Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Valjda se ceka ova lova od MMFa ( presusio bunar ) pre neki dan su poceli u selu Vrelo kod Uba da rade neki put prema Valjevu i Sabcu.
 
Ako već ne mogu da reše probleme u Popučkama, a pitanje i kad će taj nadvožnjak preko pruge, neka probaju da spoje što pre bar industrijsku zonu Valjeva.
Taj spoj će im i onako trebati. Problem je pruga preko koje se iz jugoistočne industijske zone teško prelazi na Vladike Nikolaja.

Neka dodaju jednu silaznu rampu (crveno) koja bi posle prošla ispod već sagrađen nadvožnjak.
I jednu uzlaznu rampu (plavo).
Za to netrebaju nikakve stubove već samo nasip. Relativno jeftino.
I onda naprave običnu saobraćajnicu (žuto) kroz polja (nema kuća da ruše).

1680734115726.png


Ovo žuto bi trebalo par manjih mostića i manji nasip. Ali bi bio običan dvosmerni put koji spaja dva postojeća puta iz industrijske zone.
 
Ako već ne mogu da reše probleme u Popučkama, a pitanje i kad će taj nadvožnjak preko pruge, neka probaju da spoje što pre bar industrijsku zonu Valjeva.
Taj spoj će im i onako trebati. Problem je pruga preko koje se iz jugoistočne industijske zone teško prelazi na Vladike Nikolaja.

Neka dodaju jednu silaznu rampu (crveno) koja bi posle prošla ispod već sagrađen nadvožnjak.
I jednu uzlaznu rampu (plavo).
Za to netrebaju nikakve stubove već samo nasip. Relativno jeftino.
I onda naprave običnu saobraćajnicu (žuto) kroz polja (nema kuća da ruše).

Pogledajte prilog 158440

Ovo žuto bi trebalo par manjih mostića i manji nasip. Ali bi bio običan dvosmerni put koji spaja dva postojeća puta iz industrijske zone.
Ne pije ti ovo vodu drug, znas da kod nas voledu sto komplikovanije, osecam da ce plan biti izmestanje pruge sto ce trajati 42god, a u ind zonu ce se ici preko obilaznice, voleo bih da gresim ali... Kod nas pametne arhitekte, projektanti i inzenjeri ne rade u tim firmama, licno se uverio dok sam boravio na pocetku radova iverak-divci i slovac.... Zato sam i pobegao, ja jedno oni sesto, caaoo more
 
Zato što svi ti dodatni radovi koje ti predlažeš koštaju kud i kamo više od ekspropriacija koje koče završetak projekta.
Nije ovaj predloženi dodatni priključak samo zbog kašnjenja na Popučkama, nego bi i inače bi bio koristan za industrijsku zonu.
Pruga (narandžasto na slici) odvaja južni deo i trenutno nema nekog normalnog prilaza prema novom brzom putu.
Pretpostavljam da će se broj kamiona iz južnog dela samo povećavati i trebaće im siguran i brzi pristup novom putu.
Tako će industrijska zona u Valjevu privući više investicija.

Mislim da sad mogu relativno jednostavno da prošire nasip za ove dve rampe. Jednostavnije je sad nego kad se sve asvaltira i ogradi.
A pristupnu cestu (žuto) može grad sa vremenom da izgradi.

1680880441598.png
 
Moj komentar se odnosio na početak tvog komentara "Ako već ne mogu da reše..."
Bilo bi dobro da je sve već gotovo pa da se razmišlja o dodatnim opcijama ali nažalost nema ništa od toga dok ne završe sa Pivićima i ostalima...
 
Svi ti projekti su zavrseni to je i sam gradonacelnik ponovio nekoliko puta... pravo pitanje je zasto se kriju? Ovo nije projakat zone 51... poucen iskustvom ovo sto se kasni i krije nije slucajno. Bice ovo legalan lopovluk milenijuma ( kao se vec zove firma)
 
Malo da začinimo temu i mutnim radnjama

 
Jel neko primetio da neko nesto pita u Valjevu ali bilo ko? Svi sve znaju i svi cute... kad budu pocela pitanja: kad ce ovo, kad ono, zasto se usporilo, zaustavilo... onda nesto i da se ocekuje... ovako kao sto je neko vec napisao obecava ovaj, onaj i prodje 30 godina
 
Top, ovo se nije videlo sa snimka vojvodine uživo. Znaš li možda jesu li krenuli nadvožnjak preko lokalnog puta, on je na 200m odatle? Ostaju taj i onaj preko pruge da nisu započeti.
 
Top, ovo se nije videlo sa snimka vojvodine uživo. Znaš li možda jesu li krenuli nadvožnjak preko lokalnog puta, on je na 200m odatle? Ostaju taj i onaj preko pruge da nisu započeti.
Nisu krenuli stoji napusteno,a kod ovog nadvoznjaka sto sam slikao ima dosta useljenih kuca,tako da je Vucic u pravu nece ovo pre leta 2024 biti zavrseno tj sa godinu zakasnjenja.
 
Meni ovo deluje ipak da je litijum u pitanju...

 
Evo ovde ima i snimak trenutka udara (ako ne izbrišu), voz je udario dosta pre nadvožnjaka u Popučkama ali je dugo nosio dok se nije zaustavio. Ludilo da voz juri 100 na prelazu bez rampe, ali najbitnije da je ministar sićVe živ i zdrav, i da nema odgovornosti za neobezbeđenost prelaza za takvu brzinu 👌 To je takva glupost kao kad bi uključenje na autoput sa ograničenjem 120 imao znak Stop. Ograničenje sa raskrsnicama mora imati ograničenje 60, a autoputevi zato i imaju denivelisane raskrsnice za veća ograničenja preko 80.
 
Poslednja izmena:
Problem na ovom mestu postoji decenijama. Ja mislim da tu i nema rampe, a jasno se vidi na snimku da semafor ne radi ali opet automobil se nije ni zaustavio da pogleda dali ide voz koji se nalazio na par metara od prelaza. Realno sta pomisliti?
 
I da ima rampe i da je ona podignuta, mora da se skoro stane i pažljivo pogleda levo-desno da li dolazi voz. Sve ostalo je "Ruski rulet".
Iskreno ja sam prolazio i prolazim tuda X puta... sansa da se ne vidi voz je jako mala i to u sred dana... meni ovo lici samo na jedno ( nebi da napisem ali mozete da predpostavite )
 
Ludilo je da neko prelazi prugu a da nije dobro pogledao da li možda dolazi voz.
Tebi je normalno da na prugama gde voz juri 100, nema zaštitnih rampi? Znaš kolko vozu treba da ukoči. Sve brže pruge bi morale imati zaštitne ograde kao autoputevi i denivelisane nadvožnjake kao na Nbg-Ns (kod Vojke je recimo bila davno pre nego što je to postala brza pruga).
 
Ovde bih se složio sa Zemljanim da jednostavno moraju biti kompletirani pružni prelazi na deonicama gde voz ide 100 km/h, nikakvi izgovori poput trebao je da pogleda i sl. Mogao je i da pogleda ali jednostavno brzina je brzina.
 
Vrh