Ja sam iz Štitara, kad smo podnosili peticiju za postavljanje zvučnih barijera, brojali smo prolaske teretnih i putničkih vozova. 25-30 vozova dnevno prođe kroz Majur i Štitar, od tog broja 80% su teretni.
Molim????? Pa ta rampa je skoro vise spustena nego podignuta.Ja sam iz Štitara, kad smo podnosili peticiju za postavljanje zvučnih barijera, brojali smo prolaske teretnih i putničkih vozova. 25-30 vozova dnevno prođe kroz Majur i Štitar, od tog broja 80% su teretni.
Računaj da je zadržavanje na rampi u Majuru kad je spuštena kraće jer je automatizovana za razliku od ove kod nas u Štitaru koju i dalje podiže i spušta ručno otpravnik vozova na seoskoj železničkoj stanici pa nekad čekamo otvaranje rampe i po 10 minuta na pružnom prelazu. U Majuru je to dosta kraće zbog automatizacije.Molim????? Pa ta rampa je skoro vise spustena nego podignuta.
Mogu samo da zamislim kakve će gužve tu da nastanu kad budu menjali ovu raskrsnicu kružnim tokom, put će sigurno tada morati da bude preusmeren kroz centar Majura do uključenja na auto-put.
Da li neko zna gde se završava motoput?
Ne prizivaj.Да ли је нови А8 можда део неког међународног Е пута?
Мислим да ће се мало пореметити правци које пресеца тзв. западна трансверзала и да ће бити колона испред семафора код Капитола. А камиони и сада иду том трансверзалом тако да једва чекам да се прореде на обилазном путу.Sta vi Sapcani (Macvani) mislite, da li ce mini kruzni tokovi i semafor kod kapitola imati kapaciteta da prime sav saobracaj. Meni deluje da ima potencijala da dodje do prilicno velikih zastoja.
PS
Da li ce sleperi u tranzitu moci da skrecu kod Kapitola ili ce morati kao da idu do AP pored Zorke?
Idu lokalni , ali ne i ovi sto idu ka AP. Od sutra i jedni drugi.Мислим да ће се мало пореметити правци које пресеца тзв. западна трансверзала и да ће бити колона испред семафора код Капитола. А камиони и сада иду том трансверзалом тако да једва чекам да се прореде на обилазном путу.
Mnogo je kratka traka za levo kod Kapitola, jedva 4 slepera mogu da stanu.
Tvoj predlog je dobar, ali se ponovo vraćamo na onu činjenicu da će ova raskrsnica biti preopterećena sve dok se ne završi MP od Loznice. Naravno, ukoliko se gradske vlasti dosete da bi ovako nešto moglo da se uradi, što me iskreno čudi, biće pun pogodak.Гледајући снимак раскрснице, оно што би се могло урадити за смер Лозница - Рума је да се улазна рампа на западну трансверзалу мало прошири како би имала две траке, а да се из десне траке на семафору из смера Лознице такође може ићи право и лево (сада је та трака само за право).
Pogledajte prilog 176482
Наравно, то је требало урадити пре отварања АП, као и додатна трака у супротном смеру за скретање десно (реално је требало кружни ток урадити, али ово је нека противпожарна варијанта).
Iz Šapca nije daleko petlja u Nikincima, a stari put će biti rasterećen maksimalno. Nadam se da će biti zabranjen za kamione.Zato ce mnogi iz grada ici starim putem