Šta je novo?

Druga traka na Ibarskoj

Proširenje je apsolutno potrebno: :kk:
1. da se nastavi bulevar od Žarkovačkih pumpi do Orlovače uz rešavanje one katastrofe od ukrštanja sa kružnim putem.
2. pre ili kasnije kako znaju i umeju da naprave 2+2 koliko god mogu da doguraju od Orlovače ka Lipovici dodavanjem još jedne trake u idućoj rekonstrukciji, možda staviti i betosnke blokove između dva smera. 2+2 bi barem po prostoru mogli i kroz Lipovačku šumu-ima mesta, nije naselje pa da sve to bude motorni put od 100 km/h na jugozapadnom prilazu gradu-ovo je još potrebnije ako stvarno poteraju auto-put sremskom varijantom.

@Goje: Pazi, ako se ide iz Valjeva i Mionice-, a i iz Lazarevca i Lajkovca recimo, alternativa Ibarskoj postoji-pogotovo za nas sa druge strane reke: Slovci-Ub-Obrenovac-Surčin-Zemun.
 
Kod vidikovca ili kruzni tok ili nadvoznjak, mogao bi da stane jer ima visinska razlika. Inace na tom mestu se sada nalazi romska populacija. Rekao bih po tome da radovi uskoro slede :rolleyes:
 
B.Vladimir":1i5l034z je napisao(la):
Rekao bih po tome da radovi uskoro slede :rolleyes:

Dobro je, nisam jedini, pomislio sam da samo ja pratim njihovo kretanje. Gde god formiraju zajednicu, znam da ce tu doci neki infrastrukturni objekat :laugh:
 
Loši su vesnici.
Sigurno će da napuni 25 godina od kada su nasuli podlogu na potezu semafor Bele vode do auto otpada.
Verovatno se čeka završetak petlje Orlovača ili da se desi još neka pogibija u nizu pa da se reši ta crna tačka.
 
Apsolutno postoje uslovi da se napravi autoput od Orlovace do Lipovacke sume sa 3 trake. Ne bi bilo skoro nista za rusenje te cena eksproprijacije bi bila izuzetno niska a dobit ogromna na ovom veoma opterecenom a i opasnom pravcu.
 
Samo što nema potrebe za auto putem. dovoljna bi bila magistrala.
 
Itekako ima potrebe za autoputem, ovaj pravac je jedan od najfrekventnijih u zemlji, bar od lipovacke sume do Zarkova. 3 trake nisu dovoljne, sleperi stalno prave kolone iz pravca lipovice ka gradu gde ima samo jedna traka u tom smeru a 2 u drugom.
 
Ja bi uradio autoput od orlovace do lipovacke sume (10 km nije mnogo) jer se tu spaja put za Barajevo pa onda 2+2 do lazarevca.
 
Sasvim dovoljno i 2+2 ali sa nadvožnjacima a ne semaforizovanim raskrsnicama.
 
tragac":3ariktl1 je napisao(la):
2 plus 2 bi bilo dovoljno za do Lipovačke. Računaj da će autoput odvući ogromnu većinu kamiona koji najviše usporavaju saobraćaj

Da li će?

Ovde ništa ne plaćaju, a na autoputu bi plaćali putarine.
 
auto put će postojati par kilometara zapadnije, pored save, sad sa koje strane obale, to ne znam, ali će postojati.


tako da ovde nema potrebe za dupliranjem kapaciteta. dovoljno je 2+2.
 
Za šlepere lako može da se vaspostavi pravilo zabrane saobraćaja u frekventnim terminima: Vikend migracije, popodnevni i jutranji špicevi, praznici....

I ja mislim da je 2+2 pravo rešenje, osim u nivou ukrštanja sa obilaznicom gde je već napravljen autoput profil.

Međutim, ovde se radi o prioritetnom dodavanju već projektovane druge trake na deonici ŽArkovo-Orlovača, koje je toliko evidentno usko grlo, da se iz aviona vidi :)
 
Ma koga to briga?
Ima 25 godina kako je u zarkovu duplirana traka do benzinske pumpe.
Od benzinske pumpe do iza skretanja za cerak i vidikovac trasa je nasuta pre vise od 10 godina.
Postojeci nadvoznjak kod labudovog brda treba prosiriti. Cela trasa je slobodna osim kod Rusnja, gde su dopustili par bespravnih objekata (verovatno legalizovanih) na prostoru gde se odavno vec zna da ce biti prosirena Ibarska magistrala. Cak i bez rusenja tih objekata, bez mnogo mozga i akrobacija je moguce prosiriti magistralu do izlaza iz Lipovacke sume ka Meljaku a da to ne bude ni skupo ni komplikovano.
Ali, kada bi se barem uradio deo od petlje Orlovaca do Zarkova, otklonilo bi se jedno od vecih uskih grla na ovom prilazu gradu.
 
Nasuto je kada su stigli sa četiri trake do groblja Žarkovo i tada se pričalo o nekom izmešanju groblja. Dakle oko četvrt veka.
Celu piču komplikuje planirani podvožnjak kod OMV pumpe za tramvaj do Petlovog Brda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411574#p411574:28nfvawc je napisao(la):
Earthmoving » Sre Okt 19, 2016 12:00 pm[/url]":28nfvawc]Novi pešački most pre kružnog toka, izbliza. Koliko će pešaka umesto 10 metara, planinariti 30...
file.php

Koliko je opasan pešački kod OMV pumpe i koliko su uporni da stradanje pešaka umanje / spreče sa ovakvom pasarelom.

 
Ovakve pasarele bez ograde koja bi sprecila pretrcavanje i prelazak preko saobracajnice prakticno ne znace nista.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=83024#p83024:lnxzp7yf je napisao(la):
markobg » Sre Jun 16, 2010 8:16 am[/url]":lnxzp7yf]Obratite pažnju na širinu planiranog ostrva između traka! To je ostavljeno tako za neki budući šinski sistem (kakav god i kad god to bilo)! :) Inače planirano je da 1990-tih tuda prođe tramvaj ali svi znamo šta se 90-tih sve dešavalo...

Taman da ukopaju/izdignu metro tuda. ;)

Čak je i most napravljen sa tramvajskim koridorom u sredini.
 
Koliko ce uopste biti od koristi tako duge tramvajske trase?
 
Pa taj krak koji ide do banovog Brda je mnogo kraci od kraka linije 3 koja ide do Rakovice tako da nece biti problem ako se produzi trasa tramvaja.
 
Da.
Mislim da bi bila dobra opcija uvesti neki LRT sistem koji bi se uglavnom bazirao na NBG strani, jer je taj prostor pogodan za LRT a preko mosta na Adi tim sistemom povezati NBg sa Banovim Brdom i dalje prema Vidikovcu.

Takav sistem cak nebi ni morao biti na uskom kolosjeku, imao bi visok stepen autonomije, nebi djelio kolosjeke sa tramvajima. Bio bi za klasu ispred kalsicnog tramvaja. Brzi i kapacitetniji a cini mi se da infrastrukturni preduslovi postoje.

Mozda bi se izgubila tramvajska veza Banovog Brda sa Terazijama ali bi se dobila nova. Sa NBG i Zemunom.
 
Vrh