Šta je novo?

Dragan Djilas

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
bgd.jpg
 
svašta. Čovek ne može ni na skijanje a da ga ne sačekaju na aerodromu. Zanima me je li zaustavljen sa sve onim slušalicama.
 
Ala napaste coveka a on tu gine za nase bolje sutra a i pride je direktor,pardon precednik svoje partije a jos i precednik Kosarkaskog Saveza.

Pravda za Djilasa!
 
Ova tema se pretvorila u pravu pljuvacinu gradonacelnika Dragana Djilasa, mislim da osnivanje ove teme nije imala za cilj omalovazavanje njegovog rada.
 
spatiotecte":3d8roigh je napisao(la):
Ova tema se pretvorila u pravu pljuvacinu gradonacelnika Dragana Djilasa, mislim da osnivanje ove teme nije imala za cilj omalovazavanje njegovog rada.

Nije to nikakvo pljuvanje, ovo je ukratko kompletan Djilasov "doprinos" razvoju grada Beograda.
Samo se iznose njegovi "uspesi".

Sve sto je uradjeno u gradu za njegovo vreme je totalna katastrofa.
Ovo je mozda najvece nazadovanje Beograda u njegovoj istoriji.

Dobili smo jako skup most, kupuju se jako skupa vozila za prevoz dok on u sustini postaje sve neorganizovaniji i gori, sistem naplate nije doneo nikakav boljitak, dobili smo armiju vaspitacica i vrtica kao da ce Beograd u buducnosti iskljucivo koristiti budzet za cuvanje dece.

Sve ostalo je manje vise isto kao pre, a od stvari koje sam naveo ne vidim da je bilo sta pozitivno.
 
nikola011":xjiwj05k je napisao(la):
spatiotecte":xjiwj05k je napisao(la):
Ova tema se pretvorila u pravu pljuvacinu gradonacelnika Dragana Djilasa, mislim da osnivanje ove teme nije imala za cilj omalovazavanje njegovog rada.

Nije to nikakvo pljuvanje, ovo je ukratko kompletan Djilasov "doprinos" razvoju grada Beograda.
Samo se iznose njegovi "uspesi".

Sve sto je uradjeno u gradu za njegovo vreme je totalna katastrofa.
Ovo je mozda najvece nazadovanje Beograda u njegovoj istoriji.

Dobili smo jako skup most, kupuju se jako skupa vozila za prevoz dok on u sustini postaje sve neorganizovaniji i gori, sistem naplate nije doneo nikakav boljitak, dobili smo armiju vaspitacica i vrtica kao da ce Beograd u buducnosti iskljucivo koristiti budzet za cuvanje dece.

Sve ostalo je manje vise isto kao pre, a od stvari koje sam naveo ne vidim da je bilo sta pozitivno.

Sta da se odgovori na ovo.

Totalno subjektivan stav...
 
spatiotecte":9sn3ornx je napisao(la):
Sta da se odgovori na ovo.

Pa das neki primer po kome je ovo pozitivno.

Na primer navedes neki grad u kome postoji toliko obdanista da taj grad izdvaja 20% svog budzeta za njihovo odrzavanje. Gde je jos napravljen tako veliki ekonomski razvoj grada?

Na primer navedes neki grad u kome se izdvaja 20% budzeta na gradski saobracaj koji u ovu zimu sa svim tim novcem ulazi u totalni kolaps. Toliki novac a sve je gore i gore.

Beograd nije dobio skoro nijednu industrijsku zonu i nijednu fabriku ovih godina iako su mnogi gradovi po Srbiji dobijali investicije, a nesporno je da niko ne bi mogao da da bolje uslove od Beograda. Vidis i sam da su najvece ucene stranih investitora upravo bile u Beogradu, najveci problemi, najveca korupcija. Navedi gradu u kome je to pozitivna stvar.

Sve to sto je on tebi lepo naslikao na Studiju B u realnosti i buducnosti je totalna propast za grad. Videces koliko ce ovi njegovi potezi uticati na budzet u narednim godinama i koliko ce Beograd tek poceti da propada zbog ovih poteza.
 
Ti u svom predhodnom postu tvrdis kako grad kupuje jako skupa vozila.

Pa grad je kupovao od domaceg ikarbusa koji je medju jeftinijim proizvodjacima. Nisu se kupovali mercedese i MAN-ove tako da ne razume tvoju kritiku.

Takodje kazes da je prevoz sve gori i gori, secas li se uopste kako je bilo 90tih?

Nije mi jasna ta tvoja kritika oko prevoza koji je realno mnogo bolji nego ranije.
 
spatiotecte":37h4pnkv je napisao(la):
Takodje kazes da je prevoz sve gori i gori, secas li se uopste kako je bilo 90tih?

Pa upravo ti o tome i pricam, secam se kakav je bio i sad je potpuno isti. Sistem prevoza se ni u jednom segmentu nije promenio. Nije se otpustio visak zaposlenih, nije se unapredio sistem odrzavanja vozila, garaza.

Mogla se prodati zemlja na Dorcolu a za te pare izgraditi mnogo savremenija garaza negde na periferiji sa savremenom opremom za odrzavanje, na primer.

Sistem prevoza je ostao isti, ali bas isti. Djilas je samo u taj sistem krenuo da ubacuje sve vise i vise novca a sada se to pokazuje kao lose jer vise nema tog novca koji taj sistem moze da odrzi. Videces da ce vec ove zime prevoz biti mnogo losiji nego prosle. Nije poenta samo u novim autobusima, oni ce i onako da se plate imaginarnim novcem, kroz novo zaduzivanje, problem je dokle tako moze?

Reci mi sta ti mislis koliko je ovakav sistem upumpavanja imaginarnog novca koji Djilas sprovodi godinama u sistem koji se nije promenio jos iz proslog veka zaista odrziv? Sta je tu tebi dobro? Sta je po tebi Djilas zaista promenio u sistemu javnog prevoza? Nije nov autobus za novac bez pokrica promena, to je samo zaduzivanje.
 
Pa moralo se krenuti u nabavku novih vozila da se popravi stanje parka. Prosto je bilo nuzno.

Nisu mogli ikarusi iz 80tih, stare katice tj iz 80tih i Zijasi da voze preko 30 godina!
i ja ne vidim nista lose u tom sto su se ta vozila kupila iz kredita (imaginarne pare ako hocemo da koristimo tvoj izraz) kad niko u Evropi ne kupuje vozila na drugaciji nacin, vec kreditima.
Stajalista danas lice na nesto i neka imaju digitalne pokazivace, dakle, ovo vec pocinje da lici na nesto u odnosu na pecurke iz doba SFRJ. (a cesto nije ni bila pecurka nego samo onaj zeleni stub)

Sto se organizacije tice, tu cu se sloziti sa tobom da ima verovatno visak radnika i da moze dosta toga da se unapredi na tom polju.
Inac emislim da nije tako lako prodati zemljiste velicine depo-a na Dorcolu i tek tako izgraditi neki na periferiji i ako se slazem da je ta ideja dobra.
dodao bi tome da bi trebalo da se unapredi odrzavanje GSP-a za koji ce se svi sloziti da je katastrofalno i da ono najvise doprinosi unistavanju vozila koja se kupuju ali tu vec Djilas nema mnogo veze sa tim.

Ne znam kako se drugacije mogu kupovati nova vozila ali svedoci smo da se moraju kupovati jer oni jednostavno imaju svoj vek trajanja. necemo valjda izdvajati smodoprinos za kupovinu novih vozila kao sto je to bio slucaj sa metro-om pa na kraju potrosili pare u tramvaje.
Ako imas neki predlog kako kupovati vozila od svojih prihoda iznesi slobodno, ja ne vidim kako.
 
spatiotecte":1p4w1hss je napisao(la):
Sto se organizacije tice, tu cu se sloziti sa tobom da ima verovatno visak radnika i da moze dosta toga da se unapredi na tom polju.
Inac emislim da nije tako lako prodati zemljiste velicine depo-a na Dorcolu i tek tako izgraditi neki na periferiji i ako se slazem da je ta ideja dobra.
dodao bi tome da bi trebalo da se unapredi odrzavanje GSP-a za koji ce se svi sloziti da je katastrofalno i da ono najvise doprinosi unistavanju vozila koja se kupuju ali tu vec Djilas nema mnogo veze sa tim.

Ima Djilas veze sa svim. Upravo si i ti rekao kako nista nije uradio.
Sve ovo je trebalo da bude promenjeno da bi sistem pomerio sa mrtve tacke.
Vozila su se kupovala samo iz nuzde, a to se povremeno radilo i za vreme Slobe. Novo vozilo nije promena, to sam ti vec rekao, to je cisto nuzda.
 
Ja sam nezadovoljan zato sto ono ,sto je zapoceo i reklamirao se na tome, nikada nije funkcionisalo. Sramotno je da zovem nekog u komunulanoj inspekciji i da mi on kaze da zovem neki drugi broj. To nije smelo da se dogodi to je osnova Sta imam sada dalje da zovem, dovoljno je sto sam uocio problem i kao savestan gradjanin to prijavio komunalnoj, Nek oni onda dalje zovu i resavaju.
Koliko je beskorisno trosenje para sa ovim iz parking servisa , koji nisu u stanju da pozovu nekoga i uklone barem vozila sa mesta za invalide, onda sta drugo da ocekujem. Takodje i komunalna pored istih mesta prolazi nonsalantno svaki dan, godinama kao da ih se to ne dotice, kao da se bave ne znam ja cime.
Meni su samo te 2 sluzbe dovoljne da vidim koliko tu nije ulozeno ni minimum angazovanja, i da to prakticno nista ne kosta , osim licnog angazovanja.
Takodje vidim da kada gradonacelniku zenu prevari taksista, to momentalno bude sankcionisano, pa sticem ustisak da se isklucivo angazuje na licnom problemu.
Informacije koje mi trebaju na nivou grada a da nisu samo telefon, i dalje nisam u stanju da dobijem putem interneta i gradskih sajtova.
Nemoguce je na primer naci koliko neka zgrada ima kvadrata, gde se u nekoj ulici nalazi kontejneri, gde su i kako su obelezena parking mesta...
Takodje to ne znaju nu druge sluzbe, pa kada im te informacije zatrebaju,a trebaju im svaki dan, salju se pism, trose tone paira, postanskih markica i brdo dana na par obicnih klikova.
Nista nije uradio da predupredi takvo ponasanje, odnosno oformi sajt i salter gde bi gradjani mogli da ukazu na probleme rada novih sluzbi za koje su izdvojena pozamasna novcana sredstva.
Ja znam da sve te sluzbe fantasticno funcionisu kada se sa druge strane telofnsle linije nalazi Djiki, ali sta ja kao obicni gradjanin da radim kada nemam priliku da cimam Djikija za svako sr**e u ovom gradu ?
 
@nikola011
Za vreme Slobe su se kupovala vozila jednom u sto godina, u tome je razlika sa Djilasom koji je kupovao vozila i za Tramvaje, trolejbuse i autobuse.
Bilo ko ovde moze da potvrdi da je kvalitetniji prevoz danas nego pre 20 godina (i ako i dalje nije idealan i ako i moze dosta toga da se unapredi)
 
spatiotecte":3gixrixk je napisao(la):
@nikola011
Za vreme Slobe su se kupovala vozila jednom u sto godina, u tome je razlika sa Djilasom koji je kupovao vozila i za Tramvaje, trolejbuse i autobuse.
Bilo ko ovde moze da potvrdi da je kvalitetniji prevoz danas nego pre 20 godina (i ako i dalje nije idealan i ako i moze dosta toga da se unapredi)


Pa dobro dokle ces da vrtis nova vozila. Mogu sutra ja da budem gradonacelnik i da zaduzim grad ne 1 milijardu evra kao Djilas, nego 5 milijardi i da kupim kompletno sva nova vozila. Ja tebe pitam kakvu to ima svrhu kad ih ubacujem u nepromenjen zastareo korumpiran sistem? Hoce li tebi da znaci da uzmem sutra 5 milijardi kredita i pokupujem buseve, tramvaje, sve novo i sa njima da se ovako upravlja i ovako naplacuje prevoz? Zaista mi nije jasno sta ti u tome vidis pozitivno?
 
@spatiotecte ako je slobino vreme pandam za nesto, osim za totalno rasulo po svim osnovama...
porediti nesto sa time i nije neko poredjenje, odnosno tesko da mnogo gore od toga i moze da bude, osim totalne anarhije u kojoj smo u jednom trenutku i bili.
U Slobini vreme smo vec polako navikli na kradene izbore, na to da se svima poznati kriminalci i ubice sepure u svim medijima, da se ubijaju politicki a i svi drugi neistomisljenici. Eliminisu poslovni partneri, kidnapuju deca i zene. Imali smo prakticno legalizovan sverc, cigare, nafta, deviza,takodje smo imali i lazne banke.
Ti onda kazes Djiki je super bolji je od Slobe.
Mislim Sloba je onda po tome super, njega smo ipak u jednom trenutku poceli da mucimo, malo po malo, ali smo ga mucili koliko smo mogli i smeli. I ne samo mi, nego i veci deo sveta.
Djikija barem nisu toliko mucili prilkom uzimanja svih tih kredita, sa kojima je ipak mislim mogao vise da uradi nego sto je uradio.
 
porediti neki sistem sa diktatorskim sistemom je debilno. đilasov sistem treba da poredimo sa gradovima u regionu kao što je sofija, budimpešta, zagreb, skolje i slično.....


ja ono što vidim je da se pare uludo bacaju a nema rezultata. ej čoveče 20% gradskog budžeta za vrtiće.....

pa ko je tu lud. što ne smanji plate vaspitačicama na nivo plata u privatnim vrtićima.

20% budžeta za javni prevoz bi i razumeo da imamo odličan prevoz. međutim mi imamo neku katastrofu od prevoza.


a najgore od svega što neke službe koje život znače nisu reformisane, kako je bulevarac već lepo opisao.
 
Bulevarac, čista petica na komentar. Doduše tako je uvek i bilo. Reforma državne uprave ide najteže. Možda i zato što neće da je reformišu jer nekom tako odgovara.
A još kad vidim Studio B koji se promoviše kao servis građana a koji osim one bedne rubrike Tri pitanja-Tri odgovora koji obično i nisu tačni, ceo dan dovode goste koji nam reklamiraju privatne zdravstvene ustanove, turističke agencije, kozmetičke i druge preparate, dovode pevaljke i glumce da popune program i sl. Mislim da bi ta televizija trebala biti 24 sata na terenu i da non stop prati komunalne probleme grada. Najbolje je kad otkriju problem, snime, razgovaraju sa protagonistima a nikada ne saznamo je li problem i kako rešen.
 
Ja sam zabezeknut saznanjem da je 20% ide u vrtiće. A u grupi gde je moj klinac u vrtiću u Braće Jerković-u ima 30 dece. Jutros nisam imao gde da parkiram auto. NIŠTA oko vrtića nije očišćeno, decu vode ulicom.

Na drugoj strani moram i da primetim da je higijena u vrtiću odlična. Takodje se primeti da se većina vaspitačica trudi.

Ka smo već kod vrtića, šta je sa vrtićem, školom i domom zdravlja u naselju Stepa Stepanović?

Šta je sa pešačkim stazama u naselju Kumodraž 2 koje su se raspale nakon 30 godina od izgradnje naselja. Ceo Kumodraž 2 je nadozidan za još jedan sprat, a šta je sa parking prostorom? Čim padne sneg, po sredini Kumodraška ulica možete videti more automobila.

Fotografisaću da vidite našta liče dečija igrališta koja su skoro renovirana. I ko je sada kriv?

Koliko nekoga treba oslovljavati da je sposoban ako je SVE sto je izgrađeno ili kupljeno JEDINO od kredita?

Dobili smo lepu raskrpetlju sa tramvajskim semaforom, a šta je sa tunelom do Autokomande? Kao što neko reče to vam je kao da imate odlično odelo, ali bez rukava. Hoće li i to biti novi Prokop, kada neko shvat da je skuplji tunel, od svog dosadašnjeg ugrađenog betona?

Šta je sa Ibarskom magistralom, hoće li je IKADA proširivati?

Ah da, dobi li smo nove kontenere :)
 
mmgoran":3qsdh5z0 je napisao(la):
Ja sam zabezeknut saznanjem da je 20% ide u vrtiće....

100 puta ponovljena laž postaje istina. Makar i iz usta samog Đilas Dragana. Neverovotno je koliko jedna lako proverljiva činjenica može da se nakaradno tumači, vitoperi i nagrdi. Na kraju ću i ja u to da poverujem.
 
GOJE":hb41tzti je napisao(la):
mmgoran":hb41tzti je napisao(la):
Ja sam zabezeknut saznanjem da je 20% ide u vrtiće....

100 puta ponovljena laž postaje istina. Makar i iz usta samog Đilas Dragana. Neverovotno je koliko jedna lako proverljiva činjenica može da se nakaradno tumači, vitoperi i nagrdi. Na kraju ću i ja u to da poverujem.



Mozda on i ovakve objekte subvencionise pod maskom "vrtica" pa suma ispadne tako visoka.


decabrat.jpg


http://www.kurir-info.rs/kuca-velikog-b ... nak-552717
 
cgmiki":1ebcf14i je napisao(la):
Шта смета контејнерима?

djubre1.jpg


djubre2.jpg


djubre3.jpg


Ovo su fotografije od prošle zime (2011) u naselju Kumodraž 2. Komentar nije potreban.

E sada, u istoj ulici gde postoje 4 klasična kontejnera, sada su ugrađena 2 podzemna. Ima li neke logike? Analize? Pouke?

Evo ja bih baš voleo da vidim cost-benefit analizu za te nove kontejnere. Mislim koliko je to (naših) para i koja je vajda od njih. A da će da košta, hoće. Prvo novi kontejeri, a onda i novi kamioni. Mislim koliko njih? Koliki će biti račun?
 
баш сам сад прошао поред једног подземног контејнера и пун је до врха. сада смеће стављају поред и око њега
 
Најчешће заглаве некакву кесетину у отвору и онда џаба убацивати.

@mmgoran
Да, склониће старе.
Ја колико видим мени се није променила цена одношења смећа откад су почели да постављају нове контејнере.
А ако не видиш предност нових контејнера онда џаба мени да ти објашњавам.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh