Šta je novo?

Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

laki72":3af3a49m je napisao(la):
Da se razumemo i ja smatram da ovaj most treba da se gradi, ali za pocetak, prioritetno samo zeleznicki deo.
Potom, jedna polovina autoputa koja bi se koristila kao magistralni, sa minimalnim petljama.
Jednoga dana, kada bi broj vozila na ovom pravcu opravdao postojanje punog autoputa, a akonomija bila boljem stanju mozemo pricati o punom profilu do panceva.

Pa cekaj, necemo ga graditi iz 3 puta.

Tada bi nas stvarno kostao svakog po jedan bubreg.
 
istočni diskrit bi imao neuporedivo veću korist od železničke veze sa centrom nego od ovog mosta. a železnička veza bi sigurno bila jeftinija.
 
Treba da vidite broj kamiona na relaciji Kovin - Pančevo, da bi vam bilo jasno da li je potreban most. Sav saobraćaj sa juga ka Pančevu, Zrenjaninu, Kikindi (i dalje) bi išao tim mostom.
Da je puno para, apsolutno se slažem. Ali što neko reče, Beogradu fali nekih 5 mostova.
 
Ти камиони ће, и после изградње овог чуда код Винче, ићи за Панчево, Кикинду и Зрењанин преко Смедерева и Ковина. Ем је краће, ем се не плаћа.

(А за Зрењанин (и Кикинду) могу комотно и преко Земуна и Борче.)

За транзитни камионски саобраћај - потпуно небитан и непотребан мост. И у сваком погледу инфериоран у поређењу с мостом на Ади хуји.
 
MilisaV":36ajxhfj je napisao(la):
obilaznica je do bubanj potoka.

Dokle god ti kazes :D

MilisaV":36ajxhfj je napisao(la):
dalje ka vinči i pančevu su "besne gliste".

Ma prave nemani :D

MilisaV":36ajxhfj je napisao(la):
gradnja ovog mosta ravna je izdaji.

Verovatno Vracara i Novog Beograda :D

MilisaV":36ajxhfj je napisao(la):
a opasne materije ne moraju da se voze kroz beograd.

može recimo pančevo, orlovat, titel, novi sad.

Ma moze i preko Budimpeste, nije da ne moze. :D

MilisaV":36ajxhfj je napisao(la):
cena mosta je takva da se nikad ne bi isplatio.

Novom Beogradu verovatno ne bi se isplatio.

MilisaV":36ajxhfj je napisao(la):
za te pare napraviti moravski koridor i auto put novi sad - šabac.

Naravno da to nije dovoljno para , ali ideja je dobra.
 
Пантограф":iefbu4hp je napisao(la):
Ти камиони ће, и после изградње овог чуда код Винче, ићи за Панчево, Кикинду и Зрењанин преко Смедерева и Ковина. Ем је краће, ем се не плаћа.

(А за Зрењанин (и Кикинду) могу комотно и преко Земуна и Борче.)

За транзитни камионски саобраћај - потпуно небитан и непотребан мост. И у сваком погледу инфериоран у поређењу с мостом на Ади хуји.

onog momenta kad se izgradi ovaj most, apsolutno ne postoji potreba da gaze magistralne puteve. Druginm rečima treba im zabraniti. Ili ako se uvedu vinjete, ići će sami.

A preko mosta Zemun - Borča i sam znaš koliko je dalje.

Ali se apsolutno slažem da bi mosta Ada Huja (plus deo SMT do od pančevačkog puta do AP) meni bio top prioritet.
 
Али, шта ће ти аутопут, ако ти магистрални завршава посао? Када смо то усвојили доктрину да "ако није аутопут, није ни пут"? Је л` не може негде код нас бар 2+2 без зауставне, као толики путеви по Европи? Има ли игде ико богатији од Србије?
 
aman ljudi.
cuj , zbraniti im upotrebu magistralnog puta? :roll:
 
@Pantograf
može 2+2, potpisujem odmah :)
Jednostavno, pomenuti put je dosta opterećen kamionima i kao takav poprilično nebezbedan.

@Laki
da, gde god postoji AP u blizini.
 
ne mozes tako mekbejn.
Ako bi neko i pokusao tako nesto dobili bi kontra efekat. tranzit bi nas zaobilazio.
Upotreba autoputa pod naplatom se stimulise na razne nacine, ali uvesti totalnu zabranu za magistralne pravce bi bila greska, a verujem i da je zakonski neosnovano.
 
Možda grešim a možda sam i subjektivan.
Mislim da bi naplata kroz vinjete motivisala kamione da više idu autoputem. Meni je to logično.
 
Ako je neki most donosi profit ne vidim zasto onda kinezi nebi odma poceli graditi.
 
Mislim da vinjete nemogu ostvariti neki prihod osim ako se ne ukljuce i odredjeni magistralni putevi, a i tad bi bile dosta skupe za one koji ne koriste ili zive daleko od AP. I to je veliki problem.
 
ko sto su uradili obulaznicu oko Beograda a nisu napravili most na Savi pa nije spojeno, i na kraju ispade skuplje odrzavanje od profita.
 
Пантограф":33672tj4 je napisao(la):
Али, шта ће ти аутопут, ако ти магистрални завршава посао? Када смо то усвојили доктрину да "ако није аутопут, није ни пут"? Је л` не може негде код нас бар 2+2 без зауставне, као толики путеви по Европи? Има ли игде ико богатији од Србије?

Slazem se da 2+2 put zavrsava skoro 100% posla sto bi mogao autoput a kosta mozda 80% od cene autoputa;
Jedini problem je sto se autoput isplati drzavi kroz putarinu dok to nije slucaj sa 2+2.

Razlika je ipak velika sa te tacke gledista.
 
stf":2709up14 je napisao(la):
Занимљиво ... кад год на ред дође измучени истични дистрикт онда смо сви одједном паметни ....

Е неће моћи.

Ovakva razmisljanja su ubila ovu drzavu ..
 
spatiotecte":j3hpzcdo je napisao(la):
Пантограф":j3hpzcdo je napisao(la):
Али, шта ће ти аутопут, ако ти магистрални завршава посао? Када смо то усвојили доктрину да "ако није аутопут, није ни пут"? Је л` не може негде код нас бар 2+2 без зауставне, као толики путеви по Европи? Има ли игде ико богатији од Србије?

Slazem se da 2+2 put zavrsava skoro 100% posla sto bi mogao autoput a kosta mozda 80% od cene autoputa;
Jedini problem je sto se autoput isplati drzavi kroz putarinu dok to nije slucaj sa 2+2.

Razlika je ipak velika sa te tacke gledista.

Ni ova matematika nije dobra . Razlika u ceni je puno veca , a kada se pogleda odrzavanje i naplata istih onda je puno bolje imati 2+2

Kada smo kod naplate , samo vinjete mogu spasiti naplatu puteva u ovoj drzavi , jer oni koji se bave naplatom misle da je to njihov licni , privatni autoput ...
 
Jos cu samo reci da ima dosta dobrih predloga , naravno iz mog ugla i losih , ali i to je je ok .

Ja sam ipak za gradnju autoputa Novi Sad -Sabac i Cacak - Pojate . Cena je tu negde .
 
bboris7":1lrw77zn je napisao(la):
spatiotecte":1lrw77zn je napisao(la):
Пантограф":1lrw77zn je napisao(la):
Али, шта ће ти аутопут, ако ти магистрални завршава посао? Када смо то усвојили доктрину да "ако није аутопут, није ни пут"? Је л` не може негде код нас бар 2+2 без зауставне, као толики путеви по Европи? Има ли игде ико богатији од Србије?

Slazem se da 2+2 put zavrsava skoro 100% posla sto bi mogao autoput a kosta mozda 80% od cene autoputa;
Jedini problem je sto se autoput isplati drzavi kroz putarinu dok to nije slucaj sa 2+2.

Razlika je ipak velika sa te tacke gledista.

Ni ova matematika nije dobra . Razlika u ceni je puno veca , a kada se pogleda odrzavanje i naplata istih onda je puno bolje imati 2+2

Ne slazem se da je razlika u ceni 2+2 i autoputa puno veca jer je 2+2 skoro isto sto i autoput jer ima denivelisane raskrsnice samo nema zaustavne trake. S'toga ne moze razlika biti preko 25% u ceni.
 
bboris7":26hpwi5v je napisao(la):
Ja sam ipak za gradnju autoputa Novi Sad -Sabac i Cacak - Pojate . Cena je tu negde .

Apsolutni prioritet bi trebao biti zavrsetak sektora B, pa mi na izgradjenom delu tog sektora vec imamo dnevni promet oko 10000 vozila. Sto se tice cena Pojate - Preljina oko 650 milki, a za NS-SA mozemo samo da nagadjamo dok nevidimo ceo projekat i sve planirane objekte.
 
Sta znaci " na izgradjenom delu tog sektor vec imamo dnevni promet 10 000 vozila " ?

Sto se tice cene od 650 miliona , mislim da je preskupa i bezobrazna i iskreno nisam cuo za takvu cifru . Radi se o 100 km autoputa kroz relativno "geografski" pitome krajeve .

Inace prioritet bi svakako bio autoput Novi Sad - Sabac .
 
bboris7":1m9sh7ba je napisao(la):
Sta znaci " na izgradjenom delu tog sektor vec imamo dnevni promet 10 000 vozila " ?


Sektor B je Dobanovci-Bubanj-potok. Do sad je izgradjen polu-profil autoputa od Dobanovaca do Strazevice i na njemu je dnevni promet vozila oko 10000.

bboris7":1m9sh7ba je napisao(la):
Sto se tice cene od 650 miliona , mislim da je preskupa i bezobrazna i iskreno nisam cuo za takvu cifru . Radi se o 100 km autoputa kroz relativno "geografski" pitome krajeve .


Radi se o 109,6 km puta od toga oko 10 kilometara je na mostovskim konstrukcijama.
Ponudu od oko 650 milki je dala kineska kompanija CRBC

bboris7":1m9sh7ba je napisao(la):
Inace prioritet bi svakako bio autoput Novi Sad - Sabac .

Iako znas da je provereno dobra frekvencija vozila na sektoru B, kao i da je postao usko grlo koridora x
 
shumar":1hfc98ik je napisao(la):
MilisaV":1hfc98ik je napisao(la):
dalje ka vinči i pančevu su "besne gliste".

Ma prave nemani :D

u pravu si, ne znam kojim rečima bi opisao ovu sumanutu gradnju

shumar":1hfc98ik je napisao(la):
MilisaV":1hfc98ik je napisao(la):
gradnja ovog mosta ravna je izdaji.

Verovatno Vracara i Novog Beograda :D

ne, nego cele srbije koja bi za ove pare mogla da dobije nešto što bi zapravo koristila.

recimo čačak, kraljevo, vrnjačka banja, trstenik, kruševac, ćićevac i pojate sigurno mogu da se osećaju izdanim ako se umesto moravskog koridora zajedničkim parama izgradi put koji niko neće koristiti.


a ne verujem da bi i novi sad, ruma i šabac bili oduševljeni da umesto puta koji bi neko stvarno koristio napravi avetinjski prazan put.

shumar":1hfc98ik je napisao(la):
MilisaV":1hfc98ik je napisao(la):
a opasne materije ne moraju da se voze kroz beograd.

može recimo pančevo, orlovat, titel, novi sad.

Ma moze i preko Budimpeste, nije da ne moze. :D

koliko pari teretnih vozova dnevno ima koji idu za pančevo?
da li je dva ili možda čak tri?

e za te vozovoe ne treba da plaćamo pola milijarde eura. oni opušteno mogu da putuju i sat-dva duže. razlika u ceni se nikad ne bi istplatila.

i to ne samo za beograd, nego za celu srbiju koja bi ovu sumanutu ideju morala da finansira.

shumar":1hfc98ik je napisao(la):
MilisaV":1hfc98ik je napisao(la):
za te pare napraviti moravski koridor i auto put novi sad - šabac.

Naravno da to nije dovoljno para , ali ideja je dobra.

hvala.

a što se tiče cene, ne verujem da je cena koja je pominjana u blicu (476 miliona evra) konačna. u blicu su naveli da je to cena mosta sa "pristupnim putevima". a šta je sa saobraćajnicama koje treba da dovedu do tog mosta. šta je sa tri tunela koja su potrebna da bi se došlo do mosta? šta je sa gomilom kuća koje treba srušiti?


možda ne bi bilo dovoljno para i za ns-ša i za moravski koridor, ali bilo bi dovoljno za jedan od ova dva i da pretekne para.
 
shumar":1lhvkik8 je napisao(la):
Sektor B je Dobanovci-Bubanj-potok. Do sad je izgradjen polu-profil autoputa od Dobanovaca do Strazevice i na njemu je dnevni promet vozila oko 10000.


Иначе, већ деценијама слушамо да се класичан аутопут гради тек кад саобраћај достигне магичну границу од 12.000 возила на дан...
Али, добро; кад смо већ довољно богати да за стотине милиона евра градимо деонице аутопута са 3.000 кола дневно, слажем се да прионемо на сектор Б обилазнице са својих 10.000, поготову што је већ започета - али од Бубањ потока до иза Панчева то, извините, не треба да буде аутопут. Само луд човек може да гради дупле двокилометарске тунеле кроз брдо без веома, веома великог обима саобраћаја, неупоредивог са било чиме што ћемо имати на тој деоници. Који год пројекат да замислите на ширем подручју Београда - исплативији је и смисленији од тога.

И фасцинира ме тај овдашњи страх од "оптерећених путева". Само такви путеви се исплате.
 
Vrh