Ne sporim krivicu ali ne možemo situaciju posmatrati tako bezdušno i binarno ipak su u pitanju životi ljudi i na putu i na pruzi. Treba preduprediti ovakve situacije ugradnjom branika i prateće signalizacije.
Kad reče "binarno", a i da nisam baš "bezdušan", predlažem da se u svaki voz ugradi GPS a u sva vozila zvučno-svetlosni alarm koji će opominjati vozače da je u blizini voz. Nap. 100m pre pruge će se uključiti alarm ako je voz na 500m po tog prelaza ili već kako bude optimalno odredjeno.. . ne možemo situaciju posmatrati tako bezdušno i binarno . .
Po meni, kao što ograničenje puta ne može biti iznad 60, 80, 130... ako nema određene raskrsnice, ograde itd, tako i ograničenje voza ne može biti iznad 60 na rasksrnici bez rampe. Zatim ako ovaj brzi put sa ograničenjem 100 ima masu podvožnjaka za puteljke, zašto paralelna pruga isto ne mora isto to imati za istu brzinu?
Не постоји изговор за не постављање рампи! Широм Србије има преко 1000 прелаза преко пруге без рампи. То је показатељ правог односа власти према својим грађанима. То једноставно мора под хитно бити урађено. Вероватно је то нека цифра типа 50 мил еура. За државу која је економски тигар је то смешно. Научили би нас нешто о сигурности у саобраћају без казни за промену!
Ovo sam čuo do sad x puta, i nisam skontao šta to košta toliko, ako bi mogao da pojasniš.Опет понављам, готово је немогуће да сви путни прелази буду заштићени браницима. Цена опремања једног путног прелаза са браницима је око 300 хиљада евра, неко је написао на теми о железници. Други проблем су и крађе бакарне ужади, те су прелази јако често у квару. У том случају се воз зауставља испред прелаза, да би био осигуран.
Видим да су постали велики љубитељи постављања камера широм Србије под изговорм безбедности, онда могу да их поставе и на ове пружне прелазе где је безбедност стварно угрожена. Онда лако може да се види сваки покушај крађе опреме, вероватно од стране чергара и лако се може спречити. Кажем поново, не постоје изговори за не постављање рампи!
U ovom predlogu izmena plana, izgleda da ipak prave priključak za obilaznicu kroz industrijsku zonu.Neka dodaju jednu silaznu rampu (crveno) koja bi posle prošla ispod već sagrađen nadvožnjak. I jednu uzlaznu rampu (plavo).
Za to netrebaju nikakve stubove već samo nasip. Relativno jeftino. I onda naprave običnu saobraćajnicu (žuto) kroz polja (nema kuća da ruše).
Pogledajte prilog 158440
Ovo žuto bi trebalo par manjih mostića i manji nasip. Ali bi bio običan dvosmerni put koji spaja dva postojeća puta iz industrijske zone.
Ovo ce biti pa nikad,planirali su oni i tunel na kraju duplih traka sedemdesetih godina prema PricevicuPo ovome izgleda da u sledećoj fazi ka Loznici će biti odvajanje brzog puta pre Popučki za nastavak, tj bliže Divcima, a da je ovaj deo u Popučkama i Iverku za grad Valjevo.
Pogledajte prilog 159089
Ja isto mislim da će, ako se nekada bude gradio nastavak ovog brzog puta ka Loznici, ići ovuda gde i gasovod. Jer ako se pogleda konfiguracija terena (a išao sam putićima tuda oko trase), ovo najviše prati doline, i time je najjeftinije za gradnju. Sem toga, na ovoj trasi, bar do Osečine nema mnogo kuća za eksproprijaciju, uglavnom su njive, pa je i zbog toga po meni najrealnija.Sto se gasovoda tice, isao sam autoputem Milos Veliki u utorak za Beograd i posle naplatne rampe u Obrenovcu iz smera Beograda ka Cacku u reonu sela Liso Polje i Piroman sam video bager i prokopanu trasu koja izgleda kao da se trasira nekakav put. Posto je jako cudno da prave put koji nigde ne ide i koji prolazi ispod jednog mosta na autoputu odmah sam zakljucio da je gasovod. Vidi se trasa i na sentinelu, a ta trasa tacno odgovara trasi gasovoda koji mozete da vidiete na ovom linku https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/RJU_RG-13_11082021.jpg
Slika je ogromna, morate sacekati da se ucita, moj kompjuter je bas jak ali hteo je da se istopi dok je otvorio sliku. Tu ima kompletna trasa gasovoda od Beograda do Loznice. Jako bi bilo cudno da gasovod ide jednim putem, a da autoput ide totalno drugom trasom i da se eksproprijacija radi dva puta. Najverovatnije ce trasa gasovoda biti i trasa autoputa do Loznice. Ovaj deo od Divaca do Radjevog sela se uklapa savrseno u onu sivu liniju i obilaznicu ka Sapcu i Loznici. Kud ova zelena linija ide, moze se ocekivati +- 50 do 100 metara da ce ici i autoput.
Sad, koje godine, videcemo.