Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Sto se tice regulacije korita reka na trasi saobracajnice evo kako to izgleda kad se izlije Kolubara kod Slovca

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IDFxuxKA70c[/youtube]
 
Evo i ovde izmedju puta kod Divaca gde bi trebao predje taj put za Mionicu i Divcibare. Inace, sa puta Lajkovac-Valjevo se ne vidi previse, nesto na pocetku kod Lajkovca i ovaj deo kod Divaca.
 

Prilozi

  • 4.jpg
    4.jpg
    51,2 KB · Pregleda: 6.680
  • 1.jpg
    1.jpg
    40,6 KB · Pregleda: 6.684
Trasa puta od 1 januara 2021 godine,iscrtano crvenom linijom je istrasirani deo,deo oko Divaca je uznapredovao dok je kod Slovca za sad na istom.Verovatno su se skocentrisali na juzniji deo jer ima manje prepreka preko Kolubare.



Jedna zanimljivost snimak od 1 januara pokazuje kolika se magla stvara u kotlini Kolubare prema Lajkovcu i koliki je to problem za vozace.Okolina obasjana suncem dok je u kotlini magla.To je jedan od razloga sto je Valjevo zagadjeno jer ruze vetrova nema i konstantna je magla i smog.


 
Eh, kamo sreće da je to magla... To je otrovni oblak zagađenja, koji u danima visokog pritiska nema gde. Valjevo je jedna od najzagađenijih tačaka Srbije.

Slikaću jednom sa Maljena na šta to liči i kako izgleda odozgo. Kataklizma, kao Mordor...
 
Onda će ovo biti povoljna stvar: NBg-Sučin-Lajkovac-Valjevo, oko 80km faktički autoputa, sa naplatom putarine samo 35km Obrenovac-Lajkovac, trenutno 160din.
 
Kad sam bio pre 10tak dana, nastavio sam dalje iza Valjeva ka brani Stubo-Rovni i gore do Povlena na putu za Bajinu Baštu (ne, nisam udao taštu u Bajinu Baštu), dakle jedno 30-40km iza Valjeva. I sad vezano za onu raniju priču o nastavku obilaznice oko Va i nastavku brzog puta ka B Bašti (i Tari, Ljuboviji, Bratuncu), tu nema dovoljnog prometa za brzu saobraćajnicu, a i taj put posle B Bašte ne vodi nikuda posebno, biće iznad brza cesta do Loznice (i time Zvornika) i ispod planirana Požega-Kotroman-Sarajevo, dakle one će preuzeti saobraćaj a ovaj pravac ostaje u sredini, verovatno kao slepo crevo u B Bašti. Što po meni nije ni loše da se sačuva priroda, a opet ceo kraj: i Valjevo, i Tara i Ljubovija, i Loznica... će imati u pristojnoj blizini autoput. Za ostala dva pravca glavna od Valjeva severno ka Šabcu i južno ka Kosjeriću, ne znam takođe dal ima dovoljan promet, verovatno je veći od ovog zapadnog ka Bašti. Plus ovaj ka jugu se razvodnjava na dva pravca: deo saobračaja ide preko Mionice za Divčibare, a deo preko pre ulaza u Valjevo. Za očekivati je da na Divčibarama poraste promet iz Bga i Vojvodine usled turizma, dosta se gradi, a time i iz Va ka Divčibarama zbog rasta posla. Ali obilaznica oko Valjeva mislim da je realno i sada potrebna, i to možda obe i severna do puta za Ša i Lo, i južna do puta za Kosjerić ili Rovne. Eto, moj neki utisak...
 
To si u pravu. Neke delove jednostavno treba ostaviti netaknute. LO-VA je rekonstrusian i stvarno je lep za vožnju. Tranzit kroz VA se treba izmestiti definitivno. Deo od VA ka Kosjeriću je katastrofa. Neko je jednom stavljao neki link za tunel na jednom delu tog puta. Ne znam tačno koji deo ali pretpostavljam da bi se izbegle serpentine ka Divčibarama.
Generalno, dosta deonica se može značajno unaprediti proširenjem, izgradnjom obilaznica, ispravljanjem krivina, ispravljanjem visinskih razlika izgradnjom tunela i vijadukta. Zatim izgradnjom trećih traka ili barem delova gde bi se teško i sporo vozilo moglo isključiti i time omogućiti ostalim vozilima preticanje. To sam video na obilaznici oko Brčkog, mada to neke kamiondžije ne fermaju.
 
Forsirace dalje cim zavrse do Iverka.Iverak obilaznica oko Valjeva prema Brankovini,Valjevskoj Kamenici i prema Osecini.To ce da forsira Stefanovic kao Glisic sto je forsirao za Ub.
 
Otprilike ovako nesto
 

Prilozi

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    272,2 KB · Pregleda: 5.740
i posle Ljubovija sa tunelom prema Pecki i petlji ka Osecini
 

Prilozi

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    179,4 KB · Pregleda: 6.810
i Loznica, Osecina jednog dana ako Bog da :D
 

Prilozi

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    151,8 KB · Pregleda: 5.726
A sve bi na kraju trebalo da ispadne ovako nesto do Lazarevca :D
 

Prilozi

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    288,6 KB · Pregleda: 5.736
Zimski pejzaz,usporili su malo sa trasiranjem
 

Prilozi

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    824,7 KB · Pregleda: 5.098
Da li se negde pričalo o gradnji vodovodne mreže od Stubo-Rovni ka Lajkovcu, jer sam odavno negde pročitala da će uz brzu saobraćajnicu raditi i vodovodnu mrežu jer se "preklapaju" saobrajnica i buduća vodovodna mreža. Sada više niko o tome ne govori...
 
I gasovod je mogao proći ali ko još misli o tome. Kad se završi opet ćemo kopati
 
Nije mi uopšte jasno, zašto na Iverku put odmah nije išao preko pruge desno, nego ide prema naselju, gde baš ima dosta kuća. Dosta će ljudi zbog ovoga morati da budu iseljeni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=814644#p814644:nafct9t2 je napisao(la):
ValjevacVA » 19 Jan 2021 09:16 am[/url]":nafct9t2]Nije mi uopšte jasno, zašto na Iverku put odmah nije išao preko pruge desno, nego ide prema naselju, gde baš ima dosta kuća. Dosta će ljudi zbog ovoga morati da budu iseljeni.


Zato sto ce tu biti petlja za nastavak puta prema Loznici.Dobice pare za kuce i imanje.
 
Prošao sam pre neki (radni) dan. Sve mašine oko Divaca stoje parkirane i ne vide se bilo kakve aktivnosti.
 
Kolko čujem izgleda da Shangdong uleće sa mašinama krajem zime, tj mart-april. Mislim da će brzina ovde ključno zavisiti od toga dal je država završil eksproprijaciju.
 
Vrh