Kad sam bio pre 10tak dana, nastavio sam dalje iza Valjeva ka brani Stubo-Rovni i gore do Povlena na putu za Bajinu Baštu (ne, nisam udao taštu u Bajinu Baštu), dakle jedno 30-40km iza Valjeva. I sad vezano za onu raniju priču o nastavku obilaznice oko Va i nastavku brzog puta ka B Bašti (i Tari, Ljuboviji, Bratuncu), tu nema dovoljnog prometa za brzu saobraćajnicu, a i taj put posle B Bašte ne vodi nikuda posebno, biće iznad brza cesta do Loznice (i time Zvornika) i ispod planirana Požega-Kotroman-Sarajevo, dakle one će preuzeti saobraćaj a ovaj pravac ostaje u sredini, verovatno kao slepo crevo u B Bašti. Što po meni nije ni loše da se sačuva priroda, a opet ceo kraj: i Valjevo, i Tara i Ljubovija, i Loznica... će imati u pristojnoj blizini autoput. Za ostala dva pravca glavna od Valjeva severno ka Šabcu i južno ka Kosjeriću, ne znam takođe dal ima dovoljan promet, verovatno je veći od ovog zapadnog ka Bašti. Plus ovaj ka jugu se razvodnjava na dva pravca: deo saobračaja ide preko Mionice za Divčibare, a deo preko pre ulaza u Valjevo. Za očekivati je da na Divčibarama poraste promet iz Bga i Vojvodine usled turizma, dosta se gradi, a time i iz Va ka Divčibarama zbog rasta posla. Ali obilaznica oko Valjeva mislim da je realno i sada potrebna, i to možda obe i severna do puta za Ša i Lo, i južna do puta za Kosjerić ili Rovne. Eto, moj neki utisak...