Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Hvala na planu. Ali ja ovde ništa ne razumem. Šta je ovde E75 a šta fruškogorski koridor?
IMG_20241014_200554.jpg


Upitan je samo ovaj krak ka Zrenjaninu,biko je neke priče da se to je radi sada.
 
Nažalost, odustalo se od tog kraka a on bi više nego dobro došao. Zašto je Vesićevo ministartsvo to odlučilo na svoju ruku bez neke javne rasprave, ko zna.. verovatno zbog troškova. Mada, to je sve plaćeno Kinezima,

Ova mapa je fenomenalna, kako bi bilo dobro da imamo celu trasu tako detaljno.
 
Da li sam dobro razumeo, uključuješ se na autoputu E75 i onda par km severno se ponovo isključuješ na novosadsku obilaznicu?
 
Da li sam dobro razumeo, uključuješ se na autoputu E75 i onda par km severno se ponovo isključuješ na novosadsku obilaznicu?
Da nažalost je tako,drugo rešenje bi bilo da se servisne produže i one dve naplatne rampe zajedno sa njima do ispod ove zamišljene linije gde Fruškogorski prelazi preko koridora.


Tada bi se to isključenje približilo možda previše pumpama ,nisam baš siguran koliko a slažem se sa prethodnikom da je ttebalo ostaviti krak ka Zrenjaninu tj Kaću ili gde god to bilo.

Druga alternativa je možda ovaj krak na projektu od kružnog toka koji bi mogli da dovedu do sadasnjeg nadvožnjaka gde počinju servisne i da tu naprave konekciju sa servisnim a i sa industrijskim zonama u tom delu

Screenshot_2024-10-15-04-40-01-168_com.miui.mediaeditor-edit.jpg
 
Poslednja izmena:
Zaista loše rešenje. Trebalo je da se svima koji idu na sever omogući da uđu na E75 direktno dok ovima koji idu za NS da uđu na obilaznicu. Jer ako se već priča o izmeštanju teretnog saobraćaja iz samog NS moralo bi se zabraniti šleperima da idu preko Žeželjevog mosta. A ovo je idealna prilika za to.
 
Nadvoznjak u Prnjavoru je napravljen nisko, udario kamion u njega kad je pokusao da prodje. Trenutno ukopavaju lokalni put koji ide ispod nadvoznjaka, pitam se kako ce uraditi drenazu i da li ce je uopste uraditi. Ili ce tu kad padne kisa biti bazen za lokalno stanovnistvo.
 
Kao treće jeste planirano kao na prvoj slici od Mišeluka ka Dunavu. Sa sve dva kružna toka.
Međutim od Mišeluka ka Paragovu ide postojećom trasom sa servisnim putevima sa obe strane. Kako će se to provući između postojecih objekata ne znam ali tako ide.
Haos u najavi za one koji iz NS idu ka Rumi.
 
U Lipnici kod Loznice AzVirt vrši iskop zemlje sa njive za nasipanje nadvožnjaka kod Lipničkog Šora. Zanimljivo što vrše iskop na obradivoj zemlji u ravnici. Nije mi jasno čime ce napuniti rupu posle iskopa i šta će biti na istoj.
IMG_20241019_123533.jpg
 
Kao treće jeste planirano kao na prvoj slici od Mišeluka ka Dunavu. Sa sve dva kružna toka.
Međutim od Mišeluka ka Paragovu ide postojećom trasom sa servisnim putevima sa obe strane. Kako će se to provući između postojecih objekata ne znam ali tako ide.
Haos u najavi za one koji iz NS idu ka Rumi.
Meni deluje gledajući na geosrbiji da je gotovo cela trasa isparcelisana, izuzev dela od tunela Iriški venac do Paragova, što ide kroz šumu i dela od postojećeg puta prema tunelu Širine.
 
Vrh