Šta je novo?

Druga traka na Ibarskoj

Pa i most u Zarkovu ima na sredini dve trake ne iskoriscene. Krajem 80 tih je planirano da tramvaj ide do petlovog brda i zato je u trgovackoj i ostavljeno mesto na sredini. Medjutim sada je odluceno da se tramvajska mreza nece siriti. Kod okretnice na B.Brdu ste imali do rekonstrukcije tako postavljene sine kao da ce se trasa nastaviti, ali sada od toga nema nista. To bi u slucaju gradnje lakog sinskog metroa moglo da bude iskorisceno, dok za teski nece biti izvodljivo i on ce ici u dubinu...
 
prostorni planer":44kcrif5 je napisao(la):
Pa cak su i u Cacku prepravili dve raskrsnice na obilaznici u kruzne tokove, zar je Cacak napredniji od Beograda?
u Čačku imaju Veljin kadar. anyway, taj drugi kružni tok (u Konjevićima, gde je bio nekada semafor) je katastrofa. užasno uzak, kamioni se jedva provlače kroz njega. suviše su ga zbrzali, nisu dobro izračunali sve parametre za gradnju istog
 
to je tacno, bas neki dan se autobus na sprat kojim sam isao u Ivanjicu, jedva provukao :), ali svaka cast na pracenju trendova
 
Ibarska magistrala bi morala imati 4 trake na celoj svojoj dužini :kafa:
 
Предлог плана за детаљну регулацију Ибарске магистрале у делу територије општина Чукарица и Раковица.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1410326

Седница Скупштине града 22. септембра
 
Tu

k2znux.jpg
 
Ne vredi, vidi koliko su iznad zemlje. Na vreme su se oni zastitili, pa digli prvi sprat na nebo. Jedino miniranjem stubova mogu nam pasti saka. :p
 
ma dzaba, tu se prave kao da su najpametniji. A semafor je katastrofa.Izgleda da je tacno za semaforski lobi sto je neko pricao. Evo npr. u Jablanickoj koja je prilicno neprometna ulica prave drugu semaforizovanu raskrsnicu, na uglu Jablanicke i Kosmajske sto je apsurd. Vec je steta napravljena semaforom na raskrsnici Ratka Mitrovica - Jablanicka, ali izgleda da je novi moto semaforom u 21. vek. Na Vidikovcu su mogli u najmanju ruku da postave kruzni tok, ako cemo da pratimo evropske trendove...
 
Направили су сличну глупост у Угриновачкој, између Банатске и Филипа Вишњића су додали семафор који је направио хаос у Угриновачкој. Има таквих примера ко зна колико. А на опасним раскрсницама, типа Тошин бунар-Прилаз никад га неће поставити, а то је једна од најопаснијих раскрсница у Земуну.
 
Wile E. Coyote":3ck0ownj je napisao(la):
Направили су сличну глупост у Угриновачкој, између Банатске и Филипа Вишњића су додали семафор који је направио хаос у Угриновачкој. Има таквих примера ко зна колико. А на опасним раскрсницама, типа Тошин бунар-Прилаз никад га неће поставити, а то је једна од најопаснијих раскрсница у Земуну.
Semafor na uglu Prvomajske, Prilaza i Novogradske je samo napravio kolone. Prolazim tuda svaki dan, i secam se da je bilo mnogo bolje bez semafora :/

Mislim da je bolje da raskrsnica Tosin bunar-Prilaz ostane bez semafora, jer bi se stvarale jos vece guzve.
 
Слажем се да је тај семафор горе направио хаос и да је био непотребан. Што се тиче раскрснице доле, ужасно је непрегледна и много прометнија, јер све три улице су прометне, а горе су само Прилаз и Првомајска (која се практично наставља на Прилаз).
 
Archangel":k3hn2ji2 je napisao(la):
Orlovača će se prepuniti kako je krenulo. Kad videh nakon nedelju dana od jednog dolaska koliko je mesta popunjeno. Ne bi me čudilo u nekoj oglednoj budućnosti da rade i groblja na sprat, s tim što bi svaki sprat bio barem 12 metara
grad je zakupio svo zemljište imeđu Ibarrske magistrale-Železnika-Sremčice sve do Lipovačke šume zato netreba da se brinete da će groblje biti prebukirano jer ide se na varijantu da Beograd ima samo 3 groblja
Orlovaču, Lešće i Bežanijsko tako da se zemljište oko njih stalno exproira
 
Б.4.1.4.1. Реконструкција и изградња Ибарске магистрале
и улице Трговачке
а) Попречни профил
Геометријски попречни профил улице Трговачке садржи
средњу разделну траку ширине 14,0 m у оквиру које се пла-
нира простор за вођење шинског система (за двоколосечну
пругу), коловоз по смеру ширине 7,0 m (са две саобраћајне
траке по 3,5 m), обострано: зелене траке ширине 2,5 m, тро-
тоаре ширине 1,5 m и банкине ширине 1,5 m; што је укупно
39,0 km (попречни профил 1-1)
Попречни профил планиране Ибарске магистрале садр-
жи различите елементе на појединим деоницама.
Основни елементи геометријског попречног профила
(разделно острво, коловоз за континуалну вожњу, тротоари
и банкине) се мењају дуж Ибарске магистрале на следећи
начин:
– Од раскрснице са улицом Пилота М. Петровића ка
раскрсници са улицом Једанаесте крајишке дивизије, од km
0+000 до km 1+087, планира се да Ибарска магистрала има
попречни профил улице Трговачке на коју се наставља. Ге-
ометријски попречни профил Ибарске магистрале садржи:
средњу разделну траку ширине 14,0 m у оквиру које се пла-
нира простор за вођење шинског система (за двоколосечну
пругу), коловоз по смеру ширине 7,0 m (са две саобраћајне
траке за континуалну вожњу по 3,5 m), обострано: зелене
траке ширине 2,5 m, тротоаре ширине 1,5 m и банкине ши-
рине 1.5 m; што је укупно 39,0 m (попречни профил 1-1).
– Иза бензинске пумпе, на око 880 метара од краја Тр-
говачке, планира се да шински систем понире са нагибом
до 6.0% до дубине око 5,5 m, и испод коловоза Ибарске ма-
гистрале прође ка окретници у насељу „Лабудово брдо”. На-
кон скретања трасе шинског система ка окретници, у зони
раскрснице са Улицом једанаесте крајишке дивизије, а у
дужини трасе око 108 метара (од km 1+087 до km 1+195),
средња разделна трака се сужава са 14,0 m на 4.5 m, не пла-
нирају се тротоари и банкина је ширине 2,5 m.
– Од денивелисаног укрштаја са ул. 11. крајишке диви-
зије до планираног прикључка из комерцијалне зоне, од km
1+195 до km 1+862, геометријски попречни профил Ибарс-
ке магистрале садржи: средњу разделну траку ширине 4,5
m, коловоз ширине 7,0 m по смеру и обострано банкине
ширине 2,5 m (попречни профил 9-9).
– Од km 1+249 до km 1+282, саобраћајница је на објек-
ту – надвожњаку. Геометријски попречни профил Ибарске
магистрале садржи: средњу разделну траку ширине 4,5 km,
са леве стране коловоз ширине 7,0 km, а са десне стране ко-
ловоз ширине 10,5 m (две саобраћајне траке за континуалну
вожњу и уливну траку за рампу две денивелисане раскрсни-
це Ибарске магистрале и ул. 11. крајишке дивизије), и обо-
страно тротоаре ширине 1,5 m (попречни профил 8-8).
– Код прикључка из комерцијалне зоне, у дужини око 30
m (од km 1+862 до km 1+892), средња разделна трака се су-
жава са 4,5 m на 4,0 m.
– Од km 1+892 до km 2+100 геометријски попречни
профил Ибарске магистрале садржи: средњу разделну тра-
ку ширине 4,0 m, коловоз по смеру ширине 7,0 m, са десне
стране: зелену траку ширине 2,5 m и тротоар ширине 1,5 m,
и обострано банкине ширине 2,5 m.
– Од km 2+100 до km 2+220 се врши уклапање попреч-
ног профила Ибарске магистрале у попречни профил пла-
ниран Регулационим планом деонице аутопута Е-75 и Е-70
Добановци-Бубањ поток („Службени лист града Београда”,
број 13/99).
– Од km 2+220 до краја планираног саобраћајног ре-
шења Ибарске магистрале (km 2+252) геометријски по-
пречни профил садржи: средњу разделну траку ширине 4,0
m, коловоз по смеру ширине 10,5 m (две саобраћајне тра-
ке за континуалну вожњу и изливну траку са десне стра-
не и уливну траку са леве стране за рампе денивелисане
раскрснице са Кружним путем), и обострано банкине ши-
рине 2,5 m (попречни профил 13-13).
 
Аха. Значи и даље трамвај-ЛРТ-ролеркостер и за 22. век и раскрсница са Пилота Петровића... Живео паланачки Београд!!! :bash:
 
rolerkoster i nije tako losa stvar . :lol: Mozda ce izgraditi nadzemnu trasu metroa od Banovog Brda do Petlovog brda, na stubovima, jeftinija je od podzemne trase. Sto se mene tice nemam nista ni protiv tramvaja u Zarkovu i da Zarkovo ponovo postane opstina :gobb:
 
A kada kreću radovi na proširenju od benzinske pumpe (groblja) do petlje Orlovača?
 
Kao sto se da videti,niko ziv ne zna,mozda pred izbore,a mozda i ne.To ti je jedina nada(bez namere da zvucim zlurad)>
 
^^ u vezi ovoga - da li je ta trasa za te dve nove trake u potpunosti slobodna (eksproprisana), npr. da im se ne desi nesto kao ovo sa Metro-om, krenu pa neki seljak kaze "dalje neces moci"?
 
dalje-neces-moci.jpg


Salu na stranu boga pitaj.Urbanisticki zavod radi plan Generalne Regulacije koji treba biti gotov do kraja ove godine.Glavno kod tvog plana je sto ce znati koje parcele na nivou GUP-a pripadaju drzavi/gradu a koje privatnim vlasnicima,pa ce na osnovu toga grad odlucivati koje ce projekte realizovati,jer naravno im je lakse da urade neku ulicu gde nema ekspropriacije ili ima nekoliko kucica.
 
Гледајући гомилу отпада и којечега другог, више ни у шта не можеш бити сигуран.
 
Mislim da će morati uskoro da rade bar onaj deo Ibarske izmađu Orlovače i Metroa jer će morati napraviti skretanje u desno kad se završi deo od Straževice do Orlovače. Ako ne naprave opet neko nebulozno privremeno rešenje.
 
Одлична тема :gobb:

Како сам релативно нови на форуму, лутам по темама, и видим да се створила жива и занимљива дискусија :kk:
Видим да има оних који користе често овај правац, те знају шта се и како дешава. И поред свега, ово је један од бржих прилаза Београду, бржи и од Сурчинског, Авалског и Смедеревског. То не значи да у њега не треба улагати, јер ван Новог Београда саобраћајница 2+2 има недовољно. У таквим саобраћајницама, ако постану загушене аутомобилима, увек има шансе да се уведе жута трака како би постале иоле ефикасне. Овде имамо једну од најчистијих ситуација, неизграђену зону и саобраћајницу на ивици насеља. :kafa:

На ово ће сада да следе разноразни коментари, али на овом правцу имамо идеалну ситуацију да се изгради градска железница са потпуно издвојеном трасом, а претежно на површини. Сва што треба је сачувати коридор. Подразумева се подвожњак испод раскрснице са Водоводском, Нике Стругара, а Мије Орешког и Мате Јерковић сматрам да треба да прођу испод Трговачке и шинског система, и да се користи што је траса на паду. За Раскрсницу са Михајла Петровића сматрам да треба да то буде или железнички подвожњак или надвожњак у односу на кружни ток. Кружни ток је ту веома важан, да успори возаче, и да им представи први сусрет са градском вожњом, која захтева много више пажње него отворен пут. После те раскрснице, сматрам да траса треба да буде вођена са стране већ изграђеног насеља, да стајалишта буду сваких 1км, и да се остави могућност продужења у правцу Орловаче, евентуално Рушња или Сремчице. Тада је потпуно све једно који тип возила би користио ту трасу, да ли градски метро, приградски метро или трамвај. А погодности такве инвестиције су развојна неизграђена зона са друге стране Трговачке те "паркирај и вози се" терминали.
 
Vrh