Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Nadvoznjak iznad autoputa skoro pa srusen.
Od ostalih desavanja na deonici ka Sabcu nema vidljivog pomaka.
IMG_20230305_104343.jpg
 
Још ово није нека велика вода, може бити за 2м виша...тако да си потпуно у праву! Ово је плавно подручје и терен је ту јако нестабилан.
 
Pola mosta je gotovo, a pola još ni stubovi nisu gotovi. E sad reč koju si kao dete naučio da znači 'most' ustvari i nije most jer u tom smislu most još nije gotov, a u smislu filozofiranja je gotov al pristup njemu nije gotov. Koji je, btw, isto most na stubovima, i isto ovde na snimku preko neke vode. Ali nije most. Mislim, i on je most i deo je mosta al nije most. 🤪
 
Neko je napisao ranije na ovoj temi da je autoput na visoj koti od starog puta, a stari put nije bio poplavljen ni 2014, kako onda moze auto put da bude poplavljen?
 
Na snimku dronom od pre mesec dana ovaj deo gore je bio poplavljen, a sada na slici je blizu da bude poplavljen. Možda će ga još nasuti kad završe stubove pa dobiti još koji metar na visini, pa neće biti poplavljen. A ostali već završen asfaltirani deo deluje da je trenutno oko 3m iznad vode, mada se ne vidi jasno jer snimak nije sa strane nego tačno iznad
 
Poslednja izmena:
3 м је довољно да буде и изнад највеће воде, друга је ствар шта ће бити са насипом када вода дође до њега. Ако су радили како треба, нема проблема. Међутим ако нису урадили потребне хидротехничке мере, биће проблема. Свакако ћемо видети наредних година!
 
Uporedio bih sa nasipom za brzu saobraćajnicu pored Slovca ka Valjevu pored Kolubare. Reka je manja, možda brža od Save tu, ali tamo su bogme em izdignuli put baš baš dosta, em stavili veliko kamenje na trupu puta do reke, pa će reka to teško spere i put će nadam se dugo ostati stabilan. Ovde nisam video da su stavili tako veliko kamenje, plus put bar ovako iz visine deluje niže izdignut od onog.
 
Мислим да су ово подземне воде које су смешне наспрам било ког потока кад надође бујица.
 
Evo ga 4. most! Koji "by the way" počinje da se gradi posle 5. Opet možda i grešim. Pretpostavljam da su to redni brojevi pa mi čudno, kako se gradi 5. most kad ne postoji 4. kad ono, možda su u pitanju imena mostova. Nešto kao "25. oktobar" ili "7. juli" pa tako imamo 4. (četvrti) i 5. (peti), 72. (sedamdeset drugi). Da sam neka vlast u NS stavio bih sledeći most da se zove 69. (šezdeset deveti) čisto da malo asocira na pozu 69. Da se ne zna ko koga tu u zdrav mozak :D.

 
Ovde Dunav nije dubok, nekada kad je žešća suša možeš 3/4 pregaziti peške. Nadam se da neće kasniti sa radovima.
 
Evo ga 4. most! Koji "by the way" počinje da se gradi posle 5. Opet možda i grešim. Pretpostavljam da su to redni brojevi pa mi čudno, kako se gradi 5. most kad ne postoji 4. kad ono, možda su u pitanju imena mostova. Nešto kao "25. oktobar" ili "7. juli" pa tako imamo 4. (četvrti) i 5. (peti), 72. (sedamdeset drugi). Da sam neka vlast u NS stavio bih sledeći most da se zove 69. (šezdeset deveti) čisto da malo asocira na pozu 69. Da se ne zna ko koga tu u zdrav mozak :D.

Brate zar je bitno koji je po redu.... Krenuli su da ga rade, trenutno se grade 2 mosta preko Dunava u ns, a uskoro ce jos jedan. Jel sad treba da budemo slepi na tu cinjenicu i da se rugamo zbog toga sto se ne zna koji je 5., a koji 4. most?
 
A u Bgu se gradi nula s obzirom da je 5 puta veći grad i ima 2 puta manje mostova preko Dunava pa je logično da smo na čekanju 👌 Blago NSu u Srbiji, cveta, ovolko mostova nema ni Beč. A kad čitaš Seobe Crnjanskog kako se nekad tu bedno jadno živelo, ovo je sad ko raj. Nažalost ima delova Vojvodstva koje je dosta stagniralo na uštrb toga, recimo moje Pančevo i Banat koji imaju jedno 0km autoputeva.
 
Meni je jako bitno da postoji red. Ne može se zarad političkih poena spinovati i obmanjivati javnost govoreći da se gradi 5. most u Novom Sadu a da pri tom ne psotoji 4. To implicira da je 4. već napravljen (ili da je već odmakao u izgradnji) i da stvari idu jako dobro a on zapravo ne postoji. Otuda postoji i sva ova konfuzija. A sad kad je politički profit potrošen sad kao nije bitno. Bitno je da se grade mostovi.
Ne treba biti slep na činjenicu da se grade 2 mosta kao što ne treba biti slep ni na to da ne psotoji tender niti neka rasprava o ceni. Da li to zaista toliko košta ili ne? Pa sama pomisao da "đuture" pogađaš cenu bez projekta je katastrofa sama po sebi. Naravno da nije isto ako je most iste dužine na 20m ili 60m visine. Jer to može drastično da menja cenu. To se ne može znati dok nemaš projekat pa tek onda možeš reći šta bi koliko koštalo. Zidam kuću a ne znam ni kako izgleda ni koliko ima spratova ali znam da košta 500 miliona.
Pa ako ne mogu da utičem na ovu visoku korupciju u društvu onda bar mogu da naglasim ono što bi i dete videlo: Car je go! Ne može se praviti 5. most ako nije napravljen 4.
 
A u Bgu se gradi nula s obzirom da je 5 puta veći grad i ima 2 puta manje mostova preko Dunava pa je logično da smo na čekanju 👌 Blago NSu u Srbiji, cveta, ovolko mostova nema ni Beč. A kad čitaš Seobe Crnjanskog kako se nekad tu bedno jadno živelo, ovo je sad ko raj. Nažalost ima delova Vojvodstva koje je dosta stagniralo na uštrb toga, recimo moje Pančevo i Banat koji imaju jedno 0km autoputeva.
Zapravo, ovi mostovi što se sada prave, su prvi novi mostovi koje Novi Sad "dobija". Prethodna 3 koja su napravljena su samo vraćanje na stanje iz 1999. Trebalo je 20ak godina da prođe da se NS vrati na stanje iz 1999. U međuvremenu se grad znatno uvećao. Tek kada sa napravi jedan od ovih mostova (4. ili 5.), građanima će se povećati kvalitet života (što se mostovske infrastrukture tiče). Najviše će pomoći ovaj u produžetku Bulevara Evrope (4. most, kako se sad naziva u medijima). U međuvremenu BG je dobio Pupinov most i Most na adi. Bačka Palanka je dobila 0 mostova, itd. Da li je to dovoljno za BG? Po meni nije ali beograđani imaju druge prioritete na koje treba da budu ponosni.
 
Meni je jako bitno da postoji red. Ne može se zarad političkih poena spinovati i obmanjivati javnost govoreći da se gradi 5. most u Novom Sadu a da pri tom ne psotoji 4. To implicira da je 4. već napravljen (ili da je već odmakao u izgradnji) i da stvari idu jako dobro a on zapravo ne postoji. Otuda postoji i sva ova konfuzija. A sad kad je politički profit potrošen sad kao nije bitno. Bitno je da se grade mostovi.
Ne treba biti slep na činjenicu da se grade 2 mosta kao što ne treba biti slep ni na to da ne psotoji tender niti neka rasprava o ceni. Da li to zaista toliko košta ili ne? Pa sama pomisao da "đuture" pogađaš cenu bez projekta je katastrofa sama po sebi. Naravno da nije isto ako je most iste dužine na 20m ili 60m visine. Jer to može drastično da menja cenu. To se ne može znati dok nemaš projekat pa tek onda možeš reći šta bi koliko koštalo. Zidam kuću a ne znam ni kako izgleda ni koliko ima spratova ali znam da košta 500 miliona.
Pa ako ne mogu da utičem na ovu visoku korupciju u društvu onda bar mogu da naglasim ono što bi i dete videlo: Car je go! Ne može se praviti 5. most ako nije napravljen 4.
Okej, ako ces tom logikom. Trenutno se rade dva mosta, neka je onaj u Petrovaradinu 4. (jer je poceo malo ranije da se radi), koji je onda po redu ovaj u Kamenici? Po tvojoj logici isto 4., jer ovaj u Petrovaradinu nije zavrsen i samim tim ne mozemo reci da je ovaj 5. Znaci po tvojoj logici imamo dva cetvrta mosta u ns. 😂 Meni cak ni to ne smeta, neka ga zovu i prvi most u ns, samo nek se radi.
 
Ako ćemo strogo logički i tehnički da gledamo. Nemamo 4. most. Imamo 3 mosta. Prvi koji se napravi od ova dva će postati 4. most. Ako dođe do neke svetske katastrofe (ekonomske, rat itd) i dalje ćemo imati 3 mosta. Ako pretpostavimo da će se mostovi završiti redom koji su započeti da se grade, onda ima smisla pretpostaviti da će onaj kod Petrovaradina biti 4. novosadski most. (Dosta je jednostavniji od onog u produžetku Bulevara Evrope i ranije je počeo da se gradi.) Ovo je posebno imalo smisla u poslednjih nekoliko meseci. Dok se most kod Petrovaradina pravio i ocrtavali stubovi nikakvih radova nije bilo na mostu u produžetku Bulevara Evrope. Razumem potrebu za hvalisanjem i skupljanjem poena ali da bar priča "pije vodu". Pričati da se pravi 5. most dok 4. ne postoji stvarno vređa inteligenciju. Izađu ljudi napolje i vide da nema mosta.

Slažem se da od nedavno nema monogo smisla pričati 4. ili 5. most kada su oba počela da se grade.

Postoji dosta nelogičnosti a sve kako posledica spinovanja koje posle ljudi ponavljaju kao papagaji. Pored ovog primera 4. i 5. most imamo i to da je most u produžetku Bulevara Evrope zapravo produžetak "obilaznice oko Novog Sada". Ako pogledate mapu, Bulevar Evrope seče grad na pola i nije nikakva obilaznica. Ali ta se mantra i dalje ponavalja i svi se prave ludi.
 
Надам се да ће се направити, јер како је кренуло систематско рушење банкарског система које се сада прелива у европу, лако се може десити да не буде више ништа што није потпуно финансијски обезбеђено! Видећемо, ствари се ружно убрзавају, иначе Зак потпуно си у праву!
 
Vrh