Dobro mislis Goje, to je i bila zamisao... Videli da je tako na mala vrata moguce uvesti sistem.
Ja cak i nemam problem sa tim jer to bi bio jedan od kompromisa kojim bi se lakse privukao koncesionar za nove deonice.
I sama 'Veljova' prica o K11 od Horgosa do Pozege je imala za cilj da animira koncesionara tako sto bi prihodom od opterecenijih delova pokrivao troskove na deonicama koje su (naglasavam) trenutno nerentabilne.
Isto je i sa obilaznicom ako zelimo 'jeftino' da je izgradimo kroz koncesiju,
posebno deo od Boleca preko Vince do Panceva, moramo je koncesionaru ponuditi uz neki od opterecenijih pravaca.
Ponavljam, naplata, vinjete ili bilo koji drugi nacin mi je prihvatljivo, ali samo po pitanju auto puteva!!!
(Nikakvo davanje koncesionaru pod naplatu jadnih magistralnih pravaca ne dolazi u obzir!!)
U suprotnom, ostaju mogucnosti kredita, i sopstvenog finansiranja.
I jedno i drugo u sadasnjem trenutku je nemoguce u ovakvoj ekonomskoj situaciji.
Ja cak i nemam problem sa tim jer to bi bio jedan od kompromisa kojim bi se lakse privukao koncesionar za nove deonice.
I sama 'Veljova' prica o K11 od Horgosa do Pozege je imala za cilj da animira koncesionara tako sto bi prihodom od opterecenijih delova pokrivao troskove na deonicama koje su (naglasavam) trenutno nerentabilne.
Isto je i sa obilaznicom ako zelimo 'jeftino' da je izgradimo kroz koncesiju,
posebno deo od Boleca preko Vince do Panceva, moramo je koncesionaru ponuditi uz neki od opterecenijih pravaca.
Ponavljam, naplata, vinjete ili bilo koji drugi nacin mi je prihvatljivo, ali samo po pitanju auto puteva!!!
(Nikakvo davanje koncesionaru pod naplatu jadnih magistralnih pravaca ne dolazi u obzir!!)
U suprotnom, ostaju mogucnosti kredita, i sopstvenog finansiranja.
I jedno i drugo u sadasnjem trenutku je nemoguce u ovakvoj ekonomskoj situaciji.