Delija
Expert
- Učlanjen(a)
- 03.01.2010.
- Poruke
- 7.968
- Pohvaljen
- 14.963
Па знам и зато кажем да источни крак не треба ни качити на прокоп. А што се тиче финансирања моста код Винче и тог дела обилазнице:
1. Дати у концесију и мост и луку Панчево Кинезима. И онако су још пре пројекта моста земун-борча управо из тих разлога предлагали да се прво гради тај мост. Уз то пукао им је план за преузимање грчких лука.
2. Они онда развијају луку панчево а фала богу имају шта да дотерају до ње. У том случају лагано их можемо укључути и у пројекат Ђердапа 3.
3. Читав низ речно-морских бродова може несметано да плови све до Панчева а ако се посао разради ко зна, луди су Кинези, могли би да нам прошире и постојеће преводнице на Ђердапу, продубе и прошире дунавски пловни коридор и евентуално повећају висину оног моста између Бугарске и Румуније. Мада је он и сада пристојне висине од око 20-25м изнад нивоа реке. Тада већ Београд фактички добија излаз на море.
4. Да ствар буде лакша и онако Кинези хоће да нам граде пругу до Будимпеште а комплетирањем друмске и железничке обилазнице имају добру везу са средњом Европом.
5. Београд постаје центар кинеског утицаја и промета робе у овом делу Европе што даље повлачи велике стратешке, економске и многе друге користи.
6. Не треба изоставити ни утицај Мађарске која под влашћу Орбана делује практично независно од ЕУ моћника и редовно им гура прст у око сарадњом са Кинезима и Русима. А економија им је тренутно убрзано расте управо из разлога суверене економије и политике коју воде. Њима је форсирање Дунава у интересу.
7. Наш повлашћени статус на руском тржишту на ком можеми извозити без царина
Да смо озбиљна држава макар бисмо покушали да изађемо са сличном платформом пред Кинезе али све и да неко на власти има спсобност да размишља у три димензије сумњам да би му то ико од господара са запада дозволио.
1. Дати у концесију и мост и луку Панчево Кинезима. И онако су још пре пројекта моста земун-борча управо из тих разлога предлагали да се прво гради тај мост. Уз то пукао им је план за преузимање грчких лука.
2. Они онда развијају луку панчево а фала богу имају шта да дотерају до ње. У том случају лагано их можемо укључути и у пројекат Ђердапа 3.
3. Читав низ речно-морских бродова може несметано да плови све до Панчева а ако се посао разради ко зна, луди су Кинези, могли би да нам прошире и постојеће преводнице на Ђердапу, продубе и прошире дунавски пловни коридор и евентуално повећају висину оног моста између Бугарске и Румуније. Мада је он и сада пристојне висине од око 20-25м изнад нивоа реке. Тада већ Београд фактички добија излаз на море.
4. Да ствар буде лакша и онако Кинези хоће да нам граде пругу до Будимпеште а комплетирањем друмске и железничке обилазнице имају добру везу са средњом Европом.
5. Београд постаје центар кинеског утицаја и промета робе у овом делу Европе што даље повлачи велике стратешке, економске и многе друге користи.
6. Не треба изоставити ни утицај Мађарске која под влашћу Орбана делује практично независно од ЕУ моћника и редовно им гура прст у око сарадњом са Кинезима и Русима. А економија им је тренутно убрзано расте управо из разлога суверене економије и политике коју воде. Њима је форсирање Дунава у интересу.
7. Наш повлашћени статус на руском тржишту на ком можеми извозити без царина
Да смо озбиљна држава макар бисмо покушали да изађемо са сличном платформом пред Кинезе али све и да неко на власти има спсобност да размишља у три димензије сумњам да би му то ико од господара са запада дозволио.