Šta je novo?

Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Ма, треба да се затру... Реално, први пут у животу чујем да је становништво југа Србије - лењо. Штавише, врло је чудно то рећи у овом тренутку, јер управо траје изложба "Златно доба Лесковца, 1918-1941", када је то био један од најнапреднијих индустријских градова у читавој Југославији. Ал` тад нису баш све саме коњине доносиле одлуке, постојала нека грађанска класа и тако.

Са друге стране, за неке ијекавске крајеве важе разни стереотипови... Знаш онај виц кад Босанац каже немачком послодавцу, за Црногорца: "Не, не, не... МИ смо глупи, они су лењи"!
 
Ok, bandoglavi smo :D
Auto put. Koridor 10. Od Beograda, prvi 'motel' na 50km. Razumno?
Na izlazu iz BG ka B.Potoku vis sa koga se vidi veliki deo Beograda.
Broj ugostiteljsko turistickih objekata? 0 Nula
Stvar je u tome sto je kod nas sve po sistemu "ma koga bole"
'Digla' se hajka zbog jednog motela koji je napravljen pre 40 godina???
Pa valjda zaradise nesto?
Sto se Leskovac nije zalozio da se negde na autoputu napravi 'Motel Predejane II' ?
Jok, lakse je pljuvati druge nego angazovati se malo.

Prica pocinje da podseca na animirani film 'Autici 1' i pricu o ruti 66 ;) :D

P.S.
Prednost naplate 'vinjetama' je i u tome sto ce se putnici lakse odluciti za manji 'izlet' sa autoputa do neke lokacije sa interesantnim sadrzajem, pa i to treba uzeti u obzir pri odluci.
 
Богати сјевер-сиромашни југ, развијени запад-заостали исток.
 
rasho62":16ddyhkd je napisao(la):
Може ли неки већи шлеп или брод срушити, рецимо П. мост или Пупинов?
Да ли су стубови толико јаки?


Rašo da odgovorim na tvoje pitanje.

da, moguće je. dešavalo se da šlep koji udari u most sruši most.
 
Значи, правити мост без стубова на пловном путу. Што је сигурно-сигурно. Хоће ли овај винчански имати стубове на пловном путу?
 
U sutrasnjem blicu pise novi most ce biti deo obilaznice oko Beograda.Ukupno ce kostati 470miliona eura.
 
2MVhaEK.png
 
^^^
Bombastičan naslov, a unutra - NIŠTA!

Kinezi grade novi most u Beogradu!
Autor: mondo.rs 28.02.2015. | 10:45 > 10:59
Most na Dunavu kod Vinče sa pristupnim putevima i prugom koštaće oko 470 miliona evra, a Kinezi su već u igri za finansiranje ovog velikog projekta.

Novi drumsko-železnički most je ključan da bi se podigao "Beograd na vodi", jer će se izbaciti teretni vozovi iz centra grada, a kompletiraće se i drumska obilaznica oko Beograda.

Autoput će tako biti direktno povezan s banatskim magistralama, pa vozači neće morati da ulaze u Beograd i Pančevo.

“Procenjuje se da bi izgradnja trajala oko tri godine. Potencijalna izgradnja putem koncesije ili javno-privatnog partnerstva planirana je sa kineskim partnerima. Ukupna investiciona vrednost izgradnje celokupnog projekta iznosi oko 470 miliona evra, od čega je za drumsko-železnički most potrebno oko 129 miliona evra”, rekli su za “Blic” u Ministarstvu građevine.

Dokumentacija za izgradnju mosta i obilaznice uveliko se priprema, urađeni su generalni i idejni projekti, koji su u postupku odobravanja, kao i studija o proceni uticaja na životnu sredinu. Grad Beograd i Pančevo usvojili su planove detaljne regulacije.

“Ipak, nedostaje projekat za dobijanje građevinske dozvole, a nisu još utvrđeni ni izvori finansiranja pa se ne može precizirati kada će izgradnja mosta i pruge započeti. Izvesno je da će radovi biti , zbog čega se dokumentacija priprema”, rekli su u “Železnicama”.

Nakon izgradnje mosta teretni vozovi neće jezditi prugom oko Kalemegdana.

“Obilazna pruga omogućila bi da se ostvari direktna veza Banata sa centralnom Srbijom, kao i bezbedan prevoz opasnih materija van centralnog gradskog jezgra, kako na području Beograda, tako i na području Pančeva. Izgradnjom obilazne pruga, postojeće pruga oko Kalemegdana mogla bi eventualno ostati u funkciji gradsko-prigradskog saobraćaja”, naveli su u “Železnicama” za “Blic”.

Izvor: Mondo
 
Periodicno Odrzavanje tenzije... nista drugo.
Poput price o ikei ;)
 
Nadam se da do realizacije ovog projekta nece doci jos dugo .
Automobilski saobracaj na toj relaciji je zanemarljiv , a sto se tice zeleznickog , mislim da je ulaganje u ovom trenutku preveliko i da ima mnogo vaznijih stvari za realizaciju .

Valjda ce mudre glave da donesu najgoru mogucu odluku ...
 
Mostova treba k'o leba. Ako ništa bar železnička veza Vinča-Pančevo, ne zbog tzv. Beograda na vodi, nego zato da više ne ide železnički transport opasnih materija kroz grad.
Jedino možda alternativa drumskom delu Vinča-Pančevo bi bila izgradnja paralelnog Kovinskog mosta.
 
Mostovi su uvek potrebni u sto vecem broju, pogotovu za grad koji lezi na uscu 2 reke.
 
Beogradu fali oko 5 mostova ,svakako da je i ovaj potreban.
 
Decaci!?
Opet ste se malo zaneli u mastarijama a?
Niko ne nevira potrebe za mostovima.
Ako ste i sa trukom paznje citali post na koji reagujete bboris7 je napisao da smatra da je ulaganje preveliko i da ima vaznijih projekata za realizaciju.
A onda vase reakcije slede u stilu botova sa sajtova.
Da se razumemo i ja smatram da ovaj most treba da se gradi, ali za pocetak, prioritetno samo zeleznicki deo.
Potom, jedna polovina autoputa koja bi se koristila kao magistralni, sa minimalnim petljama.
Jednoga dana, kada bi broj vozila na ovom pravcu opravdao postojanje punog autoputa, a akonomija bila boljem stanju mozemo pricati o punom profilu do panceva.

Imam utisak, kao sto sam vec negde napisao, da smo se malo 'zaigrali' sa ovim uzimanjem kredita i gradnjom.
Sve je to lepo i fino, ali upita li se iko odakle sve te novce vratiti???

Vidim ovde se spominje 'sumica' od pola milijarde koju ce 'kinezi' dati?!
Pa nece nam dati, rodjaci!
Pozajmice nam. I naplatiti kamatu. I mi nemamo nista prece na sta bi potrosili taj novac?

Bas sve nam je super, prvi prioritet nam je most vinca-pancevo???
Ok, ako je tako ajd da ga gradimo, mada i ja mislim da u beogradu ali i u drzavi Srbiji ima puno vaznijih i hitnijih projekata za investiranje.
 
laki72":a2ouuqbc je napisao(la):
Decaci!?
Opet ste se malo zaneli u mastarijama a?
Niko ne nevira potrebe za mostovima.
Ako ste i sa trukom paznje citali post na koji reagujete bboris7 je napisao da smatra da je ulaganje preveliko i da ima vaznijih projekata za realizaciju.
A onda vase reakcije slede u stilu botova sa sajtova.
Da se razumemo i ja smatram da ovaj most treba da se gradi, ali za pocetak, prioritetno samo zeleznicki deo.
Potom, jedna polovina autoputa koja bi se koristila kao magistralni, sa minimalnim petljama.
Jednoga dana, kada bi broj vozila na ovom pravcu opravdao postojanje punog autoputa, a akonomija bila boljem stanju mozemo pricati o punom profilu do panceva.

Imam utisak, kao sto sam vec negde napisao, da smo se malo 'zaigrali' sa ovim uzimanjem kredita i gradnjom.
Sve je to lepo i fino, ali upita li se iko odakle sve te novce vratiti???

Vidim ovde se spominje 'sumica' od pola milijarde koju ce 'kinezi' dati?!
Pa nece nam dati, rodjaci!
Pozajmice nam. I naplatiti kamatu. I mi nemamo nista prece na sta bi potrosili taj novac?

Bas sve nam je super, prvi prioritet nam je most vinca-pancevo???
Ok, ako je tako ajd da ga gradimo, mada i ja mislim da u beogradu ali i u drzavi Srbiji ima puno vaznijih i hitnijih projekata za investiranje.


Vec sam pomislio da sam u zoni sumraka ...

Ponekad ne mogu da se nacudim necijim razmisljanjima .

Ovde sam da bih sa pametnim ljudima razmenio neka razmisljanja , neka svoja razmisljanja potvrdio ,ali i kroz dobru kritiku unapredio neke svoje stavove .

Od svega toga dobijem , cini mi se , od pet ljudi , " nama trebaju mostovi " .

Izvinite , to nisam znao ...
 
Обилазница је саставни и заправо кључни део читавог коридора 10 кроз Србију па с тога нема дискусије о неопходности овог пројекта. Са инжењерске стране била би потпуна лудост и расипништво правити мост преко Дунава и приступни део преко Винче по онако захтевном терену из делова, прво у облику магистрале. Ту чак ни у старту не би било било какве осетне уштеде јер би се свакако морали радити стубови у реци, као и земљани радови на остатку деонице за пун профил.
 
Voleo bih inzenjersko pojasnjenje.
Ako umesto dva velika tunela napravimo jedan, umesto dva mosta, takodje jedan kako onda ne bi bilo znacajne ustede?

Pri tom smatram da bi kao brza magistrala ovaj pravac zadovoljio potrebe saobracaja bar u narednih 20 godina, ako ne duze
 
bboris7":12mz0g8v je napisao(la):
Vec sam pomislio da sam u zoni sumraka ...

Ponekad ne mogu da se nacudim necijim razmisljanjima .

Ovde sam da bih sa pametnim ljudima razmenio neka razmisljanja , neka svoja razmisljanja potvrdio ,ali i kroz dobru kritiku unapredio neke svoje stavove .

Od svega toga dobijem , cini mi se , od pet ljudi , " nama trebaju mostovi " .

Izvinite , to nisam znao ...


Za razliku od nebuloznih komentara na raznim novinarskim clancima ovde se neke stvari podrazumevaju, a raspravlja se uglavnom sta je prioritetnije. Ovim sektorom C resava se teski drumski i zeleznicki transport u BG za sva vremena uz naravno jos neka odredjena ulaganja. Pitanje je samo koliko je to prioritetno drzavi posto je ona investitor.

U koju drumsku infrastrukturu na podrucju Beograda drzava Srbija treba da investira po tvom misljenju? Po mom misljenju drzava treba da investira samo u obilaznicu oko BG, a sve ostale investicije u drumskoj infrastrukturi treba da finansira grad Beograd

@Laki nece biti dva mosta vec jedan drumsko-zeleznicki tako da nije prevelika usteda.
Kod tunela ako nisu cut and cover je usteda dupla.
 
Осим ако не желимо финансијски и инжењерски хорор (као што је био нови мост код Бешке) онда је неопходна градња стубова који ће носити обе коловозне конструкције као и железнички колосек. А кад су стубови као појединачно најскупљи и најзахтевнији сегмент изграђени била би потпуна лудост и још један српски патент не изградити пун профил. Слично је и за остатак деонице која је прилично захтевна где ће бити неопходно доста земљаних радова, потпорних зидова итд где би фазна градња заправо само поскупела пројекат и то почев од очигледних логистичких, бирократских и организационих разлога. Изнајмљивање грађевинске оперативе је једна повелика ставка у цени сваког пројекта, посебно аутопутева. А ако погледаш уназад видећеш да је 90% полуаутопутева изграђена у равници где тако нешто и има смисла, али само у траговима.

А ми иначе чак и данас градимо далеко мање битне деонице са мањим обимом саобраћаја у пуном профилу у старту а за то је разлог управо та захтевност терена као што је на аутопуту ка ЦГ или ка Бугарској. И треба узети у обзир и малу дужину деонице од које је њен велики део мост а као што кажем, његова градња у некаквим фазама је потпуна будалаштина.
 
shumar":3174bykd je napisao(la):
Po mom misljenju drzava treba da investira samo u obilaznicu oko BG, a sve ostale investicije u drumskoj infrastrukturi treba da finansira grad Beograd
Управо тако, јер обилазница око Београда и спада у Републичку надлежност, пошто је она део међународне трасе Е-75.
 
Hvala na strucnim pojasnjenjima o problematici vezanoj za naknadnu izgradnju 'mosta blizanca'.
Meni kao laiku je delovalo da je sve jedno, ili mozda cak i lakse kada se most pravi pored vec postojeceg.

Ipak, imajuci u vidu propalu pricu o koncesiji, a sa druge strane vec ozbiljnu prezaduzenost zemlje, zaista mi je pod velikim znakom pitanja cela ta prica o izgradnji sektora C Beogradske obilaznice.
 
obilaznica je do bubanj potoka.


dalje ka vinči i pančevu su "besne gliste".



gradnja ovog mosta ravna je izdaji.


a opasne materije ne moraju da se voze kroz beograd.

može recimo pančevo, orlovat, titel, novi sad.


cena mosta je takva da se nikad ne bi isplatio.


za te pare napraviti moravski koridor i auto put novi sad - šabac.


pravimo nešto što će stvarno koristiti ljudima. ne treba nam nova stanica vukov spomenik.
 
Занимљиво ... кад год на ред дође измучени истични дистрикт онда смо сви одједном паметни ....

Е неће моћи.
 
Vrh