Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Danasnji presek posle 40tak dana trasiranja, klik za veću sliku.
 
Одличан снимак. Ако добро разумем веза са АП-ем биће у селу Непричава на месту где је сада раскрсница Ваљево - Лајковац. Ако је тако надам се да ће ту бити урађен један кружни ток јер садашња раскрсница је изузетно небезбедна и неосветљена .
 
Aktivno je gradiliste dvaput sam prosao ovuda, kamioni samo dovoze neki shoder
 
Radovi kod petlje Lajkovac prvi,osmi,i 10 decembar.
Vidljiva razlika.
20201210_155410.jpg
20201210_155445.jpg
20201210_155520.jpg
 
Po ovom snimku od danas rekao bih da su dosli do reke Kolubare tj.prvog mosta preko nje.
 

Prilozi

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    666,7 KB · Pregleda: 3.233
Zar ne bi bilo lakse da tu isprave Kolubaru, i izbegnu gradnju dva mosta? :D
20201210_180531.jpg
 
Јуче сам туда прошао. За 10 мин, сам срео бар 30 камиона, раде као да није у Србији, пријатно сам изненађен!
 
Da radi se tacno dva meseca vec i koliko sam mogao da premerim istrasirano je nekih 5 km puta od ukupnih 18.5 km
 
Da, ovaj put je prijatno iznenađenje. Mnogo manje najavljivan, a sa 5km trase na 2 meseca se mnogo brže radi nego svi ostali trenutno. Kolko se očekuje da će skratiti vreme putovanja za Valjevo i Divčibare? Mada i na sadašnjem putu uglavnim jure 80-100. Meni deluje za Valjevo će skratiti do 10tak minuta, a Divčibara preko Mionice 5. Plus naravno, mnogo bezbednija i lakša vožnja, normalniji život stanovnika placeva uz sadašnji put koji je uglavnom naseljen. I baš retko za Srbiju, brzi put bez putarine... Kada se završi otvara dalje mogućnost za severnu obilaznicu oko Valjeva do puta za B Baštu, kao i ispravljanje puta ka Divčibarama i eventualni tunel ispod Divčibara za Kosjerić. U nekoj daljoj budućnosti...
 
Šta mislite da li će ova ruta za Požegu, Užice i dalje biti konkurencija autoputu? Deluje da će biti slične dužine, al da će ova imati oko 70km običnim putem od završetka brze ceste dalje preko Kosjerića, a isto toliko autoputem do petlje Grobilje, plus 4km nazad do Požege, prva opcija sporija za oko 40 minuta i jeftinija verovatno oko 500 din putarine. Ako bi se ispravio put do Kosjerića sa tunelom ispod Divčibara deluje da bi se razlika približila na 20tak minuta, što sumnjam da bi uradili jer bi onda država gubla prihode od putarina. Ali s druge strane se put ka Divčibarama mora u neko vreme uraditi zbog rasta turizma tamo, pa će se videti za 5 godina kako će se dalje razvijati situacija...
 
Za Divčibare će skratiti max 3-5min. Za Valjevo nešto više. Oba gledano iz pravca Lajkovca.

Ali će vožnja biti opuštenija i sigurnija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=803391#p803391:343wkyi5 je napisao(la):
Earthmoving » 15 Dec 2020 12:49 pm[/url]":343wkyi5]Kada se završi otvara dalje mogućnost za severnu obilaznicu oko Valjeva do puta za B Baštu, kao i ispravljanje puta ka Divčibarama i eventualni tunel ispod Divčibara za Kosjerić. U nekoj daljoj budućnosti...


Za Bajinu Bastu za nekih 5 godina dok skupe pare i vide trasu gde bi isla..Ovaj tunel ispod Divcibara mozda daleke 2040 godine..
 
Део од Поћуте па до Пашне равни је јако лош. Раде сада једну серпентину, односно проширују је.
 
Snimak od juce,izasli su iz Divaca i napreduju prema Lukavcu,ovo kako ide brzo istrasirace do kraja marta celu deonicu.
 

Prilozi

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    663,4 KB · Pregleda: 2.500
Odlicno napreduju. Mislim da im je olaksavajuca okolnost sto su kamenolimi u blizini,pa se ne gubi mnogo vremena na prevoz.
 
Триалин , хвала на редовном извештавању . Ово заиста сада иде брзо . Обзиром да су радови започети у јуну и месецима ништа није ни пипнуто дивно је видети како радови сада иду. Једно питање за тебе ако си упознат . Имаш ли икакве информације када ће се радити наставак са друге стране тј од петље до Ибарске магистрале такозвана Обилазница око Лајковца ? Причало се о томе , на петљи је урађено скретање ка Лазаревцу али ништа се не почиње а тих око 4.5 км би пуно значило....
 
Ja mislim da je to ostavljeno kad se bude radio Šumadijski koridor da će tad ići i onda petlja kod Lazarevca.
 
Да, има логике то што кажеш , са том обилазницом спојио би се К-11 са Ибарском магистралом,додуше ТЗВ Лазаревачка петља би требало бити пар километара од ОМВ пумпе ка Љигу ,не качи ту трасу.....Онда би на 2 места Ибарска била повезана са Коридором 11.....

МаркоМарковић ,да када су представљали тај пројекат говорили су да укључује и регулацију реке Колубаре...Изградњом моста на К-11 у селу Рубрибреза ( како су га форумаши крстили Ников мост ,тј мој јер сам стално извештавао о њему ) одрађена је регулација у потезу од око 2 км...Сада да се одради и уѕводно и биће то све добро....
 
Odlicno je sto je to deo projekta jer Kolubara u tom delu bas zna da predje u bujica mode.
Secam se da na onoj velikoj krivini u Slovcu, izmedju puta i pruge, su bili golovi pa kad se Kolubara izlije tu moze vaterpolo da se igra :)
Dodatno, regulacija reke uvek lepo izgleda sa onim kamenom koji se koristi (znam za to sto je odradjeno za K11 i super je)
 
Samo ne znam da li se regulacija radi uporedo sa trasiranjem ili posebno prilikom izgradnje mostova?
 
Vrh