Šta je novo?

Druga traka na Ibarskoj

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529585#p529585:377m3jja je napisao(la):
JoeBG » Pon Apr 02, 2018 11:28 am[/url]":377m3jja]Da li ovo znaci da ce Trgovacka imati dve trake sve do petlje Orlovaca?

Da malo imaju obzira prema ljudima i svim stradalim na magistrali pa da četiri trake isteraju sve do Lajkovca gde je i velika petlja sa autoputem pa nastavak dalje ka Valjevu.
 
Uvek kažem In the year 2525 a možda ni tada.
 
Mnogo godina nije bilo ni nekih najava, a sada je bar obećano ovih 1,8km u Trgovačkoj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529869#p529869:o0ux9ob4 je napisao(la):
Žika » 03 Apr 2018, 12:26[/url]":o0ux9ob4]Uvek kažem In the year 2525 a možda ni tada.
Kad odu magi sa vlasti, možda će početi da se razgovara na tu temu.
 
Neće da rade jer niko ne može da kupi njivu na trasi.
 
Poceli su sa rasciscavanjem terena od Metroa prema buducoj petlji. Za sada je pokosena povrsina predvidjena za prosirenje saobracajnice, oznacena kocicima, uz postojecu Ibarsku magistralu, dok sporadicno kopaju nekakve rovove rucno. Mehanizacije jos nema.
 
Još malo pa četiri godine nikakvog pomaka, ni mm.












 
Zar tamo (Gusinjska) , ne grade stambeni kompleks pored Aviv parka?
 
Да, стамбени део Авив Парка, иста фирма. Због њих су и правили тј продужавали улицу, али извођач није исти који прави и зграде колико знам
 
Znači ista firma radi petlju i Gusinjsku ulicu , a drugi izvođač stambeni blok Aviv?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529908#p529908:2pi9mt7o je napisao(la):
dragan » Uto Apr 03, 2018 3:59 pm[/url]":2pi9mt7o]Na tu temu se nije razglvaralo ni pre aktuelne vlasti.

Разговарало се и радило се. У Дирекцији за изградњу Београда, сам нашао на елаборат утицаја на животну средину за комплетан потез од Трговачке до Орловаче из 2002, 2003. А онда је све стало.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643820#p643820:2f4u8ou5 je napisao(la):
solecar » 30 Jul 2019 17:58[/url]":2f4u8ou5]Znači ista firma radi petlju i Gusinjsku ulicu , a drugi izvođač stambeni blok Aviv?

Ко ради све то не знам, али знам засигурно ко је заказао чим толико извођача за малтене сваки инфраструктурни пројекат толико споро ради... Онај ко то треба да контролише, тј. град.
 
Zaboravljate da je građevinska sezona podmakla u Nemačkoj i da je tamo veliki broj radnika. Skoro je bila neka grupa građevinaca u redu za davanje otiska.
 
Ovaj deo posta je sa druge teme, ali se odnosi i na ovu temu :
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653077#p653077:355ec8ap je napisao(la):
fender1 » 26 Avg 2019 11:30 am[/url]":355ec8ap] Od petlje Orlovača do prvog isključenja za Lipovicu već postoji 2+1 i ta deonica se može proširiti na 2+2, mislim da to nije neki veliki problem, zatim od prvog uisključenja za Lipovicu do skretanja za Moštanicu je klasična magistrala sa po jednom trakom u oba smera. Veći deo te deonice ide kroz samu Lipovičku šumu i mislim da ni tu nije problem proširiti u 2+2. . .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653242#p653242:3fd3e3c3 je napisao(la):
drvopro » 26 Avg 2019 04:01 pm[/url]":3fd3e3c3] Bar četiri trake do Meljaka recimo, napraviti uključenja, petlje, na 2-5 km, fizički odvojiti
sam put od naselja, pored Ibarske napraviti paralelne puteve za meštane naselja itd...
I onda bi Ibarskom moglo da se ide brzinama 100-120km/h.
Kada do sada to nisu uradili, teško je očekivati da urade posle puštanja auto-puta.

Sada je Ibarska M. izgubila na značaju, ali mora se to tražiti od vlasti - pa šta bude.

"Gradski deo" od Trgovačke do petlje Orlovača ima mnogo veće šanse - jednog dana.
 
Čim kupe šine eto i četri trake ka Orlovači.
 
Ako je problem samo u šinama, neka ih uzmu na poček od kineza u Smederevu.
 
Vrh