Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

@Brick da li možemo da vidimo i trasu od mosta do tunela? I plan ukrštanja brzog puta sa skretanjem prema Irigu i Vrdniku?

Paragovo. Gore je Orlovo bojište, dole Glavica, levo prema tunelu, desno Mišeluk.
1729451561772.jpeg
 
najviše me interesuje kuda će da ga provuku između te 2 slike
Pa zapravo vrlo je prosto. Oni ce izlaze tih parcela sto izlaze na sadasnju magistralu da okrenu na neku ulicu koju ce izgraditi ili postoji iza tih parcela.
Kod onog dela gde se odvaja put za Paragovo ce verovatno biti kruzni tok, za petlju bi trrbalo bas dosta mesta.
 
Pa zapravo vrlo je prosto. Oni ce izlaze tih parcela sto izlaze na sadasnju magistralu da okrenu na neku ulicu koju ce izgraditi ili postoji iza tih parcela.
Kod onog dela gde se odvaja put za Paragovo ce verovatno biti kruzni tok, za petlju bi trrbalo bas dosta mesta.
tu su brda malo levo malo desno, zato se i pitam
 
Sećam se te prepiske i Zemljanog. Žao mi je što više ne doprinosi forumu kao ranije bez obzira na njegov temperament, način izražavanja i stavove. Smatram da su za svaki komentar bitni kontekst i vreme kada je nastao. Fraza "..iz njive u njivu.." je nastala na deonici Ub-Lajkovac kada je Zorana Mihajlović htela da ocrni svoje politčke protivnike/saveznike (pokojnog Mrku) kada je to bilio potrebno. Zemljani je ukazivao o politici duplih standarda kada je dinamika izgradnje ifrastrukturnih projekata u pitanju. Po potrebi se ista stvar naziva "..iz njive u njivu..." a nekad ".. sve ide po projektu i planu.." . Kada je tu frazu upotrebio prvi put na RU-ŠA, bila je preterna ali je ukazivla na neusklađenost izgranje na samoj trasi. Setimo se da je most završen za 2 godine (sve pohvale za to) ali da pristupne saobraćenice i deo ka RU nije bio ni počet. Završene su godinu dana kasnije a dotle je most bio ..iz njive u njivu../ ..sve po projektu... I laiku je jasno da su mogli početi godinu dana ranije i uklopiti sa završetkom mosta. (Šta su stvarni razlozi, ne znamo. Možda je falilo para. Možda su neki dilovi a možda je i javašluk). To je 1 izgubljena godina. Možemo samo nagđati koliko je to para od putarine, izgbljenih života ili ljudi koji su se odselili u inostranstvo i sad im ovaj put ništa ne zanači a možda bi bilo drugačije da je završen ranije.
Evo završava se i deonica 3. Presrećan sam zbog toga, iako mislim da smo platili mercedesa a dobili golfa, ali to je samo moje laičko mišljenje. Moglo je da bude i drugačije da je rat u Ukrajini kreno nekim drugim putem. Ne bi nam bilo privi put da usled nedostatka para ili rata ne završimo neki put. Srećom po sve nas završava se.
 
Sećam se te prepiske i Zemljanog. Žao mi je što više ne doprinosi forumu kao ranije bez obzira na njegov temperament, način izražavanja i stavove. Smatram da su za svaki komentar bitni kontekst i vreme kada je nastao. Fraza "..iz njive u njivu.." je nastala na deonici Ub-Lajkovac kada je Zorana Mihajlović htela da ocrni svoje politčke protivnike/saveznike (pokojnog Mrku) kada je to bilio potrebno. Zemljani je ukazivao o politici duplih standarda kada je dinamika izgradnje ifrastrukturnih projekata u pitanju. Po potrebi se ista stvar naziva "..iz njive u njivu..." a nekad ".. sve ide po projektu i planu.." . Kada je tu frazu upotrebio prvi put na RU-ŠA, bila je preterna ali je ukazivla na neusklađenost izgranje na samoj trasi. Setimo se da je most završen za 2 godine (sve pohvale za to) ali da pristupne saobraćenice i deo ka RU nije bio ni počet. Završene su godinu dana kasnije a dotle je most bio ..iz njive u njivu../ ..sve po projektu... I laiku je jasno da su mogli početi godinu dana ranije i uklopiti sa završetkom mosta. (Šta su stvarni razlozi, ne znamo. Možda je falilo para. Možda su neki dilovi a možda je i javašluk). To je 1 izgubljena godina. Možemo samo nagđati koliko je to para od putarine, izgbljenih života ili ljudi koji su se odselili u inostranstvo i sad im ovaj put ništa ne zanači a možda bi bilo drugačije da je završen ranije.
Evo završava se i deonica 3. Presrećan sam zbog toga, iako mislim da smo platili mercedesa a dobili golfa, ali to je samo moje laičko mišljenje. Moglo je da bude i drugačije da je rat u Ukrajini kreno nekim drugim putem. Ne bi nam bilo privi put da usled nedostatka para ili rata ne završimo neki put. Srećom po sve nas završava se.
priča da nema para ne stoji - da nema para ne bi se Srbija zadužila ovoliko, veći je problem što se zadužujemo van tendera po višim kamatnim stopama i što plaćamo km autoputa 20 miliona evra i što vrednost projekata raste iz godine u godinu, a kvalitet teško da prati tu cenu i standarde
 
Nikako ovih dana da se javim.


Postavljen je ispred i iza GP Trbusnica neki znak, bele pozadine sa crnim slovima, prekriven je crnim celofanom pa ne vidim sta je.
Jedan deo sto je otkriven i sto se vidi, radi se o nekom radnom vremenu i mogucnosti za odredjena vozila za prolaz. Ne znam odnosi li se to na GP ili na BP.
 
То је највероватније за гранични прелаз инфо табла.
 
U Lipnici kod Loznice AzVirt vrši iskop zemlje sa njive za nasipanje nadvožnjaka kod Lipničkog Šora. Zanimljivo što vrše iskop na obradivoj zemlji u ravnici. Nije mi jasno čime ce napuniti rupu posle iskopa i šta će biti na istoj.
Pogledajte prilog 216210
Nevrovatno da niko ne reaguje na divlji iskop obradive njive, bez dozvole na površini od hektar i po. Stigli su do 4 metra dubine. Pretpostavlja se da će tu nastati divlja deponija. Na 7 kilometara je pobuna "Nećete kopati" a u Lipnici niko ne zanima što će biti ugrožene podzemne vode.
 
Nevrovatno da niko ne reaguje na divlji iskop obradive njive, bez dozvole na površini od hektar i po. Stigli su do 4 metra dubine. Pretpostavlja se da će tu nastati divlja deponija. Na 7 kilometara je pobuna "Nećete kopati" a u Lipnici niko ne zanima što će biti ugrožene podzemne vode.
Bez brige, prijatelju. Nestacemo! Nema nam spasa!
 
Da li neko od lokalaca zna postoji li ovaj put i u kakvom je stanju? Ne bi bilo prvi put da Gugl šalje nepostojećim putevima pa moram da pitam.


Screenshot_20241028_133501_Maps.jpg
 
Nevrovatno da niko ne reaguje na divlji iskop obradive njive, bez dozvole na površini od hektar i po. Stigli su do 4 metra dubine. Pretpostavlja se da će tu nastati divlja deponija. Na 7 kilometara je pobuna "Nećete kopati" a u Lipnici niko ne zanima što će biti ugrožene podzemne vode.
Zasto mislis da je divlji iskop. Mozda imaju dozvolu za pozajmiste zemlje.
U proslosti nisu uvek popunjavali takve jame, ali bi po imenu trebalo da se naspe na kraju. Teoretski, bitan je gornji sloj da bude odgovarajuceg kvaliteta, ono ispod nije toliko bitno. Za nasipanje puta fizicki kvalitet mora da bude odredjenih karateristika, da se ne bi desilo da pocne da klizi ili tone.
Sto se tice podzemnih voda, tih 4 metra je daleko od opasnosti da se zagade. Svaka septicka jama ima uticaj mnogo dublji od ovog, a opt se bunari buse na mnogo vecu dubinu.
 
Da li neko od lokalaca zna postoji li ovaj put i u kakvom je stanju? Ne bi bilo prvi put da Gugl šalje nepostojećim putevima pa moram da pitam.


Pogledajte prilog 217387
Postoji taj put, ja ga ne koristim jer je bio los, u rupama na mestima. Sredjivano je to verovatno, ali nisam prolazio. Nije smak sveta, najbitnije da moze da se prodje i neces se izgubiti u nedodjiji.
 
Nevrovatno da niko ne reaguje na divlji iskop obradive njive, bez dozvole na površini od hektar i po. Stigli su do 4 metra dubine. Pretpostavlja se da će tu nastati divlja deponija. Na 7 kilometara je pobuna "Nećete kopati" a u Lipnici niko ne zanima što će biti ugrožene podzemne vode.

Te rupe dobro dođu jednog dana. Evo pogledaj primer jame koja je nastala prilikom izgradnje druge trake AP E75


Inače, ova rupa je bila privatna njiva. Vlasnik nije prodao njivu, ali je dao dozvolu za iskop, navodno su obećali da će vratiti njivu u prvobitno stanje :). Naravno to pravno nije ni bilo dovoljno za iskop, ali inspekcije nisu reagovale.
Posle je godinama rupa stajala, dok je Opština Titel pre par godina nije otkupila i od nje napravila deponiju. Opet bez ikakvih dozvola, ali valjda opšitine to smeju tako? Inspekcije ne reaguju na brojne prijave. Opšinsko preduzeće radovno izvodi aktivnosti spaljivanja deponije u cilju kompaktovanja i oslobađanja prostora.

Leševi životinja su poslednja aktivnost u nizu, ne znam ni kako to da nazovem...
 
Poslednja izmena:
Zasto mislis da je divlji iskop. Mozda imaju dozvolu za pozajmiste zemlje.
U proslosti nisu uvek popunjavali takve jame, ali bi po imenu trebalo da se naspe na kraju. Teoretski, bitan je gornji sloj da bude odgovarajuceg kvaliteta, ono ispod nije toliko bitno. Za nasipanje puta fizicki kvalitet mora da bude odredjenih karateristika, da se ne bi desilo da pocne da klizi ili tone.
Sto se tice podzemnih voda, tih 4 metra je daleko od opasnosti da se zagade. Svaka septicka jama ima uticaj mnogo dublji od ovog, a opt se bunari buse na mnogo vecu dubinu.
Nema nikakve table o izvođenju radova a i sam nacin na koji rade pokazuje da je nelegalno. U katastru nije promenjeno vlasništvo, a i koliko se čuje i neće, kupili su samo zemlju. Nadam se da nece ugroziti dalekovod. Dubina iskopa je 8 metara i vec se pojavljuje voda. Što se tiče podzemnih voda bunari u okolini su vrlo plitki. Ako ne zatrpaju jamu, stvoriće se divlja deponija a znamo sta to znači.
 
Vrh