti udruzenja do izmestanja glavne itd.
 
Most users ever online was 226 on Sun Dec 04, 2016 9:51 pm :sesir:
 
Da li postoji negde tema o novoj petlji u okolini Autokomande i tunelu za Konjarnik? O ovome je bilo reči u Beogradskoj hronici.
 
Vrh