Šta je novo?

Druga traka na Ibarskoj

Kružni tok je tu apsolutno neophodan, i kompletna druga razdvojena traka na tih 4,5 kilometra, ali imajući u vidu dosadašnje angažovanje republike na ovom projektu, mislim da se možemo pozdraviti od bilo kakvih aktivnosti u narednih par godina.
 
Goje nikad se ne zna, predsednik opstine Cukarica cesto drugu traku predstavlja kao sledeci prioritet opstine posle mosta na adi... Ne bi to bila preterano velika investicija s obzirom da je zemlja drzavna i da nije potrebna gradnja kanalizacije, vodovoda i druge podzemne infrastrukture, jedino bi veci trosak bio izgradnja petlji kod skretanja na Petlovo brdo i kruzni put...
 
prostorni planer":1v8an0rs je napisao(la):
Goje nikad se ne zna, predsednik opstine Cukarica cesto drugu traku predstavlja kao sledeci prioritet opstine posle mosta na adi... Ne bi to bila preterano velika investicija s obzirom da je zemlja drzavna i da nije potrebna gradnja kanalizacije, vodovoda i druge podzemne infrastrukture, jedino bi veci trosak bio izgradnja petlji kod skretanja na Petlovo brdo i kruzni put...

^^ tu petlje vec postoje, potrebna je samo mala modifikacija...

najvise love ce otici na petlju kod vidikovacke pijace i na kruzni tok kod skretanja za Bele vode (ovo ja malo mastam, ali tako bi realno trebalo da bude).
 
@markobg

> Obratite pažnju na širinu planiranog ostrva između traka! To je ostavljeno tako za neki budući šinski sistem (kakav god i kad god to bilo)! Inače planirano je da 1990-tih tuda prođe tramvaj ali svi znamo šta se 90-tih sve dešavalo... <

Da, zanimljivo za sirinu centralnog ostrva. Takodje izgleda da ce biti siroko samo do okoline autobuske okretnice na Vidikovcu.
 
jedan od problema pri prosirenju te saobracajnice kome treba da se posveti paznja su objekti sa desne strane kad se krece ka gradu. od petlovog brda do ceraka ima nekoliko desetina objekata koji imaju direktan izlaz na magistralu ( po propisima ili ne ne vredi diskutovati ) kao i divlji izlaz iz trznog centra kod garden centra i da svakako trake treba fizicki da budu odvojene ogradom ili ostrvom kako korisnici tih objekata po svojoj volji ne bi skretali preko dve trake u pune u smeru ka orlovaci ...
naravno i regulisati raskrsnicu sa semaforom kod metroa jer je resenje u najmanju ruku ruzno i lose ...ne podrzavam semaforizaovanu raskrsnicu na uglu m.petrovica i ibarske..ne znam koliko je to funkcionalno resenje ali ne volim ni jedno resenje koje produzava vreme putovanja od labudovog i petlovog brda do centra...i ovako predugo traje...
 
i samo jos da dodam link
http://vimeo.com/2499802

nije da bas verujem da ce se ovako nesto uskoro desiti
ali barem da vidimo sta mozemo da ocekujemo

google- Brdo shopping centar
 
Bonvivan":33ibwy4d je napisao(la):
GOJE":33ibwy4d je napisao(la):
^^

Juče je kolona na ibarskoj, ka Beogradu počela na 50km od grada.

Nažalost bio sam u istoj :notok:
I posle da mi neko kaže da autoput prema Čačku i jugu nije potreban i da je to maslo crnogorskog lobija,razbio bi mu glavu.

Svako ko se bar jednom našao nedeljom uveče u koloni još od Stepojevca je sigurno doživljavao nervni napad svaki put kada čuje nekog polupismenog stranačkog agitatora da lupa tako nešto. Meni se to desilo xyz puta. Pridružujem ti se u tom lupanju glava. ;)
 
^
Kakav bre crnogorski lobi... ja to vidim kao brži put do Dubrovnika, Korčule, Pelješca, Brača...
 
По томе испада да је развој Западне Србије пречи црногорском лобију него Србији. Постаје смешно. Где ће тај пут даље нека размишљају они до којих је и стигао.
 
GOJE":195v72xm je napisao(la):
^^

Juče je kolona na ibarskoj, ka Beogradu počela na 50km od grada.

зато ја идем преко Тополе и Младеновца. нема гужве до Бубањ Потока (ако идеш ауто путем). и уштедиш око 40 минута, и живце због гужве
 
u stepojevcu proradio semafor koji stvara još veće gužve nego ranije.

u četvtak se na izlaz iz grada milelo od orlovače sve do stepojevca.

a ljudi pretiču kolone i sa leve i sa desne strane.
 
JohnnyLee":3n4kobt3 je napisao(la):
GOJE":3n4kobt3 je napisao(la):
^^

Juče je kolona na ibarskoj, ka Beogradu počela na 50km od grada.

зато ја идем преко Тополе и Младеновца. нема гужве до Бубањ Потока (ако идеш ауто путем). и уштедиш око 40 минута, и живце због гужве

Zavisi odakle ideš. Ako ideš iz Valjeva, Lazarevca, Ljiga + vikendaši u prigradksim naseljima (Barajevo, Meljak....), alternativa ne postoji.
 
Ibarsku m. bi do Lazarevca trebalo prosiriti na 2+2. Sa 4-5 denivelisanih raskrsnica. To bi grad Beograd trebao da finansira. Moje misljenje. Kao i Smederevski, Surcinski i Zrenjaninski put. Ali pre svega i pre svih Ibarsku
 
Eh, pa Ibarsku nikako da prošire bar do Lipovice (nešto poput onog nazovi auto-puta kod Orlovače), pre svega da se proširi preko Petlovog, Labudovog brda i Vidokovca, gde su kolone ogromne a ništa ozbiljno se na tom potezu ne nalazi, sve okolo su njive i par auto-otpada, a mi pričamo o Lazarevcu gde bi eksproprijacija na pojedinim delovima koštala ko Đavo!
 
nikola32":2fx54crn je napisao(la):
Ibarsku m. bi do Lazarevca trebalo prosiriti na 2+2. Sa 4-5 denivelisanih raskrsnica. To bi grad Beograd trebao da finansira. Moje misljenje. Kao i Smederevski, Surcinski i Zrenjaninski put. Ali pre svega i pre svih Ibarsku

U potpunosti se slažem, ali ibarsku proširiti na 2+2 do Crne Gore i nikakav auto put nije potreban.
Takođe isto za zrenjaninski
 
nikola32":3ltrnlde je napisao(la):
Ibarsku m. bi do Lazarevca trebalo prosiriti na 2+2. Sa 4-5 denivelisanih raskrsnica. To bi grad Beograd trebao da finansira. Moje misljenje. Kao i Smederevski, Surcinski i Zrenjaninski put. Ali pre svega i pre svih Ibarsku
Dovoljno je graditi to do Stepojevca. Od Stepojevca do Lazarevca postoji poseban put koji ide paralelno sa Ibarskom na daljini od 1km u proseku i on na toj deonici sasvim dobro rasterecuje lokalni saobracaj.
 
Naravno da prvo treba odraditi deo od Zarkova do Obilaznice. I do Stepojevca bi bilo super da se odradi 2+2. To je nekih 27 km. od obilaznice. A i uvodjenje vinjeta mislim da bi bar malo smanjilo guzve na Ibarskoj i ostalim prilazima.

U ovom gradskom delu jedan deo saobracaja sa Ibarske, ce umesto ka Zarkovu ici Kruznim putem i bulevarom P.P. kad ga budu prosirili
 
Širenje Ibarske na potezu Žarkovo-Orlovača je i jako važno jer se time otvara mogućnost velikog razvoja uz sam put i izbegava problem Smederevskog puta, gde je preko potrebno širenje danas praktično nemoguće bez ogromnih finansijskih ulaganja...

Dobar deo saobraćaja već ide kroz Rakovicu i Topčider, posebno ako je ka/od Novog Beograda i Zemuna, tako da se rasterećenje već oseća. Ja tuda idem još od kako je otvoren Most na Adi. Stignem neuporedivo brže nego preko Žarkova, a da ne govorim koliko je manja gnjavaža jer ozbiljnih semafora ima samo dva i brzo se vozi, protočnost je odlična, pa taj pravac više nego toplo preporučujem.
 
@markobg u pravu si, na datoj relaciji (od hipodroma do Orlovace) ima 6-7 semafora a preko Cuk. Padine imas vise od 10, ne znam da li iko ide Obrenovackim, pa preko Zeleznoka i Sremcice, taj pravac jeste malo duzi ali deluje najbrze kad je bas velika guzva...
 
tragac":3d6t57cc je napisao(la):
@markobg u pravu si, na datoj relaciji (od hipodroma do Orlovace) ima 6-7 semafora a preko Cuk. Padine imas vise od 10, ne znam da li iko ide Obrenovackim, pa preko Zeleznoka i Sremcice, taj pravac jeste malo duzi ali deluje najbrze kad je bas velika guzva...

Taj pravac je mnooogo duži i potpuno bespotreban. Ako te u Železniku uhvati rampa nadrljaš, u startu izgubiš 20 minuta... Zatim ako ideš obilazicom te čeka gomila kamiona koje trebaš da istrpiš, uz kamikaza preticanja. Nikome to ne treba! Dodatno što sa Čukarice još uvek ne može da se uključi na Most na Adi, dakle moraš preko Hipodroma.

Kao što rekoh, ako ideš od Mosta na Adi ka Ibarskoj najbolje je kroz Topčider i Rakovicu, semafora ima ali ogromna većina drži crveno jako kratko (najproblematičniji je samo kod Miloševog konaka ali on se može izbeći putem kroz park), tako da su potpuno zanemarivi i stinge se jako brzo i što je najvažnije opušteno. Malo više gužve ima na Kružnom putu Kievo ali to je relativno kratko i uz trunčicu strpljenja očas si na Ibarskoj.
 
Da li neko ima ideju koliko bi kostala izgradnja 2+2 od Orlovace do Stepojevca?
 
Zavisi, mada izgleda kao da su kada je gradjena uzeli dovoljno sirok pojas zemlje za gradnju 2+2 na vecem delu, tako da na vecini mesta ne bi bilo neophodno placati eksproprijaciju. Sam Stepojevac je problem, njegovo jezgro je podeljeno magistralom na dva dela i tu bi trebali praviti obilaznicu. Pitanje je i sta ce biti sa deonicom Stepojevac-Ocaga (20km) jer ce tu za par godina biti polje povrsinskog kopa.
 
Nov sam na komentarima ali vec duze obilazim forum..tek ako se vec prelazi most preko ade pa se ide ka Ibarskoj preporucio bih Obrenovacki put do Ostruznice...pa na obilaznicu i kod Orlovace si na magistrali.Put jeste malko duzi ali prakticno bez semafora i duzih zadrzavanja...prakticno si za 10-15 minuta sa mosta na Orlovaci
 
Ima li neke informacije kakav je tačno plan za širenje površinskog kopa? Vreoci se raseljavaju, to je definitivno rešeno. Ali u tom pojasu se pored Ibarske nalaze pruga BG-Valjevo i TE Kolubara. Biće izuzetno skupo da se sve to izmešta.
 
Pa plan je da se ibarska magistrala prvo privremeno izmesti na levu stranu gledano iz Beograda ka Lazarevcu, posle Stepojevca, na nekih 20 godina, a onda konacno izmestanje na desnu stranu u odnosu na sadasnju trasu puta
 
Vrh