Šta je novo?

Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Dobro mislis Goje, to je i bila zamisao... Videli da je tako na mala vrata moguce uvesti sistem.
Ja cak i nemam problem sa tim jer to bi bio jedan od kompromisa kojim bi se lakse privukao koncesionar za nove deonice.
I sama 'Veljova' prica o K11 od Horgosa do Pozege je imala za cilj da animira koncesionara tako sto bi prihodom od opterecenijih delova pokrivao troskove na deonicama koje su (naglasavam) trenutno nerentabilne.

Isto je i sa obilaznicom ako zelimo 'jeftino' da je izgradimo kroz koncesiju,
posebno deo od Boleca preko Vince do Panceva, moramo je koncesionaru ponuditi uz neki od opterecenijih pravaca.
Ponavljam, naplata, vinjete ili bilo koji drugi nacin mi je prihvatljivo, ali samo po pitanju auto puteva!!!
(Nikakvo davanje koncesionaru pod naplatu jadnih magistralnih pravaca ne dolazi u obzir!!)

U suprotnom, ostaju mogucnosti kredita, i sopstvenog finansiranja.
I jedno i drugo u sadasnjem trenutku je nemoguce u ovakvoj ekonomskoj situaciji.
 
Zar ne bi bilo malo bez veze uvesti vinjete sad kad smo silne naplatne rampe izgradili?
 
Kakva koncesija na nesto sto smo svojim parama i kreditima vec izgradilit to ne dolazi u obzir!!! Samo nove deonice mogu da se grade kroz koncesiju i da budu u okviru koncesije i to bez garancija. Neka nasi i koncesionar urade neku racunicu pre izgradnje pa ako se sloze sloze ako ne nikako ne pristajati na ucene i placanje magle.
 
Igor":3bzt9h3u je napisao(la):
Kakva koncesija na nesto sto smo svojim parama i kreditima vec izgradilit to ne dolazi u obzir!!! Samo nove deonice mogu da se grade kroz koncesiju i da budu u okviru koncesije i to bez garancija. Neka nasi i koncesionar urade neku racunicu pre izgradnje pa ako se sloze sloze ako ne nikako ne pristajati na ucene i placanje magle.

I ja bi voleo da tako bude, ali sam gotovo siguran da od toga nema nista.
Realno niko nece pristati da finansira deonice koje nemaju ozbiljan dnevni promet vozila i toga moramo biti svesni.
Ja samo zastupam stav da nikakvo davanje garancija ne bude opcija. Sve, samo to ne.
 
laki72":3qbodklm je napisao(la):
Realno niko nece pristati da finansira deonice koje nemaju ozbiljan dnevni promet vozila i toga moramo biti svesni.

Онда, мож` бити, такве деонице не треба ни да градимо, посебно док смо сиромашни, n`est pas?
 
Неке деонице наших аутопутева не могу да се исплате ни за 500 година. Такве је требало третирати као луксуз, и градити их онда кад буде пара за луксузирање. А аутопут од Бубањ потока до иза Панчева, са 2 км тунела... има себе да отплати таман пред други силазак Христа на земљу.
 
Ne moze se posmatratii isljucivo sa tacke gledista drzave koja treba da ulaze samo gde je isplativo.

Autoput je razvojni projekat.
 
А фразе су ту да се декламују.

Ако Пироћанци и Белопаланчани не буду имали користи од аутопута, неће нико. Погледај само како процвета Лесковац у последњих десетак година...
 
GOJE":326zdpxd je napisao(la):
Mislim da je upravo zbog toga potegnuta priča oko vinjeta. U tom slučaju i obilaznica može lako da uđe pod sistem vinjeta (kao i neki magistralni pravci). Koncesionar postavi uslov da Vlada da garancije na neki minimalni obim saobraćaja i od ukupne naplate vinjeta koncesionar dobija zagarantovani minimalni iznos. Ukoliko je obim saobraćaja veći, onda će dobiti i veći iznos.


Verovatno je to u pitanju, jedno je sigurno da ako ikad budu uvedene vinjete one ce morati biti i za odredjene magistralne pravce u suprotnom ide bankrot Puteva Srbije.
 
Пантограф":3re3ag8x je napisao(la):
Неке деонице наших аутопутева не могу да се исплате ни за 500 година. Такве је требало третирати као луксуз, и градити их онда кад буде пара за луксузирање. А аутопут од Бубањ потока до иза Панчева, са 2 км тунела... има себе да отплати таман пред други силазак Христа на земљу.


Uopste ne treba postavljati pitanje da li treba raditi obilaznicu oko BG vec kad ce biti. Svako selo treba da ima obilaznicu pa tako i grad Beograd. Mi hocemo metro a nemamo obilaznicu. Kuca se radi od temelja.
 
Управо то је наш проблем, што мислимо да ће пројекти попут празног пута Бубањ поток - Банат бити темељ развоја Београда или било чега. А да метро, или путеви које ће користити више возила, нису темељ. Обрнута логика - сиромашна земља. Србија.

ЕДИТ: Ја заправо и не знам за велики европски град који је прво саградио аутопутску обилазницу па онда почео метро. Вероватно има неки, ал` ја не могу да се сетим.
 
Пантограф":2ntggvxg je napisao(la):
Ја заправо и не знам за велики европски град који је прво саградио аутопутску обилазницу па онда почео метро. Вероватно има неки, ал` ја не могу да се сетим.

Pa Beograd ce tako, bar je na dobrom putu! :D
 
Може ли неки већи шлеп или брод срушити, рецимо П. мост или Пупинов?
Да ли су стубови толико јаки?
 
Пантограф":2l5895p9 je napisao(la):
А фразе су ту да се декламују.

Ако Пироћанци и Белопаланчани не буду имали користи од аутопута, неће нико. Погледај само како процвета Лесковац у последњих десетак година...

Verovatno bi bio u jos gorem stanju da nije imao autoput.
 
Pa mihajlovicka je imala ideju da se ibarska stavi pod vinjete sa autoputem
 
Пантограф":2ey2urhr je napisao(la):
Управо то је наш проблем, што мислимо да ће пројекти попут празног пута Бубањ поток - Банат бити темељ развоја Београда или било чега. А да метро, или путеви које ће користити више возила, нису темељ. Обрнута логика - сиромашна земља. Србија.



Moja logika je vecinom ekonomska, ali ne mora uvek da bude. Kakvu korist ima Srbija od izgradnje metroa? Imala bi veliku indirektnu dobit zbog gradnje metroa ali to bi ionako imali da gradimo I neki drugi kapitalni projekat van Beograda. Posle izgradnje Metroa ostaje nam vecno subvencionisanje istog. Zar nije bolje pokusati koliko mozemo razviti ostatak Srbije? Zar stvarno hocemo da opustosimo ostatak Srbije I preselimo sve u Beograd? Kad je rec o neprofitabilnim autoputevima, naravno da autoput nije garancija razvoja, ali razvoja garantovano neće biti bez dobre komunikacije. Mozda ce se napraviti neka industrijska zona, neka fabrika, poveca turizam, pa bar malo popravi situaciju I tamo. Jednostavno, mislim da Srbija trenutno treba da investira u infrastrukturu Srbije a ne u Beogradski metro iako ga ja veoma zelim.
 
Део обилазнице до Панчева је јако битан због луке и теретног саобраћаја и генерално промета робе. Тиме слободно можемо да и дефитинитивно уклонимо луку Београд, у потпуности изместимо теретни саобраћај из града, смањимо трошкове транспорта, елиминишемо негативан утицај панчевачког моста на речни саобраћај приликом већег водостоја и привучемо веће бродове до Београда што на дугорочном плану значи мању зависност од страних поморских лука и већу конкурентност економије и укупну привредну активност. И да не заборавимо, омогућује трансформацију читавог дунавског приобаља Београда.
 
spatiotecte":2o5d9ry8 je napisao(la):
Пантограф":2o5d9ry8 je napisao(la):
А фразе су ту да се декламују.

Ако Пироћанци и Белопаланчани не буду имали користи од аутопута, неће нико. Погледај само како процвета Лесковац у последњих десетак година...

Verovatno bi bio u jos gorem stanju da nije imao autoput.


Au contraire, Spatio. Наша политичко-планерска екипа је у случају Лесковца пшостигла немогуће: саградила је аутопут који има негативне ефекте по привредни развој. Траса је померена далеко од града, саобраћај је мали, недовољан да се за првих десет година направи макар и једна бензинска пумпа. Логично, већ постојећи објекти уз стари пут сада имају мањи обрт, јер нема транзита. Дакле, аутопут са шест трака генерише 0 радних места и чак нека укида. За Нобела из економије. Сада се исти такав аутопут приближава као олуја Грделици, Владичином Хану и Врању. Не био им у кожи...

Шта да ти причам кад пре неколико година питам пројектанта једног од аутопутева који се тренутно граде у Србији за његов сопствени пројекат и он ми каже: "Тежак промашај".

Биће то исто и од Бубањ потока ка Банату. Немој` после није нико упозоравао... :wink:
 
Пантограф":vsp802jo je napisao(la):
Шта да ти причам кад пре неколико година питам пројектанта једног од аутопутева који се тренутно граде у Србији за његов сопствени пројекат и он ми каже: "Тежак промашај".

Pa taj ne bi trebao da projektuje autoputeve!
 
Covece... (!)
Ispade da je nova trasa autoputa trebala da prodje po sred Leskovca, Vranja, jer u tom slucaju bi 5 kafana sa leskovackim specijalitetima i jos 5 sa Vranjanskom sprzom generisala citavih 25 radnih mesta sa 'ogromnim' profitom.
Pri tom, ne bi bilo lose posaditi i neki semafor, da 'ugrozene manjine' zarade pranjem 'sajbe' i prosenjem...
U duhu takvih razmisljanja, odmah obustaviti radove na autoputu ka Preljini, jer 'Era', 'Cacanka', 'Dva brata', 'kapija rudnika' (...) ostaju sa malo posla...

Ajte ljudi , uozbiljite se.
Leskovcani nek se potrude da ponude sadrzaje, i nema zime.
Plitvicka jezera su i dalje veoma posecena turisticka destinacija, iako ih auto put A1 zaobilazi u sirokom luku.
 
Apsolutno se slazem sa Lakijem, nek leskovcani aktiviraju malo to zemljiste pored autoputa i pojacace se priliv novca.
 
Јој бре људи... Бандоглави сте за медаљу. Шта год да је узрок, није за хвалити се. Такви, на жалост, код нас и доносе одлуке. Има да најебемо начисто, ко и до сад, уосталом.
 
Ако не почну да раде то ће им се и десити, нај..ће. Иначе тај народ "доле" никада и није волио да ради, поприличне лијенштине а лијенштине не треба жалити!
 
Vrh