Гага » 08 Nov 2017 01:42 am[/url]":1905spjf]Док чекамо потписивање уговора и почетак радова, да још једном поновим шта ће се све г/радити на овом делу, а још једном понављам цртеж и према њему ће се изводити радови. За сада се не планира изградња кружног тока на укрштању рампи и Кружног пут, а током саме градње би евентуално и то могло да се догодити, а то је ствар договора током саме градње. За тај део се пита Град и он би у том случају био инвеститор, а не Путеви Србије.
Значи г/радиће се следеће:
# Потпуно нова траса Ибарске магистрале ће бити изграђена од петље „Орловача“ до т.ц. „Метро“. Значи она садашња „S“ кривина ће бити исправљена. Од тог дела па до Метроа ће бити и проширена Ибарска, односно у њеном супротном делу – ненасљена страна Ибарске.
# Биће изграђена петља „Петлово брдо“, односно само део петље – директна и индиректна рампа у западном делу петље, односно преко пута парка „Борићи“.
# Po[to ће бити изграђен нов део Ибарске, а који ће пролазити спољним делом парка „Борићи“, односно уз садашњи део Ибарске, из тог разлога ће бити посечено 261 дрво, а „Путеви Србије“ су у обавезали да посаде нових 261 младица у неком другом делу тог парка. Тај део посла и пројекат ће урадити „Градско зеленило“.
# Биће изграђен и нов надвожњак изнад Кружног пута Железник – Раковица.
# У самом парку „Борићи“ изградиће се и игралиште за децу, без сече иједног дрвета.
# Поред парка „Борићи“, тј. целом његовом дужином уз Ибарску, биће изграђени и зидови за заштиту од буке – букобрани.
# Свим постојећим објектима у комерцијалној зони уз Ибарску магистралу, изградиће се безбедан прилаз на саму Ибарску – кружни ток код садашњег укрштања магистрале са улицом Ђује и Драгољуба, а то је на овом месту
https://www.google.rs/maps/place/RUSTIK ... 4766?hl=sr