Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Da, to se zove reaktivnost. Na žalost, uobičajeno kod nas.
 
Molim????? Pa ta rampa je skoro vise spustena nego podignuta.
Računaj da je zadržavanje na rampi u Majuru kad je spuštena kraće jer je automatizovana za razliku od ove kod nas u Štitaru koju i dalje podiže i spušta ručno otpravnik vozova na seoskoj železničkoj stanici pa nekad čekamo otvaranje rampe i po 10 minuta na pružnom prelazu. U Majuru je to dosta kraće zbog automatizacije.
 
Mogu samo da zamislim kakve će gužve tu da nastanu kad budu menjali ovu raskrsnicu kružnim tokom, put će sigurno tada morati da bude preusmeren kroz centar Majura do uključenja na auto-put.

Mислим да ће пре завршити мотопут до Лознице него заменити ову семафоризовану раскрсницу кружним током.

Da li neko zna gde se završava motoput?

Код граничног прелаза Трбушница.
 
Zvanična kategorizacija puteva Ia reda

A 6 Novi Sad-Zrenjanin-Beograd
A 7 Kuzmin-Sremska Rača-državna granica sa Bosnom i Hercegovinom (granični prelaz Sremska Rača
A 8 Ruma-Šabac
A 9 Bubanj Potok-Pančevo-državna granica sa Rumunijom),
 
Исправка за дезинформацију коју сам пласирао поводом датума отварања. Један други СНС догађај ће бити следеће недеље у престоници Чивијашке републике.

Мој савет је да се Мајур избегава по сваку цену и да се иде на обилазницу до Капитола, ко је имао живце за свих 7 семафора до моста имаће и за овај један + рампу између два кружна тока. И коме буде требало стајалиште пре моста, има пумпу Мачва експреса пре другог кружног тока после рампе. То је за сада једина пумпа на траси после Лукоила а пре Капитола.
 
Sta vi Sapcani (Macvani) mislite, da li ce mini kruzni tokovi i semafor kod kapitola imati kapaciteta da prime sav saobracaj. Meni deluje da ima potencijala da dodje do prilicno velikih zastoja.

PS
Da li ce sleperi u tranzitu moci da skrecu kod Kapitola ili ce morati kao da idu do AP pored Zorke?
 
Poslednja izmena:
Sta vi Sapcani (Macvani) mislite, da li ce mini kruzni tokovi i semafor kod kapitola imati kapaciteta da prime sav saobracaj. Meni deluje da ima potencijala da dodje do prilicno velikih zastoja.

PS
Da li ce sleperi u tranzitu moci da skrecu kod Kapitola ili ce morati kao da idu do AP pored Zorke?
Мислим да ће се мало пореметити правци које пресеца тзв. западна трансверзала и да ће бити колона испред семафора код Капитола. А камиони и сада иду том трансверзалом тако да једва чекам да се прореде на обилазном путу.
 
Mnogo je kratka traka za levo kod Kapitola, jedva 4 slepera mogu da stanu.
Untitled.png
 
Мислим да ће се мало пореметити правци које пресеца тзв. западна трансверзала и да ће бити колона испред семафора код Капитола. А камиони и сада иду том трансверзалом тако да једва чекам да се прореде на обилазном путу.
Idu lokalni , ali ne i ovi sto idu ka AP. Od sutra i jedni drugi.
 
Mnogo je kratka traka za levo kod Kapitola, jedva 4 slepera mogu da stanu.

Гледајући снимак раскрснице, оно што би се могло урадити за смер Лозница - Рума је да се улазна рампа на западну трансверзалу мало прошири како би имала две траке, а да се из десне траке на семафору из смера Лознице такође може ићи право и лево (сада је та трака само за право).

apitol.png


Наравно, то је требало урадити пре отварања АП, као и додатна трака у супротном смеру за скретање десно (реално је требало кружни ток урадити, али ово је нека противпожарна варијанта).
 
Ова раскрсница ће бити проблематична и због уласка и још више због изласка из Капитола.
Сама трасферзала је у старту лоше урађена - уска, са високим ивичњацима и без тротоара и бициклистичке стазе. Тротоар је накнадно додат само на делу између два кружна тока и то због Капитола.
 
Гледајући снимак раскрснице, оно што би се могло урадити за смер Лозница - Рума је да се улазна рампа на западну трансверзалу мало прошири како би имала две траке, а да се из десне траке на семафору из смера Лознице такође може ићи право и лево (сада је та трака само за право).

Pogledajte prilog 176482

Наравно, то је требало урадити пре отварања АП, као и додатна трака у супротном смеру за скретање десно (реално је требало кружни ток урадити, али ово је нека противпожарна варијанта).
Tvoj predlog je dobar, ali se ponovo vraćamo na onu činjenicu da će ova raskrsnica biti preopterećena sve dok se ne završi MP od Loznice. Naravno, ukoliko se gradske vlasti dosete da bi ovako nešto moglo da se uradi, što me iskreno čudi, biće pun pogodak.
Nadam se da će se po završetku MP saobraćaj biti osetno manji na čitavom zaobilaznom putu, samim tim i na ovom raskrsnici.
 
Radujem se današnjem otvaranju auto-puta Ruma-Šabac, ali jedna stvar mi kvari premijeru. Naime, sa poslednjeg snimka Vojvodina uživo od prekjuče se jasno vidi da sistem odvodnih kanala i bazena za prikupljanje atmosferskih padavina nije ni približno završen. Kako je moguće da takav put bude tehnički primljen i dobije upotrebnu dozvolu?
 
Bogami, uz ono levo skretanje kod Kapitola, plus ako je tačan ovde iznet dnevni broj vozova i posledično vreme koje je rampa spuštena na prelazu, nisam više toliko ubeđen u to rasterećenje. Biće sigurno, ali koliko... pokazaće empirija. U smislu, kuda tačno i koliko je brže/više stresa...
 
Nisam ubeđen, ali videćemo vrlo brzo. Možda.
 
Vrh