Mislim da nisi baš u pravu, nijedna eksproprijacija na ovoj trasi nije uradjena kako treba, odnosno nijedna nije uradjena po istom principu procene. Jednostavno, neko je prošao super, a ima ljudi koji su nagrabusili. Iz Valjeva sam i dobro poznajem situacije, primer ljudi iz Popučaka, oni su generalno loše prošli sa procenama u svakom smislu, i za objekte i za parcele. Šta reći, prve procene su bile skoro 5 puta manje za parcele, da bi posle svi dobili preko suda realne cene, na šta putevi Srbije nisu imali osnov da se zale. Da su im ponudili te cene od starta, niko ne bi ni išao na sud, već bi se to brzo završilo, Ista je situacija i sa objektima, uglavnom su te prve procene bile 5 puta manje od realne cene, i ljudi traze samo svoja prava, niko ne odugovlači, jer mu je lepo da se vuče po sudu i da bi usporio izgradnju trase, nego jednostavno država treba da plati ono što treba i problem će se brzo rešiti.Ovde ima verovatno nekih ljudi upucenih ili koji su mozda ucestvovali u izgradnji deonice od Lajkovca do Ljiga?! Ne secam se a mozda i jesam pricao ovde u temi pre ko zna koliko stranica kako se resavaju te situacije. Ono dok sam bio dole i radio, znam da je zasadjeno neko voce koje ima navodnjavanje, covek je to uradio odmah posto je doznao da ce proci kroz njegovo. Eee sada, dal je to uradio ovako ili onako, neka rade ljudi kako im volja njihova zelja za tim. Sto se tice naplate tog zemljista, ostalo je jer se ceka dogovor advokata koji ih zastupa i ministarstva i opstine. Advokat izlazi sa cenom koja mu je recena, tu sad ide savetovanje, ne ide to tako, ma stavi toliko ni pare necu spustiti itd itd.. sve dok ne dodjes do krajnjeg probijanja roka. Kada drzava krece da placa penale a hoce, previse ih je u zadnjih 10 god placala sto se tice tih ugovora, izvodjaca, radnika itd itd, mestana naravno, onda se okrece list itd itd. Necu dalje ponovo pricati o tome, ali ko god je bio upoznat kako su neke deonice ponenute gore sredjivane i naplacivane, tako ce i ovo da se resi. Sretno svima u naplati svega, ali za kraj, ono sto trazite, zelite, mislite, necete dobiti. Jbg, iz vise puta slicnih situacija sam gledao i prisustvovao resavanju problema. Pozdrav dobri ljudi i zdravi bili to je najbitnije
I ja sam Valjevac brate i slazem se sa tobom, moj tekst nije u pravu svakako u normalnim ocima i segmenta zivota. Ali kazem samo kako su se zavrsavale neke isplate. I na kraju od svega ti ljudi sto su na taj nacin prodali parcele ili kuce zive dalje svojim zivotom sa gorcinom sta su doziveli i na sta su spali. Da je drzava normalna sto nece biti u doglednom nekom veku, to bi sve reseno vrlo stalozeno i na dobrobit obe strane, u roku sto kazu! Generalno taj put, ceo, sa svim pratecim sadrzajem i objektima, plafon plafona treba da se izgradi za najvise 2 god.. Doveli su neke nemacke firme u ind zonu, nemaju valjanu kanalizaciju na prikljucku, put da ne pricam! Gde je juzna obilaznica koja MORA da se uradi da bi funkcionisao sistem i sve vezano za saobracaj kroz Va...Mislim da nisi baš u pravu, nijedna eksproprijacija na ovoj trasi nije uradjena kako treba, odnosno nijedna nije uradjena po istom principu procene. Jednostavno, neko je prošao super, a ima ljudi koji su nagrabusili. Iz Valjeva sam i dobro poznajem situacije, primer ljudi iz Popučaka, oni su generalno loše prošli sa procenama u svakom smislu, i za objekte i za parcele. Šta reći, prve procene su bile skoro 5 puta manje za parcele, da bi posle svi dobili preko suda realne cene, na šta putevi Srbije nisu imali osnov da se zale. Da su im ponudili te cene od starta, niko ne bi ni išao na sud, već bi se to brzo završilo, Ista je situacija i sa objektima, uglavnom su te prve procene bile 5 puta manje od realne cene, i ljudi traze samo svoja prava, niko ne odugovlači, jer mu je lepo da se vuče po sudu i da bi usporio izgradnju trase, nego jednostavno država treba da plati ono što treba i problem će se brzo rešiti.
Пут је стварно катастрофалан и небезбедан, много камиона. Молиш се Богу да ти не отпадне точак или неком другом!Dok se ne otvori kružni ide se preko Uba ovakvim putem ,oni urade jedan put a unište deset.
РАДОВИ: 03.05.2023. Измена режима саобраћаја између државног пута I Б реда број 27 и државног пута I А реда број 2 (петља Лајковац)
05.05.2023. године, у 7 часова, биће прекинута обустава саобраћаја на делу између државног пута I А реда број 2 (петља Лајковац) и државног пута I Б реда број 27.
Наплатна станица на петљи Лајковац ће бити отворена за саобраћај.
Између наплатне станице на петљи Лајковац и државног пута I Б реда број 27 биће успостављен привремени режим саобраћаја због укључења градилишних возила на градилиште у зони кружне раскрснице, према постављеној адекватној саобраћајној сигнализацији за умирење саобраћаја.
Evo linka...Jel to proverena informacija
Sent from my iPhone using Tapatalk
Evo linka...
Pušten saobraćaj na petlji Lajkovac
Od jutros (petak, 5. maj) je ponovo uspostavljen saobraćaj na delu državnog puta između naplatne rampe „Lajkovac“ i državnog puta 1. B reda, koji je bio zatvoren zbog izgradnje nove kružne raskrsnice i pristupnih saobraćajnica.www.vamedia.info
I jedan pametan komentar na vestEvo linka...
Pušten saobraćaj na petlji Lajkovac
Od jutros (petak, 5. maj) je ponovo uspostavljen saobraćaj na delu državnog puta između naplatne rampe „Lajkovac“ i državnog puta 1. B reda, koji je bio zatvoren zbog izgradnje nove kružne raskrsnice i pristupnih saobraćajnica.www.vamedia.info
Može, ali onda nećemo ispratiti ni radove, ni završetak radova.S obzirom da ministar nije ni spomenuo Valjevo, ova tema može da se zatvori na par godina..