Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

@Earthmoving LO-ŠA nije auto-put doduše
planiran je krak ka Bjeljini preko onog mosta pod koncesijom, sad nmg da se setim kak se zove, od otp prnjavora, do preko Drine, pa južno tangentira Bjeljinu...da se kolokvijalno izrazim. nzm koji je profil planiran za krak, ali vrv da je običan 1+1 sa nekim razmakom od ivice trake do jarka... Ima negde plan

Jedini prihvatljiv razlog za mene za gradnju AUTO-PUTA Kuzmin-S. Rača je nastavak istog preko Fruške Gore na B. Palanku. Mada, ni to nije opravdano. Auto-put traži mnogo para, nzm i dalje koja je logika ovakvog račvanja i paralelnih puteva. I sa Draganom sam bio u raspravi pre dosta vremena...ne razumem, zašto nije dat primat ovom pravcu u Mačvi da se gradi u profilu auto-puta i da bude veza Severa, BG-a, i ostalo sa RS... Možda sam propustio nešto na času.
Pavlovica mosta?
 
Павловића ћуприја је једини друмски мост преко Дрине низводно од Лознице. Што се тиче правца Кузмин-Бачка Паланка, можда да се направи брзи пут/мото пут преко Ердевика, Старе Бингуле и Нештина са новим мостом преко Дунава, па да се нормализују везе западног дела Бачке и Срема.
 
Screenshot 2023-03-27 09.07.21.png
 
@Earthmoving LO-ŠA nije auto-put doduše
planiran je krak ka Bjeljini preko onog mosta pod koncesijom, sad nmg da se setim kak se zove, od otp prnjavora, do preko Drine, pa južno tangentira Bjeljinu...da se kolokvijalno izrazim. nzm koji je profil planiran za krak, ali vrv da je običan 1+1 sa nekim razmakom od ivice trake do jarka... Ima negde plan

Jedini prihvatljiv razlog za mene za gradnju AUTO-PUTA Kuzmin-S. Rača je nastavak istog preko Fruške Gore na B. Palanku. Mada, ni to nije opravdano. Auto-put traži mnogo para, nzm i dalje koja je logika ovakvog račvanja i paralelnih puteva. I sa Draganom sam bio u raspravi pre dosta vremena...ne razumem, zašto nije dat primat ovom pravcu u Mačvi da se gradi u profilu auto-puta i da bude veza Severa, BG-a, i ostalo sa RS... Možda sam propustio nešto na času.
Neko je nekad spomenuo da je razlog taj da bi se dobila bolja iskorištenost autoputa na dionici Šabac - Kuzmin. Spojem Bijeljina - Šabac bi dionica Šabac - Ruma navodno bila preopterećena. To je jedino što vidim kao iole logično objašnjenje. Inače, sva ostala logika je bila da se od Bijeljine ide autoputem za Šabac, a ne za Kuzmin.
 
Ja kažem 'autoput' skraćeno jer mi je predugo za pisanje 'autoput Ru-Ša i brzi put Ša-Lo' . Inače, meni je ok što je to brzi put da se ne plaća putarina, ovim ograničenjem 100 na sat će se preći za oko pola sata, a sa putarinom i autoputem 120-130 bi dobio možda 5 minuta ali bi ih platio 200 dindži, što po meni nije interesantna trgovina iz ugla vozača. Plus ovaj pravac ne vodi posle Lo nigde posebno kao npr autoputevi za CG, Grč, Bug... gde se nakupi 5 po 5 minuta do sat vremena, a ovde tog efekta nema, pa je brzi put 100 ok
 
Odokativnom metodom na GE rekao bih da je trasirano oko 25km a da tek treba trasirati 30km.Nzm kakav je utisak ostalih forumasa ali sa ovim šnel štrasse putevima baš nemamo sreće...Nikako niti jednu sem onog nesrećnog dela oko Batočine da završimo i da se vozimo.

A te 2014 sve je deovalo mnogo ružičastije
 
Odokativnom metodom na GE rekao bih da je trasirano oko 25km a da tek treba trasirati 30km.Nzm kakav je utisak ostalih forumasa ali sa ovim šnel štrasse putevima baš nemamo sreće...Nikako niti jednu sem onog nesrećnog dela oko Batočine da završimo i da se vozimo.

A te 2014 sve je deovalo mnogo ružičastije
Сјајан приказ великог респиратора. Једно му се треба признати врхунски је манипулатор!
 
"do kraja 2016. biće potpuno završen auto put Beograd-Požega, rekao srpski premijer Aleksandar Vučić"

Omanuo skoro 10 godina. :)

Cudno je malo sto nema trasiranja izmedju tunela kroz FG i novog mosta na Dunavu. Nece tunel/most biti zavrsen skoro, ali ipak bar da krenu sa ostatkom deonice polagano.
 
Ne znam da na nekoj magistrali postoji naplatna rampa, i to još rampa samo za kamione 🤔 Ništa nije nemoguće ali onda bi ovo bila prva. Mada ja nisam čuo da prave naplatne rampe na Ibarakoj i ostalim magistralama... S druge strane, ova zemlja je u drugoj polovini 20. veka napravila deset hiljada km asfaltnih puteva, a zadnjih decenija je tendencija da se oni manje prave a više autoputevi koji mogu se naplaćuju. Ako je dužina ovog brzog puta 50tak km, i ima 4 trake, tj ekvivalentno kao 100km magistrale sa 2 trake, ako bi se ovo naplaćivalo, onda se čovek zapita kako je država uspela izgradi onomad 10.000km asfalta, mostova, tunela... bez naplate i sa mnogo manjim zaduženjem 🤔
 
Na samom kraju brzog puta postoji proširenje koje podseća na naplatnu rampu. Da li to možda može da bude u vezi sa naplatom korišćenja magistralnih puteva za kamione?!
Nema najava i zahteva makar ne trenutno u vezi naplate niti za jednu brzu saobracajnicu pa tako ni za ovu.

Naplata za kamione ce funkcionisati tako sto ce recimo od Sapca do Rume na starom putu na recimo dva mesta (recimo Platičevo i Jarak) postaviti portal tj kamere i eventualno vagu koja ce snimiti sve kamione preko 12 tona i njihove podatke poslati na obradu u data centar.

Analogno tome po celoj Srbiji na alternativnim pravcima i na taj nacin pokusati da naplate tim firmama voznju i eventualni pretovar.

To bas ne ide lako jer se udruzenja kamiondzija bune a i drzava morada usaglasi zakonsku regualtivu pa jos sve tapka u mestu.
 
Na Azvirtovom snimku deluje da je oko 40% deonice Ru-Ša bar pod nekim slojem asfalta. Prvih 10tak km od petlje Ruma ne, sledećih 10tak da, i onda ovo pre mosta i most ne.
 
Nema najava i zahteva makar ne trenutno u vezi naplate niti za jednu brzu saobracajnicu pa tako ni za ovu.
Nema naplate na NS-RU ali ima tunelarina, pa mu to dodje na isto.
Ne bi me cudilo da u jednom momentu naprave naplatnu rampu na ovom SA-LO delu, negde na sredini. Pa ko izlazi pre rampe, mozda ne plati a ko je u tranzitu, a recimo da vecina jeste oni plate.
 
"do kraja 2016. biće potpuno završen auto put Beograd-Požega, rekao srpski premijer Aleksandar Vučić"

Omanuo skoro 10 godina. :)

Cudno je malo sto nema trasiranja izmedju tunela kroz FG i novog mosta na Dunavu. Nece tunel/most biti zavrsen skoro, ali ipak bar da krenu sa ostatkom deonice polagano.
Ima li neko svezih slika ili info iz tunela? Kako napreduje? Ne mislim na internet clanke, to smo sve ovde vec ispratili.
 
Ovo je najbolji video do sada. Lep overview.

Od mosta do spajanja sa E-75 nema puno, posle se samo produzi do Kaca, tj puta ZR-NS. Bice zeznuto od mosta do Petrovaradina pa do Miseluka. Put Petrovaradin - S. Karlovci je dosta visi u odnosu na most, Iskljucenje ce biti sa dobrim usponom.
 
Ljudi, kakav će ovde nadvožnjak biti? Mislio sam da je ovaj izgrađeni samo polovina i da se pravi "blizanac" pored njega. Iz ovog snika se vidi da je on dosta pomeren u odnosu na osu puta. Kao da će da naprave još 2. Jedan sa 4 trake i još jedan pored njega sa 2.

1.jpg
 
Ljudi, kakav će ovde nadvožnjak biti? Mislio sam da je ovaj izgrađeni samo polovina i da se pravi "blizanac" pored njega. Iz ovog snika se vidi da je on dosta pomeren u odnosu na osu puta. Kao da će da naprave još 2. Jedan sa 4 trake i još jedan pored njega sa 2.

Pogledajte prilog 157793
Verovatno 4 nadvožnjaka,2 pomoćna i dva glavna.

Screenshot_2023-03-30-13-44-51-452_com.miui.gallery.jpg
 
Ovo je najbolji video do sada. Lep overview.

Od mosta do spajanja sa E-75 nema puno, posle se samo produzi do Kaca, tj puta ZR-NS. Bice zeznuto od mosta do Petrovaradina pa do Miseluka. Put Petrovaradin - S. Karlovci je dosta visi u odnosu na most, Iskljucenje ce biti sa dobrim usponom.
od Mišeluka do Paragova neće biti ništa manje zeznuto, pogotovo petlja za isključenje ka ns-novi most ka bul. Evrope
 
Na Paragovu su već trebali da počnu da rade eksproprijaciju ako misle da završe za 3 godine. Završiće tunel kroz Frušku Goru a nastavak neće. Pa će onda kad sav saobraćaj nagrne autoputem i kad se svi sjate u Paragovo, tada će oni da izbode radove i da se prave nesnosne gužve.
Tunel kroz Petrovaradin je već trebao da počne da se kopa. Imaćemo situaciju da je most zavrsen a ključni deo na Petrovaradinu nije. Sav saobraćaj će i dalje teći kroz Petrovaradin, što nije dobro. Dobro je samo što kamioni sa opsnim materijama neće ići na 2km od centra NS i praviti gužvu.
Skeptičan sam da ovim tempom mogu da završe RU-ŠA za 6 meseci koliko je ostalo do poslednjeg "zvaničnog" roka. Petlja Ruma sporo napreduje. Tek je jedan most napravljen od 4 a prave ga nekoliko meseci. Možda sad ubrzaju ali ne verujem. Koliko ima već kako je pušten saobraćaj preko novoigrađenog mosta a oni još ni šipove za nove mostove nisu pobili. Naplatna rampa kod RU i ukrštanje magistralnog tu ništa nije odrađeno. Gde je postavljanje opreme, gde je testiranje?
Vijadukt je pod vodom. Petlja na Drenovačkom putu (most sa ŠA strane) nije ni početa. Naplatna rampa kod Ša, ista priča kao za onu kod RU. Možda i može sve ovo da se završi u 6 meseci ali ovm tempom ne verujem da može.
 
Poslednja izmena:
Vrh