Ne pije ti ovo vodu drug, znas da kod nas voledu sto komplikovanije, osecam da ce plan biti izmestanje pruge sto ce trajati 42god, a u ind zonu ce se ici preko obilaznice, voleo bih da gresim ali... Kod nas pametne arhitekte, projektanti i inzenjeri ne rade u tim firmama, licno se uverio dok sam boravio na pocetku radova iverak-divci i slovac.... Zato sam i pobegao, ja jedno oni sesto, caaoo moreAko već ne mogu da reše probleme u Popučkama, a pitanje i kad će taj nadvožnjak preko pruge, neka probaju da spoje što pre bar industrijsku zonu Valjeva.
Taj spoj će im i onako trebati. Problem je pruga preko koje se iz jugoistočne industijske zone teško prelazi na Vladike Nikolaja.
Neka dodaju jednu silaznu rampu (crveno) koja bi posle prošla ispod već sagrađen nadvožnjak.
I jednu uzlaznu rampu (plavo).
Za to netrebaju nikakve stubove već samo nasip. Relativno jeftino.
I onda naprave običnu saobraćajnicu (žuto) kroz polja (nema kuća da ruše).
Pogledajte prilog 158440
Ovo žuto bi trebalo par manjih mostića i manji nasip. Ali bi bio običan dvosmerni put koji spaja dva postojeća puta iz industrijske zone.
Nije ovaj predloženi dodatni priključak samo zbog kašnjenja na Popučkama, nego bi i inače bi bio koristan za industrijsku zonu.Zato što svi ti dodatni radovi koje ti predlažeš koštaju kud i kamo više od ekspropriacija koje koče završetak projekta.
Nisu krenuli stoji napusteno,a kod ovog nadvoznjaka sto sam slikao ima dosta useljenih kuca,tako da je Vucic u pravu nece ovo pre leta 2024 biti zavrseno tj sa godinu zakasnjenja.Top, ovo se nije videlo sa snimka vojvodine uživo. Znaš li možda jesu li krenuli nadvožnjak preko lokalnog puta, on je na 200m odatle? Ostaju taj i onaj preko pruge da nisu započeti.
Ludilo je da neko prelazi prugu a da nije dobro pogledao da li možda dolazi voz.Ludilo da voz juri 100 na prelazu bez rampe, . .
I da ima rampe i da je ona podignuta, mora da se skoro stane i pažljivo pogleda levo-desno da li dolazi voz. Sve ostalo je "Ruski rulet".Realno sta pomisliti?
Iskreno ja sam prolazio i prolazim tuda X puta... sansa da se ne vidi voz je jako mala i to u sred dana... meni ovo lici samo na jedno ( nebi da napisem ali mozete da predpostavite )I da ima rampe i da je ona podignuta, mora da se skoro stane i pažljivo pogleda levo-desno da li dolazi voz. Sve ostalo je "Ruski rulet".
Tebi je normalno da na prugama gde voz juri 100, nema zaštitnih rampi? Znaš kolko vozu treba da ukoči. Sve brže pruge bi morale imati zaštitne ograde kao autoputevi i denivelisane nadvožnjake kao na Nbg-Ns (kod Vojke je recimo bila davno pre nego što je to postala brza pruga).Ludilo je da neko prelazi prugu a da nije dobro pogledao da li možda dolazi voz.
U tom postu nisam pisao o nedostajućoj rampi, već o neopreznom prelasku pruge, a pogotovu ako tamo nema rampe. Posle sam pisao o rampi :Tebi je normalno da na prugama gde voz juri 100, nema zaštitnih rampi?
I da ima rampe i da je ona podignuta, mora da se skoro stane i pažljivo pogleda levo-desno da li dolazi voz. Sve ostalo je "Ruski rulet".
Da, može da se pogleda pre prelaska pruge i stane da prodje voz bez obzira na brzinu. Za mene nikad nije kriv voz (mašinovodja) već uvek vozač ili pešak koji kroči na prugu a da nije video da dolazi voz.Mogao je i da pogleda ali jednostavno brzina je brzina.