Šta je novo?

Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Delija":3blidgx3 je napisao(la):
Па знам и зато кажем да источни крак не треба ни качити на прокоп. А што се тиче финансирања моста код Винче и тог дела обилазнице:

....
3. Читав низ речно-морских бродова може несметано да плови све до Панчева а ако се посао разради ко зна, луди су Кинези, могли би да нам прошире и постојеће преводнице на Ђердапу, продубе и прошире дунавски пловни коридор и евентуално повећају висину оног моста између Бугарске и Румуније. Мада је он и сада пристојне висине од око 20-25м изнад нивоа реке. Тада већ Београд фактички добија излаз на море.
...
Висина моста код Видина уопште није проблем. За 8. категорију пловности, коју има Дунав од Панчевачког моста до Црног мора довољна је висина 13,5 метара изнад коте високих вода (према међународним стандардима). Ако би нешто унапредили, пре би требало заменити мост између Смедерева и Ковина, који је 10 метара изнад водотока, или чак нешто учинити са Панчевачким мостом. Ти речно-морски бродови ипак имају ограничен домет до источних делова средоземља (што није мало), и не треба замишљати прекоокеанска чуда.
 
а то ће бити проблематично, пошто коју год трасу да изаберу, закачиће неки део града...
бојим се да се онда још неко не побуни и да се цео овај процес не одужи у недоглед.
 
sad videh da postoji pruga koja završava u krugu Petrohemije, što je svega nekoliko stotina metara dalje od NISa.
Samo je tu opet pitanje zemljišta, ekproprijacije i sl. Ali je daleko bolja varijanta
 
mekbejn":dixljkf2 je napisao(la):
sad videh da postoji pruga koja završava u krugu Petrohemije, što je svega nekoliko stotina metara dalje od NISa.
Samo je tu opet pitanje zemljišta, ekproprijacije i sl. Ali je daleko bolja varijanta

Ne bi to moglo jer bi to stvorilo jos nepovoljniju situaciju. Em se tranzitni saobracaj uvlaci jos blize gradu a opet mora da jednim delom koristi problematicnu deonicu pruge, em bi se u tom slucaju ukrstao sa Beovozom. Resenje je zaobici grad izgradnjom pruge istocno od grada. Zapravo bi trebalo tu prugu u Petrohemiji nadovezati na tu zeleznicku obilaznicu.

Nije to veliki zahvat, mozda 5km nove pruge

http://1drv.ms/1NAYc7D
 
Taman toliko da je prihvaceno da se stari plan pauzira i da se izradi novi plan koji zaobilazi grad. Svakako ce graditi novu prugu od Vince do Panceva. Pretpostavljam da nece biti sporno da izgrade i tih par km nedostajucih deonica u trenutku kad su potrebne masine i ljudstvo vec na terenu. Izmena plana je prvi korak u nizu od mnogih, svakako je dobro da je prihvacen.
 
Dobra vest.

Došlo se do rešenja da se železnička obilaznica izmesti u potezu Bavaništanskog puta, na 500-600 metara od groblja, prema raskrsnici za Dolovo

Na terenu to izgleda ovako:

2qcebh4.png


Crveno je moja pretpostavka na osnovu recenog u tekstu.

Mada ostaje steta sto nisu uspeli da prugu skroz izbace, da ide pored autoputa
 
mekbejn":3vglr3nr je napisao(la):
Crveno je moja pretpostavka na osnovu recenog u tekstu.
Mada ostaje steta sto nisu uspeli da prugu skroz izbace, da ide pored autoputa

bilo im je skupo da pomeraju sve do autoputa, ovako moraju samo da dograde ovaj deo obelezen ljubcastom bojom

2q1as60.jpg
 
Ako misle da uklone celu zeleznicku infrastrukturu sa prostora tzv. BG na vodi do 2019,oni moraju i napraviti ovaj most do tada, da bi hemijski i transportni saobracaj funkcionisao preko zeleznice?
 
У току је експропријација парцела у Лештанима.
 
@stf

Jel to proverena informacija?
Ne negiram, vec pitam posto kolega koji ima kucu u Lestanima nista ne spominje, a prilicno je rad da je se ratosilja...

Bilo je i nekih protesta po objavljivanju trase. Dal je to sada regulisano?

Iskreno, ja sam i dalje misljenja da bi bolje bilo da je brdo izmedju B. Potoka i Lestana zaobidjeno trasom sadasnjeg kruznog puta, makar po cenu ogranicenja 100 na tom potezu.
Ne zna se dal je tunel skuplji za izgradnju, ili za odrzavanje ;)
Al opet, nista lepse nego kad po letnjem danu sa 37°C udjes u hlad tunela i njegovih 22°
Prosto zazalis sto nema neko odmoriste unutra :D
 
Kad bi Kinezi došli sa ovakvom mašinom,most bi bio gotov za mesec dana.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TxN58jfAOIE[/youtube]
 
Evo, upravo ih danas Siniša "Mali mi je jedan stan" zove da grade most kod Vinče i svašta nešto po Beogradu:

Мали са градоначелником Пекинга: Кинеске компаније заинтересоване за улагање у Београд

1709732_Sinisa_Mali__poseta_Pekingu4_v.JPG


Градоначелник Београда Синиша Мали разговарао је током првог дана посете Кини са градоначелником Пекинга Ванг Аншуном о јачању сарадње два града, кроз економске, културне и туристичке аспекте.

–Добре политичке односе наше две земље треба да прати и боља економска сарадња две престонице. Још 1980. године смо са Пекингом потписали Споразум о сарадњи два главна града и мислим да смо предуго чекали да неке идеје спроведемо у конкретне активности. Ова годишњица представља значајан помак у том смислу, јер сада имамо конкретне пројекте који чекају на реализацију, рекао је градоначелник Мали.

Он је истакао да постоји велики потенцијал за сарадњу који је још увек неискоришћен и подсетио на пројекте попут завршетка обилазнице, изградње новог друмско – железничког моста на Дунаву, брзе пруге Београд- Будимпешта, нове луке Београд, за које су кинеске компаније показале заинтересованост, а који чекају реализацију.

Такође, било је речи о два тунела која су веома значајна за Београд – то је тунел кроз Топчидер који треба да повеже Мост на Ади и Аутокоманду и тунел који треба да повеже Нови Београд и Булевар деспота Стефана.

Мали је додао да је туризам привредна грана коју тек треба развијати, као и да културна размена два народа може бити на много вишем нивоу прављењем Кинеског културног центра, о чему се са кинеским амбасадором у Београду увелико разговара.

Градоначелник Ванг је изразио задовољство овом посетом и нагласио да она треба да представља јачање сарадње два већ братска града и добар основ за њено унапређење.

– Размена искуства треба да нам постане редовна обавеза, а мој задатак је да подржим компаније које су спремне да улажу у Град Београд, рекао је Ванг.

Мали је данас посетио и Привредну комору Пекинга, а помоћник градоначелника Борко Милосављевић је том приликом пекиншким компанијама које се баве инфраструктуром представио пројекте Града Београда.

–Највеће интересовање показали су за велике инфраструктурне пројекте и предложили различите моделе сарадње и финансирања, а интересовали су се и за приватизацију ПКБ-а. Са представницима ових компанија разговарали смо о могућностима улагања у нову Аутобуску станицу и железничку станицу Прокоп, а показали су велико интересовање и за изградњу метроа и пројекат за пречишћавање отпадних вода – истакао је Мали.
Он је рекао да постоје разни модалитети за учешће кинеских компанија, од јавно- приватног партнерства, до класичног финансирања.

–Важно је само да их привучемо. Они су дошли до тог нивоа да су лидери у великом броју привредних грана. Нама треба њихово знање, као и њихова технологија и зато сматрам да ће ова посета, и јачање сарадње између два главна града само додатно ојачати нашу позицију као главног савезника Кине у овом делу Европе, закључио је градоначелник.

Izvor: Grad Beograd
 
Остадох дужан, па да то регулишемо

laki72":2llhv29o je napisao(la):
@stf

Jel to proverena informacija?
Ne negiram, vec pitam posto kolega koji ima kucu u Lestanima nista ne spominje, a prilicno je rad da je se ratosilja..
Пермутовао сам са експропријацијом парцела у Врчину због изградње нове наплатне рампе и инфраструктуре за привредну зону где ће бити Икеа. То је у току и ради се свакодневно.
За обилазницу у Лештанима би требало по најавама да почне са експропријацијом 2017, али можда убаце и наредне године, видећемо у ставкама буџета за наредну годину.

laki72":2llhv29o je napisao(la):
Bilo je i nekih protesta po objavljivanju trase. Dal je to sada regulisano?
Било је протеста јер је обилазница трасирана преко новог, тј. дивљег дела насеља. Људи нису легализовали куће од којих велики број нема испод три етаже а надокнаду ће добити онолико колико вреди м2 њиве на том месту. Као и у случају далековода преко Винче, и овде су људи градили без икакавог размишљања о будућности.

laki72":2llhv29o je napisao(la):
Iskreno, ja sam i dalje misljenja da bi bolje bilo da je brdo izmedju B. Potoka i Lestana zaobidjeno trasom sadasnjeg kruznog puta, makar po cenu ogranicenja 100 na tom potezu.

Јефтиније јесте, али је безбедоносно јако лоше решење будући да Кружни пут сече Лештане на пола. Морам да напоменем и да је на садашњем Кружном путу званично ограничење 40 км/сат
 
stf":1j3l4nov je napisao(la):
Остадох дужан, па да то регулишемо....

.....

laki72":1j3l4nov je napisao(la):
Iskreno, ja sam i dalje misljenja da bi bolje bilo da je brdo izmedju B. Potoka i Lestana zaobidjeno trasom sadasnjeg kruznog puta, makar po cenu ogranicenja 100 na tom potezu.

stf":1j3l4nov je napisao(la):
Јефтиније јесте, али је безбедоносно јако лоше решење будући да Кружни пут сече Лештане на пола. Морам да напоменем и да је на садашњем Кружном путу званично ограничење 40 км/сат

`Malo` je proslo, al bolje ikad nego nikad :laugh:

Salim se naravno, hvala na korisnim informacijama

Ostavio sam ovo uokvirene samo da bih bih dopunio razmisljanje u vezi izbegavanja tunela.

Naravno da bi se izbeglo `secenje Lestana` :D
Posto ce ta nova obilaznica `preskakati` autoput, mislim daje izvodljivo da put po prelasku `sece` kosinu brda povise strelista u kasarni B. Potok i dalje izadje na trasu kuda bi izasao i sa tunelom ???

Povrsno poznajem topografiju tog terena, pa moguce da gresim, ali imajuci u vidu iskustva sa (skoro) 30-to godisnjim probijanjem Strazevice....
 
laki72":c0035lav je napisao(la):
`Malo` je proslo, al bolje ikad nego nikad :laugh:

Salim se naravno, hvala na korisnim informacijama

Некако сам успео да превидим јер ме ниси цитирао, па нисам добио инфо да си се мени обратио. Ионако сам прескакао туце постова форумаша који ме не подносе.

laki72":c0035lav je napisao(la):
Naravno da bi se izbeglo `secenje Lestana` :D
Posto ce ta nova obilaznica `preskakati` autoput, mislim daje izvodljivo da put po prelasku `sece` kosinu brda povise strelista u kasarni B. Potok i dalje izadje na trasu kuda bi izasao i sa tunelom ???

Povrsno poznajem topografiju tog terena, pa moguce da gresim, ali imajuci u vidu iskustva sa (skoro) 30-to godisnjim probijanjem Strazevice....

У сваком случају би морао да се ради тунел јер је топографија терена таква. Када би се пут трасирао преко стрелишта морало би да се руши велики број кућа јер је цело Лештане усечено у падине брда. Не види се детаљно топографија на Бингу, али може се наслутити. Гребен буквално као зид дели трасу Е75 од Лештане.

o7rfya.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=356204#p356204:leqttu9l je napisao(la):
trialin » 26 Окт 2015, 14:35[/url]":leqttu9l]Kad bi Kinezi došli sa ovakvom mašinom,most bi bio gotov za mesec dana.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TxN58jfAOIE[/youtube]

Било би одлично да нам Кинези позајме ову машину и да што пре почну и заврше оба моста на Бееоградској обилазници овај на Дунаву и онај на Саву што ће повезати Сурчин са аутопутем А2. а могла би да се и користи и на другим местима на обилазници око Београда како би и њу што пре завршили.
 
На слици је вијадукт, а не мост. Чак и за њега, побијање шипова је почело месецима раније пре почетка постављања мостних греда. Мени није познат ни један случај великог моста у свету, који је постављен без привремених решења, а да је од почетка припреми за побијање шипова до техничког пријема прошло мање од 2 године.

Постоји могућност (економски још неистражена) да железничка веза буде финансирана концесијом, са стубовима моста, али друмска веза нема шансе да буде финансирана на тај начин тако да концесионару буде исплативо.
 
Vrh