Ne znam ni jedan autoput koji se trenutno gradi da je imao ovoliki zastoj nasred puta zbog eksproprijacije ko ovaj. Teritorija Valjeva ima veliki potencijal za maltene sve poljoprivredu, voćarstvo, turizam, šumarstvo, rudarstvo... ali očigledno administracija nije sposobna. Imaju Divčibare, zlatnu koku od turizma na tacni al nisu sposobni urede par stvari u centru npr park, staze pored rečice i sl sadržaj, Povlen i Medvednik su im totalno turistički odsečeni, putevi lošiji od okolnih opština. Uzeli su više nego što mogu održavaju, npr Kamenica je pre bila posebna opština a sad je pod Valjevom čime su dosta prihoda izgubili i opustošili, a i Čajetina sa Zlatiborom se pokazala mnogo efikasnija i ekonomski i demografski (druga stvar što im je bio pogrešan urbanistički smer) bolje nego da je ostalo pod Užicem kao ovde Valjevo sa Divčibarama i čak još 2-3 planine. Jedni su od retkih u zapadnoj Srbiji koji nemaju ni običnu obilaznicu oko grada... Znači, potencijali 10, a administracija 3.