shumar":1hfc98ik je napisao(la):
MilisaV":1hfc98ik je napisao(la):
dalje ka vinči i pančevu su "besne gliste".
Ma prave nemani
u pravu si, ne znam kojim rečima bi opisao ovu sumanutu gradnju
shumar":1hfc98ik je napisao(la):
MilisaV":1hfc98ik je napisao(la):
gradnja ovog mosta ravna je izdaji.
Verovatno Vracara i Novog Beograda
ne, nego cele srbije koja bi za ove pare mogla da dobije nešto što bi zapravo koristila.
recimo čačak, kraljevo, vrnjačka banja, trstenik, kruševac, ćićevac i pojate sigurno mogu da se osećaju izdanim ako se umesto moravskog koridora zajedničkim parama izgradi put koji niko neće koristiti.
a ne verujem da bi i novi sad, ruma i šabac bili oduševljeni da umesto puta koji bi neko stvarno koristio napravi avetinjski prazan put.
shumar":1hfc98ik je napisao(la):
MilisaV":1hfc98ik je napisao(la):
a opasne materije ne moraju da se voze kroz beograd.
može recimo pančevo, orlovat, titel, novi sad.
Ma moze i preko Budimpeste, nije da ne moze.
koliko pari teretnih vozova dnevno ima koji idu za pančevo?
da li je dva ili možda čak tri?
e za te vozovoe ne treba da plaćamo pola milijarde eura. oni opušteno mogu da putuju i sat-dva duže. razlika u ceni se nikad ne bi istplatila.
i to ne samo za beograd, nego za celu srbiju koja bi ovu sumanutu ideju morala da finansira.
shumar":1hfc98ik je napisao(la):
MilisaV":1hfc98ik je napisao(la):
za te pare napraviti moravski koridor i auto put novi sad - šabac.
Naravno da to nije dovoljno para , ali ideja je dobra.
hvala.
a što se tiče cene, ne verujem da je cena koja je pominjana u blicu (476 miliona evra) konačna. u blicu su naveli da je to cena mosta sa "pristupnim putevima". a šta je sa saobraćajnicama koje treba da dovedu do tog mosta. šta je sa tri tunela koja su potrebna da bi se došlo do mosta? šta je sa gomilom kuća koje treba srušiti?
možda ne bi bilo dovoljno para i za ns-ša i za moravski koridor, ali bilo bi dovoljno za jedan od ova dva i da pretekne para.