Господине БЕКС89,
На пример, одете код фризера, он Вас унакази. Већина људи замишља следеће сценарије:
1) Ви му платите, ништа му не кажете, али га оцрните тако пред познаницима да изгуби све муштерије, а одете код другог фризера да исправите то што вас је остригао као робијаша из сибирског казамата.
2) Одбијате да му платите, и тражите да исправи грешке.
3) Обратите се газди салона, а овај или отпусти радника, или му скине од плате, а у знак извињења вам понуди још 3 шишања бесплатно, овај пут уз контролу квалитета.
4) Жалите се, свађате се, у фризерском салону вас одј... и ви их попљујете пред свим познаницима.
...
Ретко коме ће пасти на памет, оно што Вама пада на памет: фризери су дивни и богом дани, нису они криви што имају лоше маказе и машинице, онај коме се не свиђа како ме је укриво ошишао нема укуса, ови што се жале на фризера су необразовани, нелуктурни...
По питању јавног превоза, систем је сложенији, али су наша права иста! Проценат млађих од 20 година са возачком дозволом Б је далеко већи од већине друштава са квалитетним градским превозом. Само 21% превоза аутомбилима није одраз квалитета јавног превоза, већ сиромаштва, у којем се аутомобилом возе многи којима то превозно средство гута 30%-60% дохотка, и до некле проблемом паркирања у центру.
Када бахати возачи почну да губе посао, а неодговорни превозници део полазака или целе линије, (у њих спада и државни ГСП), тада ће почети да се води рачуна и о ономе за шта је одговоран возач, и ономе за шта је одговоран превозник. ![GO BB! :gobb: :gobb:](/data/assets/smilies/go_bb.gif)